Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Nie rozumiem czemu po prostu nie poświęcą rozdzielczości na Xbonie dla 60fpsów...

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 745,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Oj, jestem baardzo ciekaw twojej spokojnej, kulturalnej reakcji, gdyby się okazało, że to PS4 jest w 30 fpsach, a Xbone w 60.

 

Baardzo ciekaw :)

 

Na Xbox One mógłby chodzić TR w 120fpsach i tak miałbym wyje.bane.

 

Już widzę tą tendencję i niektórych wydawców, którzy będą sobie pozwalać sobie na wydawanie "definitive edition" gier które dawno temu wyszły na next geny i to w takich cenach. Irytuje mnie to, ale zapewne klapki przyzwyczajone do płacenia sporej kasy za gierki PS2 w HD będą wniebowzięci.

 

Ja mogę kupić taką podrasowaną edycję, ale na steamie jak jest w promocji tak jak Alan Wake kupiony za 15zł.

Opublikowano

 

Beka to jest z tego, że wcześniej większość pisała, że olewa porty za 200 zł, a teraz w dziale PS4 zachwyty i ludzie preoredery składają :D

 

Devi pewnie robią jeden port skalowany pod mocniejszy sprzęt - PS4, gdzie w założeniu ma chodzić w 60 FPS i na słabszym zwyczajnie nie pociągnie bo nie uwzględnia odmiennej charakterystyki sprzętu.

 

 

Problem w tym ze X1 nie ma ODMIENNEJ CHARAKTERYSTYKI SPRZĘTU.

 

 

Ma - inny typ pamięci (DDR3) + ESRAM + moduły Move (czy jakoś tak) - to wszystko składa się na pamięć w Xone, a w PS4 jest wszystko zunifikowane GDDR5.

Opublikowano

Dałny to nie zrozumieją ze jesli gra ma rok nie oznacza ze jest slaba, sa swietne stare gry do ktorych sie wraca z usmiechem na twarzy.

Lara to bardzo dobra gra, a jesli ktos nie gral na x360 czy ps3 to jest to pozycja obowiazkowa na nowej generacji.

Opublikowano

@Figaro bo większy shitstorm wywołałby brak 1080p niż klatki na sekundę, duża cześć graczy konsolowych zachowują sie jak taborety i w grze najważniejsza jest oprawa graficzna, płynność, gameplay daleko z tylu

Opublikowano

Procki są w x86, w jednym i drugim jest APU i ta sama architektura GPU, ale teoretycznie Xboxa One programować łatwiej, bo ma DDR3 i ESRAM, które ponoć są łatwiejsze do ogarnięcia od GDDR5, więc to powinna być zaleta Xbona. Nie jestem programistą, ale wielu developerów podkreśla wyraźnie, że grafika w PS4 daje temu sprzętowi znacznie więcej niż GDDR5 ;)

 

Dobra, na stare konsole kosztuje 4 dychy i spoko ;) Mam ochotę zobaczyć ten tytuł w 1080p z fajną grafą i w końcu doświadczyć tej nowej Lary, bo jakoś przeleciał ten tytuł obok mnie ;)

Opublikowano

Procki są w x86, w jednym i drugim jest APU i ta sama architektura GPU, ale teoretycznie Xboxa One programować łatwiej, bo ma DDR3 i ESRAM, które ponoć są łatwiejsze do ogarnięcia od GDDR5, więc to powinna być zaleta Xbona.

 

 

Wymień choc jednego, który tak powiedział :P

Opublikowano

a ja dalej wiernie czekam az wyladuje w plusie ;)

Opublikowano
 

PMam ochotę zobaczyć ten tytuł w 1080p z fajną grafą i w końcu doświadczyć tej nowej Lary, bo jakoś przeleciał ten tytuł obok mnie  ;)

 

 

Zaraz napisza ci, ze skoro chcesz 1080p i 60 klatek to kup sobiew wersje na pc ;)

Edytowane przez Ins

Opublikowano

a ja dalej wiernie czekam az wyladuje w plusie ;)

 

Janusz cebulak ;)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

 

PMam ochotę zobaczyć ten tytuł w 1080p z fajną grafą i w końcu doświadczyć tej nowej Lary, bo jakoś przeleciał ten tytuł obok mnie  ;)

 

 

Zaraz napisza ci, ze skoro chcesz 1080p i 60 klatek to kup sobiew wersje na pc ;)

 

Chodzi obecnie po 20-30 zł :whistling:

Opublikowano

Dolicz jeszcze kupno PCta (lub upgrade), ktory pociagnie to w 1080p i 60 klatkach ;] 
 

Ja juz ogralem na PS3 i bardzo mi sie tytul spodobal i z checia zalicze jeszcze raz jak zejdzie cena do 100zl.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

 

Procki są w x86, w jednym i drugim jest APU i ta sama architektura GPU, ale teoretycznie Xboxa One programować łatwiej, bo ma DDR3 i ESRAM, które ponoć są łatwiejsze do ogarnięcia od GDDR5, więc to powinna być zaleta Xbona.

 

 

Wymień choc jednego, który tak powiedział :P

 

 

Twórcy Wiedźmina 3 są tego zdania np. Kojarzę też gości z Ubisoftu, którzy to podkreślali ;)

Opublikowano

Moim zdaniem jest to bardzo budujący news dla każdego. Dlaczego ?

 

- jeśli weźmiemy pd uwagę że X1 technicznie jest zdolne do 1080plocked60FPS ( Forza 5 ) i Lara Solara chodzi w 30 FPS z powodu optymalizacji, to znaczy że jest jeszcze masa mocy w next genach ( Major Nelson napisał na Tweecie że to nie wina hardware )

- jeśli weźmiemy pod uwagę że PS4 działa w oparciu o jakieś nietypowe API to znaczy że i ono również ma masę mocy w zapasie, tzn. 1080p60FPS to zasługa samego hardware bez pomocy API

- prawdopodbnie od teraz multiplatformy które ( nie wszystkie ) będą miały przewagę na PS4, zamiast wyższej rozdziałki będą miały lepszy framerate. Dlaczego ? Tego się nie zobaczy na YT czy screenach, a każdy wie że dla gracza framerate >>> FPS.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Dolicz jeszcze kupno PCta (lub upgrade), ktory pociagnie to w 1080p i 60 klatkach ;] 

 

Ja juz ogralem na PS3 i bardzo mi sie tytul spodobal i z checia zalicze jeszcze raz jak zejdzie cena do 100zl.

W sumie PS4 za dwa tałzeny+gierkę za 200 zł mógłbym olać i kupić kartę na te 1080p i 60 klatek.

Opublikowano

 

- jeśli weźmiemy pd uwagę że X1 technicznie jest zdolne do 1080plocked60FPS ( Forza 5 ) i Lara Solara chodzi w 30 FPS z powodu optymalizacji, to znaczy że jest jeszcze masa mocy w next genach ( Major Nelson napisał na Tweecie że to nie wina hardware )

 

A wina czego niby?

Opublikowano

@ MeSSer

Nawet PS3 i X360 sa zdolne do 1080p w 60fps

Poza tym akurat Forza 5 to zły przykład, bo od strony technicznej jest prymitywna (oświetlenie i cieniowanie, plus niski i agresywny LOD samochodów podczas gry) więc w takich warukach 1080p i 60fps to żaden wyczyn.

Bardziej poczekałbym na FM6 i wtedy zobaczył czy sytuacja jakoś się rozwinie.

Opublikowano

spisku SONY z producentami gier, bo się umówili, że wsadzą mocniejsze bebechy i będą za to mieć ładniejsze gry

Opublikowano

 

 

- jeśli weźmiemy pd uwagę że X1 technicznie jest zdolne do 1080plocked60FPS ( Forza 5 ) i Lara Solara chodzi w 30 FPS z powodu optymalizacji, to znaczy że jest jeszcze masa mocy w next genach ( Major Nelson napisał na Tweecie że to nie wina hardware )

 

A wina czego niby?

 

 

może braku update'u sterowników (coś się o tym mówiło)

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

 

 

- jeśli weźmiemy pd uwagę że X1 technicznie jest zdolne do 1080plocked60FPS ( Forza 5 ) i Lara Solara chodzi w 30 FPS z powodu optymalizacji, to znaczy że jest jeszcze masa mocy w next genach ( Major Nelson napisał na Tweecie że to nie wina hardware )

 

A wina czego niby?

 

 

Według Majora, narzędzi developerskich tzn, port robili na starych narzędziach sprzed premiery X1. Te nowsze są podobno o niebo lepsze.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

 

- jeśli weźmiemy pd uwagę że X1 technicznie jest zdolne do 1080plocked60FPS ( Forza 5 ) i Lara Solara chodzi w 30 FPS z powodu optymalizacji, to znaczy że jest jeszcze masa mocy w next genach ( Major Nelson napisał na Tweecie że to nie wina hardware )

 

A wina czego niby?

 

 

Bardziej kwestia dopracowania narzędzi developerskich. Myślę, że w przypadku takiej Lary nie byłoby problemu puścić tego w 60FPS na Xboxie One, ale Sony cholernie usprawnia dev-kity i jest przed Microsoftem na chwilę obecną (jeżeli chodzi o wykorzystanie technologii).

 

Też słyszałem własnie, że te nowe dev-kity Microsoftu czynią przepaść ze starymi... Zobaczymy po kolejnych grach, jak sytuacja się rozwinie ;)

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

 

Bardziej kwestia dopracowania narzędzi developerskich. Myślę, że w przypadku takiej Lary nie byłoby problemu puścić tego w 60FPS na Xboxie One, ale Sony cholernie usprawnia dev-kity i jest przed Microsoftem na chwilę obecną (jeżeli chodzi o wykorzystanie technologii).

 

 

No nie zgadzam się, bo API w PS4 do tej pory nie było często używane w poważnych grach. A X1 hula na Dajrekcie.

Poza tym akurat Forza 5 to zły przykład, bo od strony technicznej jest prymitywna (oświetlenie i cieniowanie, plus niski i agresywny LOD samochodów podczas gry) więc w takich warukach 1080p i 60fps to żaden wyczyn.

Bardziej poczekałbym na FM6 i wtedy zobaczył czy sytuacja jakoś się rozwinie.

 

Jest 1080p i żelażne 60 FPS ? Jest. Na PS4 tego póki co nie ma. Czyli X1 da radę wybanglić taką oprawę. Forza wygląda w moim odczuciu wystarczająco ładnie jak na startówkę.

Opublikowano

No właśnie DirectX wprowadza mnóstwo ograniczeń. Usprawnia produkcje gier, ale narzuca bariery, które niektórych twórców drażnią i więcej możliwości ma PS4 pod kątem API. Możesz korzystać z OpenGLa, który jest w znacznie większym stopniu modyfikowalny, poza tym rozwija się szybciej od DirectXa teraz. Zdolni twórcy wycisną z tego bardzo wiele. DirectX też swoje daje, ale myślę, że więcej różnego rodzaju nowych silników graficznych zobaczymy na PS4 ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.