Opublikowano 24 listopada 201311 l PSX Extreme #196 Grudniowy numer dostępny od 27.11 (środa) Prenumerata - wysyłka 24.11 (niedziela) Witajcie w nowej generacji gier wideo! Niezależnie od tego, czy na dniach oczekujecie kuriera z gotówką w ręce, zamierzacie odebrać swój pre-order w sklepie czy być jedynie biernym obserwatorem całego zamieszania, nowa generacja gamingu stała się faktem. Dla nas w redakcji już kilkanaście dni temu, gdy otrzymaliśmy PlayStation 4, aby przygotować dla Was obszerny Temat Numeru – począwszy od bogatego i wnikliwego testu sprzętu (12 stron – tradycyjnie spod pióra naszego Inspektora Gadżeta aka KILu) po recenzje pierwszych gier dostępnych z systemem. Już teraz możecie zapoznać się z naszymi werdyktami odnośnie najważniejszej trójki startowych tytułów – Killzone: Shadow Fall, Knack i Resogun pojawiły się u nas razem z konsolą. Dodatkowo fanów Need for Speed, planujących szybki zakup PS4 pod kątem nowej odsłony serii, ucieszy na pewno recenzja NfS: Rivals w wersji na najnowszy sprzęt Sony. Na drodze innym tytułom stanęły m.in. problemy techniczne. Wyjątkowo wczesne testowanie europejskiej wersji konsoli nie pozwalało na dostęp do PS Store i pobranie przygotowanych na start cyfrowych indyków, jak Contrast, Flower czy Sound Shapes. Posiadane przez nas CoD: Ghosts na PS4 wymagało do uruchomienia patcha z teksturami Full HD – tu ponownie na drodze stanął brak PSN. Inne tytuły znane z odchodzącej generacji nie zdążyły dotrzeć do redakcji przed zamknięciem numeru. Ufam jednak, że nasz obszerny test i wrażenia z pierwszych gier znacznie ułatwią Wam podjęcie decyzji w temacie PlayStation 4 – jeśli jeszcze takowa nie zapadła. Do pełni szczęścia trochę zabrakło – na przykład polskiej premiery i testów Xboksa One. Ale w ostatnich latach mieliśmy dość czasu, aby przyzwyczaić się do tego, że nie wszyscy uznają Polskę za cywilizowany kraj w Europie. O paru absurdach z lokalnego poletka przeczytacie w Okiem Maniaka. Aktualny numer zgodnie z porą roku zdominowały recenzje, ale publicystyki tradycyjnie nie brakuje, że polecę choćby redakcyjną dyskusję o Beyond: Dwie Dusze, wspomnienie studia Psygnosis, przegląd światowych muzeów poświęconych grom wideo, II część historii serii NfS czy wywiad z Maciejem Miąsikiem, który chce w naszym kraju profesjonalnie edukować producentów gier. Coś się kończy, coś się zaczyna – nowa generacja to także kilka kosmetycznych zmian u nas, które wyłapią uważni czytelnicy. Wszystko 4ThePlayers. PS Wesołych Świąt i Do Siego Roku – następny numer w kioskach pojawi się 2 stycznia 2014 roku. [Grzegorz 'Butcher' Drabik] PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! TEMAT NUMERUPlayStation 4 – test CO NOWEGO Kingdom Under Fire II The Amazing Spider-Man 2 The Order: 1886 The Vanishing of Ethan Carter PLAYTEST World of Tanks Xbox 360 Edition RECENZJE Battlefield 4 Call of Duty: Ghosts Deus Ex: Human Revolution: Director's Cut Invizimals: Zaginione Królestwo Killzone: Shadow Fall Knack LEGO Marvel Super Heroes Need for Speed: Rivals Ratchet & Clank: Nexus Rocksmith 2014 Edition Skylanders: Swap Force Wonderbook: Księga Eliksirów Wonderbook: Wędrówki z dinozaurami WRC 4 WWE 2K14 XCOM: Enemy Within NETWORK Alien Rage BioShock Infinte – Burial at Sea Blood Knights Borderlands 2 – TK Baha’s Bloody Harvest Castlevania: Lords of Shadow: Mirror of Fate HD Ethan: Meteor Hunter How To Survive Magrunner: Dark Pulse Resogun POCKET A-Men 2 Batman: Arkham Origins Blackgate Invizimals: Drużyna Muramasa Rebirth Proteus Tearaway HARDKOR Zgrentgen – Beyond: Dwie Twarze Kulisy branży – Maciej Miąsik KinematoGRAfia – Licencja na szaleństwo cz. 2 Przez pryzmat serii – Need for Speed cz. 2 Poza ekranem – Supersonic Estetyczna ekspresja Pac-Mana Martwa strefa – Psygnosis To było grane – Assassin’s Creed Powrót do przeszłości – Atari XEGS Graczpospolita FELIETONYZ dziennika gracza [Dżujo]Od gracza dla graczy [Mazzi]Fabularna tawerna [Zax]Człowiek z liściem na głowie [HIV]Z uKosa [Koso]New Game Plus [Mielu]Okiem maniaka [butcher]Babskie sprawy [Monika] STAŁE RUBRYKICo Nowego Ohayo NipponHyde ParkRegion FilmowyListy PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! PRENUMERATA została wysłana w niedzielę, 24.11. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj. Zapowiedź nowego numeru również na PPE.pl. Informacje o najnowszym PE znajdziecie także na naszym profilu facebookowym.
Opublikowano 24 listopada 201311 l Piękna okładka. Romek chyba zbyt dużo napatrzył się na diodę PS4. Kolor kobaltowy domnuje na każdej stronie
Opublikowano 24 listopada 201311 l Po wpisaniu w google "ps4" i wybraniu szukania grafiki znajdziesz wiele takich pięknych okładek nic nadzwyczajnego.
Opublikowano 24 listopada 201311 l ładnie się wstrzeliliście równiutko przed premierę, ten numer będzie świetny wiem to okładka bardzo mi pasuje, jak później szukam numerów z launchami konsoli to szybko je wynajduję jest to pierwszy numer w tym roku na który czekam z gigantyczną niecierpliwością
Opublikowano 24 listopada 201311 l Koniec miesiąca, to lubię: zaraz wypłata, aktualizacja PlayStation Plus i nowy numer PE w łapie.
Opublikowano 24 listopada 201311 l Pewnie standardowo w nocy z wtorku na środę.Planujecie między świętami wydać następny nr, czy na spokojnie po nowym roku ?Edit. Kolejny raz stara prawda się sprawdziła, że nikt nie czyta wstępniaków Edytowane 24 listopada 201311 l przez Lipa
Opublikowano 24 listopada 201311 l Masz we wstępniaku. PS Wesołych Świąt i Do Siego Roku – następny numer w kioskach pojawi się 2 stycznia 2014 roku. [Grzegorz 'Butcher' Drabik]
Opublikowano 24 listopada 201311 l Ja (pipi)iem za 4 miechy 200. Ten czas leci. Jak dzis pamiętam jak kupilem nr 1.
Opublikowano 24 listopada 201311 l okladka jest w cenie, wiadomo ze na lunch nowej ps4 bedzie odpowiednia okladka....
Opublikowano 24 listopada 201311 l oj już tam się doszukujesz... premiera ps4, to co mieli dać? Muramasa rebirth? Zawsze jak była premiera sprzętu, to lądował on na okładce. Nawet PSP bylo - białe tło i konsolka.
Opublikowano 25 listopada 201311 l po screenach mogę już wstępnie ocenić że ten układ graficzny w recenzjach jest przefachowy, naprawdę przejrzyście i schludnie, zero dyskoteki i napaćkania, bardzo nextgenowy layout, oby tak dalej nie zmieniajcie tego!!111 do tego chyba daliście kodowe kolorki dla różnych działów (czarny - temat numeru, recki - niebieski) co także jest stylowe Romanowi należy się duża zgrzewka piwa, w końcu mogę pochwalić nadwornego grafika bo zasłużył Edytowane 25 listopada 201311 l przez nero2082
Opublikowano 25 listopada 201311 l Szkoda, że bez recencji nowej Zeldy i Mariana. Cóż, po nowym roku...
Opublikowano 25 listopada 201311 l Szkoda, że bez recencji nowej Zeldy i Mariana. Cóż, po nowym roku... Cóż nintendo nie wysyła promek w Polsce ;/
Opublikowano 25 listopada 201311 l Nie mam, oczywiście, pretensji. Ale szkoda. Na święta lektura byłaby idealna
Opublikowano 25 listopada 201311 l Ciekawe jak będą wyglądać recenzje tytułów multi-generacyjnych ( vide COD:Ghost, Battlefield 4).Będą osobne oceny cząstkowe i końcowa dla Current /Next gen? Będzie osobna recenzja w przypadku drastycznej różnicy zawartości? Ciekawe jak z kalibracją opinii recenzentów ( zaniżanie/zawyżanie , same "ósemki" na początku generacji)?Toć potencjał nowych sprzętów jest nieznany i ciężko o miarodajny werdykt (przyrównywać do obecnych standardów?; wypaśonych Pc-tów? Liczę na wasze wyczucie podparte doświadczeniem takich przeskoków generacji. Jak zawsze, z resztą (na razie się nie zawiodłem)
Opublikowano 25 listopada 201311 l Będzie z tym problem, tak samo jak z Wii U. Raz pojawiają się recenzje Arkham Origins, Splinter Cell: Blacklist czy RE: Revelations oznaczone tylko dla PS3 i X360, nawet bez wzmianki o wersji na konsolę Nintendo albo kilku zdań w ramce. Innym razem Rayman: Legends dostaje trzy recki, włącznie z PS Vita. Osobne recki dla wcześniej wymienionych gier w wersji na Wii U oczywiście już się później nie pojawiły. W tym miejscu zalecałbym tę samą strategię, co przy Wii. Recka multiplatformy idzie na next-geny, a na dole dochodzi zdanie, że "istnieje także wersja na konsole PS3 i X360" albo to samo, tylko że combo PS3 i X360 + wzmianka o Wii U. Tak było za czasów PS3/X360/Wii i było git.
Opublikowano 25 listopada 201311 l Autor Mieliśmy oczywiście to na uwadze i pierwsze zmiany będą zauważalne w nowym numerze. Jak już tylko będziecie mieli możliwość zapoznania się z pismem, czekamy na wszelkie pytania i sugestie.
Opublikowano 26 listopada 201311 l heh, 196 nr... pamiętam że w bodajże 96 nr też miał konsole na okładce I też było to tuż przed premiera.
Opublikowano 26 listopada 201311 l heh, 196 nr... pamiętam że w bodajże 96 nr też miał konsole na okładce I też było to tuż przed premiera. 1, 37, 53, 98, 101, 106, 113 Na 96 był King Kong
Opublikowano 26 listopada 201311 l heh, 196 nr... pamiętam że w bodajże 96 nr też miał konsole na okładce I też było to tuż przed premiera. 1, 37, 53, 98, 101, 106, 113 Na 96 był King Kong Na 100 też był goryl W 200. psx moznaby strzelić taki retro napis, jak w debiucie :-)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.