Opublikowano 26 grudnia 201212 l Rozumiem, o co Ci chodzi i rzeczwiście na początku może to być wkurzające. Jak opanujesz ucieczki przed policją to nie bedzie Cię to już ruszać, bo każdy rozpoczęty taki pościg zgubisz w kilkanaście sekund. W ramach progresu dojdzie opcja rozpoczęcia wyścigów bez jeżdzenia po mieście jakbyś chciał. Sam korzystałem z tego, bo jazda po mieście nie bawi mnie tak jak BP. Ogólnie to nie chodzi mi o to, że bronię MW, bo zarówno w tym jak i poprzednim NFS od Criterion jest dużo głupich rzeczy, które o wiele lepiej były rozwiązane w Paradise.
Opublikowano 26 grudnia 201212 l bedzie mozna z automatu odpaac wszystkie wyscigi dla danego auta? bomba! rozumiem, ze nie bronisz gry. burnout byl bardzo przystepny i przyjazny dla gracza (a przeciez nie latwy) - tutaj niestety zabraklo pomyslunku i wyglada to troche tak, jakby gry nie sprawdzono pod katem tego jak na dluzsza mete sprawuje sie interfejs.
Opublikowano 26 grudnia 201212 l Wszystkich wyścigów jest chyba 61, a samochodów 40 czy tam 41. Pięć wyścigów na auto daje 200 sztuk, więc siłą rzeczy, każdy wyścig zalicza się po kilka razy. Raz odkryty wyścig/samochód jest dostępny z dowolnego miejsca na mapie.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l to wiele tłumaczy... jak widziałem, że Tidek albo Ty robiliście jakiś wyścig w innym aucie niż mi było dane, to się właśnie zastanawiałem o co kaman; doładowanie nitro, przede mną pewny zakręt w lewo, za nim prawy łuk; po prawej budynek, zakręt chowa się za budynkiem po lewej; schodzę na zewnątrzną, żeby płynnie przejść przez wiraż; okieno, przez które mam się przecisnąć jest dość wąskie, ale ucho igielne to to nie jest; wpadam w zakręt, chcę auto wprowadzić w lekki drift; z uliczki po prawej wyjeżdża uroczy biały pickup, który zajmuje 90% szerokości okna, przez które miałem się przecisnąć; urocza animacja pokazuje jak auto rozbija się, przewracając pickupa, a 3/4 stawki wyprzedza mnie na 4 zakręty przed metą... ta gra to suka... bywało, że trafiał się upierdliwy traffic, ale tak perfidnie wycelowanych w gracza aut-pocisków na wąskich przejazdach, to chyba jeszcze nie widziałem;
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Cztery zakręty przed metą, to pikuś, ja miałem wiele razy na ostatniej prostej dzwon z jadącym przede mną autem, poimo tego że skręcałem na boczny pas. Traffic w tej grze jest strasznie irytujący.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Ty mi nic nie mow o irytacji... lecialem dzis wyscig ot tak z glupa, dojechalem pierwszy, na speedwallu niejaki GrzesPL mial wynik o 0,43sekundy lepszy - to dopiero potrafi zirytowac! Milym zaskoczeniem byly rajdy na blotku. Fajna odmiana. Subaru szlo jak burza przy niemal zerowej widocznosci. Troche przeginaja z tymi efektami - jak nie oslepi slonce, to bloto spod kol. Tak sie bawilem na bokach, ze za sedno gry zabralem sie dopiero po chyba 6-7h zabawy - corvette zrobilem na zloto, a potem zdobylem pierwsze auto most wanted (choc o 3 kolejne juz chyna moge walczyc, bo speed pointow mam wystarczajaco). Jest sie czym rozproszyc w drodze do pokonania najlepszego - to sie chwali, np. wpadlem dzis na jakis plac budowy, sporo bylo tam billboardow, a na wszystkich Grzes i Tidek. Musialem nad nimi popracowac
Opublikowano 29 grudnia 201212 l Wczoraj sprawdziłem chyba najlepiej prowadzący się samochód w całej grze. Tesla Roadster Sport, po prostu cudo jeżeli chodzi o przyjemność z jazdy. Ta płynność w skręcaniu, wchodzenie w zakręty, drifty, wspaniały wózek. Polecam każdemu kto chce miło pośmigać po Fairhaven. E: No i dalej nie mogę zmienić zdjęcia na stronie NFS, za każdym razem wyskakuje błąd Edytowane 29 grudnia 201212 l przez Square
Opublikowano 1 stycznia 201312 l Jak wszystko jutro pójdzie po mojej myśli to w piątek/początek przyszłego tygodnia powinienem mieć swoją kopie NFS. Piszcie kto jeszcze gra. Bedzie się można pościgac,autolog itd
Opublikowano 1 stycznia 201312 l no ja akurat co wieczor praktycznie po troche gram, wiec na pewno bedziesz widzial moje wyniki. jak przestane byc tu ostatnia lama, a zaczne byc zwykla lama, to na online tez wskocze na wyscigi
Opublikowano 1 stycznia 201312 l Ja też grywam ostatnio w miarę regularnie. W multi chętnie pośmigam relaksacyjnie, bo niestety poziom techniczny to jakaś porażka.
Opublikowano 2 stycznia 201312 l jakis patch wyszedł ? cos sie poprawilo od czasu premiery ? mam okazje kupic za stowke
Opublikowano 2 stycznia 201312 l Nie, patch był tylko dla nowego DLC, twórcom narazie nie chcę się naprawić bugów.
Opublikowano 2 stycznia 201312 l Mówisz o tym patchu ważącym ponad 500MB ? Jak tak to on dodaje dlc do gry. Edytowane 2 stycznia 201312 l przez Square
Opublikowano 7 stycznia 201312 l wczoraj zdobyłem wszystkie auta MW wiec moge chyba już co nieco powiedzieć o grze okazała się być o wiele mniej miodna niż odniosłem wrażenie po demie, co jednak nie przeszkadza jej być bardzo, ale to bardzo dobrą ścigałką; spodziewałem się, że przebije ukochanego burnouta, ale jednak nie dotrzymuje mu kroku w wielu aspektach; gra wygląda i działa bombowo (zacięcia zdarzają się sporadycznie, ale raz zaliczyłem kilkusekundowy freeze - myślałem, że się zawiesiło wszystko f pisdu); grafika fajnie oczo(pipi)na, a niektóre smaczki wywołują opad póły... bardzo podobały mi się fale rozbijające o brzeg i tryskanie wody; czad jest, jak się wyjedzie z tunelu czy zza wzniesienia, a przed nami jest zachód słońca - aż się chciało sięgnąć po okulary przeciwsłoneczne, bo nic nie widziałem xD to samo dotyczy jazdy bezdrożami czy po mokrej nawierzchni - wzniecane tumany kurzu czy obłok mgiełki wody spod kół sprawia, że jedyne co widać przed sobą to tyle światła gonionego pojazdu; ileż to razu wpadałem w ten sposób na pociąg czy barierkę... no, ale teraz czas na kubeł zaczerpnięty z szamba... - problemy z fizyką gry - często niewinne błędy, np. widziałem jak wóz policyjny uderzył czołowo w barierę, po czym wystartował pionowo do góry - prościutko do nieba widziałem ciężarówkę szybującą powoli po tym, jak ktoś w nią przygrzmocił... no ale kiedy goniony wóz przed Tobą uderza w inne auto i bez zająknięcia jedzie dalej, to już mało seksownie... a szczytem wściekłości było, kiedy jedno z gonionych aut MW uderzyło w ciężarówkę, przejechało gładko przez tę kolizję nawet nie zwalniając, a ciężarówka podskoczyła, fiknęła koziołka w powietrza i postanowiła wylądować na mojej masce; piękna sprawa - polecam; - oszustwa gry - moim okiem, jest tego sporo; najpowszechniejszą sprawą jest nagle pojawiający się ruch uliczny (traffic ), który objawia się tym, że jak masz za jednym zakrętem kolejny zakręt, np. w wąską uliczkę czy jakiś wąski przejazd, to pickup pojawi się w tym "okienku" przez które masz przejechać: nie masz go szans wyminąć, ani wyhamować bo jedziesz zbyt szybko. był taki wyścig o nazwie jumping jacks albo jumping aces (coś takiego); była tam sekwencja, w której wjeżdżało się na górkę, z której się wyskakiwało, przelatywało nad "autostradą", potem lądowanie i po kawałku szutru (prawie) nawrót w prawo; przed tą sekwencja był właśnie wjazd na teren budowy - kilkakrotnie w tym miejscu miałem przejazd zablokowany przez ciężarówkę/pickup; często jest tak, że gra uznaje "teraz uderzysz w auto jadące z naprzeciwka" i nagle zza zakrętu wyłania się osobówka, a nasze auto jak po sznurku leci na nią: próba ominięcia po zewnętrznej czy wewnętrznej w pełnym gazie nie ma szans na powodzenie; do tego dochodzą lekkie puknięcia czy wręcz otarcia ze strony policji czy innych zawodników, które sprawiają, że nasze auto zaczyna szukać przeszkody, w które koniecznie musi przypie*dolić, bo inaczej się nie da - nie działa gaz, hamulec, nitro ani kierownica - gra zdecydowała: umrzesz! - kretyński interfejs... boże, jak ja go nienawidze... już o tym pisałem wcześniej: powtórzenie wyścigu po przejechaniu mety trwa bardzo długo, bo gra ma głupi system gdzie kolejno: mijamy metę, widzimy wynik swój, ewentualne nagrody i porównania ze znajomymi (mieć Tidka i Square'a w znajomych to najlepszy demotywator ), wraca widok gry, ale bez interfejsu, bo gra zapisuje (można jechać, ale nie mieszać w opcjach), po kilku sekundach wraca interfejs, można działać, ale co się wydarzy, to loteria: wchodząc w easydrive może nas walnąć inne auto z wyścigów (bardzo częsta sytuacja, że odpuszczacie kierowanie po mecie, żeby powtórzyć rajd, a inne auto robi w Was łup) lub policja, a to kończy się animacją rozbijania fury połączoną z wywaleniem z opcji; jeśli w wyścigu trwała obława policji, to po tej animacji rozbicia możecie dostać strzał od glin (znów filmik) albo zostać zatrzymanym przez niebieskich, co zaowocuje stosowną animacją, loadingiem, przeniesieniem w inne miejsce mapy, a potem spokojnie można zrestetować wyścig i po kolejnym loadingu zacząć jazdę; owszem, moża wciśnąć start i dać powtórz wyścig, ale w ten sposób gra trzykrotnie mi się zwisiła; - komunikaty od gry... łomatkoboskoczęstochosko! jadę za autem MW, chcę je rozbić, uciekło mi dość daleko, więc patrzę na mapę, żeby go nie zgubić; w tym momencie wyskakują powiadomienia i rekomendacje autologu: zenek mnie pobił, a franek wyzwał do wyścigu o pietruszkę; mapy nie widać, a MW odjeżdża w siną dal; ale to pikuś przy komunikacie o tym, że rozbiłem jakiegoś gliniarza, albo konkurenta; czasem, przy konkretnym typie ukształtowania terenu, wygląda to tak, że po rozbiciu innego auta pojawia się na środku ekranu ten pasek z informacją i kompletnie zasłania widok najbliższej trasy czy ruchu; nie zliczę ile razy uderzałem w słupy, bariery, budynki, narożniki, traffic, innych rajdowców itp po tym, jak kogoś rozwaliłem; można było dać mały napis na dnie lub szczycie ekranu, to nie: je*itny, nieprzeźroczysty baner, na 3/4 wysokości ekranu; brawo chłopaki, brawo... - po tym jak wyjdziecie na prowadzenie poprzez rozbicie konkurenta radzę obserwować mapę; będziecie grzać prostą 200km/h, a na mapie zobaczycie jak auto za Wami błyskawicznie pokona dystans między Wami; licząc proporcjonalnie, myślę, że żeby poruszać się po minimapie z tą prędkością, musiałoby jechać z 350km/h; z jednej strony rozumiem arcadowy model gry, ale jeśli już zdobyłem drobną przewagę, to przynajmniej mogli założyć, że przez te kilkanaście sekund będę na prowadzeniu, a nie że ja pruję z maksymalną prędkością po wyładowaniu całego nitro, a gość mnie dochodzi, jakbym stał w miejscu... - jadąc prostym odcinkiem drogi, bez żadnego ruchu, z dala od barierek, przeciwnicy daleko za lub przede mną, nagle załącza się animacja rozbijania auta, bo niby uderzałem w przejeżdżający wózek; cudownie; (2 razy się trafiło) - zdarza się też, że gra stwierdza "chyba bawi się ze mną Maciuś z Klanu - dam mu wygrać" więc zawodnik prowadzący wyścig o znaczną odległość rozbija się przede mną 3-4 razy, zebym mógł go minąć; szczytem było, jak jeden wyścig kończyło się przejeżdzając przez krótki kanał (tunel); uderzyłem w słup przed tunelem (crash!), w narożnik przy wjeździe do tunelu (crash!), PRZY WYJEŹDZIE Z TUNELU (CRASH!!!), ale gonione (chyba) lambo zdecydowało, że na 50m przed metą rozbije się jeszcze raz, więc jako, że rozbijało się w tej końcówce po równo ze mną, to i rozbiło się czwarty raz, pozwalając mi bez stresu minąć linię mety; po tym poleciałem na WKU, żeby zmenili mi kategorię zdrowia z A na niezdolny do służby najlepsze jest to, że to nie wszystkie błędy jakie mnie nękały, a i tak grę oceniam bardzo wysoko; jako, że scigałki nie są moją pasją, więc jestem rajdowym słabeuszem, to nawet odstawiłem na pewien czas trofeowy nałóg, nie sprawdzając specjalnie tego, co jest na liście osiągnięć; w trakcie gry okazało się, że platyna jest easy (tak maksymalnie 4/10 chyba dałbym), a po zdobyciu wszystkich aut nadal mam ochotę się w to bawić; co więcej: nawet jeszcze nie wlazłem na online, gdzie mógłbym dostać od kogoś dobre baty; tak więc chyba platynka wpadnie; to za co muszę jeszcz pochwalić, to fakt, że rozwijają się panowie z criterion, jeśli chodzi o elementy "sandboksowe" ich ścigałek; w burnoucie tłukło się te billboardy dla samej ilości; tutaj (nawet nie mając w planach walki o trofeum za zbicie wszystkich) wypatrywałem ich, żeby zobaczyć jak daleko skakali znajomi, po rozbiciu danej tablicy, a czasem, kiedy miejscówka była fajna, stawałem na kilka minut, żeby pobić rekord innego użytkownika; to samo z radarami, które mierzą prędkość i zapisują ten wynik; fajna sprawa, jak gdzieś na zakręcie Tidek mknął 300h, a ja przejechałem tam 120h - WTF? - myślisz i zaczynasz kombinować; czad
Opublikowano 8 stycznia 201312 l Pepeush myślisz, że mam czas czytać takie elaboraty? Czy ktoś kupił DLC? Przy jednym trofeum z dodatków trzeba się ustawić. Chodzi o to, żeby zdobyć 4 odpowiednie tablice rejestracyjne. 3 z nich ponoć można zdobyć bez problemu, natomiast żeby zdobyć pozostałą trzeba przeskoczyć 6 samochodów na lotnisku i chyba nie da się tego zrobić we dwójkę. Jak coś piszcie, kto chce mieć 100% :blum2: (sorki, że o trofeach piszę tutaj, ale nie ma gdzie:) )
Opublikowano 8 stycznia 201312 l wez dzien urlopu i znajdz czas jak bedziesz montowal ekipe na najblizsze dni, to moge sie podlaczyc i pomoc, tylko nie wiem czy bede przydatny, bo nie mam dodatku. sam trofika nie potrzebuje, ale jesli gra pozwoli Ci wbic trophy dzieki przeskoczeniu nad moim dachem to pomoge
Opublikowano 8 stycznia 201312 l No to zapraszam do działu online na wspólne granie, bo saemu nie chce mi się smigać z randomami @Pepe Podpisuje się pod praktycznie całym postem. Ja standardowo dopisze swoje narzekanie na całą strukturę gry, czyli przykładowe dołączanie do multi i granie w listy prędkości, no po prostu porażka z tym interfejsem.
Opublikowano 8 stycznia 201312 l Ok dowiem się dokładnie jak z tym trophy i dam znać w dziale online.
Opublikowano 8 stycznia 201312 l trofea/acziwy te z online wymagają online passa ? mam uzywke i nie widzi mi sie placic ileś tam dolców za to
Opublikowano 9 stycznia 201312 l wiem ze cos tam mozna pograc online bez passa, ale nie wiem czy do zrobienia trofikow jest konieczny. moja ocena trudnosci gry wzrosla kiedy dotarlem do wyscigu "needle point". masakra - trzeba utrzymac predkosc srednia powyzej 249km/h. to chyba jedyny naprawde trudny wyscig w tej grze. niee ogarniam
Opublikowano 9 stycznia 201312 l w ogole te wyscigi z utrzymaniem predkosci to jedyny challenge w tej grze, pozostale raczej przyjemne są
Opublikowano 9 stycznia 201312 l ale pozostale rajdy na predkosc to kaszka z mleczkiem. myslalem, ze z jednym mam problem, bo kilkanascie razy go jechalem. tutaj nie wiem jaka taktyke obrac tutaj jezdze Agera R i nie potrafie utrzymac tempa, 3-4 dzwony to norma, a czasem i gliny jada pod prad wtedy bez szans na wyminiecie. przesiadam sie na bugatti, ale jak raz nim jechalem, to stwierdzilem, ze to najpodlejsza drezyna w grze. moze jednak nim zrobie ten wyscig?
Opublikowano 9 stycznia 201312 l Ja tam zrobiłem i Koenigseggiem i Bugattim Przy czym wg mnie Veyronem jest trudniej. Jedyna trudność to płynny/szybki wjazd na lotnisko, no chyba że masz co chwilę gliny-kamikadze.
Opublikowano 9 stycznia 201312 l na bugatti wieszalem psy, ale to nim zrobie ten event. jest stabilniejszy i nie lata jak szmata a wietrze. bardziej mi lezy jednak. mialem tez niewielki problem z innym wyscigiem na predkosc: getaway. trzeba sie przyzwyczaic do tego, ze to auto mknie ponad 300km/h, choc wcale tego nie czuc. trzeba dluzej hamowac. czasem wydaje sie ze auto juz ledwo pelznie, a skrecac nie chce i leci prosto (w sciane). zostal mi needlepoint i jakis jeszcze jeden wyscig, nie jestem pewien jaki no ale z tego co wyczytalem to byc albo nie byc kompletu w tej grze to wlasnie needlepoint.
Opublikowano 9 stycznia 201312 l Jak pobijesz tam mój wynik to daj znać, chętnie popróbuje jeszcze w tych zawodach
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.