Skocz do zawartości

Gears of War 4


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

ja tam lubię robić mielonkę z nieogarów

Wszystko spoko dopóki sytuacja nie wygląda tak:

 

6UH1l.jpg

 

Nie twierdzę, że jestem jakiś zayebisty, też często zdarza mi się być na końcu stawki z fatalnym K/D, ale pakowanie się z Lancerem w 4-osobowy team przeciwników, będąc ostatnią osobą w Dodgeball'u to ja nawet nie :dafuq:

 

Aaa no i przy okazji, NIKT, powtarzam NIKT nie spotuje przeciwników :facepalmz: Kill stealerów było już dużo w pierwszym tygodniu, ale to co się teraz odpyerdala to przechodzi wszelkie pojęcie :frog:

Edytowane przez chmurqab
Odnośnik do komentarza

 

ja tam lubię robić mielonkę z nieogarów

Wszystko spoko dopóki sytuacja nie wygląda tak:

 

6UH1l.jpg

 

Nie twierdzę, że jestem jakiś zayebisty, też często zdarza mi się być na końcu stawki z fatalnym K/D, ale pakowanie się z Lancerem w 4-osobowy team przeciwników, będąc ostatnią osobą w Dodgeball'u to ja nawet nie :dafuq:

 

Aaa no i przy okazji, NIKT, powtarzam NIKT nie spotuje przeciwników :facepalmz: Kill stealerów było już dużo w pierwszym tygodniu, ale to co się teraz odpyerdala to przechodzi wszelkie pojęcie :frog:

 

 

To jest tylko BETA więc wyluzuj.. Po 1maja już nawet wystrzelona przez Ciebie pierwsza pestka nie będzie się liczyła.

Odnośnik do komentarza

Tu nie chodzi o statsy, bo mam na to kompletnie wywalone. Tu chodzi o odbieranie satysfakcji.

 

Wiadomo, że są sytuacje kiedy jest chaos i nie da się uniknąć zabrania komuś fraga, ale jak lejesz się z kimś 1 na 1 i po ciężkiej walce go kładziesz, z satysfakcją bierzesz oddech i zbliżasz się aby wykonać egzekucję, a w tym momencie wchodzi randomowy pajac z twojej drużyny i ściąga go z melee to serio pyerdolić tego ch.uja (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Edytowane przez chmurqab
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ciężko się teraz gra bo doszło masę farfocli co kitrają się za osłonami z lancami i tylko czekają. Granat jest do znerfienia bo czasem ściąga z jakiś absurdalnych odległości. I przydałoby się trochę więcej obiektów ograniczających widoczność.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Ciężko się teraz gra bo doszło masę farfocli co kitrają się za osłonami z lancami i tylko czekają. Granat jest do znerfienia bo czasem ściąga z jakiś absurdalnych odległości. I przydałoby się trochę więcej obiektów ograniczających widoczność.

No tak. Wczoraj nie dawaliśmy rady gdy po 4-5kolesi nas lancerowało..Jestem także w 90% pewny że na rankingach tak to właśnie będzie.

Odnośnik do komentarza

Wczoraj pograłem trochę dłużej w betę i było całkiem znośnie, biorąc pod uwagę mój niski skill w grach z serii GoW. Na pewno było znacznie łatwiej o fragi niż w Ultimate Edition, zapewne za sprawą inaczej wylatujących pocisków z Gnashera. Matchmaking faktycznie dobiera graczy według zbliżonych rang, ale nie działa to tak doskonale jak w Halo 5, gdzie wyrównane mecze zdarzają się często. Jeśli ktoś nie ma skilla albo team nie gra drużynowo, to cudów się nie zdziała. Ale to dobrze, bo produkcje nieprowadzące gracza za rączkę też są potrzebne. Zresztą i tak bardziej czekam na kampanię oraz tryb Hordy :)

Odnośnik do komentarza

mój montaż

 

 

beta już się prawię skończyła więc czas na małe podsumowanie co powinno być poprawione

 

- konstrukcja map. Te w becie są płaskie, zbyt proste i otwarte. Mapa Harbor to w ogóle lekki skandal, bo z jednego respa widać prawie drugi resp, dodatkowo statek w miejscu gdzie jest łuk/snajpa to punkt widokowy, z którego widać całość mapy

- granaty i boomshot mają za duży splash damage

- łuk ma zbugowany dźwięk

- boltok ma zbyt duży odrzut

- hammerburst totalnie bezniadziejny

- grafika, zarówno jej jakość jak i klimat, jest zbyt jasno i przyjaźnie

- blokowanie na spawnie, respy są skonstruowane tak, że zamknięcie teamu to żaden problem

- strzelanie po wyjściu ze sprintu/uniku jest jakieś... spóźnione. Tak jakby było ustawione jakieś opóźnienie paru klatek animacji, które uniemożliwiają strzelanie bezpośrednio po animacji  biegu/uniku. Trzeba odczekać jakiś ułamek sekundy aż postać może strzelić.

- boty, które mają aima i przesunięte hitboksy

- fizyka flaków oraz headshoty, ciała nie wiedziąc czemu odlatują do tyłu albo rozwalają się na kawałki zamiast klasycznie opadać w dół (wiec szczegół ale te animacje to creme de la creme gearsów)

 

to co zostało zrobione dobrze

 

- movement i płynność

- wallbouncing niesamowicie satysfakcjonujący i skillowy

- design Swarmów

- strzelanie z lufy jest tak naturalne, że ciężko mi będzie wrócić do UE. Minusem tego jest to, że blindfire z longshota są teraz piekielnie trudne

- w team deathmatch przeciwnicy nie respawnują się na plecach

- dropshot jest bardzo satysfakcjonujący

- dobrze zbalansowany lancer

 

podtrzymuje zdanie że to tylko i aż usprawnione Gearsy 3, zobaczymy jak to będzie wyglądać w pełnej wersji w kwestii map i balansu. Czuję że znowu będę tęsknił za gierką :(

 

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

Dobra ostatni montaż z tej fajnej gry w którą zagram dopiero 7 października :( Jak ktoś nie lubi moich filmików, albo nie ma zbytnio czasu żeby oglądac, to niech sobie obczai pod koniec screena, bo to co wczoraj zrobiłem to jakiś hit nie wiem czy to nie jest czasem rekord świata xD  Jak byście mogli to zostawcie suba. Dzieki.

 

  • Plusik 8
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...