Opublikowano 27 stycznia 20178 l Lag kompletnie niszczy mechanike gry, nawet ten minimalny. Miałem do czynienia z gościem, który miał pomarańczowy a potem czerwony ping i nic nie mogłem zrobić, bo teleportował się wokół mojej postaci i ni było opcji reakcji na jego ataki. Odbijanie ciosów też trochę przez to skopane, a przynajmniej wydaje mi się, że to wina lagu, bo dobrze wykonuje tą mechanike tak jak stoi w samouczku (ciężki atak przy bloku kiedy się świeci garda przeciwnika) a raz to działa, raz nie. Gra się przyjemnie, chociaż jak dla mnie to tylko gierka w trybie 1v1 albo 2v2. 4v4 jest zbyt chaotyczne, mapki takie sobie i ogólnie walka średnio wypada w większej skali, ale to tylko moje osobiste odczucia, może komuś się to lepiej podoba. Dla mnie tylko duele. Klasy są zbalansowane, fajnie się nimi gra i podstawy szybko się ogarnia. No, może z wyjątkiem kitajców, którzy jak dla mnie mają lekko popsute klasy gdzie powinien jakiś nerf polecieć (szczególnie pinda z włócznią).
Opublikowano 27 stycznia 20178 l A sam mechanizm walki - trzeba się przyzwyczaić. Praktycznie przez całą walkę trzymasz L2 (tryb gardy) a prawa gałka odpowiada za trzy kierunki trzymania gardy (lewo/prawo/góra). Przechodzenie w czasie walki jest płynne, fajnie się blokuje ataki. Trzeba uważać i nie stać jak kołek non stop i blokować bo typ może Cię popchnąć, wybić z równowagi i wtedy przyje...e Ci 2x mocny atak, który praktycznie zabiera 50% hp. Czego mi w walce najbardziej brakuje (albo jeszcze tego nie ogarniam?) to fakt, że tu nie ma staminy. Sobies, przecież jest pasek staminy (kondycji).
Opublikowano 27 stycznia 20178 l Jak wygenerować te dwa kody aby udostępnić? mogę tylko zaprosić do znajomych na uplay.
Opublikowano 27 stycznia 20178 l Tak to działa, można zaprosić tylko 3 osoby z listy swoich znajomych na uplayu. Dostają wtedy maila z informacja o zaproszeniu, musza go potwierdzić, po czym przychodzi do nich mail z kodem
Opublikowano 27 stycznia 20178 l to jak ktoś chetny to zapraszać na uplay na ten sam nick Simonldz to podeśle zapro na ps4
Opublikowano 29 stycznia 20178 l Im dłużej w to gram tym bardziej frustruje a ta panienka z włócznią to chyba najbardziej, wali na dystans że aż miło robiąc przy tym obrażenia z krwawieniem i jak znajdzie sie jeszcze ktoś naprawdę ogarnięty to praktycznie jest pozamiatane.Brak 60 k/s bardzo boli po ogrywanym ostatnio Nioh jest ciężko i wolno, mogłoby sie wydawać że jest czas na w miarę szybkie reakcje a tu dupa, czasami graniczy łut szczęścia... łącza, robisz unik w bok a i tak dopada ciebie ciężka ręka niesprawiedliwości i pozostawia połowę paska życia.Grywalność trudno ocenić, nie przyciąga jak Nioh magnez że aż kusi na premierę ale dzięki takim sytuacjom kiedy kopniakiem wyrzucamy kolesia w ogień czy zeskokiem dobijamy na hita nawet pojawia się podjarka i pomimo że oprawa prezentuje się całkiem przyzwoicie bo i bliżej do prawilnego nextgena, technicznie większych braków też nie można zarzucić bo to jednak beta to jednak całość wypada dość średnio i nie wiem czy kiedykolwiek będę chciał sprawić sobie pełną wersje ale duży plus należy się dla Ubi że nie serwuje nam kolejnego tasiemca a całkiem świeże, krwawe mięcho ;)
Opublikowano 29 stycznia 20178 l Na ten gameplay ciężko patrzeć a co dopiero grać. Przecież to musi być katorga.
Opublikowano 29 stycznia 20178 l Ta gra ma taki problem, że nawet nie ma 30fps, przy większej zadymie jak tych kmiecieni na B się zejdzie to wszystko pływa, nawet na PS4 Pro. Ciężko wtedy z celnością i unikami w pojedynkach 1v1
Opublikowano 29 stycznia 20178 l UBI i rozgrywka sieciowa Ten element w ich grach spier.dolony jest od zawsze (no może w Division im jakoś wyszło).
Opublikowano 29 stycznia 20178 l A na innych platformach też jest problem z multi? Bo generalnie najwięcej ludzi narzeka na PS4. Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 29 stycznia 20178 l Mieszane uczucia co do gry, najlepiej to trzymac się w czworke na takiej dominacji i jak przeciwnik się rozproszy to nie ma szans. Dueale 1vs1 potrafią oddać skilla bo reszta to straszny chaos. Stylistyka mega i to mnie póki co to mnie najbardziej kupuje. Ps. Oprócz tych trzech trybów w pelej wersji będą jeszcze jakieś dostępne? Edytowane 29 stycznia 20178 l przez simonldz
Opublikowano 29 stycznia 20178 l Coś mi się wydaje że tak jak w ost. Rainbow6 , główne założenie to PVP a singla to będą jakieś strzępki no chyba że się mylę. Tryb 1vs1 najbardziej przypadł mi do gustu wraz opcjonalnym treningiem idealnym do wyśrubowania technik i wyuczenia comba jak już sie ogarnie to gra zyskuje w oczach a najlepsze jest to że potyczki z każdym są indywidualne i to się czuje.Wiadomo że z małą przewagą łącza ale główna moc leży po stronie skiila i zanim się jego ogarnie to trochę czasu upłynie i to jest w niej piękne bo pewnie giera na dłużej starczy.
Opublikowano 30 stycznia 20178 l Co do trybów to udało mi się zagrać w deathmatch 4vs4. Przez chwile coś się spartoliło przy odświeżaniu mapy zasobów, nie mogła się zaktualizować i zamiast potyczki 2vs2 pojawił się deatchmatch. Zwykła sieczka bez przejmowania punktów i z bardzo małą ilością minionów. Podobało mi się, taka ustawka 4 vs 4, bez biegania po mapie. Ogólnie beta utwierdziła mnie tylko w przekonaniu, że chce to mieć na premierę. 20 godzin przegrałem w betę i mało mi. Edytowane 30 stycznia 20178 l przez GoltaR
Opublikowano 30 stycznia 20178 l Ja jako osoba, która kompletnie się nie interesowała tytułem przed piątkiem... jestem kupiony, ale tylko trybem 1vs1. Pozostałe tryby to za duży chaos (4vs4 to w mojej ocenie katastrofa). Kupować grę dla za(pipi)istych duelów? Poczekam miesiąc, sprawdzę jak zachowa się cena używek i może kupię.
Opublikowano 30 stycznia 20178 l Ja jako osoba, która kompletnie się nie interesowała tytułem przed piątkiem... jestem kupiony, ale tylko trybem 1vs1. Pozostałe tryby to za duży chaos (4vs4 to w mojej ocenie katastrofa). Kupować grę dla za(pipi)istych duelów? Poczekam miesiąc, sprawdzę jak zachowa się cena używek i może kupię. powiem Ci, że też na początku takie podejście miałem: "tylko 1v1". w alfę zagrałem ze 3 walki może, a w betę z 14-16h. pod koniec zaczynało mi się nudzić już 1v1 i zacząłem grać też w inne tryby. męczyłem prawie cały czas jedną postać, to też może dlatego, ale chciałem nabić jej levelu :P Zastanowię się czy kupować bo gra może szybko się znudzić. Przeanalizuję jeszcze jakie i ile trybów będzie dokładnie... Edytowane 30 stycznia 20178 l przez JaZzXBF
Opublikowano 31 stycznia 20178 l Okazuje się, że jeszcze przed premierą dają ludziom otwartą betę. Ja nazwałbym to raczej "wersją demo multi". Z jednej strony to dobrze, bo więcej osób jeszcze sobie ogra. Mi osobiście daje to do myślenia, że twórcy są pewni swojego produktu (ciekawe jak serwery w ten weekend wypadną).
Opublikowano 31 stycznia 20178 l Nie ma opcji, żeby serwery UBI wytrzymały For Honor, Ghost Recon Wildlands i jeszcze The Division - to się musi sypnąć :)
Opublikowano 2 lutego 20178 l a ja podczas bety nie rozkminiłem jak wykonuję ciosy specjalne. ktoś pomoże? chyba że berserk którym grałem nie ma, ale wątpię Edytowane 2 lutego 20178 l przez JaZzXBF
Opublikowano 2 lutego 20178 l Nie ma opcji, żeby serwery UBI wytrzymały For Honor, Ghost Recon Wildlands i jeszcze The Division - to się musi sypnąć :) Jeszcze Rainbow dochodzi. W ten weekend to w ogóle polecieli darmowy weekend w r6 plus beta wildlands.
Opublikowano 8 lutego 20178 l dobrze mi się wydaje, że nie trzeba drugi raz bety pobierać tylko update dali przed open betą? Edytowane 8 lutego 20178 l przez JaZzXBF
Opublikowano 8 lutego 20178 l dobrze mi się wydaje, że nie trzeba drugi raz bety pobierać tylko update dali przed open betą? Dokładnie tak, u mnie pobrało około 8,5 GB do klienta zamkniętej bety. Czekam na jutro.
Opublikowano 8 lutego 20178 l dobrze mi się wydaje, że nie trzeba drugi raz bety pobierać tylko update dali przed open betą? Dokładnie tak, u mnie pobrało około 8,5 GB do klienta zamkniętej bety. Czekam na jutro. podbije na psn to może coś zagramy?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.