Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Ostatnia czesc byla tak slaba, ze na nic ciekawego sie nie nastawiam.
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l jedynki nie ogralem, dwojke skonczylem na psp i byla rewelacyjna, trojka na ps2 sredniak choc ma fajny mindfuck pod koniec 1plyty, czworke ogralem chwile i mi sie nie podobala, mam nadzieje, ze w tym przypadku bedzie na co czekac i seria wroci do czasow swietnosci z psx ogolnie sa przeslanki, ze ta generacja jesli chodzi o jrpg bedzie o wiele lepsza niz poprzednia, oby oby
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Grałem tylko w dwójke i była bardzo dobra. Tego last hope mnie odrzucił stylistyka.
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Last Hope odrzucal mega denerwujacymi bohaterami, ale system walki byl naprawde fajny. Przegralem jakies 100h. Star Ocean to nie jest seria, ktora mialaby miliony zwolennikow. Nie wiem czy dalej robi to Tri-Ace, ale wolalbym gdyby skupili sie na Valkyrie Profile
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Generalnie seria nie licząc 2-ki to taki B-tier, ale pewnie i tę część kupię, lubie system walki i craftingu w serii. Poza tym będę wspierał pewnie każdego jrpga na duże konsole. Zresztą pewnie nie powtórzą błędów 4-ki i wyjdzie z tego porządna gra. Swoją drogę jakiś update by się przydał a propos nowego YS, tym bardziej, że premiera raczej w tym roku w JP.@FicuśMyślę, że będzie lepsza chodziażby przez kompletne fiasko MS w Japonii (radzą sobie poczytać, jak dla większości developerów skończył się ten początkowy wysyp jrpg na X360 ) i możliwość skupienia się kompletnie na jednej konsoli. Mógłbym doliczyć WiiU, ale 3rd party jrpg nie gooszczą prawie na niej (co innego 3ds). Ewentualny sukces Persony 5 na zachodzie ułatwiłby sprawę (a za sukces należy przyjąć wszystko powyżej 500-600 tysięcy poza JP) mniejszym developerom.
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l p5 i ffxv to bedzie wielki test dla jrpg czy istnieje jeszcze popyt procz japonii na ten typ wysokobudzetowych gier
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l ja przeszedłem star ocean IV na xbox 360 w sezonie ogórkowym kiedyś .... nie jestem z tego dumny
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Persona nie jest wysokobudżetowa, to właśnie przykład jak mniejszy developer sobie poradzi na rynku (żadna Persona czy SMT nie sprzedała się powyżej jednego miliona). Co innego XV, od niej rzeczywiście zależy czy jest sens pakowanie się w wysokobudżetowe jRPG, zresztą S-E i tak wie, że może nie odzyskać pieniędzy włożonych w nowe FF, nie mniej jeśli uda się opchnąć 5-6 mln to pewnie będą zadowoleni, assety raczej się nie zmarnują, więc kolejny gry będą szybciej powstawały.Przy dobrych wiatrach liczę na coś w stylu FFXV-2016, KH3-2017, FFXVI-2018, FFXV-II 2019(od teamów związanych z FF i KH). Pewnie pojawi się też Type-1/Next, remaster FF XII i kolekcji KH (liczę na koniec tego roku). Nowa Dissidia już jest pewnikiem na PS4. Każdy mniejszy projekt to pewnie zresztą exlusive dla Ps4. Po wynikach Type-0 na X1, nie widzę S-E wypuszczającego gry na One'a. Wyjąwszy pełnoprawne FF oczywiście. Zresztą jeden z prezesów S-E w ostatnim Famitsu (chyba) wspomniał o kolejnych premierach, ogłoszeniach na ten rok (eksluzywnych dla konsoli Sony)Nie można też zapominać o tym, że Cyber Contect ostatnio zatrudnia bardzo dużo osób do nowych projektów (w tym RPG, prawdopodobnie na UE4), oczywiście też na Ps4.
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Star Ocean to nie jest seria, ktora mialaby miliony zwolennikow. Nie wiem czy dalej robi to Tri-Ace, ale wolalbym gdyby skupili sie na Valkyrie Profile A to nie było tak, że firma odpowiedzialna za serię VP została wykupiona i ta seria (VP) została skasowana całkowicie?
Opublikowano 20 kwietnia 201510 l Star Ocean to nie jest seria, ktora mialaby miliony zwolennikow. Nie wiem czy dalej robi to Tri-Ace, ale wolalbym gdyby skupili sie na Valkyrie Profile A to nie było tak, że firma odpowiedzialna za serię VP została wykupiona i ta seria (VP) została skasowana całkowicie? Firma odpowiedzalna za VP to właśnie tri-Ace, została zakupiona, ale nowy właściciel zapewniał, że ekipa oprócz mobile nadal będzie robiła gry na duże konsole. Jeśli w gesti S-E będzie próba zakonktraktowania ich do VP, to na pewno to się stanie (tak jak teraz w przypadku SO).
Opublikowano 15 września 20159 l chara desing guwno obesrane, ale już lokacje prezentują się fajnie.system walki bankowo będzie dobry, więc niech tylko fabuła nie ssie, a postacie niech nie w(pipi)iają i będzie ok dla mnie.
Opublikowano 15 września 20159 l chara desing guwno obesrane, ale już lokacje prezentują się fajnie. system walki bankowo będzie dobry, więc niech tylko fabuła nie ssie, a postacie niech nie w(pipi)iają i będzie ok dla mnie. Sami twórcy są świadomi chuyowości jaką jest czwóreczka. Będzie dobrze.
Opublikowano 16 września 20159 l Meh,tak bym podsumował to co dotychczas zobaczyłem. Design postaci padaka na całego,otoczenie już lepiej. Ciekawe jak będzie z fabułą, choć nie zdziwiłbym się jakby jechała na znanych i wytartych schematach z jrpg.
Opublikowano 16 września 20159 l Design jak na serię może być, ani najgorszy, ani najlepszy. SO nigdy nie wyróżniało się znakomitą historią (nawet najlepsza 2-ka), od zawsze bazowała na systemie walki, różnorodnych lokacjach, które zwykle były nieźle zaprojektowane, całkiem sporej ilości pobocznych zadań i wymagającego post-game'uMnie to co dotychczas widziałem zdecydowanie zadowala, ale mam sentyment do całej serii i nawet słabiutką 4-kę prawie na 100% ukończyłem.Jeszcze a propos twarzy. Niestety twórcy z JP od momentu wejścia w developing HD będą mieli problem z tym. To co przechodziło na sprite'ach, albo nieskomplikowanych bryłach, wygląda gorzej teraz. W zasadzie tylko bardziej z westernizowane serie nie mają z tym problemu. Drugim wyjściem jest pójcie w celshading i jeszcze większą stylizację na anime, ale nie dla wszystkich to jest rozwiązanie. Nawet dysponujący sporym budżetem (jak na jrpg obecnie) Xenoblade Chronicles X nie uciekł od tego problemu i twarze wyglądają słabo (dla mnie gorzej niż tu). Edytowane 16 września 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 16 września 20159 l Postacie rzeczywiście, najwyższych lotów nie są. Ale jeśli ich głosiki nie będą jak z hentaji ( słyszę, że tak nie jest pffff), a fabuła oraz system walki będzie na odpowiednim poziomie, to da się pograć zwłaszcza, że lokacje dotychczas zaprezentowane robią fajny klimat i dają nieodparte uczucie, aby jak najszybciej zanurzyć się w ten świat. Edytowane 16 września 20159 l przez kazuyoshi
Opublikowano 16 września 20159 l Nie jestem fanem serii, ale SO5 coraz bardziej mi się podoba. Wygląda ładnie, a system walki powinien być kozacki. Na fabułę nie liczę, bo to nigdy nie był mocny punkt gier tri-Ace, chociaż taka padaka jak przy SO4 już się chyba nie powtórzy.
Opublikowano 17 września 20159 l Przy SO4 trzymał mnie tylko system walki. No i posucha z jrpg. Reszta była przeciętna albo słaba (fabuła). Najbardziej z serii podobały mi się dwie pierwsze odsłony (w 3. nie grałem). Tri-Ace umie robić dobre systemy, lokacje już teraz prezentują się ciekawie, ale dla podtrzymania tradycji serii na bank jedną z głównych postaci będzie kilkuletnia dziewczynka, która będzie doprowadzać do szału nawet jak się nie jest samcem alfa "kosmiczne pudziany only". Oby wyszła z dubbingiem japońskim
Opublikowano 1 października 20159 l A ja w SO4 przejrałem jakieś 300h i nie zwariowałem od żonglerki płytami (X360) chociaż mało mi już brakowało:P Tak czy siak czekam. System powinien być syty bo z każdą częścią fajnie ewoluował.
Opublikowano 1 października 20159 l Nawet nie mówcie... pamiętam tą małą szmatę z upierdliwym głosem z 4, jak ona miała ta łajza? Najbardziej przesłodzona postać w historii. SO broni system walki, który jest genialny, miodny i nie nudzi się nawet jak się grinduje na maxa. I z tego co widzę w 5 będzie ten sam sprawdzony system walki - dla mnie bomba, mogą być słabe postacie i fabuła, posucha w jrpgach jest nadal, więc mi to wystarczy. Fajnie jakby dali znany w serii system craftu itemów - ale lepiej ten z 3, niż w 4. A i... muzyka w SO tez była kozacka: https://www.youtube.com/watch?v=-Rc1_OhoCiE Edytowane 1 października 20159 l przez michu86-
Opublikowano 1 października 20159 l Wszystko wskazuje na inspiracje 2-ką i 3-ką, mówiąc delikatnie, sami developerzy chętnie wykreśliliby SO4 z CV.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.