Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

@Rayosnie miałeś żadnych problemów z lockowaniem na celach i egzekwowaniem uników?

Nope,lockowanie działało bdb, tradycyjnie r3 a potem w razie czego zmieniasz cel wychylajac gałkę. Natomiast nie moglem rozgryzc... Jak się biega
Rayos wciąż nie wiem czy mam się ciąć z powodu bardziej randomowych unikow, o których pisał Qjon, czy ten element został poprawiony względem beta testów. :< Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Problem z Bloodbornowymi unikami jest taki, że imo powinna być możliwość egzekwowania ich tak jak rolle - w dowolnym, wybranym gałką kierunku. W tym momencie możemy wykonać je tylko w 4 "kierunkach": tył/przód oraz lewo/prawo dookoła pojedynczego zalockowanego celu, co w przypadku walki z dwoma przeciwnikami naraz zawsze będzie mogło sprawiać, że będziemy mogli wbijać sie niechcący w innego przeciwnika. Póki co nie zapowiada się, żeby ta koncepcja została zmieniona ;/

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

Bo oglądając wszystkie udostępnione materiały wideo i czytając opinie prasowe i nie tylko nikt nigdy nie zwrócił uwagi na to, że system uników tylko w 4 strony może być problemem i FromSoft pewnie nawet nie ma tego świadomości. Sam zgłaszałem adekwatny feedback po alphie drogą tych oficjalnych ścieżek, ale mój jeden głos raczej gry nie zmieni. :whistling:

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

Ale w Lords of the fallen unik w bok podowuje, no właśnie, unik w bok. W Bloodborne kółko+lewo/prawo powoduje unik po ostrym łuku wokół zalockowanego przeciwnika. Wyobraź sobie sytuację, gdy stoi obok siebie przed tobą dwóch mobów, zalockowany jesteś na prawym. Wykonując unik w lewo w DaS/LoF/łotewer wykonasz rolla (prawie) równolegle do nich, w BB natomiast wskoczysz dokładnie między nich - i to mi się nie podoba. Jak pisałem we wrażeniach po Alphie unlock i klasyczny roll trwają zbyt dlugo by być przydatną opcją zwłaszcza w ogniu walki.

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość mate5

Obejrzałem tylko ten webm, więc może w tym długim materiale jest inaczej, ale pewnie dalej jest tak samo z unikami. Padaka że uniku przy zalockowaniu nie można wykonać w dowolnym kierunku, przy jednym przeciwniku to tak jeszcze nie będzie przeszkadzać, ale już przy dwóch będzie irytujące. Pewnie trzeba będzie wtedy grać bez lock-ona...

 

A boss z webma Yetiego mi się podoba, jest szybki, ma duży poise, walka trochę podobna do lost sinnera z DS2.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...