Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

były rozczarowaniem jak tytuły na ps3/xone odpalało się na kineskopowcach co wielu moich znajomych czyniło bo konsole wychodziły w czasach gdy jednak tv z dupką jeszcze w wielu domach stały. No nie gadaj, że nie było miażdżącej różnicy w odpaleniu tytułów startowych w full hd/hd ready na odpowiednim tv, a ogrywaniu tytułów z ps2 na kineskopowcu lub nie daj boże na lcd?

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 818,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Teraz juz wiem czemu nie nazwali Xbone'a Xbox 720.

Opublikowano

No właśnie. Ficuś mówi że next geny nie robią w przeciwieństwie do poprzednich. BULLSHIT. Po pierwsze, wstrzymałbym się z taką opinią i poczekał, aż faktycznie zobaczę grę na własnym TV. Youtube po prostu nie nadaje się już do tego.

 
Dobrze pamiętam płacze, że PS360 to malusieńki skok w 2006 roku. 360tkę nazywano Xboxem 1,5, pamiętacie? Startowe tytuły zazwyczaj rozczarowują . 
 
Tak samo było z PS2! Mówisz Ficuś, że powalił Cię TTT i GT 3, ale to nie były tytuły startowe. I tamte chociaż widziałeś na żywo. PS2 na początku było rozczarowaniem, nie wiem czy pamiętacie. Po premierze nagle się okazalo, że Dreamcast wcale tak nie odbiega graficznie i że w ogóle, to szałunima. Poczekajmy na drugą falę tytułów. Przecież Ci devowie w ogóle nie dotykają powera next genów w tej chwili. Poczekajmy na next genowego odpowiednika Girsów.
Opublikowano

 

No właśnie. Ficuś mówi że next geny nie robią w przeciwieństwie do poprzednich. BULLSHIT. Po pierwsze, wstrzymałbym się z taką opinią i poczekał, aż faktycznie zobaczę grę na własnym TV. Youtube po prostu nie nadaje się już do tego.

 
Dobrze pamiętam płacze, że PS360 to malusieńki skok w 2006 roku. 360tkę nazywano Xboxem 1,5, pamiętacie? Startowe tytuły zazwyczaj rozczarowują . 
 
Tak samo było z PS2! Mówisz Ficuś, że powalił Cię TTT i GT 3, ale to nie były tytuły startowe. I tamte chociaż widziałeś na żywo. PS2 na początku było rozczarowaniem, nie wiem czy pamiętacie. Po premierze nagle się okazalo, że Dreamcast wcale tak nie odbiega graficznie i że w ogóle, to szałunima. Poczekajmy na drugą falę tytułów. Przecież Ci devowie w ogóle nie dotykają powera next genów w tej chwili. Poczekajmy na next genowego odpowiednika Girsów.

 

 

No, ale dreamcast jest w tej samej generacji co ps2 i to DC byl przelomem.

Soul Calibur zniszczyl system grafa, gameplayem, dzwiekiem.

 

bg12-118636_640w.jpg

soulcal_790screen017.jpg

 

Shenmue to juz w ogole bylo mind blown

Mogles pogadac z KAZDYM, KAZDY mieszkaniec miasta mial swoje osobne kwestie, ktore podkladali aktorzy, do tego niesamowite przywiazanie do detali otoczenia.

Niesamowita sprawa do dzis dzien, nadal nie ma gier z gatunku, ktory Yu Suzuki, bog gier wideo, nazwal FREE :( (*)

Shenmue+%25289%2529.jpg

 

Az czlowiek nie moze uwierzyc, ze mazzeło gral wtedy na pegazusie XDDDDDDDDDDDDDDDD

Edytowane przez Jaczes

Opublikowano

Na mnie jednak tytuły startowe 360 robiły wrażenie i pamiętam zachwyty w prasie konsolowej jak to granie w PGR3 na HDTV urywa łeb i ile wspaniałych detali, jakie kolory są w Kameo. Nawet CoD2 w HD to było coś.

Opublikowano

Potwierdzam, COD2, PGR, Kameo sprawily, ze pomyslalem - WOW, to jest nexgenowa grafa!

A zniszczyl mnie FNR3

Opublikowano

Dlatego bawia mnie hasla typu "nie wiem dlaczego ludzie sie jaraja tym szenmu" - jak osoby wypowiadajace sie w ten sposob sraly jeszcze wtedy w gacie lub dowiadywaly sie, ze jest cos takiego jak plejstejszn to sie nie dziwie, ze nie kumaja.

Edytowane przez saptis

Opublikowano

kameo może i na dzisiejsze czasy jest brzydkie ale jednak i tak jest spora różnica względem gier poprzedniej generacji

 

ilość wrogów

kameo-review3.jpg

 

ilość roślinności

kameo07h.jpg

 

 

textury

kameo_x360_large_1.jpg

 

 

xbox by to pociągnął?

jest to znacznie większy skok niż nowy COD który "skoczył w dół" a i tak konsola sie dławi

 

do czego to doszło żebym bronił brzydkiej gry z 360 :P

 

 

albo przeskok psx >ps2

nie było przeskoku?

zobaczcie na 2 jedne z pierwszych gier na ps2 bouncer i kessen, które są beznadziejne w porównaniu z takim god of war , ale i tak jest znaczna różnica

2.jpg

022705_kessen3_05.jpg

 

względem najładniejszych gier z PSX

mgs1psx_001-large.jpg

Vagrant-Story-2.jpg

Foto+Final+Fantasy+VIII.jpg

bg01.jpg

Opublikowano

ja tam jestem spokojny.

Jak patrze na NBA 2K, Killzona i Battlefielda to tak - dla mnie przeskok jest ogromny, a z czasem ebdzie jeszcze lepiej.

Jakbym zobaczyl FIFE ktora prezentowalaby sie na poziomi NBA, to pewnie bralbym PS4 na starcie.

Opublikowano

Kameo <3

 

No to chyba logiczne, że z każdą kolejną generacją przeskok jest coraz mniejszy nie?

Opublikowano

DOA2 na DC tez niezle dawalo rade

g_-_-x-_-_-_48492x20131014121138_0.jpg

536443-dead-or-alive-2-dreamcast-screens

 doa2ps2_001-large.jpg

 

Meanwhile in mazzeos house:

Contra_-_1988_-_Konami.jpg

Opublikowano
No to chyba logiczne, że z każdą kolejną generacją przeskok jest coraz mniejszy nie?

 

czemu logiczne? wcale nie logiczne

 

zresztą gdyby MS wywalił kinekta i wpakował do konsoli bebechy warte 500$ to byś teraz nie mówił o logiczności zmniejszania przeskoków tylko byś sie brandzlował na widok nowych prawdziwie next genowych gier

Opublikowano

 

No to chyba logiczne, że z każdą kolejną generacją przeskok jest coraz mniejszy nie?

 

czemu logiczne? wcale nie logiczne

 

2486940-0248877224-ChsSw.png

 

Przeskok z 6000 na 60k nie jest tak duży jak z 60 na 600 a wzrost w obu przypadkach jest dziesięciokrotny

Opublikowano

Yano nie zna sie doslownie na niczym :|

W kazdym razie, mnie najbardziej interesuje animacja, a w szczegolnosci plynne przejscia pomiedzy poszczegolnymi komendami.

Edytowane przez Jaczes

Opublikowano

Dokladnie, jak odpalam teraz BF3 i widze to co widze to ponidpaleniu Bf4 pewnie mi wypali galki oczne, ludzie zapominaja ze dyzo mocy zawsze idzie nie w textury a anty aliasing, rozdzielczosc.

Dobrze zrobiona gra w 720p z dobrym aa chodzaca w 60fps i tak do mnie > 1080p, 30fps i mimo wszystko delikatne zabki.

Ja nie skreslam nowego CoDa, daje mu szanse bo bardzo fajnie mi sie gra po dzisiaj w MW2.

Mozg to bedzie roz(pipi)a ny jak GTA Online po beta testsch na obecnej generscji zawita na nowa generacje, przeciez takie oswietlenie jakie jest w tej grze w 1080p i 60fps musi ryc beret.

Opublikowano

Ja tam się cieszę widząc te płacze na forum bo szanse na kupno PS4 29 listopada normalnie w sklepie rosną

Opublikowano
Przeskok z 6000 na 60k nie jest tak duży jak z 60 na 600 a wzrost w obu przypadkach jest dziesięciokrotny

 

no tak, gdyby gry składały sie tylko z trójkątów to miał byś racje, ale tak nie jest, ponieważ wzrost jakości gier może odbywać się na bardzo wielu poziomach i jeszcze sporo im brakuje do filmów pixara, i jeszcze więcej brakuje do fotorealizmu prezentowanego przez efekty specjalne w filmach z aktorami (które też dało by sie jeszcze poprawić)

 

nie mówiąc juz o tym że przykład jednego popiersia nic nie wnosi bo przeskok może polegać chociażby na tym że przykładowo obecne konsole mogą uciągnac popiersie 600k, a konsole za 10 lat pociągną 500 takich popersi + całe otoczenie + świetne efekty świetlne, czasteczkowe + zaawansowana fizyka + sztuczna inteligencja itp

 

miejsca na przeskoki w jakości jeszcze jest bardzo dużo

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Inna sprawa ze tworcy COD leca sobie w kulki.

Jakim cudem nowy COD wymaga 6 GB RAM, skoro wyglada doslownie jak Black Ops, do ktorego wystarczyl baardzo przecietny PC.

już było tutaj wyjasniane.

Dodając do starego silnika nowe rzeczy jak PhysX i inne zaawansowane rzeczy nie zoptymalizujesz. Teraz wychodzą takie kwiatki. Ktos na nastepnego coda powinien walnąć nowy silnik od podstaw a nie gnic na modowanym quake 2 .

 

No jak to golfa 4 dasz silnikim z Lambo to będzie to w miare nowoczesne, (pipi)owe i drogie :D

Opublikowano

Boże Yano jakie Ty bzdury dzisiaj wypisujesz to aż mózg boli od czytania. Przecież Ty dobrze nie znasz się nawet na PS3, którego bronisz w tym temacie równie zaciekle co ateizmu.

 

To jest wlasnie hipokryzja wielu konsolomamiakow, zwłaszcza tutaj. Bo z jednej strony najeżdżają na PC, a z drugiej wiecznie gadają o sprzęcie. Teraz płacz o rozdzielczość. Macie konsole, mało tego co drugi z was mieni sie starym wyjadaczem konsolowym, ale jakoś dziwnym trafem macie mentalność PC Mastera.

 

No proszę, Ty jednak potrafisz sklecić sensownego i celnego posta.

Greg mądrze pisze, tak przynajmniej mi się wydaje, bo jak PS360 startowały to z podłogi na dywan się wspinałem.

 

Cały czas też czekam na wyjaśnienie Figaro, dlaczego w obliczu nowego Call of Duty w glorious 720p śmianie się z 640p na PS3 jest śmieszne. Choć może się nie doczekam, tak jak z tymi slasherami, niby wymarłym gatunkiem.

Opublikowano
bo jak PS360 startowały to z podłogi na dywan się wspinałem.

 

to jak śmiesz mnie pouczać i pisac że pisze głupoty, co konkretnie mi zarzucasz?

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Ten #tweet chyba rozwiewa wszelkie wątpliwości...

 

awroGiq.png

 

Kogoś to jeszcze dziwi?

 

Xbone: 1.18 TF GPU (12 CUs) for games

Xbone: 768 Shaders

Xbone: 48 Texture units

Xbone: 16 ROPS

Xbone: 2 ACE/ 16 queues

 

PS4: 1.84TF GPU ( 18 CUs) for games + 56%

PS4: 1152 Shaders +50%

PS4: 72 Texture units +50%

PS4: 32 ROPS + 100%

PS4: 8 ACE/64 queues +400%

Opublikowano

Komu?

mi

Opublikowano

OK, to na start choćby to, że nie umiesz poprawnie pisać. Dwa, że w ogóle cała ta dyskusja o grach (multiplatformach!!) oglądanych conajwyżej na youtube, które są w pośpiechu pisane by nadążyć na premierę konsoli jest śmieszna. O "przeskokach" z generacji na generację to już starsi koledzy wytłumaczyli, mam nadzieję, że są dosyć starzy byś zaakceptował ich posty.

 

Ty w 2013 odkryłeś, że możesz grać w zawartość z jednego konta na drugim i że nie trzeba pobrać całej gry, by była zakupiona w Plusie. Jeśli tak się znasz na swojej ulubionej konsoli, to strach się bać co Ty naprawdę wiesz o Xboksach.

 

Xbox Live na X360 wyłączony za rok to już w ogóle jest fatality.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

 

Ten #tweet chyba rozwiewa wszelkie wątpliwości...

 

awroGiq.png

 

Kogoś to jeszcze dziwi?

 

Xbone: 1.18 TF GPU (12 CUs) for games

Xbone: 768 Shaders

Xbone: 48 Texture units

Xbone: 16 ROPS

Xbone: 2 ACE/ 16 queues

 

PS4: 1.84TF GPU ( 18 CUs) for games + 56%

PS4: 1152 Shaders +50%

PS4: 72 Texture units +50%

PS4: 32 ROPS + 100%

PS4: 8 ACE/64 queues +400%

 

Co za biedne wyniki.... :]

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.