Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

robione przyciskiem share czy bezpośredni zrzut ekranu?

 

@mendrek

 

Przytłaczająca większość fanów platformówek powie ci to samo co ja, więc nie szalałbym tak z tym gustem. No ale niech ci będzie, dla ciebie to dobry platformer, dla mnie nie.

 Podałem ci rzeczowe argumenty, a ty z nimi zrobisz już co chcesz. Pozdrawiam.

 

Natomiast LBP2 pozwala dodatkowo na ingerencję w wiele rzeczy, dodaje boty, możliwość implementacji swoich tworów, co daje możliwość tworzenia gier które nie są platformówkami. LBP2 to np. kopalnia sidescrollowanych shooterków, czy gier-puzzle (które są mega czaderskie, zwlaszcza od gościa enigma_123).

 

No ale mówimy o platformówkach, więc co mnie obchodzą bajery z LBP2 ;)

 

 

raczej skupia się na precyzji

 

Na precyzji, to skupia sie Super Meat Boy, NSMB czy inne dobre platformery.

Edytowane przez ragus

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

to czemu zaden inny dev w platformowach czy to na pegazusa czy amige czy jakichkolwiek wspolczesych czy to indyk, czy multiplatforma czy ex na nintendo, nie wprowadza takiej fizyki i bezwladnosci do platformowek? znowu sony takie dobre i znowu wymysla kolo na nowo? to czemu samo MM na potrzeby tearaway zrezygnowalo z tej bezwladnosci i zrobilo skok tak jak na pegazusa? wszak papierowy stworek tez malo wazy

 

trzeba wypisywac bo ktos nie szanuje exa od sony. zreszta twoj post greg tez jest dwuznaczny, okresl sie dokladnie czy szanujesz exa czy nie

 

Dlaczego sam przywołałeś Trine, a później je ignorujesz? Nie pasuje do schematu klapki vs reszta świata i nie można rzucić kąśliwego sony takie dobre?

Edytowane przez Iras

Opublikowano

LBP dobry platformer xDDDD

To mogla napisac tylko osoba bedaca na bakier z nintendo :)

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

Trine to przepiękna wydmuszka. Coś jak Rascal na PSX. Grę aż chce się oglądać, ale gra się w nią tak słabo, że piec...

Opublikowano

Assassin's Cr... Watch_Dogs będzie miało premierę 27 maja.

 

untitledkzsom.png

 

Czekamy czy nie?

Opublikowano

10ta czesc bedzie OK, od niej polecam zaczac przygode z watch dogs.

pozdrawiam

Opublikowano

Fizyka skoku w LBP jest jaka jest.. bo w przeciwieństwie do 99% platformówek jest faktycznie oparta na fizyce. Było to raczej niezbędne aby dać taką swobodę w tworzeniu poziomów.

Skakanie da się opanować. Wtedy w zasadzie nie sprawia problemów... niestety tylko dopóki nie ma lagów, a z tym bywało różnie.

Akurat jak pierwotnie grałem w LBP1 lagi nie były problemem (miałem grę jakiś czas po premierze.. słyszałem, że na początku była lipa). Może rok później znowu grałem z kimś online i.. niestety lag w połączeniu z tą fizyką skoku powodował, że gra była... niegrywalna. Podobnie z LBP2 - nie ma lagów = jest dobrze, są .. nawet niezbyt duże lagi - nie idzie grać, właśnie przez skakanie.

Mimo wszystko dla mnie LBP to czołówka gier ever... i chyba top 3 odchodzącej generacji. Dwójka miała słaby, przekombinowany i pozbawiony klimatu singiel ale pierwsza część to mistrz.

Opublikowano

Po trailerze znowu się jaram Watch_Dogs. Mam głód sandboxowy, akurat będzie dobrze zapełniony przez WD. :)

Opublikowano

Assassin's Cr... Watch_Dogs będzie miało premierę 27 maja.

 

untitledkzsom.png

 

Czekamy czy nie?

 

Wreszcie! Za(pipi)iście mnie to cieszy! :) Mam ogromną ochotę na jakąś dobrą grę z otwartym światem, a ten Watch Dogs ma kilka ciekawych rozwiązań. Najpierw inFamous, teraz to. Super! Jak jeszcze wyjdzie reedycja GTAV na next-geny, to będę wniebowzięty.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

By sie Ubi wkur.wiło gdyby Rockstar zapowiedział GTA V jeszcze w tym roku na PS4 i XO :D

Opublikowano

Ubisoft zapowiedział, że ma dziś o 19:00 wielkie ogłoszenie, ale obawiam się, że to ogłoszenie dotyczyło Watch_Dogs i właśnie wyciekło ;) czekam na ten trailer w lepszej jakości i tyle.

Opublikowano

By sie Ubi wkur.wiło gdyby Rockstar zapowiedział GTA V jeszcze w tym roku na PS4 i XO :D

Ja na miejscu Rockstar zrobil bym to co ubi zrobilo po premierze GTA V. Plakat z napisame,2 months are enough to visit Chicago come to Los Santnos on ....

Opublikowano

U mnie numer jeden to teraz  Batman. Wreszcie mam konkretny powód, żeby zacząć myśleć o zakupie PS4. Do tego Evil Within w sierpniu, jest jeszcze Dying Light od Techlandu. Watch_Dogsy też mogą zawojować.

Opublikowano

W ruchu wygląda dobrze i to wystarczy.  Chyba że zatrzymujesz się co dwa metry, żeby sprawdzić stan techniczny teksturki.

Opublikowano

Oddział odpowiedzialny za szukanie nowych rozwiązań programowania na PS4 znowu wypowiedział się o dodatkowych możliwościach systemu i GPU:

 

http://gamingbolt.com/ps4-ice-team-programmer-gpu-has-no-problems-handling-16xaf-new-asm-for-faster-offline-asset-baking

 

Cort Stratton, a senior programmer on Sony’s ICE Team has revealed a few interesting tid-bits about the PlayStation 4′s graphics capabilities. First of all he revealed that the PlayStation 4 has no issues in supporting 16 X Anisotropic Filtering, a method by which in game textures look great even when viewed at an angle. But certain games like Thief use the less impressive Trilinear filtering which led some users to raises questions whether the PS4′s GPU is capable of supporting 16 X AF.

Cort stated that there are no hardware issues restricting 16 X AF that he is aware of. “No hardware/SDK issues that I’m aware of. Sounds like a question for the developer.”

We had earlier reported that how Cort’s new code for PS4 will make surface tiling/detiling ~10-100x faster on the CPU. He clarified that the code won’t necessarily improve run time performance but will help in faster offline asset baking and GPU capture tools. “Most likely results would be faster offline asset baking and GPU capture tools for devs. Unlikely to have much runtime impact,” he tweeted.

[baking: When game assets are readied for packaging/shipping they need to be 'baked' in a particular format which can be readily used. GPU Capture Tools: Tools to judge the performance of the GPU in terms of frame rate, stuttering, frame rate drops etc.]

It’s interesting to note that PlayStation engineers are hard at work, trying to improve performance across the board, something that Microsoft is doing with their updates as well. At the end of the day, all these improvements will not only result into better games but games that perform well at a technical level as well.

 

Szybko usunięto ten trailer Watch_Dogs ;)

 

Mamy niejako potwierdzenie prezentacji okularów VR Sony na GDC. Chociaż z drugiej strony sprawa dotyczy streamowania i nowych rozwiązań. Tak czy siak czekam ;)

 

http://www.dualshockers.com/2014/03/06/sony-will-talk-about-creating-unique-interactive-experiences-with-the-playstation-4-at-gdc-2014/

 

The Game Developers Conference is approaching, scheduled between March 17th and March 21st in San Francisco, and the list of panels is being finalized. Sony Computer Entertainment will host a definitely interesting panel titled “Creating Unique Interactive Experiences with the PlayStation 4,”  with Senior Staff Developer Support Engineer Chris Norden.

 

Here’s the official blurb for the panel:

 

This presentation will explore the technical capabilities and new features of the PlayStation4′s new input devices. We will discuss the DualShock4 controller, PlayStationEye camera, PlayStationmove, PlayStation mobile app, and the new interactive services available during live gameplay streaming. All of these devices and services can be used together to create new interactive experiences that are easy to create and share with the PS4.

Attendees will leave the presentation with a better understanding of some of the new and exciting features that are available to developers to make their PS4 games stand out from the rest.

 

This panel is particularly interesting in light of the rumors that allege that Sony will finally unveil its PS4 virtual reality headset at GDC. It would be the perfect venue for this kind of reveal.

 

In addition to that, Sony will also host panels on The Future of Localization TestingIndie Development Solutions for PlayStation 4Authoring Tools Framework: Open Source from Sony’s Worldwide StudiosF2P on PS4-Can it Work?Come Rain or Shine: rain PostmortemOpening a Creative Pandora’s Box: Puppeteer Postmortem.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Ice Team to ekipa odpowiedzialna za dogłębne testowanie gier Sony. Wszystko sprawdzają, cały kod.  To ponoć zespół najlepszych koderów.

Opublikowano

No tak, ale pracują nad kilkoma innymi rzeczami związanymi z ujarzmianiem mocy PS4 ;) (i chyba wcześniej PS3).

Opublikowano

Sony nic sie nie chwali jakas live prezentacja na GDC?

Edytowane przez eX4cT_PL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.