Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Niezła beka. MS odrzucił Rime bo gra wydawała sie zbyt tradycyjna i bez socjalnych bajerów. No tak, ciężko wtedy wrzucic mikrotransakcje. Lepiej inwestowac w szczelanki. Czasem ta firma...

 

[...]Then the Xbox One plans were announced and everything changed. The people at Microsoft say that the game doesn't fit in the strategy of the new console, that they are looking for "connected experiences" and the social factor. Rime didn't fit because it was a single-player game, a very traditional game experience. [...]

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

Kojima dostał kapustę od Sony i temu tak jest. oczywista oczywistość.

no a sterowniki?

setrowniki?!!?!

 

 

widocznie Kojimie nie powiedzieli o nowym SDK. Nie przesłali mu e-maila w krzaczkach.

Opublikowano

ahh kotlety w HD , no tak, zapomniałem, wybacz

MGS2: Substance wyszedł też na Xboxa, The Twin Snakes w ogóle było exem na konsolę Nintendo. Nie mówiąc już o tym, że Substance i MGS1 wyszły też na PC (więc nawet jak będziesz chciał to zbyć, bo niby "PC nikogo", to i tak nie masz racji). Pierwszym MGSem, który był exem na konsole Sony był dopiero Snake Eater, do czasu kolekcji HD.

 

[EDIT]

Lol.

Edytowane przez Accoun

Opublikowano

Yano, czy ty masz pojecie o czymkolwiek ? Serio, zadziwia mnie to co wypisujesz.

Opublikowano

Zawartość MGS 3 Subsistance  była ekskluzywna dla PS2!

Opublikowano

The Order 1886 przypomina film kręcony kamerą z kiepskim obiektywem (aberracja chromatyczna pierwszy raz w grach)

Yano 2.0

 

chociażby Crysis 3 miał ten efekt, który nie wiem o czym w ogóle ma świadczyć

Opublikowano

Titanfall też to ma.

Opublikowano

 

widocznie Kojimie nie powiedzieli o nowym SDK. Nie przesłali mu e-maila w krzaczkach.

 

 

Takich rzeczy się nie odkręci tak po prostu, zwłaszcza jeśli gra była już w zaawansowanej fazie developingu.

Opublikowano

 

Niezła beka. MS odrzucił Rime bo gra wydawała sie zbyt tradycyjna i bez socjalnych bajerów. No tak, ciężko wtedy wrzucic mikrotransakcje. Lepiej inwestowac w szczelanki. Czasem ta firma...

 

[...]Then the Xbox One plans were announced and everything changed. The people at Microsoft say that the game doesn't fit in the strategy of the new console, that they are looking for "connected experiences" and the social factor. Rime didn't fit because it was a single-player game, a very traditional game experience. [...]

 

 

 

Przeraza mnie podejscie MS do tej generacji....Lionhead ma robic gry jako 'usluga' i nie zdziwie sie jak Forza Horizon 2 bedzie f2p i 10 dolcow za auto  :blum2:

Opublikowano

Zagadka! Która wersja to która?!

 

Plejstejszony:

 

935FKJB.png

 

Xboxy:

 

PJFuip5.png

 

 

W nagrodę 720 plusików.

 

iNAoroiTiOtaY.gif

 

500 dolcuw cha cha, co ty na to daddy????

Opublikowano

Na xboxach widać jedynie po podłożu

Opublikowano

Obrazki są łatwe:

PS3/PS4
X1/X360

 

Przeginacie z tym MGS na X1, nie wygląda oczywiście tak dobrze jak na PS4 (i jest w niższej rozdzielczości), ale porównywanie Snake'a stojącego na tle płachty materiału to trochę beka (a dla kontrastu bardzo ładnie zrobione mokre podłoże na screenie z rodziny plejstejszyn). Na trailerze dobrze było widać, że next-geny mają dużo lepsze oświetlenie i bogatsze otoczenie, więcej szczegółów w tle itd. Także 60 fps jest nie do przecenienia, ale tego na obrazkach nie widać.

 

Podsumowując: >>>/pclab/

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Dzięki ci microsofcie, ze jedna z ciekawiej i oryginalnie zapowiadających się gier trafi tylko na Nadkonsole. Rime, połączenie Ico z Zelda WW, takie budzi skojarzenia, zobaczymy co z tego wyjdzie. Oby hit, wówczas beka z micro jeszcze wieksza.

Opublikowano

Dzięki ci microsofcie, ze jedna z ciekawiej i oryginalnie zapowiadających się gier trafi tylko na Nadkonsole. Rime, połączenie Ico z Zelda WW, takie budzi skojarzenia, zobaczymy co z tego wyjdzie. Oby hit, wówczas beka z micro jeszcze wieksza.

a to przypadkiem nie ty plułeś jadem że WiiU nikogo itd? ;)

Opublikowano

chociażby Crysis 3 miał ten efekt

 

Titanfall też to ma.

 

Na żadnych materiałach z Titanfall tego nie widać. W Crysis 3 na standardowych ustawieniach również. Chyba jedyna gra która tego używa tak jak Order - i tu faktycznie się pomyliłem - jest Zombie U.

 

Dzięki ci microsofcie, ze jedna z ciekawiej i oryginalnie zapowiadających się gier trafi tylko na Nadkonsole.

 

Będzie w pudełku czy tylko PSN?

Opublikowano

Jeżeli Kojima zrobił taką samą graficznie grę na 360/xbone to nie jest beka z magentowidu tylko z tego idioty. 

Opublikowano
Będzie w pudełku czy tylko PSN?

 

 

Co za różnica? Kiedyś powiedzieli, że MOŻE wyjdzie też w pudełku.

 

Jeżeli Kojima zrobił taką samą graficznie grę na 360/xbone to nie jest beka z magentowidu tylko z tego idioty.

 

 

wiadomo, wiadomo, kiedys na ps3 devi byli ułomni, a konsole leczyła raka, teraz sie odwraca [*]

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Czeka nas kilka lat ciągłej beki z xbone, dobrze że marka Playstation odrodziła się w taki piękny sposób. Na jesień sobie sprawie Nadkonsole i WiiU jako dodatek.

Opublikowano

dobra kolesie troche za bardzo spinacie poślady

 

przyznaje że nie wiedziałem że mgs2 wyszedł na xboxa jeden (nie mylić z one), i za to uniżenie przepraszam, ale musicie mi wybaczyć bo stary xbox nikogo

 

wiem też że mgs1 wyszedł na pc (sam w niego grałem też na px) i GC ale  PC nikogo bo tu mowa o konsolach, a na GC wyszedł zwupełnie inny remake)

 

 

oczywiście wiem że mgs3 wyszedł nawet na 3dsa, ale nie brałem pod uwagę starodawnego handhelda pisząc o ekskluzywności

 

 

tak wiec w skrócie - mówiłem o exach na konsole sony, względem konsol MS. i przynaje się że i tak się pomyliłem, za co uniżenie przepraszam

 

 

ale mimo to wszystko, MGSowi i tak o wiele bliżej do sony niż do MS, pytanie czy kojima ma podobną opinie

 

 

ps rawen udław się  penisem

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Irek, Titanfall ma ten efekt. Patrz, że grałem i go widziałem.

 

 

3:10

 

Na żadnych materiałach tego nie widać, tak xD?

 

Aha, Alien Isolation też to ma. A także Payday 2 i Battlefield 4. Więc The Order nie jest pierwszą grą z tym efektem, który zresztą też nie powinien być pchany na siłę do każdej gry.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Jeżeli Kojima zrobił taką samą graficznie grę na 360/xbone to nie jest beka z magentowidu tylko z tego idioty. 

 

 

Nie od dzisiaj wiadomo ze japonskie gry to benchmark dla niektorych...ciekawe czy nauczyli sie juz angielskiego czy nadal musza pisac gry ze slownikiem/wychodzic na prezentacje z tlumaczem  :turned:

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

xbox nikogo

PC nikogo

 

yano nikogo

Opublikowano

 

Jeżeli Kojima zrobił taką samą graficznie grę na 360/xbone to nie jest beka z magentowidu tylko z tego idioty.

 

 

 

Nie od dzisiaj wiadomo ze japonskie gry to benchmark dla niektorych...ciekawe czy nauczyli sie juz angielskiego czy nadal musza pisac gry ze slownikiem/wychodzic na prezentacje z tlumaczem  :turned:

Zebys sie nie zdziwil, japonczycy czy koreanczycy za(pipi)iscie znaja angielski, tyle ze w teorii, ucza sie czasow, slowek a zero nacisku na konwersacje.
Opublikowano

BTW

odniose się do porównania textury ściany z order i drzewa z uncharted

 

nie wiem czy wiecie (a kurfa powinniście wiedzieć) ale tekstury widziane na obiektach pod sporym kątem zawsze są słabsze niż te widziane prostopadle!

pewnie jest to jeden ze sposobów na oszczędzenie mocy konsoli - jeśli coś widać pod sporym skosem to nie ma sensu poświęcać na to 100% mocy

 

zobaczcie sobie w prawie każdej grze na starą generacje - textury widziane prostopadle (90 stopni) są o wieeeele lepsze niż textury widziane pod ostrym kątem (często ta różnica jest tak ogromna jak pomiędzy textrurami widzianymi przed nosem, a tymi które są 50 metrów od gracza [które jak wiadomo są słabsze])

 

 

a oprócz tego powyższego - filmiki z the order był naprawde słabej jakości, i  mimo że na jutubie dało się odpalić 1080p to i tak był jakis gówniany stream

 

 

btw2 - niektórzy sie czepiają abberracji w tym filmiku, myślę że to jest zagranie czysto artystyczne, i specjalnie wrzucili ziarnisty filtr

 

 

 

 

 

 

xbox nikogo

PC nikogo

 

yano nikogo

 

znany wszystkim PC-bot nikogo w temacie CONSOLE-wars

Edytowane przez Yano

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.