Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division

Featured Replies

Opublikowano

Chcialbym zobaczyc miny tych z Ubi przy przegladaniu rosnacych danych z preorderow i cancelow jednoczesnie XD

  • Odpowiedzi 2,3 tys.
  • Wyświetleń 231,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pograłem dziś kilka godzin (przeszedłem główne misje w becie + poboczne) - 7 lvl.  Muszę przyznać, że gra się w to naprawdę w dobrze, a z ekipą po prostu kapitalnie! Gierka jest dużo wolniejsza od De

  • zminusowalem, tego nie da sie ogladac   cos mruczyc do kamery a nie mowisz normalnie, idzie zasnac, pier dolisz o jakis studzienkach i zaparowanej jezdni lmao, wez idz z tym crapem

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Chcialbym zobaczyc miny tych z Ubi przy przegladaniu rosnacych danych z preorderow i cancelow jednoczesnie XD

 

1156.gif

Opublikowano

Spoko że można przetestować, ale to i tak raczej zakup na premiere. Nie ma w najblizszym czasie zadnego ciekawego multi a w Destiny przeciez grac nie bede xd

Opublikowano

Chcialbym zobaczyc miny tych z Ubi przy przegladaniu rosnacych danych z preorderow i cancelow jednoczesnie XD

 

1156.gif

 

 

 

:kaz:

Edytowane przez YETI

Opublikowano

 

Chcialbym zobaczyc miny tych z Ubi przy przegladaniu rosnacych danych z preorderow i cancelow jednoczesnie XD

 

1156.gif

 

 

Samo sendo :obama:

Opublikowano

Odbicia w szybach to po czesci powtorka z watch dogs. xdddd

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Nie jest tak źle ale ilośc znaczników i sznurków za którymi sie idzie jest masakryczna xD

Opublikowano
Pograłem z godzinę. 

 

Wrażenia:

- strzelanie tylko ok

- miasto świetne

- klimat świetny

- hud zasrane ikonami

- fajny pomysł z mapą ale słabe wykonanie

- misje typowe dla ubi czyli średnie

- jak spotkałem graczy w dead zone to się lekko podnieciłem bo to naprawdę fajna sprawa

- dead zone

- AI jest niezłe aczkolwiek za często biegną na pałę gdy mają tylko białą broń chociaż często jest tak, że biegną od zasłony do zasłony i dopiero przy nas atakują na chama przez co czasem nie ma czasu aby go zabić przed dobiegnięciem // próbują flankować, kryć się itp, spoko

- menu ekwipunku, umiejętności jest dla mnie średnio czytelne

- odbicia w oknach są troszkę ulepszone względem watch_dogs(w końcu widać, że jest to jakieś odwzorowanie tego co faktycznie jest), ale wygląda to zwyczajnie chujowo   :D

- głupotą jest, że za jednego killa pvp dostaje się już bounty, bo właśnie w dead zone typek w(pipi)ał mi się pod celownik gdy strzelałem do bota i go zabiłem :/ Pierwszy kill to powinno być jakieś ostrzeżenie, a dopiero za drugim już bounty. 

 

Ogólnie szykuje się niezła gra, ale więcej jak w betę nie zagram. 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ja z zakupem poczekam na jakies info o endgame, czy w ogole cos bedzie do roboty na dluzsza mete.

Opublikowano

Zgarnalem jeden wiec kto pierwszy ten lepszy: G76V92MCJ2F1 - trzeba na stronie ubi division wklepac i czekac na mail lub mozna tez gdzies na uplayu sprawdzic swoje kody promocyjne.

Opublikowano

Właśnie skończyłem 5 godzinną sesję z mesjaszem, najlepsza akcja dnia jak na punkcie zrzutu zebrało się sporo graczy, każdy kulturalnie czekał na oddanie itemów a my we 3 przyczailiśmy się wyżej i rzuciliśmy granatami jak wszyscy na dole zebrali się przy linie, 8 powalonych typów czołgało się ze zdziwioną miną, co za gra :banderas:

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Pograłem dziś kilka godzin (przeszedłem główne misje w becie + poboczne) - 7 lvl. 

Muszę przyznać, że gra się w to naprawdę w dobrze, a z ekipą po prostu kapitalnie! Gierka jest dużo wolniejsza od Destiny, a "instacje" tj. misje wykonywane w party na takim hardzie naprawdę trudne! W trójkę robiłem jedną i zginęliśmy x razy w paru miejscach. 

 

Graficznie na x1 Division wygląda zacnie - hula w natywnym 1080p i fakt, że czasem dropnie te 3 klatki ale nie przeszkadza to w odbieraniu przyjemności płynącej z gry. Strzela się świetnie i za to ubi naprawdę kciuk w górę, bo daliście rade w tym segmencie. Co do grafiki, cóż wszystko niby ok, ale na początku miałem takie odczucie "aha....", dopiero po jakiś 2 godzinach przyzwyczaiłem się do graficzki i nie powiem jest całkiem ładna, szczególnie we wnętrzach budynków. Co do samych pomieszczeń to są one świetnie odwzorowane, a to wejdziemy sobie do małego bloku - w jednym mieszkaniu pokój dziecięcy, salon, sypialnia rodziców, a w tle przygrywa muzyczka z radia, które pozostało włączone. Wszystkie rzeczy na swoich miejscach, ale wejdziemy do mieszkania obok, a tam ściany pomalowane, syf na ziemi etc. 

 

division_glasselud1.gif

 

Division można zarzucić wiele, ale klimat to gierka oddaje przednio! Pozytywnie zaskoczyła mnie dynamicznie zmieniająca się pora dnia i pogoda. W nocy gierka nabiera jeszcze większego klimatu. Jakieś neonki przy opuszczonych sklepach, choinki pokryte lampeczkami - wszystko to buduje fajną imersję. Żeby nie było jednak tak słodko, to cóż gra cierpi na tak zwany syndrom MMO - duże połacie terenu, ale spotkać można tylko wiatr wiejący po ulicach. Jeżeli już spotkacie jakiegoś NPC to będzie to klon gostka spotkanego kilometr dalej, ba czasem rzuci ten sam oklepany tekst. Rozwalają mnie też sztucznie wrzucone NPC, które "niby" biją się czy tam przepychają między sobą aby budować przekonanie w graczu, że ludzie walczą tutaj o wszystko, a to (pipi) prawda, bo tych gostków wcale by mogło nie być :yao: Tylko mnie w(pipi)iali po jakimś czasie, jak spotkałem podczas 1 minuty marszu 6 takich samych typków czy babek (najczęściej biała baba szarpie się z murzynem  :daddy: ). 

 

 

Co do samego gameplayu, to jest on oczywiście najmocniejszym punktem gry. Pójdziemy sobie zrobić jakieś zadanie na mapce, w międzyczasie zahaczymy o jeden pytajnik, który zacznie misje polegającą na bieganiu pomiędzy blokami i włączaniu skanerów wirusa. Innym razem uratujemy jakiegoś pajaca wraz z grupą uderzeniową, oczyścimy wodociągi z murzynów  :pawel:  Swoją drogą 90% przeciwników to murzyni, ciekawy jestem reakcji Polygona  :dynia:

 

 

Co do naszej bazy, to beta cóż mało pokazuje  :frog: Ot ratujemy jakąś babkę, która jest lekarką, zakładamy przychodnie + ulepszamy kilka rzeczy i tyle. Trochę komiczna sytuacja wychodzi w pewnym momencie, ponieważ gra pokazuje, że pewne perki/talenty mamy zablokowane, a po ukończeniu misji i zakupie np. pokoiku do salonu medycznego odblokowują się nam one. Ubi również spier motyw z craftingiem, bo w becie uwaga... jest on zablokowany  :shotgun:

No (pipi), który debil z UBI wpadł na pomysł rozrzucenia XYZ encounterów na mapie, za które nagrodą są plany wytworzenia broni, ubioru czy nawet materiałów do ulepszenia bazy, a potem zablokował tę możliwość  :whyyy:

 

 

 

Ok przejdę teraz do opisu strefy, gdzie każdy z każdym się napierdziela i w sumie chyba nawet nie wie po co xD Otóż wchodzimy sobie do tej strefy, ludzie patrzą się na siebie myśląc "ziomiusie to beta, dajcie pozwiedzać i coś polootować", inni myślą "no nie strzelają, to uj idę w swoją stronę". Niestety zawsze, ale to krwa zawsze znajdzie się ktoś o słabej psychice, ktoś kto pęka i naciska spust, a potem zaczyna się istna rzeź  :chicken:  Ludzie biegają, nie wiedzą co gdzie, jaki granat, c4 etc. Każdy na(pipi)ia gdzie popadnie xD Ogólnie pograłem chwilę tam z jakimiś randomami i fajnie się pykało - przebiliśmy się nawet w głąb terytorium i trochę pozwiedzaliśmy. Ogólnie plac boju wygląda dużo lepiej niż inne "dzielnice" ukazane w becie. Jest takim hmm prawdziwszy w odczuciu.  Ogólnie lvlując i wykonując tam jakieś rzeczy nabija się lvl pvp (zabójstwa) i hajs aby kupować lepsze pukawki i ubranka. Z ekipą ta strefa pvp to słowem :banderas:

 

 

 

Division nie będzie żadną rewolucją, to po prostu wolniejsza wersja Destiny, trudniejsza od niej, z fajnym craftingiem (oby!!) i rozbudową bazy. Wydaję mi się, że ta gra jest jeszcze bardziej nastawiona na grę z kumplami niż w/w Destiny. Tak naprawdę bez ludzi nie zrobimy instancji, nie pójdziemy do miejsc objętych walką z innymi graczami, nie zdobędziemy takiego lootu/materiałów etc. Fajnie się to zapowiada, ale UBI i tak to s(pipi)i - mówię wam :(

Gra byłaby imo strzałem w 10 jeśli stawiałby bardziej na survial trochę jak DayZ - mało amunicji, bazowanie na crafitingu i zbieractwie. Pomyślcie taka gra (jakość AAA) + rozbudowany surviwal w tak dobrze odwzorowanym mieście? 

Słowem, jeżeli ktoś jest miłośnikiem multiplayera, destiny (choć z drugiej strony wielu się nie spodoba wolniejszy gameplay), ma masę znajomych na livie/psnie - niech bierze day one. Inni mogą passować. 

 

Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie denerwuje - ilość kul potrzebna do zabicia murzyna  :problem:

 

 

 

A i jedno jest pewne, mianowicie to, że Zeratul wbije calaczka i będzie grał w to ostro xD

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Zeratul plus, że chciało Ci sie w ogóle sklejać, chwilowo sie skończyły

 

O której start na PS4, 13.00 ?

Opublikowano

Czy gra ma jakiekolwiek Lore, czy jest tego elementu kompletnie pozbawiona jak np Destiny i pozostaje li tylko strzelanie i wbijanie kolejnych leveli?

Opublikowano

Zeratul plus, że chciało Ci sie w ogóle sklejać, chwilowo sie skończyły

 

O której start na PS4, 13.00 ?

podpinam się pod pytanie 

Opublikowano

Ponawiam prośbę o kluczyk na One, gdyby komuś zbywało.

2qxasgp.jpg

Opublikowano

Oddam jeden kod do bety już do wbicia w PSN na PS4 chętni?

Edytowane przez Oziek

Opublikowano

Zeratul plus, że chciało Ci sie w ogóle sklejać, chwilowo sie skończyły

 

O której start na PS4, 13.00 ?

Tak, o 13.

Opublikowano

Oddam jeden kod do bety już do wbicia w PSN na PS4 chętni?

Jeśli aktualne to poproszę o wysłanie na priv :-)

Opublikowano

 

Oddam jeden kod do bety już do wbicia w PSN na PS4 chętni?

Jeśli aktualne to poproszę o wysłanie na priv :-)

 

Sorry już nie :(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.