Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

skonczylem quest z wiedzmami na tych bagnach wlasnie i chodzilo to bardzo poprawnie, profilaktycznie jednak jak zaczelo padac dalem medytacje na 12h i lokacje zaliczalem w sloneczku xD

 

na velen sa dropy ale jak na razie gra dziala mi poprawnie, na pewno nie mialem momentow, ze jest niegrywalnie, o ktorych pisze tu wielu (chyba ze faktycznie mam farta, ze wieksze starcia tocze gdy nie pada) - nie jest to plynnosc gta5 na ps4 ale na pewno nie jest to poziom dropow gta4, rdr czy wydaje mi sie, ze gta5 na ps3 (choc tu glowy nie dam), a wtedy takiej dramy o spadki klatek przy tych grach wtedy nie bylo

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Tak jeszcze wrzucam giereczke, bo zaraz LEM mi zarzuci, że w ogóle nie mam konsoli, giereczki i nie wiem o czym piszę

http://tnij.org/ye2ud7t

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Nadal widzę nie zrozumiałeś - najpierw sam pierdzielisz o "pływaniu gry" poprzez latanie fpsów na xie i gadasz, że lock 30 to zniwelował na ps4 (klapy na oczach) nie zważając na to, że gra "pływa" na ps4 tak samo tylko przyjmując mniejsze wartości fps w porównaniu do wersji na xo (także ten lock 30 klatek na ps4 można o (pipi)...).

 

No ale dalej ciśnij beke.

 

Podsumujmy:

 

- nie wiesz, co to jest screen tearing, choć sam tego pojęcia użyłeś

- nie wiesz, co oznacza locked/unlocked framerate, choć podjąłeś ten temat jako pierwszy

- dyskusja z tobą przypomina grę w szachy z gołębiem - nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej

 

:facepalmz:

 

To już jest najwyższy poziom klaperstwa - gra chodzi najgorzej na PS4, ALE i tak trzeba szukać tak bzdurnych i idiotycznych argumentów, byle tylko nie wyszło, że Wiesław może działać lepiej na Xone.

 

Swoją drogą, to granie w te grę na PS4 graniczny z komfortem i jak patrzę jak to działa, to faktycznie aż się odechciewa :/

 

Overall, the fact Xbox One tends to holds a higher frame-rate is misleading in terms of the quality of the end experience; a capped 30fps is by far the preferred option in this case and we still hope to see it implemented in a future update. The PS4 release has the right tactic, but it lets itself down by being unable to stream in world geometry or render effects at a perfect 30fps to take advantage of this. The perceived effect is a judder to motion on both consoles, for cut-scenes and gameplay, though PS4 is capable of smoother passages of play at times. When it comes to performance, and factoring in the game's superior 1920x1080 output, Sony's hardware is a preference

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-witcher-3-wild-hunt-performance-analysis

 

I koło 15 minuty tutaj http://www.gamersyde.com/hqstream_the_witcher_3_wild_hunt_en_replay-34667_en.html

 

Idźcie dyskutować z fachowcami, jak klapers was nie przekonuje :kaz:

 

Gram w tę grę ze 20 godzin i mały dramacik miałem raz - podczas walki z mglakiem.

Edytowane przez Lem

Opublikowano

ja wiem ze to moze bekowe ale jest na ps4 defragmentacja dysku tak jak byla na ps3?

 

pytam bo na ps3 czasem ja robilem i np w takim gta5 nic mi sie chamsko nie doczytywalo i nie materializowalo przed nosem, podczas gdy wielu tu na forumku sie zalilo, ze czesto im droga znika albo maja czolowy wypadek z autem, ktory dopiero wczytywal sie po chwili

Opublikowano

ja pier.dole gorzej niż pecetowcy

Opublikowano

Defragmentacja dysku xD krzyki odnośnie ilości p xD jak dobrze ze jestem botem i po prostu delektuje sie grami

Opublikowano

ja wiem ze to moze bekowe ale jest na ps4 defragmentacja dysku tak jak byla na ps3?

 

pytam bo na ps3 czasem ja robilem i np w takim gta5 nic mi sie chamsko nie doczytywalo i nie materializowalo przed nosem, podczas gdy wielu tu na forumku sie zalilo, ze czesto im droga znika albo maja czolowy wypadek z autem, ktory dopiero wczytywal sie po chwili

 

Chu,jowy port z PC, pogódź się z tym, przełknij tę pigułkę i graj dalej.

Opublikowano

skonczylem quest z wiedzmami na tych bagnach wlasnie i chodzilo to bardzo poprawnie, profilaktycznie jednak jak zaczelo padac dalem medytacje na 12h i lokacje zaliczalem w sloneczku xD

 

na velen sa dropy ale jak na razie gra dziala mi poprawnie, na pewno nie mialem momentow, ze jest niegrywalnie, o ktorych pisze tu wielu (chyba ze faktycznie mam farta, ze wieksze starcia tocze gdy nie pada) - nie jest to plynnosc gta5 na ps4 ale na pewno nie jest to poziom dropow gta4, rdr czy wydaje mi sie, ze gta5 na ps3 (choc tu glowy nie dam), a wtedy takiej dramy o spadki klatek przy tych grach wtedy nie bylo

w najnowszym paczu ponoć poprawiono nieco framerate. ale i tak bywa suabo. :kaz:

RDR działał kiepsko w cinematic 24 fps tylko w zalesionych górach, oraz podczas szybkiej jazdy konno po miasteczkach. przy dropach podczas wjeżdzania na przechodniów w GTA IV to i tak niebo a ziemia. ja miałem dramę z powodu framerate IV.

 

cyferki cyferkami, ale kurfa takie rzeczy zbyt się rzucają w oczy. dziś nie potrafiłbym grać w takie SOTC na dedykowanym sprzęcie. zwłaszcza po ograniu w rock solid 1080/30 z obsługą 3D. :]  

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

ja wiem ze to moze bekowe ale jest na ps4 defragmentacja dysku tak jak byla na ps3?

 

pytam bo na ps3 czasem ja robilem i np w takim gta5 nic mi sie chamsko nie doczytywalo i nie materializowalo przed nosem, podczas gdy wielu tu na forumku sie zalilo, ze czesto im droga znika albo maja czolowy wypadek z autem, ktory dopiero wczytywal sie po chwili

 

Starting the PS4 in Safe Mode
  1. Turn off the PlayStation 4 by pressing the power button on the front panel. The power indicator will blink for a few moments before turning off.
  2. Once the PlayStation 4 is off, press and hold the power button. Release it after you've heard two beeps: one when you initially press, and another 7 seconds later.
  3. Connect the DualShock 4 controller with the provided USB cable and press the PS button on the controller.
Safe Mode Options

The following options are available in Safe Mode:

  1. Restart System - Ends Safe Mode and restarts the PlayStation 4 normally.
  2. Change Resolution - Changes the screen resolution to 480p when the PlayStation 4 is restarted.
  3. Update System Software - Allows the PlayStation 4 to update the system software via Internet, USB Drive, or Disc.
  4. Restore Default Settings - Restores the PlayStation 4 to the default factory settings.
  5. Rebuild Database - Scans the drive and creates a new database of all content.

    This operation may take a long time depending on the type and number of data items.

  6. Initialize PS4 - IMPORTANT: All data and settings will be lost by performing this step.

    Deletes all user data and restores the PS4 as if it just came out of the box. This option is the same as [initialize PS4 ] in the (Settings) menu. System software (firmware) is not deleted.

  7. Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. Click here to download the reinstallation version of PS4 system software.

 

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5044/~/ps4%3A-safe-mode

Opublikowano

Nie wiem czemu się niektórzy dziwią że wersja konsolowa W3 jest jaka jest , w końcu to pierwszy taki projekt redów wydany równocześnie na trzy platformy. PC było priorytetową platforma , następnie XO ze względu na "współprace" z MS , na końcu wersja na PS4 co przełożyło się na jakość poszczególnych wersji które i tak jeszcze długo będą łatane.

Opublikowano

Nie wiem czemu się niektórzy dziwią że wersja konsolowa W3 jest jaka jest , w końcu to pierwszy taki projekt redów wydany równocześnie na trzy platformy. PC było priorytetową platforma , następnie XO ze względu na "współprace" z MS , na końcu wersja na PS4 co przełożyło się na jakość poszczególnych wersji które i tak jeszcze długo będą łatane.

Redzie to chyba każdą swoją poprzednią grę łatali przez długi czas, co owocowało edycjami rozszerzonymi zawierającymi poprawki.

Przy W2 była jeszcze śmieszna sytuacja, że wersja z goga bez drm działała płynniej na tych samych ustawieniach i patchach względem steamowej.

 

Ogólnie to dawno nie grałem w tak nierówną pod względem płynności grę i czuć tu brak doświadczenia w robieniu gier na konsole, bo myślę, że plan zrobienia za(pipi)istej wersji pc i potem cięcia jej pod konsolę nie do końca się udał.

Dziwi mnie trochę, że wypuścili taką poszarpaną grę bez pucowania się, że jest średniawo.

Nie zmienia to faktu, że gra zacna.

Opublikowano

Redzi zadeklarowali że przez te łatania bugów wewszystkich wersjach Cyberpunk w ogóle nie jest jeszcze ruszony. :<

Opublikowano

ale o co chodzi?  port na PS4 jest po prostu s(pipi)ony, 1 lokacja wszystko ładnie pięknie dopracowane, do niczego nie można sie przyczepić od strony technicznej, pewnie posiedzieli na prawde dłużej aby w recenzjach wyglądało że cała gra jest taka, po 10h gdy skończymy lokacje zaczyna sie non stop chrupanie

 

pewnie naprawią to w większym stopniu patchami, ale wtedy gdy każdy już przejdzie gre, za coś takiego nigdy nie dałbym 10/10 pomimo, że gra jest na prawde dobra

czuje sie troche zrobiony w (pipi)a przez redów, gdyż tak sie chwalili że ogarniają PS4 i kolejna gra będzie jeszcze lepsza pod tym wzgledem

do tego do ostatniego chwili zwlekali z pokazaniem gameplayu na konsole, cały czas nas czarowali wersją PC, do której potrzebny jest tylko odpowiednio mocny hardware

 

po patchu 1.03 jest troche lepiej, ale nadal niech (pipi)ą sie, po mojemu to mamy to powtórke techniczną rodem z AC Unity

niesmak na pewno pozostanie

 

przy tym tytule PC > Xbox > PS4

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Tymczasem na PC

 

To0Lunj.jpg

 

Przystojny ten Wiedźmin bez ciuchów na pc, nie powiem. 

Opublikowano

Mam nadzieję że Forza 6 sprosta moim dźwiękowym wymaganiom, bo na downgorad w stosunku do tego to się nie zgodzę.

 

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

tutaj się poważna dyskusja o poważnej grze toczy,a ten z brum brumami wypada...

 

@up

 

Jakby jej dokleili donga to nawet 2 miecze by miała.

Edytowane przez Soban

Opublikowano

32 klatki?

o 32 klatkach to ps4 może pomarzyć, ba ona nawet 30 STAŁYCH (to jest ważne słowo - stałych przez cały czas) nie widziała na oczy i mam w (pipi)e klapy, fanbojstwo i inne bożyszcza w (pipi)e - TA GRA DZIAŁA słabo na konsoli pomijając pierwsza lokacje (ta jest b.dobrze zoptymalizowana). Gdyby to było stałe 30 fpsów ze sporadycznymi dropami (do 28) to spoko, ale czasem to aż się grać odechciewa. 

I tak wolę screen tearing niż zmułe na ekranie.

Na tych wszystkich porownaniach jakie wklejacie gra gubi klatki wylacznie na filmach.

Chcialbym jakies porownanie bagien podczas gry, bo wioski i polany jak widac z reguly maja 30 fpsow.

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

32 klatki?

o 32 klatkach to ps4 może pomarzyć, ba ona nawet 30 STAŁYCH (to jest ważne słowo - stałych przez cały czas) nie widziała na oczy i mam w (pipi)e klapy, fanbojstwo i inne bożyszcza w (pipi)e - TA GRA DZIAŁA słabo na konsoli pomijając pierwsza lokacje (ta jest b.dobrze zoptymalizowana). Gdyby to było stałe 30 fpsów ze sporadycznymi dropami (do 28) to spoko, ale czasem to aż się grać odechciewa. 

I tak wolę screen tearing niż zmułe na ekranie.

Na tych wszystkich porownaniach jakie wklejacie gra gubi klatki wylacznie na filmach.

Chcialbym jakies porownanie bagien podczas gry, bo wioski i polany jak widac z reguly maja 30 fpsow.

 

 

Cartman.jpeg

Opublikowano

3/4 filmu to praktycznie 0 roznic podczas rozgrywki: 1-3 klatki maks, jedynie przerywniki daja po oczach na PS4.

Pomijam juz fakt, ze porownywane sa fragmenty gdzie w obydwu wersjach ta gra chodzi naprawde plynnie, bo sa znacznie gorsze miejscowki...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Suteq a jak tam framerate na bagnach we mgle/ burzy?

Dla mnie jest ok. Akurat lazilem i robilem (pipi)y i trafilem na bagna, mgla, utopce, walka, uzywalem igni na opary, bylo dobrze. :banderas:

A w burzy to nie wiem ale wiem ze jest piekna. :fsg:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

dobrze że nie mam ciśnienia na tę grę :reggie:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.