Opublikowano 10 października 20168 l No, slaba imersja, wioski w roznych klimatach, a ludki wszedzie tak samo ubrane.
Opublikowano 10 października 20168 l Jeszcze gdyby poboczni NPC-e byli tacy sami, ale nawet postacie kluczowe dla fabuły mają powtarzające się modele.
Opublikowano 19 października 20168 l Jasny gwint, włączyłem dzisiaj grę i mam "Your save data is corrupted" i oba stany gry poszły się kochać, 35 godzin poszło.... Jest jakiś sposób na odzyskanie sava? Nie chcę zaczynać drugi raz
Opublikowano 19 października 20168 l o (pipi) no tak średnio ci powiem. samo z siebie się zepsuło? https://www.gamefaqs.com/boards/688276-dragon-quest-vii-fragments-of-the-forgotten-past/74340560/862125188 tutaj 50h poszło się je,bać Edytowane 19 października 20168 l przez ragus
Opublikowano 19 października 20168 l Właśnie samo z siebie Wczoraj normalnie wyłączyłem konsole, dzisiaj uruchamiam, i powitał mnie ten komunikat Nawet quick save zniknął, trudno, zacznę jeszcze raz, ale teraz się boję, że znowu coś padnie
Opublikowano 19 października 20168 l Teraz to i ja się boję. Oficjalnie nie można zrobić kopii zapasowej, ale znając życie nie ma z tym problemu, gdy przerobimy 3DSa. Niestety tutaj musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej zorientowany w szarej strefie. https://powersaves3ds.maximummemory.com Tutaj coś jest. Wtedy może mógłbyś znaleźć w internecie kogoś, kto ma podobne postępy w grze i użyłbyś jego zapisu. Edytowane 19 października 20168 l przez ragus
Opublikowano 19 października 20168 l chyba jest jakis sprzecik do kopiowania zapisow z gier, grzybiarz siedzi w temacie bardziej
Opublikowano 19 października 20168 l Dziękuje za pomoc, trudno, zaczynam od nowa, powinno pójść szybciej, ale jak znowu się to powtórzy... Edytowane 19 października 20168 l przez metalcoola
Opublikowano 28 października 20168 l Dobrze ze zasygnalizowaliscie te kłopoty. Mam nadzieje ze stockowy backup save'a chroni przed utrata wszystkiego (w koncu robi sie w innej lokalizacji). Mam niecałe 20h bo i brak czasu na gre, ale wolałbym uniknąć grania od początku.
Opublikowano 3 listopada 20168 l Ciekawe czy będzie nowy dubbing? Bo w oryginale był rewelacyjny, zwłaszcza Yangus i Król, NPC również mieli dobrze podłożone głosy
Opublikowano 3 listopada 20168 l Mi się udało skończyć siódemkę (prawie 90 h). Krótko mówiąc: widać, że stare, trochę pierdzielnik z vocations, umiejętności i czarów też po pewnym czasie robi się tyle, że trzeba szukać tych sensownych po kilku ekranach, ale mocno nadrabia historiami poszczególnych wysp. Jak wyjdzie u nas ósemka, to biorę bez wahania. Więcej napisałem w recce, może kogoś: http://www.my3ds.pl/recenzja-dragon-quest-vii-fragments-of-the-forgotten-past/
Opublikowano 4 listopada 20168 l Gram sobie ostatnio w Dragon Quest 9. Geez, wspaniała gra, jest taka bezceremonialna i przyjemnie zrobiona, nikt się nie sili na bycie cool. Walczę z ogóreczkami nazywającymi się Cruelcumber i motylami nazywającymi się Batterfly. Ta seria, ze swoją prostotą, ale dużym rozmiarem i kompaktowymi walkami idealnie pasuje na mały ekran. Aż sobie przypomniałem, jak grałem w stare Dragon Quesy na GameBoyu. Myślałem, że to były części V i VI, ale sprawdziłem teraz, że one nie wyszły na GBC. Mimo wszystko pozostają moimi ulubionymi. Scenariusz "piątki" to rewelacja, chyba najbardziej epicka historia w grze jaką widziałem, ale bez cienia patosu. Zmiany w DQ9 również bardzo się serii przydały. Bardziej mon-hunowa formuła dobrze pasuje do zabawnego klimatu, tak samo jak szybkie tempo, żwawe animacje (w tej części każda postać to Link z Wind Wakera. Same miny do wyboru podczas kreacji postaci przebijają wszystko co można zrobić w jakimś Falloucie) i możliwość unikania walk. W poprzednich częściach walki te potrafiły przymulić. Co mi po wielkim świecie, zgrabnie narysowanym, jak mi przerywają na ekran walki co 5 sekund... Jeśli części 7 i 8 wprowadzają tego typu zmiany do części z PlayStation, to szykuje się zacna uczta, jestem zainteresowany. Edytowane 4 listopada 20168 l przez ogqozo
Opublikowano 4 listopada 20168 l Spoko te dodatki w wersji 3ds a mi najbardziej się podoba brak random encounterów
Opublikowano 4 listopada 20168 l ale bede giercowal w przyszlym roku zdecydowanie kupie siodemeczke i osemeczke na 3ds
Opublikowano 4 listopada 20168 l Pamiętam że w VIII na PS2, była możliwość walki z przeciwnikami widocznymi na mapie świata, tylko że byli oni znacznie silniejsi.
Opublikowano 5 listopada 20168 l Oh DQVIII, ile się grało w to na PS2. Nigdy nie zapomnę tego fantastycznego ost:
Opublikowano 6 listopada 20168 l Odblokowałem klasy postaci w Alltrades Abbey i przy okazji odwiedziłem kasyno... gdzie przegrałem wszystkie pieniądze. W ogóle jak fajnie mieszkańcy wioski poprzedzającej ten gmach, w którym zmienia się klasy, opowiadali mi o tym miejscu. Powoli budowali jego majestat przez kolejne linijki monologów - aż się od razu chce tam pobiec i zmienić sobie klasę. Na wyspie przed kasynem moją drużyne opuścił Kiefer aby wreszcie móc pokierować swoim losem i na przekór ojcu nie zostać królem ale coś czuję, że to jeszcze nie koniec tego wątku. Wspaniała gra, niech się nie kończy. Walczę z ogóreczkami nazywającymi się Cruelcumber i motylami nazywającymi się Batterfly. Tutaj moim faworytem jest Axessasin. Jeśli części 7 i 8 wprowadzają tego typu zmiany Wrogów widać na mapie, walki są szybkie, animacje ludzików urocze i jest coś dla miłośników farmienia jak w IX z jej grottami. Sporo inspiracji dziewiątką, jednak gra nie jest tak mmorpgowa jak IX, ze względu na swoją strukturę, tutaj jednak nie tworzymy party, a mamy je gotowe (i to jakie!) oraz nie ma już tych questów pobocznych. Edytowane 6 listopada 20168 l przez ragus
Opublikowano 7 listopada 20168 l Niecale 30h za mna. Odblokowalem klasy postaci i mam tak napakowany sklad, ze wszyscy przeciwnicy to leszcze. 25 level. Mega przyjemny i plynny grind sprawia, ze nie moge sie oderwac.
Opublikowano 7 listopada 20168 l Szybkość robi swoje. Wszystko trwa chwilę, gdyby wydłużyć ładowanie walki o kilka sekund + tak samo walkę, to pewnie biorąc pod uwagę spartański system walki, pewnie nie byłoby tak kolorowo. No ale jest :].
Opublikowano 7 listopada 20168 l Cale szczescie wszystko trwa sekunde. Kasa powoli leci z zelkow i trzeba sporo walk stoczyc, zeby miec wszystko co sie chce. Jak w prawdziwym zyciu.
Opublikowano 7 listopada 20168 l Są tu w ogóle gdzieś metalowe żelki? Pamiętam, że lubiłem na nie polować w IX.
Opublikowano 7 listopada 20168 l Nie udalo mi sie spotkac ale moze dalej w grze. Z wrogow to przerabane sa kubko/beczko/dzbano/chj nie wiadomo co na pustyni. Oslepiaja piaskiem i po ptokach niby sa za slabe, zeby zaszkodzic ale walka przez to sie przeciaga.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.