Jump to content
Sign in to follow this  
Guest DonSterydo

ReCore

Recommended Posts

Lista zmian w DE 

 

z reakcji osób które grały w oryginalną wersje wynika że poprawiono chyba wszystkie bolączki wersji premierowej. Kudosy dla Microsoftu i developerów. 

 

 

UPCOMING UPDATES & NEW ADVENTURES IN RECORE: DEFINITIVE EDITION

New Adventure
“Eye of Obsidian” is a brand new chapter in the ReCore story. Join the plucky Corebot, Violet, and journey into the permanent midnight of the “Starving Sea”, a previously unexplored region of Far Eden where ancient enemies plot their revenge on the last remnants of humankind!

New Companion
T8-NK Corebot (“Tank”)

New Areas to Explore
2 New Overworlds
10 New Dungeons
Dynamic sandstorms in Far Eden’s Shifting Sands regions. Brave the storms to defeat more dangerous enemies and earn more valuable loot.

New Weapon Modes
3 new weapon modes for Joule’s Energy Rifle (switch to these instead of the charge shot)

Load Times
When dying, reload times for combat encounters went from 30-60 seconds to < 5 seconds
Restarting traversals and arenas are now instantaneous (was a load before)
Optimized Level/Area Load Times

Prismatic Cores
Added P-Cores for additional game play rewards and made them show up on the map from greater distances
P-Core requirements fixed to a single value for the entire E-Tower. (Once you’re in the E-Tower, you no longer need additional cores.)

The Map
The Map displays everything that needs to be collected (audio logs, chests, prismatic cores)
The Map shows all visual parts of dungeon maps
Objective Markers improved
Map improvements (greater visual detail, better iconography, improved zoom functionality, more game elements show up like power cells, audio logs, etc)


Fast Travel
Fast Travel points now allow the player to complete Stash Transfers, Swap Cores and set their Companion Party Configuration without having to go back to the Sandcrawler
The player can now warp anywhere there is a Fast Travel node via the Map
Intra-Level (e.g. within The Cradle) fast travel warping is now instantaneous
Added a few new Fast Travel nodes (Granite Steps, Lonely Basin, The Cradle)

Gear
All new AoK gear for all Corebots
Armor stats now make each Set vastly different from one another & the Perks have been refined and polished
Blueprint Inventory now sorts by Armor Type, Color and LVL requirement

Combat
Improved the Combo Meter to encourage much higher combo amounts, with the ability to chain combos for a longer period of time.
At high combos (more than x10), the player now keeps some of the combo meter after using an extract!
Global weapon tuning, enemy health and damage balancing, and late game encounter improvements

General
Enhanced visuals (increased resolution and HDR support)
20 New Achievements and 500 gamerscore.
Increased level cap from 30 to 40
4 new bosses and Tank challenges
Various UX and Feedback fixes (Core Pulling HUD, Combo Counter feedback & wordsmithing, menu navigation)
Audio for pickups, combat feedback, rewards improved
Dialogue from Corebots and Violet is no longer in the Corebot language and is now readable
Edited by asax

Share this post


Link to post

O kurczę skończę w takim razie jak nie trzeba farmic coreow juz w e tower

Share this post


Link to post

No trzeba było trochę poczekać na tę usprawnienia, ale zakres zmian i ulepszeń jest więcej niż satysfakcjonujący. Ponadto fakt, iż jest on darmowy oznacza, że Microsoft rezygnuje z dodatkowego zarobku na rzecz poprawy wizerunku gry wśród gracz. 

 

Co pozwala postawić tezę, że Microsoft wciąż liczy na to IP i prawdopodobnie kiedyś dostaniemy sequel (oby z porządnym budżetem i lepszym silnikiem niż Unity)

 

 

Ciekawi mnie jeszcze co by było gdyby Micorosft nie naciskał na wydanie, tylko w spokoju dał im ukończyć grę. Dokończone Recore mogłoby być mocnym punktem w tym kiepskim dla Xboxa roku wydawniczym, a i gra zostałaby znacznie cieplej przyjęta i uzyskałaby lepsze oceny. Szkoda 

Edited by asax

Share this post


Link to post

Niedawno skończyłem wersje Definitive Edition, ponad 50 prismatic cores, 23 godziny na koncie.

 

Przez caly ten czas bawilem sie bardzo przyjemnie, bardzo dobry wymagający gameplay, elementy metroidvanii, zróżnicowane dungeony, bardzo sympatyczni bohaterowie i post-apokalipsa wyjęta z niedzielnych filmów na Polsacie.

 

Co mi się nie podoba? Ewidentnie czuć tutaj ze zabrakło budżetu aby stworzyć gierkę dorównującej ambicjom twórców. Samo otwarcie i kilka pierwszych godzin daje nadzieje na silnie narracyjna opowieść, ale nagle gdzieś to wszystko ulatuje, a szkoda bo zarówno  Joule jak i roboty są bardzo sympatyczni i gdy z rzadka pojawia się jakaś fabula i interakcje miedzy bohaterami to wygląda to bardzo fajnie i zdecydowanie chciałoby się tego więcej.

Nie podoba mi się również projekt lokacji, o ile gameplayowo dają super rade, to designersko są takie bez duszy, po prostu zwykle platformy do skakania porozrzucane po świecie gry. Mogłyby buc bardziej zakomponowane. To samo tyczy się designu przeciwników. Mam nadzieje ze ewentualny sequel naprawi te niedoróbki bo seria ma ogromny potencjał

 

Co do DE to wprowadza ona kilka gamechangerow poprawiających wrażenia z gry: 1. Nie trzeba już wracać do Crawlera aby zmienić robota czy opróżnić plecak z lootu. 2. Czolg znacznie przyspiesza podróż po ostatniej dużej i pustej lokacji, teraz widać ze był on integralna częścią gry.3. Eden Tower nie wymaga juz dodatkowych rdzeni na każdym pietrze.

 

Ogólnie polecam gierkę, mało jest dzisiaj tak oryginalnych gier

 

parę screenów

 

 

da548b98-98a1-43b7-a8f2-61f0c8d13400.PNG

 

a607a2fc-ea29-41f4-b111-e2604d8cfe7e.PNG

 

b4ff087a-ddd3-4a1a-980a-fa3d5d0da30c.PNG

 

7b37c5e7-293b-46ba-ab50-104d861096d1.PNG

 

 

Edited by asax

Share this post


Link to post

No więc gram sobie w tę gierkę i jest całkiem przyjemnie, ale nasuwa mi się jedno pytanie które zamieszczam w spoilerze.

 

 

Pokonałem Viktora, ale aby kontynuować gra, ta wymaga ode mnie posiadania 30 rdzeni. Ja mam około 20 i szczerze nie chce mi się zdobywać reszty. Wcześniej czytałem, że teraz nie trzeba grindwać rdzeni, więc w jaki sposób mogę pchnąć fabułę dalej?

 

Share this post


Link to post

 

Czeka Cię jeszcze 5 pięter Eden Tower (które spokojnie można zrobić w 1,5-2 h. i pojedynek z ostatnim bossem. Wcześniej gra wymagała określonej coraz większej ilości rdzeni po każdym piętrze wieży, teraz gdy raz wejdziesz do wieży nic już Cię nie powstrzymuje aby pokonać ostatniego bossa. Także te 30 rdzeni musisz mieć.

 

 

 

 

BTW grindowanie rdzeni to złe określenie ponieważ zakłada w domyśle nudną monotonną czynność. A zdobywanie rdzeni poprzez odwiedzanie tych różnorodnych i wymagających dungeonów to esencja i cały hmmm rdzeń(?) tej gry. Dość powiedzieć że skończyłem grę z 52 rdzeniami pomimo że tylko 30 było wymaganych

Edited by asax
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Dzięki za sprawną odpowiedź. Zasadniczo racja, bo chyba z trzy opcjonalne dungeony zrobiłem, można nazwać "platformowe" etapy, a że gra daje mi silne skojarzenia z Sunsetem, to było całkiem przyjemnie. Od ostatnieg jednak się odbiłem, trzeba było jeździć tank'iem. Mówiąc krótko, sterowanie tym czymś nie jest najbardziej intuicyjne. No nic, trzeba popróbować inne, może będą ciekawsze. 

Share this post


Link to post

dokładnie, zwykła wersja sama instaluje defiinitive edition. Więc wystarczy kupić zwykłe pudełkowe Recore (no chyba że zależy Ci na nowej okładce, ale IMO oryginalne pudełko jest o wiele ładniejsze)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

W końcu udało mi się dorwać tą gierkę jakiś czas temu za sprawą game passa, poza drobnymi problemami technicznymi o których wszyscy pisali generalnie było bardzo fajnie mi w tej gierce. Świetnie się bawiłem, dopóki nie dotarłem do Eden Tower. Zrobiłem tam 1 piętro i generalnie wymiękłem. Nie cierpię tak sztucznego przedłużania gry. To tak jakby twórcom zabrakło czasu na zrobienie pełnoprawnego dungeona i na szybko w pustej przestrzeni zawiesili PIERDYLIARD przeszkód do przeskoczenia, a pomiędzy nimi okazyjnie plansze do strzelania. Zieeeeew... Żal mi tej gierki, zamiast grywalnego średniaka mogła być solidna przygodówka 8/10.

Share this post


Link to post

Mam to samo po dotarciu do Eden Tower nie chce mi sie już w to grać, szkoda bo zapowiadało sie naprawdę nieźle, a na 99% jej nie skończę:)

Share this post


Link to post

 

od jakiegoś czasu studio odpowiedzialne za Armature intensyfikuje rekrutacje nad jakimś nowym projektem. Poza tym dzięki twitterowi wiemy że aktorka która wcześniej wcieliła się w Joule prowadzi nagrania mo-cap, a ponadto Spencer i Loftis wielokrotnie podkreślali że jak ważne dla nich jest to IP

 

można więc z pewną ostrożnie zakładać że prędzej czy później dostaniemy kontynuacje, zwłaszcza że jedynka kończy się cliffhangerem. 

 

i szczerze mówiąc bardzo mnie to cieszy bo gra mimo mnóstwo błędów, niedoróbek i widocznych w braków budżecie ma naprawdę duży potencjał.

Od następnej części oczekuje, aby:

 

- miała inny silnik graficzny (Unity na konsolach to porażka),

- położyła większy nacisk na narracje i interakcje między postaciami (w pierwszej części te 2 elementy pojawiają się wyłącznie na samym początku gry i pod sam jej koniec, jakby na resztę zabrakło kasy xD), 

- rozwinęła idee dungeonów,

- nie do końca przypadła mi do gustu walka, mimo iż cały pomysł z żonglowaniem robotami i amunicją jest fajny to chciałbym aby dodatkowo była bardziej manualna,

 

no i to chyba wszystko, reszta może zostać  

Edited by asax

Share this post


Link to post

Też wam ta gra w hdr wygląda jak (pipi)? Wszystko przejaskrawione, piasek to jedna wielka biała i świecąca plama, a laska wygląda jakby przesadził z solarium? Grałem trochę bez hdr (bo zapomniałem przestawić xboxa na tryb 4k i hdr bo grałem u kumpla na projektorze fhd) i w sdr gra prócz slabszej jakości tekstur wygląda spoko, a hdr jest jakaś tragedia. Dodam, że taka forza, gearsy czy rdr (osxukane) w hdr wyglądają jak życie, tak więc to nie jest kwestia ustawień tv.

 

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.