Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



Raptor

HALO 5 - Kampania & Cooperative (fabula, ustawki na coop, porady itp.)

Rekomendowane odpowiedzi

HALO 5 Kampania & Cooperative

 

Halo5_KeyArt_Horiz_Final1.jpg

 

Pierwsze emocje juz opadly, jak w tam wasze wrazenia z kampanii? Zadowoleni? Jak sie ma dynamiczny scaling itp.?

Zapraszam do dyskusji na temat fabuly (preferowane uzywanie spoiler tagow aby nie psuc innym zabawy), porady i rozne sztucki na Legendary, wszelkiej masci strategie czy ustawki na tryb Cooperative.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi


Jak już zmęczycie się kampanią i kooperacją :) to  w aplikacji Halo chanel od teraz można oglądać  film Halo Forward Unto Dawn jest za free.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Yap, ins, kubson, bede przy konsoli po 23, to wtedy możemy pograć, będziecie?

 

a jak nie to jutro o której?

 

Będę. Jeżeli jednak dziś komuś nie wypali to jutro od 12tej mogę grać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

Yap, ins, kubson, bede przy konsoli po 23, to wtedy możemy pograć, będziecie?

 

a jak nie to jutro o której?

 

Będę. Jeżeli jednak dziś komuś nie wypali to jutro od 12tej mogę grać.

 

rowniez bede i moge w sumie grac do rana xD juro na 99% bede dostepny od 12 ale nie obiecuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jestem teraz w pracy. Jutro kolo 13ej panowie bo kuzwa umre jak wstane po czterech godzinach.

Kampanie machnalem na Heroic. Spedzilem jakies 10h z gra i jest ok. Kampania jest dynamiczna, wartka

z wyjatkiem trzech wiadomych chapterow

i mozna sie zaciac na pare minut. Niestety gra

niemilo mnie zaskoczyla jakims mudżinem w roli protagonisty, wykreowaniu Cortany na badguya i wyebaniu jednego jedynego bossa, ktorego w finalowej walce mozna po prostu ominac czyniac ta walke na Legendary zbyteczna

.

 

Na jakim poziomie gramy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja tylko chciałem napisać, z własnej woli, że blantman to najlepszy kompan do coopa. Dzięki niemu praktycznie nasz team daje rade na legendary. Blantman to kumpel najlepszy, dba o nas lepiej niż ojciec. Podnosi, ratuje, załatwia badguyów przed którymi my tylko ucieczką się bronimy. Do tego zna na pamięć rozmieszczenie wszystkich inteli i czaszek i to nie prawda co mówią, że figuś musi ich za niego szukać przez pół godziny na necie w trakcie rozgrywki bo on wtedy jadł zupę, słyszałem jak siorbał. Blantman poświęca też dla nas swoje relacje z drugą połówką i nie ulega presji, a także nie opuszcza umówionych ustawek mimo bycia pod wpływem alkoholu, a nierzadko kaca, a od grania z nami może go powstrzymać tylko awaria prądu jak to się dzisiaj stao choć chodzą słuchy, że kobita wyłączyła mu konsole. pewnie to plotki, złe języki ludzkie. Także nasza drużyna dziękuje oficjalnie użytkownikowi blantman za bycie najlepszym graczem.

  • Plusik 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja tylko chciałem napisać, z własnej woli, że blantman to najlepszy kompan do coopa. Dzięki niemu praktycznie nasz team daje rade na legendary. Blantman to kumpel najlepszy, dba o nas lepiej niż ojciec. Podnosi, ratuje, załatwia badguyów przed którymi my tylko ucieczką się bronimy. Do tego zna na pamięć rozmieszczenie wszystkich inteli i czaszek i to nie prawda co mówią, że figuś musi ich za niego szukać przez pół godziny na necie w trakcie rozgrywki bo on wtedy jadł zupę, słyszałem jak siorbał. Blantman poświęca też dla nas swoje relacje z drugą połówką i nie ulega presji, a także nie opuszcza umówionych ustawek mimo bycia pod wpływem alkoholu, a nierzadko kaca, a od grania z nami może go powstrzymać tylko awaria prądu jak to się dzisiaj stao choć chodzą słuchy, że kobita wyłączyła mu konsole. pewnie to plotki, złe języki ludzkie. Także nasza drużyna dziękuje oficjalnie użytkownikowi blantman za bycie najlepszym graczem.

 

Nie ma za co :D Z tym prądem to nie wymówka dopiero o 23 przywrócili zasilanie. cała dzielnica wyłączona. Modlę się tylko aby po tej walce checkpoint się zapisał  bo jak nie to będzie trzeba powtórzyć :D

Edytowane przez blantman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja tylko chciałem napisać, z własnej woli, że blantman to najlepszy kompan do coopa. Dzięki niemu praktycznie nasz team daje rade na legendary. Blantman to kumpel najlepszy, dba o nas lepiej niż ojciec. Podnosi, ratuje, załatwia badguyów przed którymi my tylko ucieczką się bronimy. Do tego zna na pamięć rozmieszczenie wszystkich inteli i czaszek i to nie prawda co mówią, że figuś musi ich za niego szukać przez pół godziny na necie w trakcie rozgrywki bo on wtedy jadł zupę, słyszałem jak siorbał. Blantman poświęca też dla nas swoje relacje z drugą połówką i nie ulega presji, a także nie opuszcza umówionych ustawek mimo bycia pod wpływem alkoholu, a nierzadko kaca, a od grania z nami może go powstrzymać tylko awaria prądu jak to się dzisiaj stao choć chodzą słuchy, że kobita wyłączyła mu konsole. pewnie to plotki, złe języki ludzkie. Także nasza drużyna dziękuje oficjalnie użytkownikowi blantman za bycie najlepszym graczem.

Potwierdzam, dzięki Blant że możemy się opier.dalać w trakcie rozgrywki, prosiłbym tylko o nie zabijanie się nawzajem tak często dla jaj :shieeet:

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

O, o, powyżej dowód, my taktycznie obstawiamy tyły w formacji długi klocek z tetrisa a blant czyści mapę, oh Lord Dżizys, jak on ją czyści!

(mięciutkie puliki Vale na mej głowie i ten korkociąg :fsg:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja też. Moja póki co gra kampanie na swoim koncie, więc wyślijcie zaproszenie jak już wszyscy będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dziś zrobiłem 2 następne misje solo także znam rozmieszvzenie inteli i 3 czaszek. Wieczorem wam wszystko znajdę :)

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nasz szef banku informacji taki dobry :banderas:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

 

Yap, ins, kubson, bede przy konsoli po 23, to wtedy możemy pograć, będziecie?

 

a jak nie to jutro o której?

 

Będę. Jeżeli jednak dziś komuś nie wypali to jutro od 12tej mogę grać.

 

rowniez bede i moge w sumie grac do rana xD juro na 99% bede dostepny od 12 ale nie obiecuje

 

 

wbijajcie do grupy bo ja i yap juz jestesmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To jednak są napisy w PL? Zeratul na kanale, jak grał to widać napisy w PL, a ścieżka w ang. Coś mówił że trza region zmienić konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niestety wersja na płycie nie ma takiej opcji. Przynajmniej ta przeznaczona na nasz rynek. Masz albo wszystko po angielsku (dubbing i podpisy), albo wszystko po polsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Chciałem podziękować tu wyśmienitej coopowej ekipie. Carolek jest tak za(pipi)isty że nie potrzebuje youtuba aby znajdować intele. Figus zrobił skok po czaszkę udany z 2 razem a ja męczyłem się 15 minut :D . Kolega Figusia który z nami gra snajpienie ma we krwi.

 

Carolek do tego potrafi jak nikt inny uciekać i chować się co na legendary jest nie do przecenienia. Dzięki niemu prawie nigdy nie widzimy loadingów.

 

 

Przepraszam was też za to że kryzys w związku spowodowany halo 5 spowodował iż dziś graliśmy tylko 2,5 h :) . Do zobaczenia w Piątek po 19 :)

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam juz wszystkie czachy i intele. Rozmieszczenie tych pierwszych pamietam (do zebrania dwoch bodajze potrzebne bedzie czyszczenie map), ale intele moga znikac mi z pamieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość DonSterydo

A pamiętasz jakie czaszki są w 2-3 pierwszych misjach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Emm...misja druga Black Eye, misja trzecia Iron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mozna by zrobić dzis jedna / dwie misje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.