Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Figaro nie spał pół nocy żeby zobaczyć gadżet, który wyjdzie może tak za 3 lata przy dobrych wiatrach, heh.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Figaro nie spał pół nocy żeby zobaczyć gadżet, który wyjdzie może tak za 3 lata przy dobrych wiatrach, heh.

 

I którego kupi za 7 lat.

 

Wow headset, such future, much reality.

 

Pewno z 500 dolarów za hełmofon po którym łeb będzie napjerdalał godzinę po nałożeniu. I ekran parę centymetrów przed oczami, RIP in peace [*]

Opublikowano

ale z tych specyfikacji wynika chyba, że

oculus = 2 x 1080p, efekt 3d

sony vr = 1 x 1080p (pewno wygięty oled) więc brak efektu 3d?

 

czy coś pominąłem?

Opublikowano

 

Figaro nie spał pół nocy żeby zobaczyć gadżet, który wyjdzie może tak za 3 lata przy dobrych wiatrach, heh.

 

I którego kupi za 7 lat.

 

Wow headset, such future, much reality.

 

Pewno z 500 dolarów za hełmofon po którym łeb będzie napjerdalał godzinę po nałożeniu. I ekran parę centymetrów przed oczami, RIP in peace [*]

 

 

No przed Figaro jeszcze WiiU, potem PS4, więc faktycznie gogle to tak na koniec generacji wypadają.

Opublikowano

ale z tych specyfikacji wynika chyba, że

oculus = 2 x 1080p, efekt 3d

sony vr = 1 x 1080p (pewno wygięty oled) więc brak efektu 3d?

 

czy coś pominąłem?

 

lol Bardziej się pokręcić nie dało?

 

47b2365d9ca57df35aea692f1b0d43d1.png

 

Ekrany dokładnie takie jak w Oculusie.

Opublikowano

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-18-microsoft-announces-25-indie-games-coming-to-xbox-one

 

Microsoft announces 25 indie games coming to Xbox One

 

Microsoft has announced 25 indie games coming to Xbox One as part of the ID@Xbox self-publishing program.

Games such as Nicalis' 1001 Spikes, Guacamelee Super Turbo Championship Edition by DrinkBox Studios and Super Time Force by Capybara are on the list.

More than 200 developers have now received Xbox One development kits through the program, Microsoft said.

Now, Xbox One owners are about to see the results, with ID@Xbox games due to be released in the Xbox store in the coming weeks.

Here's the list:

  • 1001 Spikes by Nicalis
  • Calibre 10 Racing Series by Bongfish GmbH
  • CastleStorm by Zen Studios
  • Chariot by Frima
  • Chuck's Challenge 3D by Niffler
  • Contrast by Compulsion Games
  • Divekick Addition Edition + by Iron Galaxy Studios
  • Forced by BetaDwarf ApS
  • FRU by Through Games
  • Guacamelee Super Turbo Championship Edition by DrinkBox Studios
  • Gunscape by Blowfish Studios
  • Habitat by 4gency
  • Hyper Light Drifter by Heart Machine
  • It Draws a Red Box by Other Ocean
  • Nutjitsu by NinjaBee
  • Pinball Arcade by FarSight Studios
  • Q.U.B.E. Director's Cut by Toxic Games
  • Riptide GP2 by Vector Unit
  • Roundabout by No Goblin
  • Sixty Second Shooter Prime by Happion Laboratories
  • Spectra: 8bit Racing by Gateway Interactive
  • Strike Suit Zero by Born Ready Games
  • Super Time Force by Capybara
  • The Last Tinker by Mimimi Productions
  • Wulverblade by Darkwind Media

Of note are It Draws a Red Box and FRU, which feature Kinect integration.

It Draws a Red Box is "a chaotic eight-player eSport jumping jetpack future arena ball game" inspired by Bomberman and Smash Bros.

Fru is described as a Kinect-based puzzle platformer in which the player uses a joystick and their body to control the game. The player's silhouette is used to reveal what lies beneath the world at first glance, Microsoft said. "Fru's gameplay changes according to the player's shape, pose and movement."

Microsoft said the list is not comprehensive, and more ID@Xbox games are in the pipeline, including Pool Nation FX, Another World, Stick it to the Man, Ninja Cowboys, Mortar Melon and The ARC.

ID@Xbox chief Chris Charla said: "Since we first announced the program in August, we've been working closely with developers to bring a diverse array of independent games to Xbox One.

"Our goal is to make the process as easy as possible so developers can focus on what matters most: creating the games you're beginning to see today!"

Microsoft Studios boss Phil Spencer added: "Our goal has always been to make Xbox One the best place to play games, and that means having a diverse portfolio for gamers to choose from.

"We've worked closely with independent developers to bring their own brand of creativity and innovation to the platform and today is just the beginning."

 

Opublikowano

nie wiem czy było bo troche pogubilem sie w tych negatywnych nowinach odnosnie projektow i ludzi w sony ale wlasnie z Santa Monica odszedł Stig Asmussen

Opublikowano

Pokazali ładnie wyglądający sprzęt i przedstawili VR jako przyszłość gier więc jest ok.

Zawiodłem się tylko na tym że pomimo 3 lat prac na goglami nie podali ceny ani przybliżonej daty premiery. Oculus VR jako firma nie ma jeszcze 2 lat a mamy od nich bardziej konkretne info.

 

No ale po co cena jak i data na takiej konferencji? Takie informacje to na E3

 

Dla mnie gogle VR to rewelacyjna sprawa, bardzo długo czekam na kupno takiego sprzętu. Miałem kupić nawet tego oculusa za 300$ ale jednak wolę poczekać na finalny produkt.

 

Data premiery nie musi być w cale tak odległa, sprzęt wygląda, jakby był już gotowy. Jeżeli cena będzie znośna i gogle od Sony, będą działać z PC, to kupię ich sprzęt, w innym wypadku, kupię oculusa.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Jeśli ten Hełm od Sony, jak wieszczycie, odniesie sromotną porażkę to to samo czeka Oculus Rift. Jaka w tym różnica? Ile tych gier działających na Oculusie jest?Aha no tak, na razie oszałamiające "0". Druga sprawa PC-ciarze na pewno rzucą się milionami by to kupić, tak samo jak na nowe gry :)

Edytowane przez da$io

Opublikowano

http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-18-microsoft-announces-25-indie-games-coming-to-xbox-one

 

Microsoft announces 25 indie games coming to Xbox One

 

Microsoft has announced 25 indie games coming to Xbox One as part of the ID@Xbox self-publishing program.

Games such as Nicalis' 1001 Spikes, Guacamelee Super Turbo Championship Edition by DrinkBox Studios and Super Time Force by Capybara are on the list.

More than 200 developers have now received Xbox One development kits through the program, Microsoft said.

Now, Xbox One owners are about to see the results, with ID@Xbox games due to be released in the Xbox store in the coming weeks.

Here's the list:

  • 1001 Spikes by Nicalis
  • Calibre 10 Racing Series by Bongfish GmbH
  • CastleStorm by Zen Studios
  • Chariot by Frima
  • Chuck's Challenge 3D by Niffler
  • Contrast by Compulsion Games
  • Divekick Addition Edition + by Iron Galaxy Studios
  • Forced by BetaDwarf ApS
  • FRU by Through Games
  • Guacamelee Super Turbo Championship Edition by DrinkBox Studios
  • Gunscape by Blowfish Studios
  • Habitat by 4gency
  • Hyper Light Drifter by Heart Machine
  • It Draws a Red Box by Other Ocean
  • Nutjitsu by NinjaBee
  • Pinball Arcade by FarSight Studios
  • Q.U.B.E. Director's Cut by Toxic Games
  • Riptide GP2 by Vector Unit
  • Roundabout by No Goblin
  • Sixty Second Shooter Prime by Happion Laboratories
  • Spectra: 8bit Racing by Gateway Interactive
  • Strike Suit Zero by Born Ready Games
  • Super Time Force by Capybara
  • The Last Tinker by Mimimi Productions
  • Wulverblade by Darkwind Media

Of note are It Draws a Red Box and FRU, which feature Kinect integration.

It Draws a Red Box is "a chaotic eight-player eSport jumping jetpack future arena ball game" inspired by Bomberman and Smash Bros.

Fru is described as a Kinect-based puzzle platformer in which the player uses a joystick and their body to control the game. The player's silhouette is used to reveal what lies beneath the world at first glance, Microsoft said. "Fru's gameplay changes according to the player's shape, pose and movement."

Microsoft said the list is not comprehensive, and more ID@Xbox games are in the pipeline, including Pool Nation FX, Another World, Stick it to the Man, Ninja Cowboys, Mortar Melon and The ARC.

ID@Xbox chief Chris Charla said: "Since we first announced the program in August, we've been working closely with developers to bring a diverse array of independent games to Xbox One.

"Our goal is to make the process as easy as possible so developers can focus on what matters most: creating the games you're beginning to see today!"

Microsoft Studios boss Phil Spencer added: "Our goal has always been to make Xbox One the best place to play games, and that means having a diverse portfolio for gamers to choose from.

"We've worked closely with independent developers to bring their own brand of creativity and innovation to the platform and today is just the beginning."

Glupie Micro, przeciez mogli zapowiadac jedna gre na dzien...

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Jeśli ten Hełm od Sony, jak wieszczycie, odniesie sromotną porażkę to to samo czeka Oculus Rift. Jaka w tym różnica? Ile tych gier działających na Oculusie jest?Aha no tak, na razie oszałamiające "0". Druga sprawa PC-ciarze na pewno rzucą się milionami by to kupić, tak samo jak na nowe gry :)

Jak dadzą w bundlu to kupią.

Opublikowano

 

 

Jeśli ten Hełm od Sony, jak wieszczycie, odniesie sromotną porażkę to to samo czeka Oculus Rift. Jaka w tym różnica? Ile tych gier działających na Oculusie jest?Aha no tak, na razie oszałamiające "0". Druga sprawa PC-ciarze na pewno rzucą się milionami by to kupić, tak samo jak na nowe gry :)

Jak dadzą w bundlu to kupią.
Zobacz na Youtuba, sa filmiki z Oculusem ze Skyrima lub Bioshocka. Oculus w Skyrimie miazdzy jaja jak smok lata ci nad glowa, a na Sony co? MMO z drzewami #eksajt

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

haven, ty czerpiesz jakąś przyjemność z tego, że zniżasz się do poziomu pewnego idioty z tego forum?



 

Nikt tu nic nie pisze a między słowami Eve Valkyrie zostało zapowiedziane na PS4 

Ciekawe czemu znów pominęli xone.

Opublikowano

Pisanie na forumku to najlepszy sposob spedzenia czasu w robocie :P

Opublikowano

problemem VR może być fakt, że czekamy na przygody w światach typu Destiny, czy sequel Skyrima w googlach na mordzie aby dać się wchłonąć w te światy a tam zapomnijmy o 60fps bo będą cisnąć w topową grafę i 30fps...

 

i może być tak, że gry na VR to będą dedyki (typu pokazany indyk w lesie) a nie, że odpalimy sobie opcje w Destiny "VR ON"

Opublikowano

Jeśli ten Hełm od Sony, jak wieszczycie, odniesie sromotną porażkę to to samo czeka Oculus Rift. Jaka w tym różnica? Ile tych gier działających na Oculusie jest?Aha no tak, na razie oszałamiające "0". Druga sprawa PC-ciarze na pewno rzucą się milionami by to kupić, tak samo jak na nowe gry :)

Różnica leży w tym że:

Oculus cenowo nie wyjdzie powyżej 600$, na targach w Las Vegas mówili o cenie 499$ ale doszła do zestawu kamerka więc o kilka dolców cena podskoczy. Palmer Luckey w każdym wywiadzie podkreśla że nie chce aby ten sprzęt był drogi bo chcą dążyć do tego aby VR weszło do powszechnego użytku a nie było tylko bajerkiem dla garstki ludzi z pieniędzmi. W przypadku Sony nie wiadomo jak będzie ale jeśli przesadzą z ceną tak jak w przypadku tych gogli do oglądania filmów to może być źle.

 

Druga różnica to moc konsoli oraz jej ograniczenia. Konsola wyświetla obraz co najwyżej w 60Hz i 60 klatkach. Ten nowy Oculus ma ekran 95Hz a dążą do 120. Odpowiednia płynnosć obrazu jest jednym z najważniejszych elementów, bez tego tak jak Mazzeo napisał, będzie nas bolała głowa po godzinie grania. Oczywiście nie wiadomo jak będzie w przypadku gogli Sony, jeszcze sporo czasu minie zanim się dowiemy.

 

Kolejna różnica to możliwość dowolnego modowania gier które domyślnie nie mają wsparcia Oculusa a dzięki graczom można już zagrać w Skyrima, Bioshocka, Mirrors Edge i kilka innych tytułów.

Do tego dochodzi tzw user generated content czyli gry i aplikacje robione przez community których już teraz jest pełno a na rynku jest dopiero prymitywny prototyp 

 

Tu masz liste gier obsługujących Oculusa - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_Oculus_Rift_support

 

Poza tym Oculus odniesie sukces dlatego że:

 

 

 

John Carmack na twtterze napisał że proponował Sony zatrudnienie Luckey'a zanim ten rozpoczął prace nad Oculusem

9RiNQZR.png

Sony mogło być pionierem jeśli chodzi o VR

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Za VR stoi PS4, i to jest najmocniejszy punkt Sony, baza użytkowników, no i może ekskluzywne gry, pisane pod VR (podobno nowa gra Media Molecule będzie mocno współpracować z VR). Sony to gigant, który może wypromować swoją zabawkę, a za Oculasem kto stoi?

Edytowane przez YETI

Opublikowano

tak samo wypromuje jak 3d czy move? chwala gigantowi z japonii za wypromowania na ps3 tamtych technologii, to skonczy tak samo jak tamto, a nawet umrze szybciej

Opublikowano

Druga różnica to moc konsoli oraz jej ograniczenia. Konsola wyświetla obraz co najwyżej w 60Hz i 60 klatkach. Ten nowy Oculus ma ekran 95Hz a dążą do 120. Odpowiednia płynnosć obrazu jest jednym z najważniejszych elementów, bez tego tak jak Mazzeo napisał, będzie nas bolała głowa po godzinie grania. Oczywiście nie wiadomo jak będzie w przypadku gogli Sony, jeszcze sporo czasu minie zanim się dowiemy.

 

Pozwól, że najpierw przypomnę słowa blacharskiego guru:

 

fc62e471036a8d386ce8e8cbe63f27a1.png

 

A teraz, mając je na uwadze, napisz nam proszę, jaki odsetek blacharzy ma puszkę zdolną konkurować z "ograniczonym" PS4, że o graniu w 120 fps nie wspomnę.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

on chyba biurowce z urzędów zaliczał, albo jakieś inne biedne kraje z afryki

 

w ogóle wypowiedzi ludzi z branży często są wykupione, marketing dla tępaków trzeba jakoś robić

Edytowane przez Lokomotywa

Opublikowano

Będziemy mieć dosłownie klapki na oczach.

Opublikowano

Pozwól, że najpierw przypomnę słowa blacharskiego guru:

 

fc62e471036a8d386ce8e8cbe63f27a1.png

 

A teraz, mając je na uwadze, napisz nam proszę, jaki odsetek blacharzy ma puszkę zdolną konkurować z "ograniczonym" PS4, że o graniu w 120 fps nie wspomnę.

 

Ale że co twój obrazek ma wnosić do tego że Sony nie posłuchało Carmacka który miał racje?

Heh nie wiem jaki % ale jeśli chodzi o samą moc konsol to nie jest jakoś trudno z nią konkurować. Na tą chwilę żadna gra na PS4 która w miare ładnie wygląda nie trzyma nawet stałych 60 klatek więc zobaczymy jak to będzie z tym VR.

 

 

Za VR stoi PS4, i to jest najmocniejszy punkt Sony, baza użytkowników, no i może ekskluzywne gry, pisane pod VR (podobno nowa gra Media Molecule będzie mocno współpracować z VR). Sony to gigant, który może wypromować swoją zabawkę, a za Oculasem kto stoi?

Za Morpheusem chciałeś powiedzieć. Bo za VR stoi Oculus, Sony i niedługo Microsoft.

 

Za Oculusem stoi Valve przede wszystkim, baza użytkowników, ekskluzywne gry pisane pod VR i community które nie siedzi na (pipi)e tylko daje feedback, pisze gry i mody :)

Sony w tej chwili to przede wszystkim gigant który ma problemy finansowe.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

 

Z pracy w Sucker Punch Productions zrezygnował James Griesemer, główny projektant Infamous: Second Son, a Sony Santa Monica opuścił Stig Asmussen, dyrektor kreatywny God of War 3. 

 

O Stigu było, o tym Jamesie chyba jeszcze nie.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-03-19-dwoch-waznych-producentow-opuszcza-sony

 

Sony WTF o_O

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.