Jump to content

II KoBik II

Użytkownicy
  • Content Count

    8842
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

II KoBik II last won the day on April 30

II KoBik II had the most liked content!

Community Reputation

2268 Diamentowy Pies

About II KoBik II

  • Rank
    Triggerator xD
  • Birthday 03/13/1985

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Z ery Ataryny
  • GamerTag:
    II KoBik II
  • PSN ID:
    KoBik10

Recent Profile Visitors

11563 profile views
  1. Na pewno nie w pierwszym roku. Później dostaniemy kopy w ryja. Ale juz takich przeskokow o jakich mówisz to nie ma co marzyć.
  2. No ja tez raz w życiu bralem udział w tym pyerdolniku po PS4. Jak tylko pojawi sie pre to od razu biore bo takiego upodlenia ludzkiego po kawałek plastiku to nie widziałem.
  3. Tylko 4-4-2. Gram jak lubie i kim lubie a nie jak pisdy bez własnego stylu. Kopiuj-wklej skladzik bo jutubery tak mówio. Ja yebie co za raczysko ta społeczność. Najgorsza jaka funkcjonuje w multi.
  4. No ja mam w kolekcji Wildlands ale nie gralem za dużo wiec dla mnie Breakpoint to coś świeżego.
  5. Jaka najlepsza gierka w stylu Treasures Of Montezuma, takie klasyczne kulki na andka.
  6. Standardy forumka. Beczka z tego ze ktoś ma pojarke w GR BREAKPOINT ale ten crapik to już jest okejka
  7. Choby to bialko w prochu robiło robotę. No nie. Tylko micha z odpowiednia kaloryka i yebaka na silce 6 dni w tygodniu. Bialka nigdy nie rozpatrywalem w smaku, rozpuszczalnosci itd. Makro mialo sie zgadzać i tyle.
  8. Nie wyobrazam sobie grac inaczej niż na 65' i wyżej.
  9. II KoBik II

    Death Stranding

    Day one. Będzie w końcu to czego brakowalo w MGS V.
  10. Koopowy sztosik.
  11. Taa. To ma OGROMNE znaczenie. Jak to w grach EE EEE Eeeeee
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.