Jump to content

Watch_Dogs


kubson

Recommended Posts

Posted

Watch_Dogs

 

 

czyzby czarny kon targow e3 2012 ? zapowiedziano na x360, ps3, pc

 

gameplay z pc :) pytanie tylko jak to bedzie wygladac na konsolach...

 

trzymam kciuki bo to nowe IP zapowiada sie elegancko tymardziej ze na targach jak narazie mamy wysyp sequeli

  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Jaki GTA Killer ? ;) popatrzcie jak to auto jeździ sportowa fura a wlecze się jak rower, podejrzewam, że przy takich akcjach to miasto będzie "otwarte" jak w Mafii II albo LA Noire.

Tylko mnie rażą te podświetlania jak w Assasin's Creed? Mogli by wymyślić coś co nie psuje klimatu np interesująca nas osoba będzie ostra a reszta rozmazana przez chwilę.

No ale widać, że gra zabija na miejscu klimatem i oprawą. Brawo Ubi po raz kolejny :)

Ja bym tego nie porównywał do GTA. Może to będzie współczesny Assasin's Creed zamiast konia - fura , zamiast ostrzy - giwera.

Edited by chris85
Posted

"jaki GTA Killer ? popatrzcie jak to auto jeździ sportowa fura a wlecze się jak rower"

 

NAJBARDZIEJ NIETRAFIONY ARGUMENT NA SWIECIE.

Posted

zapomniałem dodać,że ma jeszcze "syndrom poduszkowca" ;) w grze jest coś nie halo z prądem i łącznością. Patrzcie jak na końcówce gasną światła w części miasta, może w ten sposób będą chcieli tajniacko podzielić gra na levele. Albo takich numerów jak na trailerze w grze będzie garstka albo zrobią z tego wypasioną grę akcji z maska skryptów i pozorną wolnością.

Posted

Moim zdaniem porównania do GTA z pupy ;). GTA to zupełnie inny typ rozgrywki. chris85 mądrze prawi, też jak to zobaczyłem to na myśl podsunął mi się automatycznie Assassins Creed...animacje postaci, gameplay...tylko kilmat zupełnie inny. Ale fakt faktem gameplay wygląda obłędnie.

Posted

O ja pjerdolę O_O! 10 minut totalnego emejzingu. Klimat się wylewa z ekranu, te animacje, zachowanie ludzi, grafika... Patrząc na tą prezentację można powiedzieć, że gierka będzie zaje,bista. Ten powiewający płaszcz, to jak bohater się wywrócił przy wybuchu, kurde! Motyw sterowania miastem też jest ekstra, tylko czy to będzie tak, że aby pchnąć rozgrywkę dalej musimy stanąć w odpowiednim miejscu i wykonać odpowiednią akcję, czy będziemy mieli kilka sposobów na rozwiązanie rozgrywki?

 

Teraz tylko kilka pytań: czy samochody będą miały zawieszenie (bo na razie to wygląda jakby zamiast amortyzatorów były stalowe kołki), czy gra nie będzie jednym wielkim skryptem, dlaczego Ubisoft uparło się na te chu,jowe artefakty w każdej grze (serio nikt nie widzi, że to psuje cały klimat?)? Jak bardzo brzydsze będą wersje na konsole?

Posted

Wedle gościa z Ubisoftu ten fragment można było równie dobrze rozwiązać po cichaczu, po prostu śledząc cel do parkingu i tam wpakować kulkę, także swoboda ma być.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...