Jump to content

II KoBik II

Użytkownicy
  • Content Count

    8969
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

II KoBik II last won the day on April 30

II KoBik II had the most liked content!

Community Reputation

2369 Diamentowy Pies

About II KoBik II

  • Rank
    Triggerator xD
  • Birthday 03/13/1985

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Z ery Ataryny
  • GamerTag:
    II KoBik II
  • PSN ID:
    KoBik10

Recent Profile Visitors

11757 profile views
  1. A to juz też. Zbieram z gierek co mam ochote i juz niech se leży w pseudokolekcji. Przy premierze PS5 nawet nie bedzie mi sie chcialo sprzedawać Koksa i Prosiaka. Dojade je do końca aż padną.
  2. Płyty z grami znikną. Prędzej czy później. Ja już od lat mam w dupie mp3, filmy bd itd. Gry jeszcze z sentymentu. Bo i sprzedam lub wymienię. Muzyka i filmy? Nawet piratebaya nie chce sie odpalać na jakiekolwiek ssanie plików. Nie obejrzę na premiere Mandarynkoliana w PL? Poczekam. Bardziej chciałbym srać czasem bo grami i filmami i serialami jestem obłożony masakrycznie. Podziwiam tych co jeszcze wysraja kase na jakies mini nesy, mega drajwy i resztę barachła. Na takie powroty to juz w ogole nie mam czasu. Ale ile ludzi tyle potrzeb.
  3. Dlatego masz kilka dni na zwrot. Bo tak i chuy. Wymieniałbym do skutku. Swego czasu Saturn chciał tak pobalowac ze mną monitorem. Nie ze mną te numery Fronczewski.
  4. Absolutnie. Martwe pixele, świecące inaczej itd. proszę mi wypyerdalac z takim (pipi). To nie kosztuje pisiont groszy ze mozna machnac reka. Producent dopuszcza? To niech to w reklamach będzie jasno opisane ze sprzedajemy sprzęt który może byc yebniety.
  5. To juz nie pierwszy tytuł który wraca. Działa to jak Netflix czy inny VOD.
  6. Troche nie w temacie ale jaki tryb jest najbardziej oblegany? Sercz end destroj?
  7. II KoBik II

    NETFLIX

    Jedno z lepszych rzeczy które przytrafiło się w Netflix.
  8. No nie wiem jaki schwmat bo w sumie pikarzyki inaczej prowadzą, tracą piłkę którą trzeba manualnie korygować. Nie liczni mieli przyklejona do nogi. Mocno skillowa zwłaszcza w graniu z kanapowym graczem.
  9. Olej Skyrima. Imo najgorsze doświadczenie VR jakie zagralem. Polecam mocno Bound. Za(pipi)isty klimat.
  10. Kurła śniła mi się ostatnio ta perełka. Czyli coś jest na rzeczy.
  11. Na czym on grał? Na crt? I w dodatku bieda wersji. To nie dziwie sie wyglądało ciuolowo.
  12. II KoBik II

    Death Stranding

    Ja to chyba dalej w dupie. Ogarniam sobie lokacje dzieki pani Fragile de ślimaczek poczęstuj się Sam
  13. Chyba sprzętowo. Albo to jest upchniete w bebechy tv na sfart albo nie. Soft nic nie zmieni. Chyba że się mylę. Ale kiedyś ludzie nawet na forumku chcieli wymusic HDR na zwyklych lcd więc
  14. Najlepszy HDR na obecnej generacji imo. Paleta kolorów wypala gały.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.