Skocz do zawartości

Batman Arkham Origins Blackgate


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie skopiuje post Zwyrodnialca z działu 3DS

Tak, ta wersja dosyć mocno będzie się różnić od tej z dużych konsol.

 

 

Releasing on 3DS and Vita the same day as the home console version, Blackgate is a completely separate experience that takes place after the events of Arkham Origins.Armature Studio is developing the 2.5-D Metroid-style exploration action game. Industry followers will recognize Armature Studio as the company founded by several of the leads from the Metroid Prime trilogy.

 

Pierwsze screeny.

 

batman_blackgate-2.jpg

 

batman_blackgate-1.jpg

 

batman_blackgate-4.jpg

 

batman_blackgate-3.jpg

 

 

Jeszcze info

 

 

- Warner Bros. wanted to have a 2.5D-style Arkham game in the style of Metroidvania
- The company chose Armature because the studio was familiar with that style of game
- Takes place after the end of Origins
- Set on the isolated island at the Blackgate Penitentiary
- Prison uprising has occurred
- Intro level in Gotham
- Batman goes to Blackgate in order to put a stop to the riot
- 2D animatics with full voices tell the story
- Batman moves through a side-scrolling game world
- He’ll pick up near gear and take on enemies along the way
- Interconnected passages and prison secrets
- Not focused on leveling up abilities like the console games
- Instead, it stays true to the subgenre’s formula
- All of Batman’s improvements came through gear pick-ups and upgrades
- Team wanted to give players more of a sense of collection
- Mostly set along a 2D plane
- Takes full advantage of the visual three-dimensionality of the environments
- Explore, fight, and interact with the foreground abnd background
- Can grapple up to gargoyles on a background balcony while a crowd of armed inmates pass by
- Enemies will go after Batman from all angles
- Go to the foreground or background to tackle a designed foe
- Combat similar to the console Batman games
- Button taps to attack, counter, and use gear are in place
- Freeflow combat system
- Built from the ground up
- Batarang: stun enemies or hit distant objects
- Line launcher: cross wide gaps
- Explosive gel variation: shoot from a launcher onto spots around the screen
- This lets you get involved with entertaining takedowns such as dropping a chandelier on enemies from above
- More gadgets will also be in the game
- Has a version of the predator mode
- Game has a few more layers of feedback
- Ex: can see the sightlines of enemies
- This lets you know if enemies can see you or not
- Same kind of vantage points, floor grates, silent takedowns, glide kicks, weapon use, and breakable walls as in the console games
- Game is split into various sections
- Each can be accessed once you figure out a way inside
- No save rooms
- Modern checkpoint system
- Can manually save whenever you desire
- Can defeat the bosses in any ordder if you find out where you want to go
- “We don’t want you to break the game, but if you can exploit it in a certain way that we haven’t thought of, that’s awesome. So it’s conceivable the players will have abilities that don’t necessarily jibe that great with the boss. We’ve taken some cues from other games where if you have a particular item against a boss, you’ll just rip them a new one, but we don’t tell you what that item is”
- Will have detective mode
- Tap a button and the screen fades into a digitized overlay with detailed info
- Green enemies: enemies haven’t seen you
- Red enemies: enemies are onto your location
- Move a reticle around the screen to focus Batman’s attention
- Can use this to uncover secrets
- Uncover clues and analyze dangerous situations in detective mode

 

http://nintendoeverything.com/118291/batman-arkham-origins-blackgate-first-details-and-screenshots/?pid=41397

 

Odnośnik do komentarza

Jak im wyjdzie to biore w pudełku jakoś blisko premiery. Brakuje mi takich gierek (mimo, że mam na Vite cholernie dużo softu do ogrania). Mam nadzieję, że będzie sporo do zrobienia (a już na pewno więcej niż w ostatniej prawie udanej Castlevani na 3DS - porównuje bo coś tam wspominają, że to również ma być Metroidvania style). Przydałoby się też jakieś demo przed premierą. Czekam z niecierpliwością na E3 bo pewnie tam będzie coś więcej na temat tej gierki.

Odnośnik do komentarza

Developer Armature Studio nic nikomu nie mówi bo jak na razie odpowiadali jedynie za port MGS HD Collection na Vitę ale tą firmę założyło 3 kolesi, którzy byli jednymi z głównych szych w Retro Studio i maczali palce we wszystkich Metroidach na na NGC.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...
  • 2 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

ja nie bo za drogo a w tym tygodniu na gry i konsole wydałem już ponad 1 k :) Mam już pre installed origins na steam więc na razie stacjonarka a to mam nadzieje w plusie będzie za kilka miechów :)  No chyba że mi tutaj wrażeniami zachęcicie :)

 

Boję się po prostu żeby gra nie była za płytka i krótka.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Czy gra jest rzeczywiście tak kiepska, jak opisuje ją SoQ w nowym PE? Nie wierzę za bardzo Jego ocenom i czasem jakby kostką rzucał, więc chętnie poczytam czyjeś inne opinie.

 

No właśnie o to samo chciałem zapytać, bo z 4 jesiennych mega hitów na Vitę zrobiły mi się 3 :( (Rayman, Tearaway, Dragon's Crown)

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Ten sam post jest też w "Graczpospolitej", ale tam zjedzie niżej z racji specyfiki tematu, a tutaj się przyda dla potomnych.


 


Jestem wielkim fanem uniwersum Batmana. Arkham Asylum to dla mnie GOTY 2009, Arkham City GOTY 2011. Nie mogłem oczywiście ominąć odsłony na Vitę, także moja krótka opinia o grze.


 


Fabularnie mamy kontynuację Batman Arkham Origins z dużych konsol - po zapuszkowaniu wszystkich złoczyńców, uciekają oni z więzienia Blackgate i opanowują je, przetrzymując zakładników. Każdy boss (Joker, Pingwin, Black Mask, jest też w formie sub bossów Deadshot i Gundy) opanowuje poszczególne sektory więzienia i musimy je odbić, obijając na samym końcu mordę każdego bossa. Filmiki są w formie komiksowej, coś w stylu kreski Wood'a z serii MGS. Na końcu oczywiście czeka nas twist i okazuje się, że nie wszystko toczy się tak, jak się Batmanowi wydaje.


 


Gameplayowo gra jest w stylu serii Metroid, a przedstawiona jest w stylu 2,5D. Chodzimy po więzieniu, odblokowujemy kolejne sektory, szukamy kart, obijamy szeregowych przeciwników itd. Każdy znaleziony gadżet powoduje to, że możemy eksplorować niedostępne części pierdla, szukać ulepszeń do gadżetów Batmana itd.


 


Voice acting robiony przez tych samych ludzi, czyli Roger Craig Smith, Troy Baker, Nolan North itd. Muzyczka typowo "batmanowska".


 


Dla posiadaczy Vity i fanów Batmana to must have. Przeszedłem grę 3 razy (na platynę) i ani razu się nie nudziłem. Właśnie takie gdy powinny powstawać na handheldy - takie "spin-offy" o kompletnie zmienionej mechanice gry, ale w tych samych klimatach, a nie jakieś upośledzone konwersje. Wiadomo, można to zrobić z większym rozmachem, dłuższym gameplayem (wymaksowanie podczas jednego przejścia to ok. 8-9 godzin), ale i tak, moim zdaniem, gierka jest bardzo dobra.


 


Największe wady: gra jest prosta oraz mega nieczytelna, wkurzająca mapa, która sprawia, że dotarcie w niektóre miejsca powoduje taki w(pipi)., że chce się cisnąć konsolą o podłogę.


 


Daję 8/10.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.