Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

W UK 1/4 posiadaczy Xone kupiła TF i 1/9 posiadaczy PS4 kupiła IF:SS

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 593,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

demo zawsze będzie demem, ale nie schowacie faktu że na ps4 wygląda najlepiej a na 360 i XO wygląda tak samo - czyli jak past gen

 

na past genach jest sub-hd i 30fps z dropami. Yano jak zwykle :)

Opublikowano

Polewkowe sa twitty Kojimy jak nalezy przechodzic GZ i jak je traktowac xD Beczula.

 

A co pisze?

Opublikowano
  • Autor

Uwielbiam te posty o technikaliach od człowieka który do tej pory nie rozumie jak działa rondo <ok>

Edytowane przez Codename

Opublikowano

Sony przed premierą IF: SS podało, że jest ponad 1 mln preorderów na grę. Dziwne tylko, że w UK sprzedało się prawie 2x więcej TF niż IF:SS, a to znaczy, że Sony prawdopodobnie znowu skłamało bo jeśli stosunek jest taki sam w UK (1/9 kupiło IF) co w innych krajach, to IF:SS sprzedało się nie więcej niż 700-750 tys. na świecie.

Opublikowano

Nieważne. O tym pisało jakieś łachmaniarskie insiderp, a polskie serwisy tłumaczyły, że to Sony. Ręce opadają.

 

Tak chyba wygląda redakcja newsów w większości polskich portali o grach:

 

i-have-no-idea-what-im-doing-dog.jpg

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

Polewkowe sa twitty Kojimy jak nalezy przechodzic GZ i jak je traktowac xD Beczula.

 

A co pisze?

 

How to play GZ. 1st start with main mission & replay in alter course/hard mode or play sideOPS that u opened. (Cont)

(Cont) Collect items, patches & play special OPS/trial. Listen to the collected tapes while playing app. Try to get 100%

Opublikowano

Siedzisz w usa i kruszysz kopie o 10 dolców? Cebula mocno.

Opublikowano

No tak bo jak sie siedzi w USA to nie ma znaczenia ile co kosztuje bo wszystkich na wszystko stac. Amerikan Drim

Opublikowano

Nie, no ja kumam, ale serio 10 dolcow to taki big deal? Ewentualnie mogłeś grę wypożyczyć co nie?

Opublikowano

 

 

 

Zapomnialo sie o MGS2 na Xboxie ?

 

PS. Sredni ten Second Son. Poki co gorsze to od dwojeczki, ale prezentuje sie zacnie.

 

 

 

 

Ależ nie. Tylko o tej wersji było bardzo cicho, więc sukcesu kasowego raczej nie odniosła. Gdyby było inaczej - Snake Eater także trafiłby na Xboxa. Szkoda mi czasem tej konsoli bo naprawdę była mocna w swoim czasie. Ok. 90% gier multiplatformowych najlepiej śmigało na X-pudle. To potwierdza, że PeCetowa struktura od zawsze była przyjazna devom w tworzeniu konsolowych gierek. Odpalcie sobie Chaos Theory na PS2 a potem na X'a - o (pipi)a, to dopiero była różnica.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Nie, no ja kumam, ale serio 10 dolcow to taki big deal? Ewentualnie mogłeś grę wypożyczyć co nie?

Rebus

 

1994z.jpg

Opublikowano

 

Zapomnialo sie o MGS2 na Xboxie ?

 

PS. Sredni ten Second Son. Poki co gorsze to od dwojeczki, ale prezentuje sie zacnie.

 

 

 

 

Ależ nie. Tylko o tej wersji było bardzo cicho, więc sukcesu kasowego raczej nie odniosła. Gdyby było inaczej - Snake Eater także trafiłby na Xboxa. Szkoda mi czasem tej konsoli bo naprawdę była mocna w swoim czasie. Ok. 90% gier multiplatformowych najlepiej śmigało na X-pudle. To potwierdza, że PeCetowa struktura od zawsze była przyjazna devom w tworzeniu konsolowych gierek. Odpalcie sobie Chaos Theory na PS2 a potem na X'a - o (pipi)a, to dopiero była różnica.

 

 

Xbox był dwa razy mocniejszy, więc nic w tym dziwnego. PS2 miało 32MB RAM-u, a Xbox 64. Szkoda że takie gry jak San Andreas, Burnout czy Resident Evil 4 od początku nie były robione z myślą o Xboksie. Halo 2, Doom 3, Morrowind, Far Cry i Half Life swego czasu pokazywały potęgę tej konsoli względem PS2. Chaos Theory nie było zwykłym portem z PS2, tylko grą robioną od podstaw, stąd te różnice.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

Zgaduję rebus: dwa złote.

Opublikowano

Nie, no ja kumam, ale serio 10 dolcow to taki big deal? Ewentualnie mogłeś grę wypożyczyć co nie?

Jakby nie patrzeć to 1/3 ceny

Opublikowano

>MGS V GZ

>sprzedało się

 

wtf, kto kupuje dwugodzinną wersję demo :confused:?

 

No ale MGS

Opublikowano

 

demo zawsze będzie demem, ale nie schowacie faktu że na ps4 wygląda najlepiej a na 360 i XO wygląda tak samo - czyli jak past gen

 

na past genach jest sub-hd i 30fps z dropami. Yano jak zwykle :)

 

 

masz na myśli że niby na XO jest lepiej? weź sie nie kompromituj

Opublikowano

Xbox był dwa razy mocniejszy, więc nic w tym dziwnego. PS2 miało 32MB RAM-u, a Xbox 64. Szkoda że takie gry jak San Andreas, Burnout czy Resident Evil 4 od początku nie były robione z myślą o Xboksie. Halo 2, Doom 3, Morrowind, Far Cry i Half Life swego czasu pokazywały potęgę tej konsoli względem PS2. Chaos Theory nie było zwykłym portem z PS2, tylko grą robioną od podstaw, stąd te różnice.

Ten RE4 trochę tu nie pasuje. Czwarty Resident pokazał pazur na Gamecubie, więc nie musiał być robiony z myślą o Xie :P

Opublikowano

Tak się właśnie niedawno zastanawiałem co byłoby gdyby Capcom postawił jednak na Stany i wybrał jako platformę docelową właśnie X'a. Ale wtedy byłoby to nie do przyjęcia, żeby japoński developer tworzył exa dla amerykańskiej konsoli. W trakcie prac jeszcze obowiązywała chyba słynna umowa wydawnicza Capcom5.

Opublikowano

Tak się właśnie niedawno zastanawiałem co byłoby gdyby Capcom postawił jednak na Stany i wybrał jako platformę docelową właśnie X'a. Ale wtedy byłoby to nie do przyjęcia, żeby japoński developer tworzył exa dla amerykańskiej konsoli. W trakcie prac jeszcze obowiązywała chyba słynna umowa wydawnicza Capcom5.

 

Wtedy? Wtedy gdy Sega tworzyła Panzer Dragona i JSRF na Xboxa?

Opublikowano

Sega to sprzedajne (pipi)y są lub były. Teraz trzymają z Ninny.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.