Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano
nevermind_nathan_fillion.gif

Edytowane przez Hum

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 990,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Za Beyond3D forum:

 

PS3: Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)
X360: Bioshock 2 = 1280x720 (edge blur filter)

 

Także jakie 70% mniej pikseli ? Czas okulistę odwiedzić lub kupic TV HD.....
 

Opublikowano

Który by nie był. Kubotom nadal pękają odbyty, gdy ktoś wspomina, że PS3 była chuyowa i nie wyrabiała z większością gier w porównaniu do X360.

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Jak ja strasznie żałuję, że całą poprzednią generację siedziałem na PS3, a X360 kupiłem stosunkowo niedawno :frog: Teraz aż chętnie bym ograł na X360 te wszystkie multiplatformy które ograłem na PS3, żeby poprawić sobie wrażenie... 

Opublikowano

Który by nie był. Kubotom nadal pękają odbyty, gdy ktoś wspomina, że PS3 była chuyowa i nie wyrabiała z większością gier w porównaniu do X360.

 

Aż przyszedł Xbox One i nagle, magicznie rozdziałki itd przestały być ważne xD to właśnie wy bociki-szkodniki.

Opublikowano

Chłopcy, trochę rozsądku.

Kolega narzeka na różnicę rozdzielczości pomiędzy dwoma generacjami konsol (bo na to wychodzi gdyż wersje Bioshock2 na PS3 i X360 maja tą samą rozdziałkę).

I to jest bzdura.

Zaraz będziecie narzekać że Crash czy Mario64 chodzi 240p ?

Edytowane przez mrynk

Opublikowano

Aż przyszedł Xbox One i nagle, magicznie rozdziałki itd przestały być ważne xD to właśnie wy bociki-szkodniki.

Ważny, to Ty przestałeś być, gdy okazało się, że jesteś zwykłą stuleją i sebastianem jarającym się gierkami, które widzi najwyżej na standach w Media Markt.
Opublikowano

A to Figaro był kiedykolwiek ważny? :dog: Lubię Figaro, ale powinien gadać tylko o Nintendo bo o tym jako tako sensownie mówi :dog: 

Opublikowano

Różnica między działaniem gier na X360, a PS3 była wtedy zdecydowanie większa, niż jest między obecnymi konsolami.

 

Nikt nie mówi, że rozdzielczość nie jest ważna, ale te gadki o 720p są wyssane z dupy. Sporadyczne przypadki. Słabe multiplatformy na PS3 to był niemalże pewniak.

Opublikowano

Za Beyond3D forum:

 

PS3: Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)

X360: Bioshock 2 = 1280x720 (edge blur filter)

 

Także jakie 70% mniej pikseli ? Czas okulistę odwiedzić lub kupic TV HD.....

 

Kiedys za czasów istnienia poprzedniej generacji konsol byla taka strona lensoftruth.com, na której pokazywano różnice w grafice w poszczególnych grach na PS3 vs X360. Ona pokazala skalę dramatu, jakim był poziom wykonania Bioshock 2 na PS3. Rzeczywistość była chyba jeszcze gorsza.

Dzis strona juz nie istnieje, bo po prostu stracila racje bytu, ponieważ azaliż jednakże różnice pomiedzy multiplatformami w obecnej generacji są pomijalne... :lapka:

Opublikowano

Sam nie istniejesz

 

 

do tego chyba coś przyćpałeś bo oba porty były prawie takie same DF pisało:

 

2K has got a lot of the fundamentals right. Texture quality, texture filtering and lighting are all even between PS3 and Xbox 360. There's a somewhat pronounced gamma difference between the two console games, but while it looks like the 360 version has the deeper, richer palette it comes at the expense of some black crush. Resolution is native 720p, with what seems to be an extremely subtle edge blur of some description in effect on both console versions.

 

Onto the frame-rate tests and what we see is a fairly conclusive win for the Xbox 360 version of BioShock 2. There are three different tests in the following video: the first face-off with a Big Sister, including its introductory cut-scene, then two fairly intensive combat sessions from Pauper's Drop and the beginning of Siren Alley. The idea here is test a number of different scenarios that should put some strain on the modified Unreal Engine 2K is using for the game.

jedyny problem z ps3 to był pad, który to strzelanek w ogole się nie nadawał

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

xD czezaro jaki oszust.

Opublikowano

To może teraz wyciągnijcie z jego posta coś co nie jest bzdurą cwaniaczki?! I dare you

Opublikowano

no bociarze chyba nie mają oczu

Opublikowano

Bio 2 na PS3 z gorszym frejmrejtem. Reszta praktycznie taka sama. Bio 1 zarówno rozdziałka jak i FPS gorsze. 

Opublikowano

Chyba Ty.

Opublikowano

LMAO jeszcze go bronią

Opublikowano

Lens of Truth było bardzo stronniczą stroną, w zasadzie agitką MS-u na której pływało wiele botów w dawnych CW. Jak ludzie przestali LoT brać na poważnie, to stworzono Digital Foundry. No ale mniejsza już o historię, wspominając jeszcze Bioshocka 2, to ta strona -> http://www.gamesradar.com/the-top-7-ways-bioshock-2-is-better-than-bioshock-1/wiele wyjaśnia dlaczego Bio 2 > Bio 1. Ja się w zasadzie zgadzam, bo sam tak uważałem zanim przeczytałem to zestawienie :)

 

----------------------------

 

Wracając do teraźniejszości. "Nadkonsola" jak to blantman nazwał (czyli PC to grania, a w zasadzie to chyba nie bardzo, ale o tym za chwilę) otrzymała wczoraj kolejny port AAA z konsoli, tj. Need for Speed. Jak myślicie, udało się w końcu wydać choć jeden niespierniczony port na PC? Haha, jak pomyśleliście że tak, to walnijcie se jeszcze jednego barana w ścianę, bo ten pierwszy chyba wam coś nie tak poprzestawiał. OCZYWIŚCIE ŻE PORT JEST SPIE*DOLONY DO GRANIC, BO TO JEST PC, A PC OD DAWNA = SŁABA OPTYMALIZACJA.

 

http://www.gamezilla.pl/publicystyka/2016/03/wpadka-electronic-arts-nowy-need-for-speed-na-pc-jest-niegrywalny

 

 


Dziś premiera nowego Need for Speed na PC. Po ponad czterech miesiącach dzieło studia Ghost Games miało wyjść na PC dopracowane i zoptymalizowane. W tym drugim aspekcie nie ma tragedii - gra działa całkiem dobrze na najwyższych ustawieniach na karcie GTX 970, trzymając stale powyżej 30 klatek na sekundę. Gorzej jest jednak z dopracowaniem.

Problemy z Need for Speed na PC zaczęły się od sterowania. Gra miała problemy z wykryciem i konfiguracją moich dwóch padów - od Xboksa i PlayStation, które podpięte mam do komputera. Po półgodzinnej batalii zmuszony byłem się poddać i rozpocząć sprawdzanie gry na klawiaturze.

Szybko pożałowałem tej decyzji. W ciągu 45 pierwszych minut spotkało mnie bowiem sporo błędów, głównie spowodowanych przenikaniem przez podłoże wprost w otchłań niczego. W niemal każdym wyścigu. Na cztery wyścigi, trzy musiałem powtarzać właśnie ze względu na ten problem. Oznacza to jedno - w takim kształcie Need for Speed na PC jest całkowicie niegrywalny.

PS. Jako, że pojawiły się pytania o naszą konfigurację: Graliśmy na AMD FX6350@4,4GHz, GTX 970 i 8GB RAM. Gra płynna na ultra, ale pojawiają się właśnie takie problemy. Co więcej, błędy związane ze znikaniem ulicy, albo problemy z kontrolerami pojawiają się nie tylko u nas - głosy o takich rzeczach docierają do nas również od innych graczy. Przypominam - to, że gra działa na jednej konfiguracji, nie oznacza, że na innej jest równie dobrze zoptymalizowana. Mając na uwadze, że opisane przeze mnie problemy nie są odosobnionymi przypadkami, uważam za stosowne założenie, że winę ponoszą twórcy i słaba optymalizacja, a nie konfiguracje sprzętowe u tak dużej liczby osób.

 

W zasadzie to zastanawiam się czy jest sens pisania, że kolejny port AAA z konsol na PC jest nie tylko opóźniony, ale i spartaczony. Chyba bardziej sensowne byłoby wrzucanie tu newsów, że jakiś port nie jest. Ale wtedy bym musiał przestać wrzucać w ogóle...

Opublikowano

To ja mogę w drugą stronę? 3 przykłady pierwsse z brzegu.

 

Wiedźmin 3 - port na konsole s(pipi)ony na premierę

Firewatch - to samo

Soma- to samo

Opublikowano

Co było z somą? Grałem w okolicach premiery i chyba było wszystko okej.

Opublikowano

 

 

Lens of Truth było bardzo stronniczą stroną, w zasadzie agitką MS-u na której pływało wiele botów w dawnych CW

 

No chyba coś ci się usmażyło w tej główce - było dokładnie na odwrót. Jak boty namawiały by korzystać z Digital Foundry to był płacz klapów, tak samo broniły jak VGA Chartz xD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.