Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

 

30 w tym roku !!!!!!!!!!!

 

zastanowie sie ale wstretne boty znowu beda sie smiac ze gram w cos co mnie nigdy nie interesowalo tylko dlatego ze to ex na ps4 :P :P

Boty w dzień premiery, to będą płakać, a nie się śmiać, że doświadczasz Królestwo Niebieskiego na najwyższym poziomie ;)

 

Nie beda plakac. Zamiast grac w moda do Dark Souls tj Bloodporn bociarze beda ciorać w Dark Souls 2 Master Disaster Edyszyn. Ja na pewno ja kupie choc niby DS2 skonczylem na X360, tyle tylko ze nie uglebilem Vendricka ani smoczka :P Teraz bede mial okazje sie z nimi rozprawic grajac zupelnie inna postacia plus oczywiscie wszystkie DLC-ki, ktorych tez w ogole nie ogralem... ;) O placzu nie moze byc zatem mowy :P

 

 

Szybki rzut oka na gamertag czezare 

 

33X8boH.jpg

 

no ale mod do dark souls 

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

4 to akurat profanacja 3   :frog:

Opublikowano

Wszyscy juz kupili PS4 czy mamy tu jakichś masochistów?

Dopiero zapowiedz ukazania sie na PS4 jakiejkolwiek Yakuzy bedzie poczatkowym poczatkiem poczatku zapoczatkowania myslenia na temat zakupu tego proletariackiego szajsu, jakim jest teraz ta konsola. Do tego czasu bede sie cieszyl przynaleznoscia do zielonego patrycjatu i doskonale sie bawil...

Opublikowano

 

 

Szybki rzut oka na gamertag czezare 

 

33X8boH.jpg

 

no ale mod do dark souls 

 

 

:obama:

 

 

Opublikowano

4 to akurat profanacja 3   :frog:

profanacja to raczej za mocne określenie ale coś w tym jest ;)

Opublikowano

Wracając do Souls'ów. Ktoś może mi wytłumaczyć, co osoby krytykujące rozumieją przez drewnianą animację? Może jakiś urywek gameplayu?

Ja też nienawidzę oglądać słabych animacji postaci, ale tym z Souls'ów, moim zdaniem daleko do takich. Jakbym miał podać przykład drewnianej animacji to byłby to np. Shepard z Mass Effect.

Może wam nie chodzi o to jak te animacje wyglądają, tylko o to, że przy wykonywaniu akcji nie możecie jej przeważnie przerwać? Np. atakowanie ultra greatswordem. Tzw. animation priority, występujące również m.in. w Monster Hunter.

Opublikowano

Za trudna dla nich 

Opublikowano

 

wystarczy popatrzeć jak ten typ biegnie, o walce z bossem nawet się nie wypowiem. 

 

 

Za trudna dla nich 

 

 

tak za trudne zwłaszcza jak gra lockuje się na typa pode mną  :kaz:

 

 

 

ja wiem, że to super uber dynamiczny slasher, no ale (pipi) chyba animacja to animacja jedno drugiemu nie przeszkadza.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Wracając do Souls'ów. Ktoś może mi wytłumaczyć, co osoby krytykujące rozumieją przez drewnianą animację? Może jakiś urywek gameplayu?

Ja też nienawidzę oglądać słabych animacji postaci, ale tym z Souls'ów, moim zdaniem daleko do takich. Jakbym miał podać przykład drewnianej animacji to byłby to np. Shepard z Mass Effect.

Może wam nie chodzi o to jak te animacje wyglądają, tylko o to, że przy wykonywaniu akcji nie możecie jej przeważnie przerwać? Np. atakowanie ultra greatswordem. Tzw. animation priority, występujące również m.in. w Monster Hunter.

 

Te typki (cześć jaczes) nie ogarnęły, że jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

 

Szybki rzut oka na gamertag czezare 

 

33X8boH.jpg

 

 

 

Szybki rzut oka na gamertag barteza

 

lREko97.jpg

 

 

 

giphy.gif

Opublikowano

To po prostu forma kiepskiego trolingu

Opublikowano

 

 

Szybki rzut oka na gamertag czezare 

 

33X8boH.jpg

 

 

 

Szybki rzut oka na gamertag barteza

 

lREko97.jpg

 

 

 

 

 

No i co?

 

Zacznij czytać ten temat, Stunik. Bo nudny w ch.uj jesteś z tym dopyerdalaniem się za każdym razem do blubera.

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano
Te typki (cześć jaczes) nie ogarnęły, że jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

 

 

Specjalnie dałem film z golasem i dalej to nic nie daje z gówna bata nie ukręcisz  :frog:

Opublikowano

 

 

 

Szybki rzut oka na gamertag czezare 

 

33X8boH.jpg

 

 

 

Szybki rzut oka na gamertag barteza

 

lREko97.jpg

 

 

 

 

 

No i co?

 

 

Nic każdy gra w co chcę ale jak komuś nie pasuje cod a też gra w raka branży to xD

Opublikowano

Najlepsza seria poprzedniej generacji :fsg:

Opublikowano

 

Wracając do Souls'ów. Ktoś może mi wytłumaczyć, co osoby krytykujące rozumieją przez drewnianą animację? Może jakiś urywek gameplayu?

Ja też nienawidzę oglądać słabych animacji postaci, ale tym z Souls'ów, moim zdaniem daleko do takich. Jakbym miał podać przykład drewnianej animacji to byłby to np. Shepard z Mass Effect.

Może wam nie chodzi o to jak te animacje wyglądają, tylko o to, że przy wykonywaniu akcji nie możecie jej przeważnie przerwać? Np. atakowanie ultra greatswordem. Tzw. animation priority, występujące również m.in. w Monster Hunter.

 

Te typki (cześć jaczes) nie ogarnęły, że jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

 

 

Nie wiem co ty wypisujesz, ale wyjasnie ci jak obecnie wyglada sytuacja.

Ja pisalem, ze DARK SOULS ma drewniana animacje.

Ty mi wyskakujesz z komentarzem:

 

 

Te typki (hi jaczes) nie ogarnely jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

To tak jakbym napisal ze 2 + 2 = 4, a ty bys mi zaczal pyerdolic:

 

 

 

Te typki (hi jaczes) nie wiedza, ze jak moja stara wyciaga 3 niutonometry jak cofa przy zalozeniu, ze robi szpagat na 65% i 1025 hPa w sudetach, to stary robi sie 4% wolniejszy przy sraniu w lesie

 

Taka sama sytuacja.

Opublikowano

 

 

Wracając do Souls'ów. Ktoś może mi wytłumaczyć, co osoby krytykujące rozumieją przez drewnianą animację? Może jakiś urywek gameplayu?

Ja też nienawidzę oglądać słabych animacji postaci, ale tym z Souls'ów, moim zdaniem daleko do takich. Jakbym miał podać przykład drewnianej animacji to byłby to np. Shepard z Mass Effect.

Może wam nie chodzi o to jak te animacje wyglądają, tylko o to, że przy wykonywaniu akcji nie możecie jej przeważnie przerwać? Np. atakowanie ultra greatswordem. Tzw. animation priority, występujące również m.in. w Monster Hunter.

 

Te typki (cześć jaczes) nie ogarnęły, że jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

 

 

Nie wiem co ty wypisujesz, ale wyjasnie ci jak obecnie wyglada sytuacja.

Ja pisalem, ze DARK SOULS ma drewniana animacje.

Ty mi wyskakujesz z komentarzem:

 

 

Te typki (hi jaczes) nie ogarnely jak się w soulsach ściągnie zbroję i ma się niski equip load to gra staje się niemal slasherem. No i większość nowych graczy, nie wiem dlaczego, ma tendencję do inwestowania w Strenght i grania wolnymi broniami, co powoduje, że gra staje się sporo wolniejsza i nastawiano nad poisowanie zamiast uniki.

To tak jakbym napisal ze 2 + 2 = 4, a ty bys mi zaczal pyerdolic:

 

 

 

Te typki (hi jaczes) nie wiedza, ze jak moja stara wyciaga 3 niutonometry jak cofa przy zalozeniu, ze robi szpagat na 65% i 1025 hPa w sudetach, to stary robi sie 4% wolniejszy przy sraniu w lesie

 

Taka sama sytuacja.

 

 

No to grałeś choć 2 minuty bez założonej zbroi czy nie?

Opublikowano

no jesli ta gra moze byc slasherem to strzeliles sobie heashota w kolano chuopcze, bo twoje ziomki pisza, ze dark souls jest drewnem, bo to nie slasher :reggie:

Opublikowano

@Soul W takim razie to chyba kwestia gustu, więc się nie spieram. Myślałem, że to animation priority sprawia problem.

Ja i Soulsy i NG bardzo lubię, ale Soulsy jednak celują w bardziej realistyczne odwzorowanie zachowań, to i oczekiwania mam inne. :reggie:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.