Skocz do zawartości

Console Wars 4 (TROLLING NAJLEPRZA RZECZ INTERNETACH IKSDE)

Featured Replies

  • Odpowiedzi 10 tys.
  • Wyświetleń 291,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 15 exów na PS3 w tamtym roku, zobaczmy ile ograł mendruś   http://psnprofiles.com/ComaPL   wychodzi na to że ledwie 4 exy, i to wliczając Dead Nation z PSN.   Ile exów z tego roku?        

  • podsumujmy:   - Mendrek chwali exy Sony - ale w nie nie gra - Mendrek cieszy się darmowym multi - ale nie gra w multi bo mu szkoda czasu - Mendrek uważa statystyki MC za wiarygodne - ale tylko wt

Opublikowano

tak sobie tlumacz Voytec. Nawet jakby singiel mnie zawiodl, to juz po filmach z multi, trybach gry widze, ze to bedzie istna kopalnia miodu. Juz z tego powodu porownania do Killzone sa nie na miejscu. Nie nazwalbym gry, ktorej po 8h singla sprzedalem porzadnym FPSem. Taka wlasnie jest roznica w tych 2 system selerach, jak kupie HALO jestem pewny ze dostarczy mi tone zabawy, od kooperacji z kumplami, zarowno w kampani, jak i w dodatkach, po rozgrywke wieloosobowa do konsol nowej generacji

Killzone dostarczyl mi znakomite efekty wizualne, srednia fabule i nic wiecej...

 

Ale wg ankiety u nas na forum, większość graczy PS3 zlewa DARMOWE multi ... więc dla nich to pewnie nie argument

Opublikowano

LOL a kiedy się tak skończyło :)

It always does, son. Always does... :)

 

Teraz to nawet nie ma co porównywać do ND kogokolwiek bo niektórzy sie obrażą :confused:

Nie chodzi o obraze, ale niech wydadza gre, podbija rynek i bedzie fantastycznie. Zapowiada sie swietnie, ale wiele gier sie tak zapowiadalo. Bungie odeszlo od serii, 343 to zlepek wielu osobowosci. Wiekszosc z tych co nad seria juz pracowali, wiele osob z roznych innych firm, ktorych wizja moze przeszkodzic. Tego sie nie boicie?

Opublikowano

Na Eurogamerze (DF) było pisane o tym, że 343 zrezygnowało z kilku efektów (m.in. SSAO) żeby zaoszczędzić mocy obliczeniowej i przeznaczyć ją na inne rzeczy. Tak więc z technicznego punktu widzenia pozornie nie jest to nic specjalnego... ale w praktyce efekt jest zaskakująco dobry. W koóńću Halo zdaje się wyglądać rzeczywiście na poziomie (wysokim poziomie). Przy czym bardzo dużą rolę odgrywają tutaj zmiany (zdecydowanie na plus) w designie.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

LOL a kiedy się tak skończyło :)

It always does, son. Always does... :)

 

[

 

ha ha ha ha, miliony fanów raczej by się z Toba nie zgodzili ... ale ok

Opublikowano

Teraz to nawet nie ma co porównywać do ND kogokolwiek bo niektórzy sie obrażą :confused:

 

Rocksteady, SMS i Irrational Games można porównać.

Opublikowano
  • Autor

Nie chodzi o obraze, ale niech wydadza gre, podbija rynek i bedzie fantastycznie. Zapowiada sie swietnie, ale wiele gier sie tak zapowiadalo. Bungie odeszlo od serii, 343 to zlepek wielu osobowosci. Wiekszosc z tych co nad seria juz pracowali, wiele osob z roznych innych firm, ktorych wizja moze przeszkodzic. Tego sie nie boicie?

 

Niektórzy mieli dość wizji Bungie odnośnie serii. Teraz jest świeża krew i świeże pomysły. Po tym co pokazali do tej pory nie ma co się bać :P

Opublikowano

Na Eurogamerze (DF) było pisane o tym, że 343 zrezygnowało z kilku efektów (m.in. SSAO) żeby zaoszczędzić mocy obliczeniowej i przeznaczyć ją na inne rzeczy. Tak więc z technicznego punktu widzenia pozornie nie jest to nic specjalnego... ale w praktyce efekt jest zaskakująco dobry. W koóńću Halo zdaje się wyglądać rzeczywiście na poziomie (wysokim poziomie). Przy czym bardzo dużą rolę odgrywają tutaj zmiany (zdecydowanie na plus) w designie.

 

jeżeli mówisz o tym artykule

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tech-analysis-halo-4-at-e3

 

to proponuję przeczytać go jeszcze raz

Opublikowano

Nołnejmy z 343 Industries nie zepsują Halo tak samo jak nołnejmy z Playground Games nie zepsują Forza Horizon. Obie gry są wystawiana dla publiczności i dziennikarzy od paru miesięcy na różnych imprezach i jedyne co można przeczytać w necie to same zachwyty.

 

A o Halo 4 wiadomo praktycznie już wszystko. Scenariusz na podstawie książek też łatwo przewidzieć.

 

PS. No i nie szafowałbym stwierdzeniami typu, ze halo wreszcie wygląda na poziomie - Reach wygląda i działa bardzo dobrze i wedle dogłębnej analizy DF napędza go jeden z najbardziej zaawansowanych silników tej generacji.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

to nie Last Guardian który jest na piedestale u posiadaczy PS3 a pokazał renderek ze 3 lata temu :P

Opublikowano

Na Eurogamerze (DF) było pisane o tym, że 343 zrezygnowało z kilku efektów (m.in. SSAO) żeby zaoszczędzić mocy obliczeniowej i przeznaczyć ją na inne rzeczy. Tak więc z technicznego punktu widzenia pozornie nie jest to nic specjalnego... ale w praktyce efekt jest zaskakująco dobry. W koóńću Halo zdaje się wyglądać rzeczywiście na poziomie (wysokim poziomie). Przy czym bardzo dużą rolę odgrywają tutaj zmiany (zdecydowanie na plus) w designie.

 

jeżeli mówisz o tym artykule

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tech-analysis-halo-4-at-e3

 

to proponuję przeczytać go jeszcze raz

No i? Tak, jak napisałem. Zrezygnowali z kilku efektów, a zaoszczędzoną moc obliczeniową włożyli w inne, co w efekcie dało bardzo dobry efekt.

Może nieodpowiednio się wyraziłem pisząc "nic specjalnego"... lepiej byłoby "nic nadzwyczajnego" ;)

Opublikowano

gdzie Ty tam masz że zrezygnowali z czegoś aby oszczedzić mocy ... ja am widze że kolo po targach E3 pisze wrażenia... i pisze że nie zauważył SSAO - tyle, jakich jeszcze kilku efektów niby nie ma?

Opublikowano

Motion blur? Za wszelką cenę chcesz udowodnić, że H4 to będzie ósmy cud świata, czy jak?

Opublikowano

nie, ale tak tworzą sie mity, czytąłem gdzieś, że coś tam coś, a okazuję się że połowa to lipa wyssana z palca ...

to gdzie te kilka efektów?

Edytowane przez typfon

Opublikowano

Brak motion blura to przeciec plus, co ty pierdzielisz

 

Tak w ogóle chyba tylko w PGR4 ten efekt był dobry. Jak widzę go w innych grach to sie krzywie.

Opublikowano

nie, ale tak tworzą sie mity, czytąłem gdzieś, że coś tam coś, a okazuję się że połowa to lipa wyssana z palca ...

to gdzie te kilka efektów?

Zapytaj developera gdzie są brakujące efekty :)

 

@Ins

Jedziesz po takim Mendrku a sam teraz pierdzielisz farmazony. brak czegoś to zaleta. Yhm... Akurat mb to bardzo dobra rzecz... o ile jest dobrze zastosowany i jest dobrej jakości (najlepiej object based mb)... a to akurat nie jest tak często spotykane, bo zjada sporo zasobów (np w LBP był obmb, w LBP2 jest uproszczona metoda aby znaleźć moc na inne efekty, które zostały dodane).

Opublikowano

jak machasz głową po pokoju to masz blura ;)

 

jednym zdaniem, jak zwykle marna prowokacja, ale następnym razem lepiej się przygotuj bo wstyd :)

Edytowane przez typfon

Opublikowano

Dla mnie plus bo tak jak pisałem, jedynie w PGR 4 ten efekt był dobrze zrobiony.

 

MB w Reach bardziej przeszkadza niz pomaga, więc brak tego efektu niezmiernie mnie cieszy.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

No w Killzone swietnie zrobili blura przy obracaniu wlasnie w MULTI. Tak pieknie to wyglada, ze sie niedobrze robi od samego grania...

W Singlu zas jestem zdania, ze dalekie perspektywy, nawet z mocnym blurem wygladaja nie raz o wiele lepiej niz gry bez niego. Zobaczymy jak sobie z tym HALO poradzi.

Edytowane przez easye

Opublikowano

W związku z tym, że Daddy zwykle trolluje pisząc na opak niż jest, może już zacząć pisać że XBL! jest bezawaryjny i że od dawna nie wystąpiła żadna awaria :)

 

http://polygamia.pl/..._Xbox_Live.html

 

A dla reszty, to przecież żadna nowość, ale fajnie że w końcu Polygamia napisała coś o tym (zwykle przegapiali, nie wiem czy celowo), bo normalnie z wywieszonymi jęzorami pisali o tym, jak to nie można grać na PSN kiedy były prace konserwacyjne, mimo że dało się grać (chyba, że ktoś BARDZO długo się nie logował), a prace dotyczyły głównie zarządzania kontem i sklepu...

Opublikowano

Trzeba tez podkreslic, ze aktualna trwa wciaz, mniej wiecej od 2 godzin ! :teehee:

Opublikowano

Grałem tylko w Halo 1, jeszcze na poczciwym pierwszym klocku razem z najbardziej nieogarnięty partnerem świata - moim ojcem, i muszę powiedzieć że ta gra to czysty miód w coopie. Dużo, dużo ciekawszy gameplay niż np. Girsy. Do dziś pamiętam, że strasznie duże wrażenie zrobiło na mnie to, że wychodzimy z jakiejś bazy, gdzie ciemno jak w pizdu (latarka była zrobiona fenomenalnie) i nagle znajdujemy się na jakiejś wielkiej zielonej polanie. Wsiadamy do jakiegoś jeepa i sru do przodu.

 

Super sprawa takie zróżnicowanie. W Girsach tylko jaskinia/pokój/plac i strzelanie. Nawet w koopie, z ogarniającym ziomkiem, stwierdziliśmy że to trochę nudne.

Edytowane przez estel

Opublikowano

A dla reszty, to przecież żadna nowość, ale fajnie że w końcu Polygamia napisała coś o tym (zwykle przegapiali, nie wiem czy celowo), bo normalnie z wywieszonymi jęzorami pisali o tym, jak to nie można grać na PSN kiedy były prace konserwacyjne, mimo że dało się grać (chyba, że ktoś BARDZO długo się nie logował), a prace dotyczyły głównie zarządzania kontem i sklepu...

Do tego to już się kazdy przyzwyczail. Gdy Sony wysyla informacje, ze ich serwisy beda wlaczane regionami, do PSN moze sie zalogowac tylko Mendrek i Chuck Norris. Pozostale 70milionow niestety nie...

Nigdy nie miałem miesiąca bez PSN-u :)

kolejny plus Sony !

Edytowane przez easye

Opublikowano

Polecam zrobić screena z awarią, wydrukować na olbrzymim formacie i wysłać do Mendrka, żeby chłopak pokój wytapetował. Każdego ranka budząc się będzie najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.