Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Ciekawe czy to chata Kuternogi?

 

Pewnie jeden z jego domków letniskowych, gdzie wbija raz na rok zjeść kiełbaskę z ryżem.

 

Kojimę już ktoś nominował do tej paraolimpiady charytatywnej?

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

 

#ragus

 

10.ratchet & clank TOD

9.lbp2

8.fez

7.rayman origins

6.lbp

5.journey(xD)

4.limbo

3.mario galaxy 2

2.rayman legends

1.mario galaxy

 

Ja się pytam gdzie jest Donkey Kong? Gdzie NSMB? Gdzie jest Puppeter?

 

Proszę Cię...

 

Zaraz Ficuś doda Tearawaya. Również proszę o trochę powagi.

Opublikowano

Dobrze, że przynajmniej Rayman Legends jest na drugim miejscu, bo to dobry szpil jest.

Opublikowano

i tak, że się nie pokusili o minecrafta w top-ce. mogli by dać np: seria super mario galaxy, seria LBP, a tu sie rozdrobnili i zabrakło miejsca na takie Donkey kongi właśnie i nie było by dymu, co prawda journey na liście:

xD

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

W Uncharted też się dużo skacze jak małpa więc pod platformówkę też by podpadało.

Opublikowano

<3 samonaprowadzajace sie skoki. W batmanie też mnie to wku.rwia, myślą, że gracze to dauny.

Opublikowano

Moim zdaniem Gears of War to seria gier logicznych - z uwagi na brak mechaniki skoku trzeba się bardzo nagłówkować jak ominąć płot :P

Opublikowano

no w batmanie te skoki są tak spyerdolone że już wybieram mniejsze zło, anczartet

Opublikowano

ostatnia dobra gra w ktorej zrobiono skoki i wspinaczke wzorowo to moim zdaniem Shadow of the Collossus. 2 guziki - skok i chwyt; standardowy pasek staminy i wszystko bylo git, leveli z pelzaniem po kolumnach/scianach bylo mase, trzeba bylo wymierzyc skok zeby wskoczyc na skrzydla, lub z miecza prosto na ryj kolosa. mam wrazenie ze ostatnim rodzajem gier w ktorych bedzie klawisz manualnego skoku to fpsy. 

Opublikowano

Zauważyłem tutaj takim schemat: najwięksi znawcy  powołują się na DF, którego nawet nie raczą dobrze przeczytać. Bo gdybyście dokładnie prześledzili ten wywiad to nie wypisywaliście takich bzdur w stylu, że X1 jest jakoś dużo gorszy od PS4. Szkoda, że nikt nie raczył wspomnieć o tym, że M$ oddał devom jakieś 15% mocy więcej zarezerwowanej dla Kinecta i co chwila dostarcza w aktualizacjach nowe opcje dla devów. PS4 jest tylko trochę mocniejsze. Być może to nawet mniejsza różnica niż w przypadku PS3 i X360. 

 

Sziszkowstow sam przyznał, że oba sprzęty mimo wszystko są do siebie mocno zbliżone i mogą wystarczyć na długo. 

Opublikowano

 Szkoda, że nikt nie raczył wspomnieć o tym, że M$ oddał devom jakieś 15% mocy więcej zarezerwowanej dla Kinecta i co chwila dostarcza w aktualizacjach nowe opcje dla devów. PS4 jest tylko trochę mocniejsze. 

 

 

Gdyby czytali to by wiedzieli, bo wszystko jest w tym wywiadzie :P Generalnie dla MS i Xone bardzo pozytywnym.

 

Beka z +12p, ale nikt nie doczytał, że devi ostatnich aktualizacji oprogramowania devkitów Xone nie wykorzystali bo nie mieli już czasu, a gdyby mieli czas, to różnice byłyby jeszcze mniejsze.

 

Ale pewnie MS zapłacił im żeby tak mówili ;)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

to ile w końcu tych % rezerwował Kinect 10 , 15 a może 50 od razu?

Opublikowano

W ostatnim tygodniu lutego wychodzą: Batman: Arkham Knight, Wiedźmin 3 i The Order 1886. Miazga, dawno nie było tak mocnego początku roku.

Opublikowano

To już jest potwierdzona data Batmana? Good gooooooooood :)

Opublikowano

Pod koniec lutego liczy sie tylko Wiedzmin 3.

Opublikowano

to ile w końcu tych % rezerwował Kinect 10 , 15 a może 50 od razu?

 

 

Udostępnienie mocy przerobowych zarezerwowanych na Kinect odbiło się głośnym echem w mediach. Rozumiem, że dzięki temu zmieniliście renderowaną rozdzielczość z 900p na 912p, co brzmi dość skromnie. Jak ważna była ta aktualizacja? Czy doniesienia były przesadzone?
 
Problem jest nieco bardziej skomplikowany. To nie tak, że nagle Microsoft daje nam 10 procent mocy, którą wcześniej ukradł. Wartość się waha, czasem wynosi 1,5 proc., czasem 7 proc., i tak dalej. Moglibyśmy celować w wyższą rozdzielczość, ale postawiliśmy tym razem w stu procentach na stały, zsynchronizowany poziom klatek na sekundę. Nie można jednak wykluczyć, że przy większych zasobach czasu udałoby się osiągnąć więcej. Jak mówiłem wcześniej, oprogramowanie deweloperskie XDK poprawia się co miesiąc.

 

 

Niby nie jest to aż tak dużo ale jeszcze nie wiadomo jak to zaprocentuje w przyszłych grach. Metro Redux to w końcu tylko remaster a nie gra pisana pod nową generację.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

 Cycki będą na currentgenach

 

doaqnpar.jpg

 

Opublikowano

 

to ile w końcu tych % rezerwował Kinect 10 , 15 a może 50 od razu?

 

 

Udostępnienie mocy przerobowych zarezerwowanych na Kinect odbiło się głośnym echem w mediach. Rozumiem, że dzięki temu zmieniliście renderowaną rozdzielczość z 900p na 912p, co brzmi dość skromnie. Jak ważna była ta aktualizacja? Czy doniesienia były przesadzone?
 
Problem jest nieco bardziej skomplikowany. To nie tak, że nagle Microsoft daje nam 10 procent mocy, którą wcześniej ukradł. Wartość się waha, czasem wynosi 1,5 proc., czasem 7 proc., i tak dalej. Moglibyśmy celować w wyższą rozdzielczość, ale postawiliśmy tym razem w stu procentach na stały, zsynchronizowany poziom klatek na sekundę. Nie można jednak wykluczyć, że przy większych zasobach czasu udałoby się osiągnąć więcej. Jak mówiłem wcześniej, oprogramowanie deweloperskie XDK poprawia się co miesiąc.

 

Niby nie jest to aż tak dużo ale jeszcze nie wiadomo jak to zaprocentuje w przyszłych grach. Metro Redux to w końcu tylko remaster a nie gra pisana pod nową generację.

 

Nie ma to jak zarzucać innym nieprzeczytanie artykułu, a samemu walić takie błędy. 1,5% to nie 15. Kinect brał 10 i to jest maksymalna wartość, jaka może być oddana devom. Poza tym to nadal nie zmienia faktu, że w PS4 siedzi o przynajmniej 40% mocniejsze GPU i trzykrotnie szybszy RAM.

Opublikowano

mam dość odgrzewanych kotletów no ile można ?! W tym tygodniu dowiedziałem się o 5 czy 6 takich rimejków :(

Opublikowano

 

 

to ile w końcu tych % rezerwował Kinect 10 , 15 a może 50 od razu?

 

 

Udostępnienie mocy przerobowych zarezerwowanych na Kinect odbiło się głośnym echem w mediach. Rozumiem, że dzięki temu zmieniliście renderowaną rozdzielczość z 900p na 912p, co brzmi dość skromnie. Jak ważna była ta aktualizacja? Czy doniesienia były przesadzone?
 
Problem jest nieco bardziej skomplikowany. To nie tak, że nagle Microsoft daje nam 10 procent mocy, którą wcześniej ukradł. Wartość się waha, czasem wynosi 1,5 proc., czasem 7 proc., i tak dalej. Moglibyśmy celować w wyższą rozdzielczość, ale postawiliśmy tym razem w stu procentach na stały, zsynchronizowany poziom klatek na sekundę. Nie można jednak wykluczyć, że przy większych zasobach czasu udałoby się osiągnąć więcej. Jak mówiłem wcześniej, oprogramowanie deweloperskie XDK poprawia się co miesiąc.

 

Niby nie jest to aż tak dużo ale jeszcze nie wiadomo jak to zaprocentuje w przyszłych grach. Metro Redux to w końcu tylko remaster a nie gra pisana pod nową generację.

 

Nie ma to jak zarzucać innym nieprzeczytanie artykułu, a samemu walić takie błędy. 1,5% to nie 15. Kinect brał 10 i to jest maksymalna wartość, jaka może być oddana devom. Poza tym to nadal nie zmienia faktu, że w PS4 siedzi o przynajmniej 40% mocniejsze GPU i trzykrotnie szybszy RAM.

 

 

A nie pomyślałeś może o tym, że podałem tą wartość w przybliżeniu? Poza tym nie wierzę, że M$ zrezygnował tylko dla 10% mocy. 

Opublikowano

ostatnia dobra gra w ktorej zrobiono skoki i wspinaczke wzorowo to moim zdaniem Shadow of the Collossus. 2 guziki - skok i chwyt; standardowy pasek staminy i wszystko bylo git, leveli z pelzaniem po kolumnach/scianach bylo mase, trzeba bylo wymierzyc skok zeby wskoczyc na skrzydla, lub z miecza prosto na ryj kolosa. mam wrazenie ze ostatnim rodzajem gier w ktorych bedzie klawisz manualnego skoku to fpsy.

Sprawdź I Am Alive.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.