Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

a jutro premiera kolejnego killera na ps4 i vite, ojj kusi imporcik

 

ytCoiio.jpg

krT8hWe.jpg

LoathsomePeriodicKittiwake.gif

Edytowane przez Ficuś

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 988,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Trzeba będzie pozasłaniać okna w kawalerce :obama:

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Remedy to ta firma co kiedyś zrobiła dwie dobre gry (Max Payne, Max Payne II), a potem totalnie odje.bało?

Nigdy nie szanowałem.

 

Bo jak można szanować firmę, w której grze chodzisz od latarni do latarni jak jakaś (pipi)a? Żeby absurdu było mało, idziesz sobie przez budynek i atakuje cię WŚCIEKŁY REGAŁ, ale to jeszcze nic, kawałek dalej okazuje się, że podpadłeś wkur.wionemu KOMBAJNOWI normalnie akcja gorsza niż złomek z serii CARS. OJEJ SZCZELAM FLARĄ BO WŚCIEKŁE KSIĄŻKI MNIE GONIĄ, SZYBKO ŚWIEĆ LATARKĄ W ZOMBI BO ZARAZ MNIE POGRYZIEEEEE.

 

A potem zrobili jeszcze mierniejsze AMERICAN NIGHTMARE w którym chyba wypstrykali się z pomysłów, bo trzy razy było trzeba iść to samo. Czaicie typy? Trzy misje trzeba było powtarzać. Nie po to żeby wycalakować grę, tylko po to, żeby pchnąć fabułę dalej. Mierne i przereklamowane, ale i tak będzie tasowanko, bo przecież ATAKUJĄCY ŻURAW jest taki nowatorski (nie, nie jest - takie rzeczy mieliśmy w JRPG).

 

I jeszcze to porównywanie na siłę do twin peaks - fail, ta gra nie ma nic wspólnego z twin peaks.

 

Ja tam wolę serię U, ot luzacki indiana jones na miarę naszych czasów, Nathan Drake to bohater którego od razu się lubi - Naughty Dog wie co jest pięć, Crasha też polubiłem od pierwszego kontaktu. Ciekawe przygody, większy realizm, brak absurdów typu wkur.wione maszyny rolnicze próbujące mnie zabić, a teraz jeszcze to błoto wyglądające jak na renderach Motostorm :banderas:

Opublikowano

No QB sztos! Takiej strzelanki jeszcze nie było!

 

:dynia:

 

A była? Póki co QB wyróżnia się zarówno artystycznie jak i gameplayowo, dodatkowo gra jest sprzężona z wysokobudżetowym serialem

 

pierwsze reportaże odnośnie QB były bardzo pozytywne

 

 

Quantum Break represents a bold step for Remedy Entertainment and a high profile console exclusive for Microsoft. Having spent several hours playing and re-playing the opening four acts of the game, exploring its time manipulation powers and collecting pieces of its optional storytelling items, I’m certainly more encouraged than I had expected to be. The show offers an interesting take on the trans-media experience, which has not been very well represented in the past, and looks like it could be capable of some smart uses of its central themes. It may have suffered numerous delays during its development but Quantum Break could yet turn out to be worth the long wait.

 

 

Quantum Break is going to be an extremely interesting game. The mix of our time spent hands-on with the game and the live-action left us with a good feeling. The long wait and the delay from last year had cooled our expectations, but the preview event rekindled our hopes. It seems that Remedy has used that extra time well and Quantum Break looks like one of the most visually and narratively ambitious video games in a long time. It's a fascinating hybrid of a sci-fi action game and live-action storytelling, but it's almost impossible to gauge how well everything will lock into place by the end. There is also no avoiding that for some people the live-action scenes will feel like an unnecessary gimmick. Remedy seems to know this, but has chosen this route with the intention of breaking new ground in video game storytelling. We can't wait to get our hands on the final game in April.

 

 

It’s testament to just how much fun that core gameplay is that you’ll feel tempted to do so. Remedy may well have failed to reinvent the digital wheel here, but did anyone really want the studio that almost exclusively makes twisted takes on third-person shooters to do so? Behind the bluster, we seem to have a worthy new-gen expansion of Max Payne’s core ideals; of gunplay and time manipulation, and pulpy genre fiction - the very stuff that made Remedy famous in the first place. If that’s to be Quantum Break’s true legacy, I’m more than happy to get behind it.

 

Wszystkie jednak te artykuły są jednak kwestionowane, no bo siedemset dwadzieścia pe, a fakty są takie:

 

Póki co jedynym argumentem za beką z QB jest 720p

 

póki co jedynym argumentem za genialnością Uncharted jest grafika.

 

Remedy na przestrzeni lat wydał rewolucyjnego Maxa Payne'a i niepowtarzalnego Alan Wake, obie te gry były tez ponadprzeciętnie fabularnie.

 

Uncharted natomiast od lat wyróżnia się poziomem graficznym i mega dopracowanymi efektami specjalnymi, jednak od lat również wiadomym jest że jego jakość gameplaya zarówno tego strzelankowego jak i platformowego są mocno dyskusyjne.

 

Chociaż w sumie po co ja się rozpisuje, jak tutaj nowe IP (ponoć pożądane) od studia które spłodziło legendę jest kontrowane gifem z czwartego już kotleta od Naughty Dog.

Opublikowano

Uncharted 4 :

 

Genialna grafika

Genialna fizyka

Genialna muzyka

Super mega przygoda

Piękne kolory

 

 

Quantum :

 

720p

Korytarz pif paf

Wyblakłe kolory

Edytowane przez czeskimaster

Opublikowano

ale keczup tortex

Opublikowano

Uncharted 4 :

 

grafika

Skrypty

Boberek

 

 

Quantum :

 

Świetny tps

Śliczne kolory

Zaawansowana fizyka

Efekty graficzne

Genialna akcja

Efekt wow przy oglądaniu efektów

Serial zintegrowany z grą

Opublikowano

Nie no gurwa spójrzmy prawdzie w oczy. Jak widzę QB to widzę pusty, nudny, szarobury, schematyczny cover shooter. Od pierwszych gameplayów tak się zapowiadał. 

 

Uncharted ma ten plus, że poza fantastycznym wyglądem to jest Indiana Jones w wersji interaktywnej. Nawet jak są kapiszony to 100 razy wolę Uncharted niż QB, na które patrzę trochę z politowaniem i się zastanawiam co Remedy robi ze swoim życiem. :frog: 

Opublikowano

To są dwa różne światy, uncharted które kocha cały świat, świetna przygoda plus genialny dubbing, graficznie przeskakuje generację.

 

Quantum, zwykły korytarz z mocami po mocarzu, i strzelaniem do keczupu.

Opublikowano

Uncharted 4 :

Super mega przygoda

 

 

does not compute

Opublikowano

A jakie Ty masz moce po mocarzu pomijając ubytek tkanki szarej?

Opublikowano
Póki co QB wyróżnia się zarówno artystycznie jak i gameplayowo

 

no bo zaimplementowanie kilka razy większych lokacji niż w TR z 2013, prowadzenie pojazdów i możliwość unikania pifpaf to nie jest żadne wyróżnienie 

 

podświetlanie beczek to już wybitny przykład traktowania gracza jak śmierdzącego każula.

czy oni tam w Remedy nie wiedzą że gracz ma świadomość że jak w killroomie jest beczka to nie trzeba jej podświetlać bo każdy kurfa wie że jest tam od tego by wybuchnąć obok przeciwnika?

 

NO WŁAŚNIE 

 

 

Opublikowano

Wystarczy że patrzę na swoje ps4 i już moc przybywa, jakiś pomyślę ile gier będzie, w jakiej jakości to żal mi zielonych ludzików, że Ms ich wydymał na gierki, że prawilna oprawa ich ex będzie na pc, i że muszą grać jak zwierząta.

 

Podświetlane beczki plus przeciwnicy, tak jakby był mega za(pipi)isty otwarty teren, żeby gracz mógł ogarnąć co i gdzie na ekranie...

Edytowane przez czeskimaster

Opublikowano

sram na qb wyglada jak guwno, ale to pałowanie się do tej januszowej guwnogry z kapiszonami jest conajmniej zabawne

Opublikowano

 

Póki co QB wyróżnia się zarówno artystycznie jak i gameplayowo

 

no bo zaimplementowanie kilka razy większych lokacji niż w TR z 2013, prowadzenie pojazdów i możliwość unikania pifpaf to nie jest żadne wyróżnienie 

 

podświetlanie beczek to już wybitny przykład traktowania gracza jak śmierdzącego każula.

czy oni tam w Remedy nie wiedzą że gracz ma świadomość że jak w killroomie jest beczka to nie trzeba jej podświetlać bo każdy kurfa wie że jest tam od tego by wybuchnąć obok przeciwnika?

 

NO WŁAŚNIE 

 

 

blablablabla

 

nie uwierzę nigdy w słowa Naughty Dog po oszustwie z prezentacją The Las of Us na E3

 

uwielbiam tą grę ale ten pokaz to był bullshit

 

ale nie zabraniam słabym jednostkom wierzyć psiakom dalej :cool:

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Wystarczy że patrzę na swoje ps4 i już moc przybywa, jakiś pomyślę ile gier będzie, w jakiej jakości to żal mi zielonych ludzików, że Ms ich wydymał na gierki, że prawilna oprawa ich ex będzie na pc, i że muszą grać jak zwierząta...

 

No póki co pozostaje ci tylko patrzenie i wzdychanie do konsoli bo gier póki co nie ma. A jak zwierzęta to się gra na tosterze od sony, 20 fpsów w wiedzminie 3, dipy framerate'u do 10 fpsów w bloodbornie albo granie na kablu a nie daj boże w nocy bo budzi domowników

Opublikowano

W zime ps4 jest spoko, taki mały grzejnik i do tego ma jutubka :lapka:

Opublikowano

nie uwierzę nigdy w słowa Naughty Dog po oszustwie z prezentacją The Las of Us na E3

 

uwielbiam tą grę ale ten pokaz to był bullshit

 

ale nie zabraniam słabym jednostkom wierzyć psiakom dalej :cool:

 

Jest jeden problem ziomek. :problem:

Jak sam powiedziałeś TLOU na E3 to był pokaz. Sekwencje z jazdą jeepem z miejscami zmiennymi ścieżkami to było grywalne demo.

 

Nie no okej. W pełnej wersji zmniejszą rozmiary pokazywanych dotąd lokacji, wytną jeep, fizykę, destrukcję obiektów, oraz detale, które zdążyli poznać z padem w dłoni sami dziennikarze. i będzie 900p w singlu.

Opublikowano

Grywalne demo to też jest pokaz. Przejażdżka jeepem może trwać 10 minut, a otwartych lokacji może być 3 na krzyż, reszta to korytarz i skrypty. Ale fakt, pięknie wpadłeś w kolejną pułapkę od Naughty Dog.

Opublikowano

 

nie uwierzę nigdy w słowa Naughty Dog po oszustwie z prezentacją The Las of Us na E3

 

uwielbiam tą grę ale ten pokaz to był bullshit

 

ale nie zabraniam słabym jednostkom wierzyć psiakom dalej :cool:

 

Jest jeden problem ziomek. :problem:

Jak sam powiedziałeś TLOU na E3 to był pokaz. Sekwencje z jazdą jeepem z miejscami zmiennymi ścieżkami to było grywalne demo.

 

Nie no okej. W pełnej wersji zmniejszą rozmiary pokazywanych dotąd lokacji, wytną jeep, fizykę, destrukcję obiektów, oraz detale, które zdążyli poznać z padem w dłoni sami dziennikarze. i będzie 900p w singlu.

 

No był pokaz, ale ND mówiło, że takie zachowania będą w grze. Po czym się okazało, że AI w grze to poziom mraka. 

Opublikowano

Nie no gurwa spójrzmy prawdzie w oczy. Jak widzę QB to widzę pusty, nudny, szarobury, schematyczny cover shooter. Od pierwszych gameplayów tak się zapowiadał.

 

Uncharted ma ten plus, że poza fantastycznym wyglądem to jest Indiana Jones w wersji interaktywnej. Nawet jak są kapiszony to 100 razy wolę Uncharted niż QB, na które patrzę trochę z politowaniem i się zastanawiam co Remedy robi ze swoim życiem. :frog:

To obejrzyj jeszcze raz bo chyba przegapiles jak można kolesiowy podjechac time dashem i wyyebac z shotguna w mordę :fsg:

 

Oczywiście u4 gniecie wszystko, przecież to czołowe IP Sony więc nie może być inaczej :rayos:

 

A co do DS3 to kurrrrwa nie wiem co oni do tych konsol włożyli jak gubi klatki, a na takim gtx760 chodzi na ultra w 40 fps xddd

 

Pascalu przybywaj już rozkładany taboret.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Dark Souls 3 w 900p na Xbox One, ponoć mega chuyowy framerate

 

 

 

Mazzeo jaki podniecony nagle czyta temat Gafa, no tak, eksajcik ze zlych newsow o Sony to i gafowe obrazki nagle nie przeszkadzają xDDD

 

Figaro jaki posmutniały nagle przestał czytać Gafa, no tak, smuteczek ze złych newsów o Sony to i nie leci jak kot pęcherzem do CW z linkami do tweetów i obrazków.

 

 

jak się ocknął szybko xD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.