Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Pany, na długi łikend kupuje Wieśniaka. Mozecie mi powiedziec jak wygląda kwestia płynności gry w wersji na ps4? Naczytałem się wiele i mam lekki mętlik w głowie. Da się grac w miarę komfortowo czy jednak framerate potrafi negatywnie wpłynąć na odbiór gry?

jeśli nie jestes FPS whore to nie powinieneś mieć problemów

 

jeśli jednak masz mocarnego PCta i możesz grać na nim to zapewne jednak lepiej wybrać wersję pecetową

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Pany, na długi łikend kupuje Wieśniaka. Mozecie mi powiedziec jak wygląda kwestia płynności gry w wersji na ps4? Naczytałem się wiele i mam lekki mętlik w głowie. Da się grac w miarę komfortowo czy jednak framerate potrafi negatywnie wpłynąć na odbiór gry?

 

jak nie masz cisnienia na już teraz to ja bym poczekał na patcha w którym coś zrobią z tymi bagnami i frameratem podczas deszczu bo to nie jest smieszne nawet

Odnośnik do komentarza

ja skasowalem save i czekam na patch. po quescie spis cudzoloznic przestal mi leciec exp. policzylen nialem 65questow z tego co pamietam tylko jeden byl na szaro czyli nie dostac powinienem exp a mialem 15lvp dopiero.. pewnie wczesniej tez nie lecialo ale nie zwrocilem uwagi. teraz zaczalem gre od nowa nie dostalem exp za quest w ktorym szukamy Y...ehhh nic czekam na latke..

Odnośnik do komentarza

Przeczytalem gdzies, ze nienaliczanie expa za niektore zadania i to nie te, w ktorych przekraczamy lvl od sugerowanego poziomu zadania o +-10 to jakis bug gry i nowy patch ma to niby naprawic. Prawda czy (pipi)a prawda to?

Za oficjalnym forum gry:

 

Zadania, które są o 6 (lub więcej) poziomów niższe od tego, jaki aktualnie posiada gracz nie są nagradzane punktami doświadczenia. Wszystko inne pozostaje bez zmian. Przyglądamy się temu problemowi.

Edytowane przez Atos
Odnośnik do komentarza

 

@McDrive

Tak, ja wczoraj ten sam problem miałem.

 

@Marczello

 

Tak, gra się dobrze. Lamenty są znacznie przesadzone.

Lamenty nie są przesadzone mój drogi balonie!

- 20 fpsów na bagnach

- rwanie animacji w Novigradzie podczas biegu, nawet samo przemierzanie tego miasta po prosu boli dusze gracza - szczególnie podczas deszczu.

- Czekanie po kilka sekund aż gra da graczowi możliwość pogadania z NPC (ten ma laga - model wczytany, ale gra tego nie widzi). Często się to zdarza w mieście jak przemierzamy szybko drogę z jednego punktu do drugiego

- Błąd z otrzymywaniem EXP za zadania główne i poboczne - tu cytat (umieszczę w spoilerze bo długi)

 

O ile na początku gra mi sprawiała frajdę, czułem się wolny w eksploracji świata, gra działała w miarę płynnie, tak im dalej w grze tym bardziej stresują mnie zmieniające się kolory misji. Zamiast przyjemnie sobie zwiedzać świat, w pewnym momencie stałem się niewolnikiem latania za misjami, które lada moment zrobią się szare i nie dadzą mi zrobić wyższego levela

 

- Doczytywanie się tekstur w wielu miejscach i obiektów (mnie to wybija z imersji) - http://oi58.tinypic.com/20k58y9.jpg

- Puste miasto i tawerny http://oi58.tinypic.com/29vxsfb.jpg

 

 

Wszystko inne to jednak majstersztyk więc jeżeli nie przeszkadzają ci błędy techniczne to gra sprosta wymaganiom i będziesz się świetnie bawić :)

 

nosz (pipi)a jego mać!!! odniosę się do spoilera. Mam dokładnie tak samo. Ten (pipi)y bug zabija wolność wyboru misji.- coraz więcej robi się szarych...

Nie instalowałem patcha 1.03 i gram cały czas na 1.02, ale ten błąd cały czas występuje. Za wszystkie zielone wpada mi normalnie exp. ale po  przekroszeniu różnicy 6lvl staje sie on szary i (pipi) z doświadczenia. Czy własnie mają to naprawić i zawsze bedzie sie dostawało expa, nieważne od poziomu twojegi i zadania?

 

Gdzieś czytałem, że podobno oni specjalnie zrobili tak, żeby za zadania, które za bardzo odbiegają od twojego poziomu nie dostawać doświadczenia. hmm?

 

PS::dorwać juniora" ma lvl 12 :)..

Odnośnik do komentarza

Cholera, trzeba będzie przejść tę grę raz jeszcze, bo spieprzyłem jeden z wyborów i pluje sobie w brodę teraz :/

 

Im dalej w las, tym bardziej mi się podoba, poskładałem właśnie mistrzowski rynsztunek i brak mi już słów by określić to arcydzieło. Kapitalna gra, w życiu bym się nie spodziewał, że w roku 2015 otrzymam tytuł, który po tych 90 godzinach będzie dla mnie najlepszą grą, w jaką w życiu grałem - a jeszcze jej nie skończyłem i zapewne jest spory kawałek przede mną. Niebywała, genialna produkcja.

 

btw, któryś już raz spotykam się z wypowiedzią, że ktoś ukończył Wieśka 3 po 50 godzinach i zrobił wszystkie questy główne + wszystkie poboczne. Nie ma takiej opcji - mam 90 godzin za sobą, nie opierdzielam się i świadomie odłożyłem jeszcze kilkadziesiąt questów, które są już dawno szare, a które pewno wygenerowałyby kolejne questy + mam nie wzięte questy ze świata gry, bo nie zwiedziłem jeszcze absolutnie każdej miejscówki. 

 

Przejście tej gry w 50 godzin to jest oporowy, ostry speed run - nie mam nic do tego, ale jestem mega zaskoczony, jak wiele zawartości oferuje i jak bardzo opłaca się do niej usiąść na dłużej i po prostu odkrywać co się da ;)

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

No to jak "Dorwac Juniora" jest na 12lvl a ja mialem 15 jak go robilem i nie dostalem nic exp za niego to cos chyba nie tak jest...

 

W dodatku to jest dosyc dlugie zadanie, za ktore malo exp byc nie powinno. Jesli faktycznie zrobi mi sie taka pogon za questami, ze bede bal sie ruszyc fabule do przodu bo mi posiwieje pare pobocznych zadan czy zlecen to troche lipa :/

Edytowane przez Koleś88
Odnośnik do komentarza

Jesli faktycznie zrobi mi sie taka pogon za questami, ze bede bal sie ruszyc fabule do przodu bo mi posiwieje pare pobocznych zadan czy zlecen to troche lipa :/

Mi się tak niestety zrobiło - robiłem sidequesty, wjechałem do Novigradu na 15lvl, patrzę a tam zadanie główne na 7... Co za durny pomysł z tym nienagradzaniem. 

Odnośnik do komentarza

panowie od 3 dni żegluje po Skellige, które samo w sobie mogło by robić za kolejną część gry

 

misje dla Jarla i jego dzieci + poboczne  > Baron imo

 

a misja dla jego córy

 

 

ratowanie Jarla poprzez oszukanie Hima O_________________o

 

 

:banderas: x 10000 najlepsza gra w jaką grałem, to pewne

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jestem przed grand finale na 1000 % teraz. Na liczniku 100h dziś po pracy skończę goty generacji. Bugów wiekszych nie spotkałem w wersji pc przez ok 90h nic się nie doczytywało wszystko płynniutkie.

 

Niestety widać że im bliżej końca tym gra gorzej przetestowana. Wczoraj dałem screeny błędu ktory napotkałem. Po wczytaniu sejwa zniknął. Takie problemy z fizyką czy teksturami zaczęły się PO misji bez powrotu o której gra uprzedza. Nie spotkałem niczego co by uniemożliwiło grę ale irytujące bugi pod koniec są widoczne.

 

najlepszy bug który miałem to robiąc ostatnie zlecenie wiedzminskie na lvl chyba 34 zabiłem potwora i przy ostatnim uderzeniu potwór wyleciał w górę jakbym bejsbolem uderzył piłkę. Pojechałem oddać zlecenie (truchło odleciało ale kupka do zebrania została) i trup potwora spadł mi pod nogi 400 metrów dalej ;)

 

 

Mam lvl 34 zrobione wszystko w velen i skelliege ale w skelliege mam nadal 80 ?. Ubrany jestem w mistrzowska zbroje niedźwiedzia, mam mistrzowskie miecze. Czyli bugu z lvl nie miałem i ładnie wpadło.

Odnośnik do komentarza

 

Gdzieś czytałem, że podobno oni specjalnie zrobili tak, żeby za zadania, które za bardzo odbiegają od twojego poziomu nie dostawać doświadczenia.

no specjalnie, to że za szare sie nie dostaje expa to nie bug tylko celowy zabieg

 

Serio? Ale bezsens! Wychodzi na to, ze nie ma co zostawiać sobie zadań, na później, bo tylko stracisz możliwość zdobycia doświadczenia... i finalnie gra "zmusza" cię do robienia ich w określonym czasie i kolejności. Strasznie kiepski zabieg. Zadania które są zielone, stają sie po jakimś czasie szare i (pipi) z doświadczeniem...

 

Co jednak oznaczają słowa jednago z devów, ze zamierzają naprawić zdobywanie doświadczenia w queestach powyżej różnicy 6lvl? przeciez to właśnie o to chodzi...

Odnośnik do komentarza

Zadania poboczne i tak dają niewielką ilość expa, więc nie wiem o co ten ból. Jak już, to jedynym błędem twórców jest dawanie zbyt dużych ilości doświadczenia za zadania główne, nierzadko ograniczające się jedynie do dialogu lub spaceru po mieście z jakaś postacią.

 

Osobiście zrobiłem już masę pobocznych questów. Odgoniłem z lvlem od główej linii fabularnej tak bardzo, że poziom 3/4 nie stanowi żadnego wyznawania.

Poboczne questy w połączeniu ze zleceniami, poszukiwaniami i znakami zapytania dają idealną ilość doświadczenia. A przez to, że jest ich tak dużo - nie sposób, by część z nich nie stała się szara, ale nie oznacza to, że nie warto ich robić.

 

Wczoraj robiłem poboczne zadanie Duch Lasu. Jakoś mi nie przeszkadzało, ze jest już na szaro. Jeden z lepszych questów w grze. Ta otoczka związana z problemem wieśniaków i konsekwencje wyboru znowu w tej grze wgniotły w podłogę...

 

Obecnie mam chyba 32 lvl, jestem już przed samą końcówką i od dwóch tygodni przygody z Geraltem i Ciri ani trochę nie przestałem się tą grą jarać. :obama:

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Zadania poboczne i tak dają niewielką ilość expa, więc nie wiem o co ten ból. Jak już, to jedynym błędem twórców jest dawanie zbyt dużych ilości doświadczenia za zadania główne, nierzadko ograniczające się jedynie do dialogu lub spaceru po mieście z jakaś postacią.

 

Osobiście zrobiłem już masę pobocznych questów. Odgoniłem z lvlem od główej linii fabularnej tak bardzo, że poziom 3/4 nie stanowi żadnego wyznawania.

Poboczne questy w połączeniu ze zleceniami, poszukiwaniami i znakami zapytania dają idealną ilość doświadczenia. A przez to, że jest ich tak dużo - nie sposób, by część z nich nie stała się szara, ale nie oznacza to, że nie warto ich robić.

Czy dobrze wyczytałem między wierszami, że tylko poboczne mogą się stawać szare, a za główne zawsze powinniśmy dostawać exp niezależnie od różnicy lvl? I właśnie o to  jest  ten dym, że za główne sie nie dostaje?

Odnośnik do komentarza

Wczoraj robiłem poboczne zadanie Duch Lasu. Jakoś mi nie przeszkadzało, ze jest już na szaro. Jeden z lepszych questów w grze. Ta otoczka związana z problemem wieśniaków i konsekwencje wyboru znowu w tej grze wgniotły w podłogę...

 

ja wybrałem

 

 

Sposób na zabicie ducha, wpierw wypędzenie tej laski ktora byla niby z nim zwiazana, gadałem z tym młodszym porywczym. Zignorowalem tego starucha co gadał żeby polować włócznią i nożem zeby uspokoić ducha. Wracam do wiochy temu młodemu odwaliło - wybił połowe i ogłosił się samozwańczym władcą. A u ciebie jak było? Cały czas myslałem ze robie dobrze dla wioski a czułem po zakonczeniu mega moralniaka ze zyebalem.. :/

 

Odnośnik do komentarza

 

Wczoraj robiłem poboczne zadanie Duch Lasu. Jakoś mi nie przeszkadzało, ze jest już na szaro. Jeden z lepszych questów w grze. Ta otoczka związana z problemem wieśniaków i konsekwencje wyboru znowu w tej grze wgniotły w podłogę...

ja wybrałem

 

 

Sposób na zabicie ducha, wpierw wypędzenie tej laski ktora byla niby z nim zwiazana, gadałem z tym młodszym porywczym. Zignorowalem tego starucha co gadał żeby polować włócznią i nożem zeby uspokoić ducha. Wracam do wiochy temu młodemu odwaliło - wybił połowe i ogłosił się samozwańczym władcą. A u ciebie jak było? Cały czas myslałem ze robie dobrze dla wioski a czułem po zakonczeniu mega moralniaka ze zyebalem.. :/

Też poszedłem tą samą ścieżką, co Ty i odczucia po przejściu były podobne :frog:

Miałem robić jeszcze raz, ale zadzwoniłem do Kumpla i

powiedziała mi, że on pomógł dziadkowi i po odprawieniu rytuału wracając do wioski temu młodemu też odwala, ale można go powstrzymać po czym zadanie zostaje ukończone - czyli tak jak mówił dziadek, myśliwi w wiosce będą poddawani próbom i nie każdy je przejdzie - jak próby wiedźmińskie, duch zostaje w lesie, a wieśniacy wracają na 'dawną ścieżkę'... Czyli nie ma dobrego zakończenia w sumie.

 

 

Co za gra...

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Z tego co wyczytałem to sytuacja wygląda tak, że questy wyszarzone i czerwone domyślnie nie dają doświadczenia w ogóle. O ile zrozumiałbym to, że quest przeznaczony na 2 poziom doświadczenia dla postaci na 15 poziomie to rzeczywiście kaszka z mleczkiem, tak nie rozumiem dlaczego questy czerwone nie dają doświadczenia - wszak gra powinna wynagradzać za to, że udało nam się ubić przeciwnika teoretycznie o wiele trudniejszego. 

 

Natomiast bug, który niestety dotknął także mnie, dotyczy nieprzyznawania doświadczenia za zadania zielone, zarówno fabularne jak i poboczne, ale nie za wszystkie. U mnie sytuacja wygląda na chwilę obecną tak, że mam 15 poziom i zadania fabularne ulokowane w Novigradzie. Wczoraj wykonywałem jeden z nich, dość długi i złożony, przeznaczony dla poziomu 12. Dopiero pod sam koniec zadania, po rozmowie z ostatnią postacią, zorientowałem się, że nie dostałem za niego żadnego doświadczenia - nie tylko w trakcie, ale i na sam koniec. Doświadczenie podczas zadania otrzymałem tylko za zabijanie przeciwników, ale były to śladowe ilości, jak zwykle. Z ciekawości sprawdziłem czy błąd dotyczy wszystkich zielonych zadań czy tylko niektórych i o dziwo nie wszystkich - wykonałem na szybko jakieś zlecenie wiedźmińskie dla poziomu 15 i bez problemu zgarnąłem 300 XP.

 

Na szczęście w tym tygodniu ma pojawić się patch, który rozwiąże problem z doświadczeniem za zielone zadania. Ja do czasu łatki wstrzymam się z zadaniami fabularnymi, szczególnie, że i tak wyjeżdżam w środę na kilka dni i na spokojnie powrócę do gry, kiedy już załatają problem doświadczenia. A na razie zajmę się znakami zapytania i zleceniami, z którymi wszystko - jak się wydaje - jest w porządku.

Odnośnik do komentarza

Drobna porada dla niezdecydowanych w szermierce. Skill z ostatniego poziomu dający 2% szansy za każdy punkt adrenaliny na natychmiastowe zabicie jest przekur.ewsko satysfakcjonujący. W połączeniu z tym młynkiem, który robimy po przytrzymaniu szybkiego ataku Geralt staje się maszyną nie do zatrzymania.

Wczoraj walcząc z jakimś większym potworem weszło mi to natychmiastowe zabicie, gdy potwór miał jeszcze jakieś 3/4 życia... Lub kilka już razy miałem sytuację, kiedy jednym machnięciem ucina się głowy dwóm nekkerom/utopcom - wszystko w zwolnionym tempie, gdy aktywuje się instant kill. :fsg:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...