Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Bluber - ty grajac na x360 przyzwyczaiłeś sie do pływającego fps i może ci to nie przeszkadza, ale nie każdy tak ma

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Wyświetleń 941,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Pogralem chwile w Bloodporn, oczywiście system seller, sam miód.

Bardziej przez te kilka minut czuć ducha Dark Souls niż przez całe DkS2. Oczywiście nie dosłownie, ale kumaci wiedzą ocb.

Edytowane przez erix

Opublikowano

 

@Rayosnie miałeś żadnych problemów z lockowaniem na celach i egzekwowaniem uników?

Nope,lockowanie działało bdb, tradycyjnie r3 a potem w razie czego zmieniasz cel wychylajac gałkę. Natomiast nie moglem rozgryzc... Jak się biega
Rayos wciąż nie wiem czy mam się ciąć z powodu bardziej randomowych unikow, o których pisał Qjon, czy ten element został poprawiony względem beta testów. :<

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Problem z Bloodbornowymi unikami jest taki, że imo powinna być możliwość egzekwowania ich tak jak rolle - w dowolnym, wybranym gałką kierunku. W tym momencie możemy wykonać je tylko w 4 "kierunkach": tył/przód oraz lewo/prawo dookoła pojedynczego zalockowanego celu, co w przypadku walki z dwoma przeciwnikami naraz zawsze będzie mogło sprawiać, że będziemy mogli wbijać sie niechcący w innego przeciwnika. Póki co nie zapowiada się, żeby ta koncepcja została zmieniona ;/

Edytowane przez Qjon

Opublikowano

No właśnie ja wciąż mam nadzieję że Rayos to zdementuje (chyba że grałeś też w wersję na tym meetingu w Gdańsku i unik nadal wygląda tam tak samo).  :obama:

Opublikowano

Jak się zalockujesz na wroga, to rollujesz lewo/prawo (dookoła wroga, coś jak w Lords of the Fallen np.) lub tył, przód, tak jak prawie Qjon. Nie testowałem rolla poza walką :P

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

. Póki co nie zapowiada się, żeby ta koncepcja została zmieniona ;/

A czemu niby sie nie zapowiada? Premiera przeniesiona, sporo rzeczy jeszcze sie zmieni - dlatego nie gram w zadne bety, bo to nic nie daje.

Opublikowano

Bo oglądając wszystkie udostępnione materiały wideo i czytając opinie prasowe i nie tylko nikt nigdy nie zwrócił uwagi na to, że system uników tylko w 4 strony może być problemem i FromSoft pewnie nawet nie ma tego świadomości. Sam zgłaszałem adekwatny feedback po alphie drogą tych oficjalnych ścieżek, ale mój jeden głos raczej gry nie zmieni. :whistling:

Edytowane przez Qjon

Opublikowano

Zawsze możemy dostać patch po premierze.

Opublikowano

Zawsze możemy dostać patch po premierze.

 

To raczej nie jest coś co może zostać zmienione patchem niestety. W DS2 brak fast rolli a tutaj uniki w 4 kierunkach? smutnazaba.ppt

Opublikowano

Brak fast rolli? Raczej brak tylko wizualnie, gdyz przy max Agg 120 - postac jest bardziej chroniona niz przy fast rollach w DkS.

Opublikowano

@mate5

ponoć w Lords Of Fallen są uniki w czterech kierunkach i jakoś nie zdążyłem wyczytać że trafia się przez nie na kosy przeciwników. Może dmuchamy na zimne. :obama:

Ktoś z was miał problemy z rollem w LoF?

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Pewnie trzeba będzie częściej schodzić z lock-ona podczas walk niż w Dark Souls, żeby mieszać uniki i rolle.

Opublikowano

Ale w Lords of the fallen unik w bok podowuje, no właśnie, unik w bok. W Bloodborne kółko+lewo/prawo powoduje unik po ostrym łuku wokół zalockowanego przeciwnika. Wyobraź sobie sytuację, gdy stoi obok siebie przed tobą dwóch mobów, zalockowany jesteś na prawym. Wykonując unik w lewo w DaS/LoF/łotewer wykonasz rolla (prawie) równolegle do nich, w BB natomiast wskoczysz dokładnie między nich - i to mi się nie podoba. Jak pisałem we wrażeniach po Alphie unlock i klasyczny roll trwają zbyt dlugo by być przydatną opcją zwłaszcza w ogniu walki.

Edytowane przez Qjon

Opublikowano

FS zapowiada swoją obecność na PSE.

We'll unveil new Bloodborne gameplay footage & features at the upcoming #PSExperience. Please pay attention to official channels.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pisałem już o tym raz i napiszę drugi. Gra ma rewelacyjną fizykę obiektów. To, jak Boss rozwala kawałek murku i cegły latają na wszystkie strony <3. Świetnie buduje, to tzw. imersję z gry.

Opublikowano

Ta walka z bossem i te litry krwi, ależ to miodnie wygląda, no i miotacz ognia :)
 

Podobno oficjalna okładka.

B4JbxOqIYAAWmj5.png

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Obejrzałem tylko ten webm, więc może w tym długim materiale jest inaczej, ale pewnie dalej jest tak samo z unikami. Padaka że uniku przy zalockowaniu nie można wykonać w dowolnym kierunku, przy jednym przeciwniku to tak jeszcze nie będzie przeszkadzać, ale już przy dwóch będzie irytujące. Pewnie trzeba będzie wtedy grać bez lock-ona...

 

A boss z webma Yetiego mi się podoba, jest szybki, ma duży poise, walka trochę podobna do lost sinnera z DS2.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.