Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Ponoć MS ma problemy z Xbonem i muszą obniżać taktowanie:

 

 


Microsoft Under Clocking Xbox One By 100-200mh

 

About a month ago I was told by an unnamed source that Microsoft was having heating issues with the Xbox One.  There wasn’t enough details to go forward with a story so it was kept under wraps until more information surfaced on this issue.  Today, a completely different source close to the Xbox One project, informed me that Microsoft will have to under clock the Xbox One about 100-200mhz to fix the systems heating issues. 

 

What does this mean to developers?  Well we already know that the PS4 is more of a powerhouse than the Xbox One.  It has faster RAM and bus bandwidth than the Xbox One already.  Under clocking the system will widen the gap between the two consoles, but at the same time will keep the failure rate on the Xbox One very low.  The last thing we need is another RRoD fiasco.  In terms of games, you will see a significant difference in multiplatform titles.  Lower clock speed means lower frame rates.  This means that a game running 60fps on PS4 may only run at 30fps on Xbox One.  Even given the current specs, this would probably still be the case except now we are under clocking the GPU.  This could affect other things like the Peak Shader Throughput.  If Minecraft were to be released for both Xbox One and PS4, you’d see no difference.  A game like Battlefield 4 my run at a lower framerate on the Xbox One than it does on the PS4.  We still don’t know how much the eSRAM is going to boost or hinder performance of the Xbox One.  We also can’t leave out the fact that every developer, every game and every engine runs differently.  They could theoretically boost frame rates on the Xbox One to match PS4 by turning off AA effects and lowering resolution. 

 

I’ve received this information from two different sources, but I would still chalk it up as a rumor until we are able to get more information from Microsoft.  Things could still change between now and launch. I wouldn’t worry too much about this problem because under clocking the system is the safest route to go when issues like this arise.  The biggest test will be when Digital Foundry gets their hands on the first multiplatform next generation title.

 

http://www.stfuandplay.com/story/content/microsoft-under-clocking-xbox-one-by-100-200mhz#.Ua6w90Cnzrw

 

O tym samym słyszał jeden użytkownik neogafa, który wcześniej miał wiele razy rację (nawet z tego powodu się taga dorobił). Pisze, że po obniżeniu taktowania, GPU by miał 0,8 - 0,9 TF.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

jakim cudem MS musi obniżać taktowanie zegara ... skoro prawie wszystko jest takie samo jak w kąsoli Sony

 

Z powodu eSRAM. Jednak to tylko plotki.

 

 

chyba nawet Ouya miała lepszy marketing przed premierą niż Xbox One, na Microsoft chyba spadła jakaś klątwa?

 

Tak, klątwa trzeciej konsoli. Sony też to przerabiało ;)

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

w x0 też maż ram od NEC i nie grzebali przy zegarach ...

 

 

I skończyło się to RROD'em ;)

 

 

PS. Pocieszny ten xanon. Nawet jak już będzie miał czarno na białym wypisaną dokładną specyfikację Xboxa po premierze, to napisze pewnie, że to Sony podrzuciło te nieprawdziwe liczby i tak naprawdę XO jest mocniejszy :)

Edytowane przez SzczurekPB
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

 

w x0 też maż ram od NEC i nie grzebali przy zegarach ...

 

 

I skończyło się to RROD'em ;)

 

 

PS. Pocieszny ten xanon. Nawet jak już będzie miał czarno na białym wypisaną dokładną specyfikację Xboxa po premierze, to napisze pewnie, że to Sony podrzuciło te nieprawdziwe liczby i tak naprawdę XO jest mocniejszy :)

 

Ty wierzysz dalej w wróżki i w kaza ,ja wierzę w fakty. A na razie faktów brak ,tylko sami wróżbici i ich bajeczki.

Odnośnik do komentarza

Tyle, że u konkurencji moc miałą isć z pralki :P

 

Co do RAMu w slimce.. i że się nie grzeje... Przecież slimka wyszła dużo później i podzespoły są wykonane w mniejszym procesie technologicznym więc ten sam element pobiera już mniej prądu i mniej się grzeje.

 

e: Jeszcze co do tego obniżenia taktowania GPU w Xbone...

Sony przed premierą PS3 obniżyło taktowanie VRAMu z 700 na 650MHz.. przy czym mimo wszystko nie sądze aby tak bardzo obniżali taktowanie w X'ie. Nawet jeśli to może max 100MHz..

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

MONpr7N.jpg

 

Ciekaw jestem, dlaczego... Może mają coś do ukrycia?

Pewnie sie boja,ze sie skonczy jak po konfie z maja. 10 roznych wersji bedzie latac po necie. A tak wydadza oswiadczenie prasowe z niezbednym info i po problemie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...