Skocz do zawartości

Gears of War 4


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Właśnie zrealizowałem kod, jak dobrze pójdzie, to przed snem może coś popiłuję z godzinkę.


To przychodzi jako wiadomość od Xbox Live?

 

Tak, to kontynuacja wiadomości w których wysyłali kody na trylogię.

Odnośnik do komentarza

5 meczy zagranych no i takie sobie to to:

 

- adhd czyli grze bliżej do GoW3 niż UE (no ale dla niektórych to zaleta)

- bronie nie mają mocy

- dźwięk padaczny, w ogóle to gearsów nie przypomina, człowiek ma wrażenie że gra w jakiegoś buggerfielda czy kał of djuty

- 3 słabe w cholere mapki idealne pod lancerke

- sporo błędów no ale to beta (pre-alpha)

 

Jeżeli chodzi o kwestie techniczne to padaka, no ale twórcy twierdzą, żeby na to nie patrzeć bo będzie spora poprawda (ahaaa:P). Framerate leci na pysk,na dwóch z trzech map, graficznie sporo gorzej od GoW UE, design też bezjajeczny.

 

Takie wrażenia na szybko.

Odnośnik do komentarza

Wrażenia po jakichś 2h grania:

  • Gra jest szybka. Bardzo możliwe, że odczuwam to bardziej przez przeskok po UE, w którym brak wall-cancelingu jednak trochę ograniczał movement. W trójkę już sporo czasu nie grałem więc ciężko mi porównać.
  • Mapki są IMO bardzo słabe, bez wyrazu - wszystkie trzy podobne do siebie. Brakuje trochę ciaśniejszych miejsc.
  • Postacie do mnie nie trafiają, ale no cóż: bez zagrania w kampanię nie da rady wyrobić jakiegoś związku emocjonalnego.
  • Headshoty - nie ma satysfakcjonującego 'pop', łeb rozwala razem z połową torsu. Mam nadzieję, że do premiery to zmienią.
  • Dropshot jest spoko, ale już tęsknię za Diggerem.
  • Jakieś karty-srarty dające bonusowe doświadczenie, nie wiadomo na co to wciskać.
  • Ani razu nie miałem okazji wykorzystać manewru wyciągania przeciwnika zza osłony: trochę jest tu winne pkt. 1 i 2 - jak człowiek ogarnia dobrze movement z trójki to po prostu za dużo za osłoną nie siedzi. No i po prostu jakoś nie ma za dużo takich miejsc, żeby się znaleźć w takiej sytuacji.
  • Snub w porównaniu do UE słabiutki. Chciałbym powrotu Hammerbursta z 2/3. Boomshot ma pyerdolnięcie.
  • System aktywnych przeładowań to mieszane uczucia. Już pisałem tutaj, że wolałbym wywalenie damage boosta. Coalition zdecydowało się jeszcze bardziej ułatwić preaktywowanie broni. Cooldown na tą 'technikę' jak dla mnie zdecydowanie zbyt krótki.
  • No i ogólnie czuć mocno, że to beta, znacznie mniej doszlifowany produkt niż w przypadku bety 3. 
Aaa i jedna ważna rzecz: sprawdźcie w ustawieniach jaki macie ustawiony region! U mnie domyślnie był West US z pingiem 150ms :rayos: Edytowane przez chmurqab
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Wreszcie wiadomo gdzie lecą pociski z Gnashera. Nie ma tego syfiastego celowania z UE.

 

PS. A w co-op deathmatch boty grają zaskakująco dobrze = dobrze to wróży singlowi.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Za tego active reloada :yao:

Dobra, zabrzmię trochę jak pretensjonalny pajac albo autoklasyka, ale co mi tam.

 

Dude, ile przegrałeś czasu w Gears'owy versus i czy śledziłeś kiedykolwiek gearsową społeczność? Znasz dokładnie mechanikę active reloadów? Wiesz czym dokładnie skutkują? Grałeś w playlisty z modyfikowanymi opcjami AR? Próbowałeś wielu opcji i masz wyrobione zdanie po kilkudziesięciu godzinach grania? Czy tak po prostu wołasz HURR DURR ACTIVE RELOAD ESENCJA GEARSÓW?

Odnośnik do komentarza

 

Za tego active reloada :yao:

Dobra, zabrzmię trochę jak pretensjonalny pajac albo autoklasyka, ale co mi tam.

 

Dude, ile przegrałeś czasu w Gears'owy versus i czy śledziłeś kiedykolwiek gearsową społeczność? Znasz dokładnie mechanikę active reloadów? Wiesz czym dokładnie skutkują? Grałeś w playlisty z modyfikowanymi opcjami AR? Próbowałeś wielu opcji i masz wyrobione zdanie po kilkudziesięciu godzinach grania? Czy tak po prostu wołasz HURR DURR ACTIVE RELOAD ESENCJA GEARSÓW?

260h w multi wystarczy?

Odnośnik do komentarza

beta dropi framerate niespodziewanie często

 

graficznie to bieda i nie chodzi samą w sobie jakość grafiki tylko dizajn, mam serio nadzieję że skoro singiel ma być mroczny to i multiplayer taki będzie bo te jasne kolorowe mapy to problem ten samo co w Gearsach 3 czyli uczucie grania w jakiegoś pedalskiego uncharted. Mam wrażenie, że tutaj chodzi jedynie o kwestię oświetlenia.

 

hammerburst wydaje się strzelać wodą

 

łuk jest dziwny i ciężko cokolwiek trafić

 

jakieś bugi i braki dźwięków zauważyłem również

 

akcje z wyciąganiem zza osłony nie widziałem ani razu póki co

 

a co do reszty to o kur/wa pyszności :exact: chociaż w sumie to są tylko i aż gearsy 3 po face-liftingu

 

mam wrażenie że sadzenie headshotów szczególnie ze snajpy i łuku daje jeszcze większą satysfakcję

 

dropshot to odwrócony digger który wymaga o wiele więcej skilla

 

reszta wrażeń może jutro bo wracam grać

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Co jest blubi, nie spodobało się syfiaste celowanie z UE?  :Coolface:

 

Taka prawda, strzelanie z Gnashera w UE, jeśli chodzi o celowanie z biodra, jest nieintuicyjne czy wręcz nienaturalne. Zamiast strzelać do przeciwnika, który jest centralnie przed naszą postacią, co by sugerowała zwykła logika i to gdzie jest skierowana lufa broni, to w UE trzeba się ustawiać tak żeby przeciwnik był na prawo od nas.

 

Coalition nawet tutoriale musiało kręcić jak się strzela z Gnashera w UE, bo nikt nie wiedział gdzie pociski lecą XD

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Po dłuższym pograniu:
- Hammerburst to padaka, nie ma sensu go brać zamiast Lancera;
- nijakie mapy - wszystko na jedno kopyto, w formie kwadratu, otwarte, bez jakiejś większej wariacji czy ze zróżnicowanymi ścieżkami, na każdej gra się tak samo;
- wydaje mi się, że gnasher powinien mieć osłabiony zasięg. Zbyt często miałem wrażenie, że z kilku metrów traciłem prawie całe życie i wystarczyło, że drugim strzałem mnie ktoś tylko draśnie, by położyć;
- łuk - nie wiem, czy to wina s(pipi)ego dźwięku, czy zmienionego celownika, ale za cholerę nie mogę na razie ogarnąć tego łuku, dziwny strasznie;
- przyklejanie granatów - jeśli ma zostać, to muszą zmniejszyć zasięg (teraz to przegięcie) albo dać więcej czasu na ucieczkę;
- grze raczej bliżej do jedynki niż trójki i nie wiem, czy mi się podoba takie bardzo konserwatywne podejście. Zobaczymy co się stanie, gdy dojdzie większa liczba graczy i będzie pewnie mniej walki na same gnashery.

Dźwięk i grafika balas, ale Coalition mówi, że to pre-alpha i work in progress, więc nie będę się nad tym rozwodził. Fajnie, że Gearsy wracają, ale trochę brakuje tu świeżości. Z drugiej strony lepsze to niż eksperymenty rodem z Judgment.

Odnośnik do komentarza

Microsoft schrzanił sprawę i nie będzie wysyłać kodów do osób kolejno grających w GoW: UE. Będzie to całkowicie przypadkowe, co oznacza, że kod będzie można otrzymać zarówno dzisiaj, jak i w czwartek. Na pocieszenie pojawiła się informacja, że dzisiaj będzie wysłana większa ilość kodów niż wcześniej planowano.

 

ŹRÓDŁO: https://gearsofwar.com/en-us/forums/e9b54fc61eb74ad783d533ca502b0132/threads/information-on-beta-code-distribution-latest-update-4-45pm-pdt/b2c3ab8e-bde0-4f0c-93cb-ec350a9639ad/posts?page=1#post2

Edytowane przez Vexilium
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...