Skocz do zawartości

Killzone: Mercenary


.:marioo:.

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.ps3site.pl/playtest-gralismy-w-killzone-najemnik/161608

 

preview najemnika...w skrócie jest bardzo dobrze, misje dzieki systemu punktowemu dają motywacje do ponownego zaliczania czy to na styl rambo czy po cichu. Engine sprawuje sie fantastycznie, calosc prawdopodobnie chodzi w natywnej rozdzielczosci Vity, a jedyne mankamenty to mikrosekundowe przycinki przy save'waniu (chyba kazdy kz to ma :P) i slaba rozdzielczosc wybuchow i innych efektow czasteczkowych(chyba wada kazdej gry na vicie - np uncharted tez na to cierpial)

Odnośnik do komentarza

serio Musiol całość smiga plynnie nawet w zadymach w otwartych przestrzeniach?az sie wierzyc nie chce, ostry obraz sugerujacy natywna rodzielczosc, dobry antyalliasing, swietne tekstury,modele postaci, cudowne efekty swietlne...az sie wierzyc nie chce ze to handheld, inni tworcy robiący potworki nie trzymajace nawet 20-25fps w smiesznych rozdzielczosciach powinni sie spalic ze wstydu

Odnośnik do komentarza

Tak, też byłem zdziwiony, ale poza tymi mikrozacięciami w trakcie zapisu wszystko śmiga bez problemów. Specjalnie nawet zbierałem 10 Helghastów w jednym miejscu i detonowałem beczki - zero przycięć. Ale tak to jest jak się poważnie podchodzi do gry, a nie na szybko robi port z 3DS albo oddaje grę anonimom z Chin i każe pracować 4 miesiące.

Edytowane przez Musiol
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Masakra zatem o_O no to po takim pokazanie mocy chyba jeszcze większa krytyka spadnie na Sony, że tak się nie kwapią z wypuszczaniem tytułów aaa na vitę. Ogólnie to też pokazuje jakim tanim kosztem i nakładem pracy robi się wiele tytułów na tą konsolkę - brzydkie, nie trzymające framerate'u, itp

Odnośnik do komentarza

u mnie te przycinki nie sa tylko na checkpointach, ale również w przypadku nagłej zmiany... zmiany czegokolwiek np kiedy cos nagle pojawia sie na ekranie. 

z tymi efektami kiepskiej jakości, to tez nie do końca, bo czasem wyglądają "normalnie', chyba, że strzela do nas 4 przeciwników, gdzies tam wybuchają beczki, a w tle kreci sie jakieś światełko syreny - wtedy "atak pikselków' gwarantowany. (podobnie przy dużych scenach).     

Odnośnik do komentarza

ciekawe czego to wina z tymi efektami cząstkowymi, że są w tak niskiej rozdzielczości - wipeout,lbp,uncharted - wszystkie wyglądają slicznie a dym, kurz,wybuchy mają rodem z ery psx. Teraz dojdzie mercenary. Coś chyba gpu vity jest ułomne pod tym względem

 

Chwała bogu za oled i małą przekątna vity - ten program do łapania screenów w vicie jest tak badziewiasty, że na pc nie oddaje nawet w 20% tego jak wyglądają na żywo te gierki na ekranie konsolki

Odnośnik do komentarza

to prawda, że ten preview jednej misji waży 2,7gb? kurcze ciekaw jestem jak oni upchają singla i multi na karcie mającej max 4gb miejsca. Swego czasu pojawiła się plota, że będą tonować oprawę by wszystko zmieściło się na jeden cardridge...byłaby tragedia

Odnośnik do komentarza

poczytałem wszystkie preview i jaram się Najemnikiem bardziej niż Shadow Fall - to może gameplayowo byc na prawdę świetny tytuł w singlu z wysokim replayality, fabuła pewnie jak zwykle nie dorówna uniwersum ale sama rozgrywka będzie przynajmniej na poziomie. Jeśli jeszcze multi będzie dopieszczone to dostanę tytuł, w którego miesiącami będę pogrywać na mojej konsolce (z przerwą na kolejną perełkę - tearaway)

Odnośnik do komentarza

mam klucz do bety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wybrali mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jazda forum!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

rozpiska co i kiedy bedzie działało :)

 

Thur 1st August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone

Sun 4th August  8-10pm BST/AEST/NZST Mercenary Warfare 
Tuesday 6th August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone   
Thursday 8th August 8-10pm BST/AEST/NZST  Mercenary Warfare 
Sunday 11th August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone  

Odnośnik do komentarza

o dziwo serwery działają, jestem po 3 meczach....grafa niesamowita, dosłownie jakby k2 na małym ekranie, wszystko śmiga płynnie, jest jakiś system kart w multi, które jeszcze nie rozumiem. Mapy super, trochę jednak wg mnie zbyt duże dla rozgrywki 4vs4 ale może to moje mylne pierwsze wrażenie.

Odnośnik do komentarza
multi jest GENIALNE - chodzi o tryb warzone - najlepszy z wszystkich killzone'ów mimo, że w każdym występował:

- nie ma już klas postaci (snajper, medyk itp) - sami kupujemy bronie i ulepszenia i sami tworzymy swoją "klasę" - pełno rzeczy do oblokowania

- tryb warzone to 5 misji, wynik końcowy gry rozkłada się proporcjonalnie - nie ma tak jak w k2 lub k3 gdzie wygrane zadanie w aktualnym trybie w warzone równało się jednemu punktowi dla drużyny - teraz punktów za podtryby jest więcej i jeśli w jakimś trybie będziemy dominować totalnie nad przeciwnym teamem to dostaniemy więcej punktów

- warzone to teraz: zwykły deatchmatch, deatchmach na ciche eliminacje, deatchmach ze zbieraniem kart zabitego przeciwnika(cyli tzn kill confirmed) tryb gdzie trzeba rozbroić głowice (za pomocą mini gry)

- ciche zabójstwa są genialne - jest nawet kontra w nich :) o wiele lepiej to przemyślane niż w k3

- co pewien czas na arenę spadają bonusy - trzeba je zdobyć co oblokowuje jakieś drony alb zagłuszacze radaru itp

 

COŚ PIĘKNEGO :)

(moje foty - gra na vicie wygląda z 5 razy lepiej)

u7cyab.jpg

mu6b84.jpgx16y5h.jpgzn3h1o.jpg

Edytowane przez Ficuś
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.