Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

dzienks _B_. nie grałem w HOMM od liceum. :lapka: Czyli jakieś 10 lat. 

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

PGR 4 w przypadku warunków pogodowych też lepszy od DC.W PGR śnieg to śnieg i zalega na trasie,tak samo są opcje z oblodzonym asfaltem(i to sie odczuwa),a w DC taki troche sciemniony choc deszcz jest na wypasie

Opublikowano

Najlepszy event w PGR 4 - timetrial na nordschleife podczas zimy jadąc Ferrari z 1950 roku z kołami grubości dwóch kół od roweru. :obama:

 

TO JEST KLASYG. A w DC oczywiście nie ma czegoś takiego bo 30 aut na krzyż i nie ma nurba :kaz:

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Ok, wszyscy juz chyba wiemy co powiedzialo ND nt 60 fps, wiemy tez juz praktycznie ze U4 bedzie smigac w 30fps, ale pora na najlepsze, komentarze pod newsem:

 

While I would absolutely love to see a game like this in 60 FPS, I feel 30 FPS - if rock solid ala Drive Club - can work in Uncharted 4's favor as a cinematic element.

 

30fps bedzie dzialac na korzysc Uncharted jako element filmowy. No (pipi) siekiera bym mu komputra rozyebal za pisanie takich bzdetow. Myslalem ze ludzie przestali juz wierzyc w 30fps jako wyznacznik cinematic experience :/, ciekawe tez czy takie janusze dalej spia przy zapalonym swietle z obawy przed boogeymanem.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

podziękuj dziaciarni dopjerdalającej się do poziomu oprawy z konferencji PSE. ND prawdopodobnie pójdzie teraz w oprawę mocniej, kosztem 60 fps. Szkoda bo zaczynam się obawiać że z tego powodu 60 nie dostaniemy również w trybach co-op i pvp. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Jest i minusik od lema, czyli pewnie tez wierzy w ten cinematic feeling obecny tylko i wylacznie jak jest 30 klateczek.

 

@nobody

Idz sobie na n4g poczytaj, niemalze wszyscy jak jeden maz wola lepsza grafike od 60fps, wiec na Twoim miejscu raczej bym sie za bardzo nie nastawial na 60 w pvp czy coopie, szczegolnie jesli wiara wierzy ze 30 im jeszcze jakos immersje z gra podbija do gory. xD

 

Dobrze chociaz ze jak im Assassin w 15 dzialal to nie dali sobie wcisnac bujdy o double-cinematic, choc wcale bym sie nie zdziwil. :yao:

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

PSN leży, XBL leży, co robić, jak żyć? Recepta na sukces jest jedna.

 

Opublikowano

@Bansai

Czytam i słabnę.

Areny w trybach pvp i co-op nigdy nie były tak szczegółowe jak te z kampanii, także z powodu braku dodatkowych efektów świetlnych, dymnych itp. więc jeszcze się łudzę. Jeśli upgrade będzie naprawdę widoczny, to i po moich złudzeniach. 

Opublikowano

Bansai: Ale co się dziwisz, pracownicy ND (z całym szacunkiem do ich umiejętności) słyną z wypowiadania podobnych kretynizmów. Przed premierą Uncharted X "Wykorzystujemy 100% konsoli", a po wydaniu gry "Wykorzystywaliśmy tylko 50% mocy konsoli". U nich podobne pomysły są cały czas w obiegu.

 

A te gadki o 30/60 FPS to jest oczywiście mydlenie oczu dla plejstejszynowych januszy po pierwszej zapowiedzi U4, gdy każdy normalny gracz wiedział, że ta gra nie będzie chodzić w 60 FPS bo by musieli niemiłosiernie ciąć oprawę. I teraz się z tego wycofują pod przykrywką dobra graczy/gry/rozgrywki itp. bzdur.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Czyli to wina graczy, że PS4 jest za słabe :kaz:

Opublikowano

ktos tu valkyrie profiles 2 wspomina - jezu jaka ta gra byla goty, jak ta gra wygladala, jak w ta gre sie gralo, ehhh mogliby ciut lepsza fabule dac bo troche marnowala potencjal ale procz tego to arcydzielo z fenomenalnym systemem walki, czyscilem jak glupi pietra w tym specjalnym labiryncie i nigdy nie mialem dosc

Opublikowano

ale jest też cytat „Aktualnie gra działa powyżej 30 fps-ów, ale ograniczyliśmy produkcję w trakcie prezentacji.”

 

demo było pewnie przed optymalizacją, wiec nic pewnego jeszcze czy będzie 30 czy 60, wiadomo celują w 60

Opublikowano

Powyżej 30fps to może być 60, 55, 40, a nawet 31. To nic nie mówi.

Opublikowano

na pewno bylo 59fps, nie potrafili dac plynnych 60fps wiec dali lock na 30fps - mam info od insajdera

Opublikowano

no ja np. w takim Infamous SS wolałem włączyć betonowe 30 zamiast pływających 40-60. Jeśli spadki nie są za duże to nawet brak stabilnych 60 fps nie ma takiego znaczenia, vide niestabilne 60 klatek w becie Halo 5. 

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

PSN leży, XBL leży, co robić, jak żyć? Recepta na sukces jest jedna.

 

 

1R5FwPs.png

 

Dobrze ze mam czapeczke kurczaka, +100 do sprintu

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Jest i minusik od lema, czyli pewnie tez wierzy w ten cinematic feeling obecny tylko i wylacznie jak jest 30 klateczek.

 

Minusik - i drugi przy okazji - masz za agresję. Komputer siekierą, bo koleś ma inne zdanie od ciebie? lol Filmy w 48 klatkach też są obiektywnie lepsze, ale nie wszystkim odpowiadają. Ludzie są różni i podobają im się różne rzeczy. Handluj.

Opublikowano

 

ale jest też cytat „Aktualnie gra działa powyżej 30 fps-ów, ale ograniczyliśmy produkcję w trakcie prezentacji.”

 

demo było pewnie przed optymalizacją, wiec nic pewnego jeszcze czy będzie 30 czy 60, wiadomo celują w 60

 

 

Jeśli gra działa powyżej 30 fpsów to dopakują grafikę troszkę i zrobią locka na 30fps.

 

Każdy kto myśli że osiągną 60fps jest debilem.

Opublikowano

Minusik - i drugi przy okazji - masz za agresję. Komputer siekierą, bo koleś ma inne zdanie od ciebie? lol Filmy w 48 klatkach też są obiektywnie lepsze, ale nie wszystkim odpowiadają. Ludzie są różni i podobają im się różne rzeczy. Handluj.

 

Lem w obronie PCa przed siekiera, tego jeszcze nie grali :Coolface:

 

Poza tym klatki w filmach, a klatki w grach dzialaja troche inaczej, jest pewien powod dla ktorego w filmach 24 od lat jest standardem. Ale nie chce mi sie za bardzo wchodzic w ten temat bo i tak wiem ze bede rzucal grochem o sciane.

 

PS. Nie, filmy w 48 klatkach nie sa obiektywnie lepsze.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 Filmy w 48 klatkach też są obiektywnie lepsze

Bym bardzo polemizował.

Akurat w filmach 48fps powoduje straszną sztuczność i dyskomfort, gry to inna para kaloszy.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

no ja np. w takim Infamous SS wolałem włączyć betonowe 30 zamiast pływających 40-60. Jeśli spadki nie są za duże to nawet brak stabilnych 60 fps nie ma takiego znaczenia, vide niestabilne 60 klatek w becie Halo 5. 

to ten framerate tak skacze w becie? do tego wyglada bez szalu i dziala w 720p...jezu jak ta konsola jest uposledzona :(

Opublikowano

@lem

jednak gry odbiera się inaczej niż filmy. prawdziwe cinematic experience mielibyśmy przy 24 fpsach, a przecież w przypadku gier to widoczny downgrade. 60 fps w takim remasterze TR czy TLOU przez moment może wydawać sie zbyt teatralne, ale po paru chwilach człowiek nie wyobraża sobie wracać do jakości VII generacji.

DAT dyptyk Metro w 1080/60. :fsg:  

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.