Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Tytanowy janusz w wersji na X360 jest juz na torrentach. Za chwile sie przekonamy czy beda jakies wieksze roznice ;P

 

 

 

Jak nie ma serwerów aktywnych, to raczej niczego się nie dowiemy.

 

a kto powiedział, że wersja na x360 będzie działała na identycznych zasadach co ta na XO?

 

 

Każada gra z multi ma swoje serwery, a tu nie ma singla. Bez serwerów będzie można co najwyżej menu odpalić.

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Czyli co ? W grze sa boty, ale nie mozesz sobie zagrac offline ? WTF ?

Opublikowano

Dopiero sie obudziliscie ze TitanFall to online only?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Boty to tylko słupki do omijania.

Opublikowano

Boty to tylko słupki do omijania.

Każdy fan Sony to wie.

Opublikowano

5-latek namachał spacji przy wpisywaniu hasła i złamał niesamowity system zabezpieczeń xboxie, tyle. Dzieci tak robią, włączają urządzenia i klikają, to system w xboxie był śmieszny. A boty już lecą z obronnymi teoriami że ten dzieciak to jakiś geniusz, kolejny bill gates, myśli "outside the box" i hakuje urządzenia w swoim podziemnym laboratorium jak mu siostra Deedee nie przeszkadza. Zejdźcie na ziemię, to dziecko jest normalne, tylko zabezpieczenia ms są dla idiotów.

 

ogarnij się (pipi)

 

Nie bronię nigdzie M$, X1 jest ch,ujowy i nie wiem ile razy jeszcze mam napisać, że jeśli next-gena kiedyś kupię, to na 90% będzie PS4.

Ale nie zes,raj się z tymi zabezpieczeniami, o mój borze, dziecko ominęło hasło na konto i może grać. Mój 12-letni brat też ominął zabezpieczenia rodzicielskie na X360 (ograniczenie czasu na hasło, na PS3 tego nawet nie ma, lol), po prostu odłącza od prądu konsolę i resetuje licznik czasu. Zwykły dzieciak, który wykombinował coś. Dają mu przeszkodę i zestaw narzędzi, to będzie próbował różnych opcji aż mu się nie znudzi. Trochę przypadku i trochę cwaniactwa no i proszę, udało się. Powciskał guziki i się udało. Oczywiście developerzy nie popisali się nie testując za dobrze tych zabezpieczeń, w ogóle temu nie przeczę. Tylko to jest podobny poziom szkodliwości jak ominięcie blokady na iPhonie które jest odkrywane po każdym update'cie (pozdro waldus ;*) czy do ominięcia logowania na windowsie. Pikuś przy tym, jak z baz Sony podje,bano tysiące danych kart kredytowych, a później znowu xD.

 

aha, myślenie powinno być outside the box, out-of-the-box to nie można grać na X1 bo trzeba pacza zainstalować

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

#sonytakiedobre zamyka serwery Resistance i to od razu calej trylogii, takie dobre.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

I CO TERAS?


 

Strzelanka Titanfall ukaże się na X360 w Stanach Zjednoczonych już w najbliższy wtorek, ale wersja na konsolę starszej generacji nadal owiana jest tajemnicą. Starsza producentka Daryl Allison zapewniła na oficjalnej stronie gry, że tytuł zaoferuje „prawdziwe doświadczenie”, znane z Xbox One i PC.

„Wszystkie mapy, tryby, piloci, titany, bronie, karty, cokolwiek, co znajdziemy w wydanych już wersjach, pojawi się także na X360, to prawdziwe doświadczenie” - napisała.

„Gra wygląda i brzmi wspaniale, zapewnia też wspaniałą rozgrywkę. Są oczywiście pewne różnice techniczne, ze względu na ograniczenia sprzętu, jak płynność na poziomie powyżej 30 klatek na sekundę, ale mogę zapewnić, że intensywne pojedynki 6 na 6, dynamiczna akcja i bieganie po ścianach wcale się nie zmieniły.”

„Chcieliśmy, by posiadacze X360 dostali tytuł w tym samym czasie, co reszta, ale potrzebowaliśmy więcej czasu. Decyzja była słuszna i opłaciło się” - dodaje Allison. „Titanfall na X360 to na pewno tytuł, z którego Bluepoint Games jest dumne.”

Gra ukaże się w Europie 11 kwietnia.




http://www.eurogamer.pl/articles/2014-04-05-titanfall-zadziala-w-powyzej-30-klatkach-na-sekunde-na-xboksie-360
Opublikowano

#sonytakiedobre zamyka serwery Resistance i to od razu calej trylogii, takie dobre.

Na szczęście multiplayerowe pifpaf nikogo oprócz mentalnych gimbów.

Opublikowano

No to powiedz mi klapeczku jakie głebokie i ambitne tytuły dla jednego niementalnego gimba byś polecił bo jak pytałem wcześniej to wrzuciłes liste z metacrtica gdzie były gry z serii call of duty więc jestes słabym trollem.

Opublikowano

btw to 6vs6 mogło wynikać właśnie z ograniczeń 360 a nie ograniczeń XO - może nie chcieli robić takiej róznicy jak jest w BF że pc ma 64 graczy a stare konsole znacznie mniejszą ilosc

Opublikowano

No to powiedz mi klapeczku jakie głebokie i ambitne tytuły dla jednego niementalnego gimba byś polecił bo jak pytałem wcześniej to wrzuciłes liste z metacrtica gdzie były gry z serii call of duty więc jestes słabym trollem.

Podziwiam Cie za próbę "dyskusji" z tym typem. xD

Opublikowano

To z żadnych ograniczeń nie wynika. Developer chciał 6vs6 to zrobił 6vs6. Kiedy dotrze, że o funie w multi nie decyduje pierdyliard graczy na jednej mapie.

Opublikowano

Ja właśnie nie lubię multi z dużą ilością graczy. Nawet w GTA Online preferuje pojedynki 3 vs 3. Jest wtedy czas by ogarnąć dobre miejscówki, zaczaić się na przeciwnika, patrolować teren z dachu i znaleźć lepszą broń - walka jest wtedy bardziej taktyczna.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

No to powiedz mi klapeczku jakie głebokie i ambitne tytuły dla jednego niementalnego gimba byś polecił

Ostatnio ukończyłem Brothers: A Tale of Two Sons - ale ci się nie spodoba bo całkowity movie experience którym gardzicie - sterowanie kontekstowe jednym przyciskiem na postać, qte, brak strzelania, zerowy poziom trudności, co przecież skreślę grę jako samograja, brak multiplayera więc nie ma jak kolegom z live pocisnąć bluzgów po matkach. A do tego fabuła - czyli rzecz jaką gardzisz najbardziej, no ale przynajmniej dialogów w tradycyjnym sensie nie ma, więc nie zaśniesz przewijając jak zazwyczaj w bardziej ambitnych grach. Teraz gram w Wolf Among Us i niestety to samo, bez strzelania, sterowanie kontekstowe i gadanie, również bez multiplajerowego pifpaf. Ludziom z mózgiem polecam, ty lepiej z resztą botów wracaj do lekkostrawnego titanfalla.

Opublikowano

To z żadnych ograniczeń nie wynika. Developer chciał 6vs6 to zrobił 6vs6. Kiedy dotrze, że o funie w multi nie decyduje pierdyliard graczy na jednej mapie.

xboty jak zwykle łykają ściemę bo przecież to ich flagowy ex, trzeba bronic

Opublikowano

Juz to przerabialismy. Beka z ludzi dla ktorych wieksza ilosc graczy w multi przeklada sie na lepsza gre. 

Opublikowano

 

No to powiedz mi klapeczku jakie głebokie i ambitne tytuły dla jednego niementalnego gimba byś polecił

Ostatnio ukończyłem Brothers: A Tale of Two Sons - ale ci się nie spodoba bo całkowity movie experience którym gardzicie - sterowanie kontekstowe jednym przyciskiem na postać, qte, brak strzelania, zerowy poziom trudności, co przecież skreślę grę jako samograja, brak multiplayera więc nie ma jak kolegom z live pocisnąć bluzgów po matkach. A do tego fabuła - czyli rzecz jaką gardzisz najbardziej, no ale przynajmniej dialogów w tradycyjnym sensie nie ma, więc nie zaśniesz przewijając jak zazwyczaj w bardziej ambitnych grach. Teraz gram w Wolf Among Us i niestety to samo, bez strzelania, sterowanie kontekstowe i gadanie, również bez multiplajerowego pifpaf. Ludziom z mózgiem polecam, ty lepiej z resztą botów wracaj do lekkostrawnego titanfalla.

 

Skończyłem Brothers i kupiłem a nie czekałem na cebulową wersję. The Wolf Among Us dostałem za free od M$ więc 2:0 dla mnie.

Opublikowano

W MP Uncharted jest 5v5, w TLoU jest 4v4. W Gearsach chyba też jest 5v5. Nie każda gra musi mieć ilość graczy na mapie liczoną w dziesiatkach. W BF sie to sprawdza bo taka jego specyfika i system. W Unch czy TLoU jest mało graczy ale system i mapy są tak zaprojektowane, że gra się świetnie. Zbyt duża liczba graczy popsułaby tam rozgrywkę.

 

Akurat w TF jak już cos miałoby ograniczać liczbę graczy to nie Xbone, tylko developer i silnik, który przy grafice z past-genów i rozdzielczości ~800p nie potrafi utrzymać 60fps. Już nawet pozostając przy grach na X'a to nawet BF4 jest przykałem, że da sie. Co prawda chodzi w nieco niższej rozdzielczości ale framerate jest stabilniejszy a gra wygląda nieporównywalnie lepiej.

Tak czy inaczej w przeciwieństwie do BF na PS360 w TF taka, a nie inna liczba graczy to raczej decyzja zwiazana z załozeniami gry, a nie z ograniczeniami.

Opublikowano

 

To z żadnych ograniczeń nie wynika. Developer chciał 6vs6 to zrobił 6vs6. Kiedy dotrze, że o funie w multi nie decyduje pierdyliard graczy na jednej mapie.

xboty jak zwykle łykają ściemę bo przecież to ich flagowy ex, trzeba bronic

 

 

napisz lepiej w czym aż tak bardzo ci przeszkadza gra 6vs6 ?

Opublikowano

 

To z żadnych ograniczeń nie wynika. Developer chciał 6vs6 to zrobił 6vs6. Kiedy dotrze, że o funie w multi nie decyduje pierdyliard graczy na jednej mapie.

xboty jak zwykle łykają ściemę bo przecież to ich flagowy ex, trzeba bronic

 

typie wiesz, że to nie ex?

 

Najlepsze multi to te na gdy graczy na mapie jest max 10.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

frustracja #sonyslaves zwiazana z brakiem dobrych gier na PS4 siega zenitu. Rozczarowanie po tym jak Infamous okazal sie byc powtarzalna gameplayowa kupa z ladna grafika przelala czare goryczy... tymczasem posiadacze xbone po prostu graja w titanfall olali 792p i swietnie sie bawia przy rewelacyjnym gameplayu. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.