Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians

MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

dlatego ja zamówiłem do niezawodnego paczkomatu xd

Mam niedaleko paczkomat. Bede musial przejsc sie i zobaczyc co to za ustrojstwo, bo nigdy z tym nie mialem stycznosci.

I co z paczkomatem to po polnocy we wtorek juz paczka w srodku do odebrania?

Edytowane przez suteq

dlatego ja zamówiłem do niezawodnego paczkomatu xd

Mam niedaleko paczkomat. Bede musial przejsc sie i zobaczyc co to za ustrojstwo, bo nigdy z tym nie mialem stycznosci.

I co z paczkomatem to po polnocy we wtorek juz paczka w srodku do odebrania?

A telefon komórkowy to ty widział?

tak, imo 100 razy lepsze niz czekanie az dowiozą do empiku i koles bedzie mogl ci wydac (bo to ze gra bedzie na sklepie to nie wazne jak to nie bedzie TWOJE zamowienie)

o polnocy dostajesz sms na komórke, pokazujesz kod QR paczkomatowi i otwieraja sie drzwiczki, ew wpisujesz kod z palca.

:obama:

Zayebiscie. Akurat we wtorek mam godzine wolnego od 9 to sie skoczy po gierke. :fsg:

@bluber

Wypad stad.

Edytowane przez suteq

tak, imo 100 razy lepsze niz czekanie az dowiozą do empiku i koles bedzie mogl ci wydac (bo to ze gra bedzie na sklepie to nie wazne jak to nie bedzie TWOJE zamowienie)

o polnocy dostajesz sms na komórke, pokazujesz kod QR paczkomatowi i otwieraja sie drzwiczki, ew wpisujesz kod z palca.

SMSa dostajesz kiedy paczka ląduje w paczkomacie. Nikt nie robi nocnej premiery Halo 5 w paczkomatach...

wkladaja paczke dzien wczesniej ale przy premierach gier kod dostajesz o polnocy w dniu danej premiery (przynajmniej tak bylo z gta 5 i wieskiem 3)

to nie jest jakas "nocna premiera przy paczkomatach" po prostu system tak działa że jak wybija data 27 to dopiero wtedy automat wysyła kody odbioru

Edytowane przez kermit

http://sklep.gram.pl/xone/halo-5-guardians.shtml

znalazłeś ofertę za 219zł ? ;)

edit - tu zamówiłem, chyba najtaniej w necie u sprawdzonego sprzedawcy, wysyłka jaka chcesz za free + jakiś gratis, platnosc za zamowienie po 20 paź

A nie zaniepokoił Cię widniejący tam napis: UWAGA! Cena może ulec zmianie ?

http://majornelson.com/2015/10/15/xbox-and-youtube-partner-up-for-one-of-a-kind-halo-5-guardians-launch-celebration/

Xbox and YouTube Partner up for one-of-a-kind “Halo 5: Guardians” launch celebration

* The world premiere of “Halo: The Fall of Reach” episode one, the new animated series that tells the dramatic tale of the origin and intrigue behind the SPARTAN program that propelled characters like the Master Chief and Dr. Catherine Halsey into the pantheon of Halo lore.2

* The first Xbox roundtable featuring the writers behind “Halo 5: Guardians” and Nathan Fillion, the voice of Spartan Buck.

* Special documentaries will get up close and personal with Halo superfans around the world, showcasing what makes Halo Nation unlike any other community in gaming.

* A lucky fan in Australia will play “Halo 5: Guardians” from a helicopter flying over Sydney, as gameplay is broadcasted via a screen suspended from a second helicopter.

* In London, iconic entertainment venue The Roundhouse will transform into a “Halo 5: Guardians” celebration, with a friendly tournament between four teams of YouTube creators and fans. U.K. fans can win a chance to attend the London event by visitinghttp://bit.ly/1REsmt6.

* In celebration of a Halo superfan from Japan who has played over 10,000 hours of Halo, Master Chief and Agent Locke action figurines will travel to the edge of space for the most epic Gamertag selfie.

* A Taiwanese cosplayer will bring his passion for the Master Chief to life when he collaborates with one of the hottest jewelry designers in Australia to recreate the Master Chief’s helmet with more than 30,000 Swarovski crystals. The one-of-a-kind helmet will be unveiled during the show and kick-start a chance for gamers around the world to bid on it for charity.

* In New Zealand, Halo fans will converge at the close of the Armageddon Expo for multiplayer sessions, cosplay displays and more.

* In Hong Kong, a real-life course inspired by the new “Halo 5: Guardians” competitive Arena multiplayer mode, “Breakout,” will be constructed, putting Halo fans into real 4v4 combat.

* In New York City, a special fan destination will take place at the brand new flagship store Microsoft at Fifth Ave. and 53rd St., located in the heart of Manhattan and culminating in the midnight launch of “Halo 5: Guardians.”

:obama:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...