Hum 3 699 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że gra ląduje u mnie w premierę.Tylko nie zapomnij o co-opie Adaś Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 No liczę, że też kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Nie widzę innej opcji, jak tylko brać na premierę. W końcu Trójcę MSu trzeba wspierać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 718 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zapraszam do obczajenia mojego montage'u z Bety Gears of War 4. Mam nadzieje, że z paru akcji się pośmiejecie ! Pozdro ! Całkiem efektowny montaż ci wyszedł, jest parę dobrych akcji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MatthewWalowsky 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Dzieki bardzo ! Cytuj Odnośnik do komentarza
Radovan 119 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pomimo moich jęków po wyciekniętym gameplayu z pre-alphy, to jak wczoraj wreszcie odpaliłem betę - banan z twarzy mi nie schodził. Mega fun i miodność, którą ostatnio czułem przy graniu w Girsy 3. Gnasher wchodzi jak zły i to mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 ja sobie chyba w weekend odpalę ponownie UE żeby sprawdzić jak bardzo zmiana celowania z biodra robi różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza
chmurqab 3 192 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Kurde przez to, że zrobili teraz otwartą betę to narobiło się ludzi co grają jak redaktorzy IGN. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 ja tam lubię robić mielonkę z nieogarów Cytuj Odnośnik do komentarza
BaNDzi0r25 128 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Daj spokoj w drugi dzien bety graly takie downy, ze nie wiedzialem czy smiac sie czy plakac. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
chmurqab 3 192 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) ja tam lubię robić mielonkę z nieogarów Wszystko spoko dopóki sytuacja nie wygląda tak: Nie twierdzę, że jestem jakiś zayebisty, też często zdarza mi się być na końcu stawki z fatalnym K/D, ale pakowanie się z Lancerem w 4-osobowy team przeciwników, będąc ostatnią osobą w Dodgeball'u to ja nawet nie Aaa no i przy okazji, NIKT, powtarzam NIKT nie spotuje przeciwników :facepalmz: Kill stealerów było już dużo w pierwszym tygodniu, ale to co się teraz odpyerdala to przechodzi wszelkie pojęcie Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez chmurqab Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 ja tam lubię robić mielonkę z nieogarów Wszystko spoko dopóki sytuacja nie wygląda tak: Nie twierdzę, że jestem jakiś zayebisty, też często zdarza mi się być na końcu stawki z fatalnym K/D, ale pakowanie się z Lancerem w 4-osobowy team przeciwników, będąc ostatnią osobą w Dodgeball'u to ja nawet nie Aaa no i przy okazji, NIKT, powtarzam NIKT nie spotuje przeciwników :facepalmz: Kill stealerów było już dużo w pierwszym tygodniu, ale to co się teraz odpyerdala to przechodzi wszelkie pojęcie To jest tylko BETA więc wyluzuj.. Po 1maja już nawet wystrzelona przez Ciebie pierwsza pestka nie będzie się liczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza
chmurqab 3 192 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Tu nie chodzi o statsy, bo mam na to kompletnie wywalone. Tu chodzi o odbieranie satysfakcji. Wiadomo, że są sytuacje kiedy jest chaos i nie da się uniknąć zabrania komuś fraga, ale jak lejesz się z kimś 1 na 1 i po ciężkiej walce go kładziesz, z satysfakcją bierzesz oddech i zbliżasz się aby wykonać egzekucję, a w tym momencie wchodzi randomowy pajac z twojej drużyny i ściąga go z melee to serio pyerdolić tego ch.uja (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez chmurqab 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Wczoraj z Mazzem, kubsonem i draconem mieliśmy takiego jednego w teamie. Biegał za każdym i czekał na dobicie. Gość co kisił snajpę przez cały mecz i nikogo z niej nie trafił też był dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 No z tymi teamami to troche wkurza. Przez dwie rundy mialem swietny team a potem trafilem do jakis 'dziennikarzy' gdzie ja jako pierwszy mialem staty typu 12/8 a kolejni gracze mieli po 1/8. I wez tutaj z takimi graj. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Ciężko się teraz gra bo doszło masę farfocli co kitrają się za osłonami z lancami i tylko czekają. Granat jest do znerfienia bo czasem ściąga z jakiś absurdalnych odległości. I przydałoby się trochę więcej obiektów ograniczających widoczność. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Ciężko się teraz gra bo doszło masę farfocli co kitrają się za osłonami z lancami i tylko czekają. Granat jest do znerfienia bo czasem ściąga z jakiś absurdalnych odległości. I przydałoby się trochę więcej obiektów ograniczających widoczność. No tak. Wczoraj nie dawaliśmy rady gdy po 4-5kolesi nas lancerowało..Jestem także w 90% pewny że na rankingach tak to właśnie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 "Najlepsze" jest Harbour, gdzie z obu respów obie drużyny przebiegną po 10 m i mogą się lancerować Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 718 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dlatego tam dużo przyjemniej walczy się w okolicach respa snajpy w tych korytarzykach niż w otwartej części. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vexilium 425 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wczoraj pograłem trochę dłużej w betę i było całkiem znośnie, biorąc pod uwagę mój niski skill w grach z serii GoW. Na pewno było znacznie łatwiej o fragi niż w Ultimate Edition, zapewne za sprawą inaczej wylatujących pocisków z Gnashera. Matchmaking faktycznie dobiera graczy według zbliżonych rang, ale nie działa to tak doskonale jak w Halo 5, gdzie wyrównane mecze zdarzają się często. Jeśli ktoś nie ma skilla albo team nie gra drużynowo, to cudów się nie zdziała. Ale to dobrze, bo produkcje nieprowadzące gracza za rączkę też są potrzebne. Zresztą i tak bardziej czekam na kampanię oraz tryb Hordy Cytuj Odnośnik do komentarza
Tommo 1 003 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 o ktorej koniec tej pieknej bety? Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 mój montaż beta już się prawię skończyła więc czas na małe podsumowanie co powinno być poprawione - konstrukcja map. Te w becie są płaskie, zbyt proste i otwarte. Mapa Harbor to w ogóle lekki skandal, bo z jednego respa widać prawie drugi resp, dodatkowo statek w miejscu gdzie jest łuk/snajpa to punkt widokowy, z którego widać całość mapy - granaty i boomshot mają za duży splash damage - łuk ma zbugowany dźwięk - boltok ma zbyt duży odrzut - hammerburst totalnie bezniadziejny - grafika, zarówno jej jakość jak i klimat, jest zbyt jasno i przyjaźnie - blokowanie na spawnie, respy są skonstruowane tak, że zamknięcie teamu to żaden problem - strzelanie po wyjściu ze sprintu/uniku jest jakieś... spóźnione. Tak jakby było ustawione jakieś opóźnienie paru klatek animacji, które uniemożliwiają strzelanie bezpośrednio po animacji biegu/uniku. Trzeba odczekać jakiś ułamek sekundy aż postać może strzelić. - boty, które mają aima i przesunięte hitboksy - fizyka flaków oraz headshoty, ciała nie wiedziąc czemu odlatują do tyłu albo rozwalają się na kawałki zamiast klasycznie opadać w dół (wiec szczegół ale te animacje to creme de la creme gearsów) to co zostało zrobione dobrze - movement i płynność - wallbouncing niesamowicie satysfakcjonujący i skillowy - design Swarmów - strzelanie z lufy jest tak naturalne, że ciężko mi będzie wrócić do UE. Minusem tego jest to, że blindfire z longshota są teraz piekielnie trudne - w team deathmatch przeciwnicy nie respawnują się na plecach - dropshot jest bardzo satysfakcjonujący - dobrze zbalansowany lancer podtrzymuje zdanie że to tylko i aż usprawnione Gearsy 3, zobaczymy jak to będzie wyglądać w pełnej wersji w kwestii map i balansu. Czuję że znowu będę tęsknił za gierką 7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 W tym strzelaniu ze sprintu faktycznie cos jest (delay). Cytuj Odnośnik do komentarza
chmurqab 3 192 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Temat z opóźnieniem wejścia był poruszany na oficjalnym forum, jest w tej sprawie odpowiedź człowieka z TC: Cytuj Odnośnik do komentarza
BaNDzi0r25 128 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Dobra ostatni montaż z tej fajnej gry w którą zagram dopiero 7 października Jak ktoś nie lubi moich filmików, albo nie ma zbytnio czasu żeby oglądac, to niech sobie obczai pod koniec screena, bo to co wczoraj zrobiłem to jakiś hit nie wiem czy to nie jest czasem rekord świata xD Jak byście mogli to zostawcie suba. Dzieki. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.