Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Ja po kilku meczach awansowałem z II srebrnej na I i uważam to za sukces Będąc szczerym to czynnikami, które odbierają chęć do grania są te (pipi)e eliminacje co poziom. Grając z randomami to czysty totolotek jeśli chodzi o awans. Męczysz się przez kilka meczy by dojść do eliminacji po czym przez leszczy cały dorobek idzie w pizdu i znów lądujesz poziom niżej z okrojoną punktacją. Eliminacje powinni ograniczyć tylko do przejść z lig np. z brązowej do srebrnej, srebrnej do złotej, złotej do platynowej, itd. Grałoby się znacznie przyjemniej. Ale coraz więcej ludzi zaczyna dobrze grać i nawet z randomami da się cosik uzyskać. Oczywiście pod koniec sezonu jak kozaki są już na szczycie i dopiero tam rozpoczyna się anihilacja. Po restarcie to chaos na kółkach i potrawka z leszczy dla koksów. @Square, ładnie wyczyściłeś. Biorąc pod uwagę twoje dość luźne poruszanie się musiałeś kilka podejść robić, c'nie?
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Dzięki, no miałem kilka prób przy pierwszym przechodzeniu gry. Ten encounter jest bardzo przyjemny akurat. Zobaczymy jak pójdzie z resztą.
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Grając ranked wbrew pozorom bardzo liczą się 4 pkt za top2 w drużynie.Wydaje się mało ale te punkty robią różnicę w dłuższej perspektywie czasu albo jak przegrywasz eliminacje (jak pisał kolega wyżej)
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Ta mam kilku znajomych co graja na tzw kolku,zagralem z nimi kilka razy,i jaka byla panika jak host zapomnial cofnac,niemal tragedia co to bedzie....Goscie maja wysokie rangi wbite wlasnie na randomach a jak trafiaja na choc troche kumatych albo nawet przecietna druzyne to konczy sie to pogromem,gdzie dostaja max do 15:)Slabe to jest jak pozniej patrze w statystyki to goscie z k.d 2.0 a maja mastera:)A ja grajac ciagle z randomami K.D. 4.5 i ranga srebro:)
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l ostatnio miałem dwóch kolesi w czapkach masterkach w drużynie przeciwnej i pomimo samych scrubów w moim teamie poniosłem mecz, także wiadomo skąd się oni biorą. choć przeważnie ludki z mastera grają dobrze, musieli coś wygrywać a więc musieli coś grać mój pierwszy ranked z randomami. w sumie niepotrzebnie dygałem randomowych rankedów i pewnie skończe ten sezon na srebrze widzimy na powyższym filmiku jak zachować ostrożność, kiedy wróg spamuje staffa (o ile nie mamy stealth 3) a tu pozdrowienia ze słonecznego madagaskaru
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Tak sie zastanawiam czy w tej grze warto strzelać w głowe? czy nie ma sensu i tylko w korpus , a jedynie ze snajpy sie opłaca?
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Z tego co widze na kompilacjach to nikt nie przymierza na głowe , jedynie to snajperką, chyba ze wydaje mi sie tylko . A czy nie jest tak ze jak ktoś sie cały czas rusza czy kula to nie lepiej strzelać w korpus? .
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Jak potrafisz to się opłaca, szczególnie jak korzysta się z Head Mastera, wtedy Gear odnawia się błyskawicznie.
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Wszystko zalezy od broni, dystansu i dmg modulu headshota. Do precyzyjnych headow na dystansie sredni-daleki najlepiej nadaja sie snajpy/fal/coperhead. Z smg do mierzenia headow na sredni dystans raczej tylko mp34 z modem accuracy, bo xcr i p90 maja duzy recoil i dmg modul headow na 5 kul. Z automatow bez lunety najlepszy do headow jest prawdopodobnie ak47 - wzglednie wygodny recoil i head modol na 3 kule, a redukcja obrazen dopiero w okolicy 30 metrow, czyli jak fal i copperhead. Natomiast hs39 ma bardzo "pionowy" recoil, wiec lufa z korpusu fajnie schodzi na glowe. Co do headmastera- w przypadku snajp tylko pierwszy poziom, a drugi poziom tylko do szybkostrzelnych full auto i oczywiscie fal, bo za kazda kule w glowe sa 3 sekundy. Czyli teoretycznie, nawet przy dwoch kulach siegajacych glowy i headshocie dostajemy 21 sekund redukcji cooldowna ( 6 sekund za obie kule i 15 za headshot downa). Nazwa mowi wszystko - booster tylko dla headmasterow Z tego co widze na kompilacjach to nikt nie przymierza na głowe , jedynie to snajperką, chyba ze wydaje mi sie tylko . A czy nie jest tak ze jak ktoś sie cały czas rusza czy kula to nie lepiej strzelać w korpus? .Jak koles wariuje to nie sposob mierzyc headshota i zachowac wysoka skutecznosc, co najwyzej walisz w gorne partie. Wszystkie te nagrania headshotow ze snajperki na skaczacych/lecacych/bujajacych kolesi wiaza sie ze sporym szczesciem Edytowane 23 sierpnia 20168 l przez Square
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Z tego co widze na kompilacjach to nikt nie przymierza na głowe , jedynie to snajperką, chyba ze wydaje mi sie tylko . A czy nie jest tak ze jak ktoś sie cały czas rusza czy kula to nie lepiej strzelać w korpus? . Jak koles wariuje to nie sposob mierzyc headshota i zachowac wysoka skutecznosc, co najwyzej walisz w gorne partie. Wszystkie te nagrania headshotow ze snajperki na skaczacych/lecacych/bujajacych kolesi wiaza sie ze sporym szczescie Dzięki bardzo za konkretną odpowiedz , widze ze sporo wiesz o grze w multi , Edytowane 23 sierpnia 20168 l przez nie versal
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l Kazub już zdał maturę z Uncharted. Teraz uczy innych jak być zajebistym.
Opublikowano 24 sierpnia 20168 l Dodam jeszcze, że genialną bronią na heady jest Mettler, jak pierwszy strzał wejdzie jako head to nie ma opcji, żeby przegrać pojedynek 1vs1, a już z dalszych odległości to poezja. Każdą bronią (oprócz shotów i pistola) opłaca się od razu celować w głowę, tylko potem tego recoila trzeba umiejętne kontrolować co jest trudne - dlatego większość ludzi naprowadza celownik w okolicach klaty - bo jak im odjedzie to pójdzie zawsze po kolanach czy gdzieś tam w łopatki a nie w powietrze co jest ryzykiem gdy od razu naprowadzamy na głowę. Mi osobiście strasznie nie leżą automaty w tej grze pod tym względem prawie żadna broń mi nie pasi, czy to Kałach czy HS czy MP34. W Kałachu i HS - jak już nimi gram to musze mieć założony recoil żeby cokolwiek zdziałać, bo inaczej masakra. Dlatego obecnie FAL i Mettler to moje 2 ulubione bronie, ostatnio bardziej ta druga. Jedynym automatem, który dla mnie jest w miarę do ogarnięcia jest arrowhead jednak mały dmg spowodował to, że go odstawiłem. Co do tych uber kompilacji ze snajperek z tych co oglądałem gracze najczęśniej grali z ultranubami, którzy podczas celowania do przeciwnika/walki nie poruszają się w ogóle, albo robią to bardzo wolno i co jakiś czas, wtedy łatwo wycelować heada i walić kosmiczne streaki ze snajpy.
Opublikowano 24 sierpnia 20168 l Dodam jeszcze, że genialną bronią na heady jest Mettler... W obu betach latałem tylko z Metlerem i Head Masterem i właśnie bardzo przyjemnie to wchodziło. w Pełnej wersji jakoś mi nie podpasił, ale po powrocie może się spróbuje na nowo. Przez te kilkadziesiąt godzin gry, to mało spotkałem osób, które biegały z Metlerem.
Opublikowano 24 sierpnia 20168 l w becie mettler był super przegięty, w fullu go osłabili, potem dostał jeszcze nerfa na recoil moda, ale dalej jest bardzo dobry. dla ludzi z dobrym aimem i szybkim palcem wczoraj miałem kilka niezłych szans na rampanta (20 kill streak), ale wszystkie zmarnowałem. zrobiłem za to osobisty rekord.... polecam : kazub-poland spoiler otwieramy po obejrzeniu meczu mocno żałuje totalnie zyebanej koncówki, bo 30/30 było na wyciągnięcie ręki, potencjalnie nawet 31 downs. sytuacje w jaskini z hunterem mogłem rozwiązać na kilka sposobów, mając indre i granat, ale spanikowałem, fail. generalnie wszystkich zgonów mogłem łatwo uniknąć, nie było beznadziejnych sytuacji, no ale... tak, wiem, że grałem prawdopodobnie na drużynę złożoną z dzieci z porażeniem mózgowym i niedowładem kończyn górnych, ale przez fakt, że byłem solo i mecz był bez udziału cintamani spam (musieliby najpierw zarobić), to bardzo dobry wynik a tu mały śmieszny bonus....
Opublikowano 24 sierpnia 20168 l No co do tego 2giego filmiku to właśnie tak jest najlepiej robić, nie strzelać od razu na pierwszego lepszego co zobaczymy tylko śledzić bieg drużyny i wymieść całą w odpowiednim momencie. To się tyczy też innych sytuacji, nienawidzę jak ktoś z drużyny strzela jak tylko kogoś zauważy z 70m - wtedy ta osoba już wie skąd może spodziewać się ataku. Dokładnie na tej zasadzie: Edytowane 24 sierpnia 20168 l przez michu86-
Opublikowano 24 sierpnia 20168 l Kazub, widzę że ładnie pogrywasz.Z tym większą przyjemnością bym z Tobą pyknął w nowym sezonie jakieś ranki. Co Ty na to ?
Opublikowano 25 sierpnia 20168 l Kazub, widzę że ładnie pogrywasz. Z tym większą przyjemnością bym z Tobą pyknął w nowym sezonie jakieś ranki. Co Ty na to ? Ok, dodaj mnie do znajomych Pirat x - gralem pare meczy z pirate x, to byles ty ?
Opublikowano 25 sierpnia 20168 l Wielu ma ksywy niekoniecznie polskobrzmiące - byś się zdziwił tak jak Ty ;p Edytowane 25 sierpnia 20168 l przez michu86-
Opublikowano 26 sierpnia 20168 l Nigdy tak nie miałem, jak mi słabiej idzie to najczęściej gram z 3-4 nic nieogarniającymi randomami / lub ludźmi co wychodzą z gry i większość meczu gram w 3 osobowym teamie, wtedy jest ciężko, bo ta gra jest nastawiona na zespołowość i nie da się wygrywać pojedynków 2vs1, 3vs1 tak łatwo jak w U3. Miałem kilka meczów w życiu, że nie ważne gdzie poszedłem to dostawałem po plecach albo trafiałem na jakieś heavy/mistic lub na grupę 3-4 osobową , myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok.
Opublikowano 26 sierpnia 20168 l Story of my last 2 days. Po miesiącu przerwy to pierwszy dzień elegancko. Zabrałem się za rankingowe i srebrna liga pękła dość łatwo. Z ekipą przedarłem się do złotej I i przedwczoraj dupa blada się zrobiła. Nagle wpierdol za wpierdolem a na wynikach zamiast co 3-4 mecz przegrany to dopiero co 3-4 mecz wygrany. Ledwo utrzymuję się na stosownym miejscu, a chciałoby się na platynową wskoczyć. Przez frustrację sam zaczynam popełniać przedszkolne błędy. Wczoraj to samo. Ale jest też tak jak piszecie. Idziesz z ekipą siać pożogę i nagle tuż po rozpoczęciu starcia obrywasz w plecy orientując się, że cała ekipa z tyłu wyrżnięta w pień przez jednego-dwóch typa. Czasem mam wrażenie, że grając z randomami wyszukuje mi na przeciwników ogarniętą drużynę. Ech, chyba będzie trzeba kupić w księgarni bestseller "Jak żyć, czyli porady do multiplayera Uncharted 4" pióra mistrza Kazuba The Czołg.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.