Skocz do zawartości

Bloodborne

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie ma to nic wspólnego ze slasherem, każde uderzenie ma swój "ciężar" i czas animacji, której nie można przerwać. Trzeba uważnie wyprowadzać ciosy (absolutnie zero mashowania), robić uniki, uczyć się zachowań przeciwników. W BB co prawda From postawiło na balans w kierunku ofensywy (co za tym idzie doszły nowe techniki i akcje), ale rdzeń walki pozostał z serii Souls. Rdzeń, który albo się kocha, albo nie rozumie(nie napiszę nienawidzi, bo za bardzo go lubię :Coolface: )

P.S
Dla mnie warto zapoznać się z grą tak czy tak, nawet bez wcześniejszego kontaktu z serią Souls.

Warstwa rpg to dość rozbudowany system rozwoju bohatera i ekwipunku (no i masa drobnych rzeczy budujących klimat). Co za tym idzie warto było budować się pod konkretny styl walki/ oręż. Nie mniej na eksperymenty przychodzi czas po oswojeniu się z grą.

Mała anegdota: Moja dziewczyna po jakimś czasie (i patrzeniu jak ja gram) sama zaczęła swoją przygodę z Soulsami, poczytała trochę, popytała mnie i ostatecznie przełamała się i pocisnęła pierwszą część Dark Souls, przy drugiej już wiedziała co i jak, więc żadna pomoc potrzebna nie była. Seria po prostu wynagradza spędzony przy niej czas. I każdy jest w stanie sobie z nią poradzić :)

Do kogos tam wczesniej gry z game.co.uk przychodza zawsze w dzien premiery :(

Anulowalem u nich konsole, bo maja cos z(pipi)anego z paypalem, potem zaplacilem karta, ale znowu anulowalem i znalazlem szybciej i taniej. Przyrekinowalem :Coolface:

Nie zawsze, ale jak komuś zależy na czasie to polecam shopto.net 1-2 dni przed premiera zawsze.

Zawsze w shopto.net kupuje, ale nie mieli bundli z BB teraz, ani samych PS4. Kupilem oddzielnie i obie rzeczy dostane 25-26 marca. Razem mnie wynioslo 314 funtow. :)

Edytowane przez Jerome

niektórzy już grają:

So I got it early and my first impressions so far have been very positive, I have almost no complaints what so ever. Being that I've only gotten up to the first boss, I'm gonna go ahead and say, don't believe the naysayers. This game is hard, harder than I expected it to be. It has around the same gameplay as the Souls titles, but that said, adds new gameplay elements into the mix. The art style/direction is amazing, and the game runs at a solid 1080p/30f consistently. One thing that I wish would change were the load times, but it's not a game killer. From Software has delivered on their title, and it is definitely worth the $60. I recommend picking this up. I'll keep updating as I play more. It's a 41 gb install, just letting you guys know. Edit: load times will be fixed in the next update

- There is a SHIT TON of character customization!
- The game is obviously very hard, took me 4 hours to get to the 1st boss and I can't even beat it. It would normally take me 5 min to get this far in a game.
- Performance is solid, 30fps stays strong but a few areas in the very begging felt a bit choppy.
- Aliasing is absolutely awful in certain areas and very noticeable.
- The game does NOT hold your hand, you are basically on your own to figure out where to go, what to you, and how to use certain things/controls...

grają pewnie bez patcha day1

- Location is great, and works very good with the game. The atmosphere and look of Yarman (spelling?) is perfect, the sounds/screams/bells/ambience you hear while walking around are perfectly creepy.

- The monsters/ads in the game are fantastic and very original, won't say more as to not spoil.... Ive fought/killed some very scary shit so far....

- You are always on the look out, if you take even one second to relax all of a sudden some fucker jumps out at you and kills you. There is no down time, be on the up and always attentive.

- So far I've been in the city for the most part, but there are some areas where you go inside of a building and walk through hallways/stairs/rooms...etc

- There are A LOT of stats and things to look at, very overwhelming at the moment since I don't know what everything does yet. There is a help menu though that will explain every thing to you if need be.

- I haven't come across any weapons yet, but there is stuff the drops off the mobs all the time. Healing potions, molotov cocktails, ammo, stuff for fortifying weapons, and plenty of other items you can use to your advantage.

- Graphics are decent, nothing amazing, but not terrible either. I've definitely been in some parts of the city where I look at buildings that look like complete shit ps2 textures. For the most part though they are very good.

- You can set a password for coop so only others with the same pass can join you, you set it once in the menu and leave it.

----------------------

Panowie a co do coopa, to nie będzie można przejść całej gry od początku do końca we trzech?
już nie pamiętam na czym stanęło

Edytowane przez Fanek

nie będzie można. podobnie jak w soulsach, po pokonaniu area bossa koopiarze wracają do swoich światów. ale jako że teraz będzie można zapraszać (chhhhyba), to teoretycznie da się przemierzać grę ekipą. z tym, że teraz będzie jakiś myk, że jak przyzywasz do coopa, to zwiększasz szanse na invade, coś takiego   

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 1