Opublikowano 23 lipca 20168 l Jest podział ale o wiele uboższy. Masz questy tylko dla postaci z najbliższego otoczenia nie ze szkoły jak w personach. Questów jest też zdecydowanie mniej. W personie 4 powiedziałbym że dungeony to 25 % czasu w grze a reszta to simsy. Tutaj ponad 50 % w dungeonach bo za dużo się nie dzieje. Powtarzam to taka persona light. Chociaż fabuła fajnie się rozkręca to do tej pory nie zbliżyła się do poziomu person. Dungeony to natomiast prawie 100 % persona. Z tych 3 gier polecam xenoblade jak interesuje cię bardziej świat i gameplay a tokyo jak prostą grę z kawaii fabułą która na pewno jest fajniejsza od tej w xeno.
Opublikowano 28 lipca 20168 l Kolejny rozdzial zaliczony. Wybila 40h. Myslalem, ze w systemie walki nic mnie juz nie zaskoczy ale na szczescie nie mialem racji. Postacie moga dodatkowo laczyc sie w pary i odpalac ubermocny atak laczony po wduszeniu w odpowiednim czasie 2 przyciskow. Teraz mozna czesac takie akcji, ze przeciwnicy nie maja szans. Chociaz pewnie kolejny dungeon wyprowadzi mnie z bledu. Poczatkowo udalo mi sie zrobic cos takiego Zaraz sekunde po tym bylo jeszcze lepiej
Opublikowano 28 lipca 20168 l grasz najczęściej w teamie z tsubasą i kirią ? Ja wywaliłem tsubase bo sam mam czar leczący i jadę z touma. Razem mamy elektryczność ogień i lód
Opublikowano 28 lipca 20168 l Moj podstawowy team do bicia bossow to Tsubaba i Touma. Tylko jakas dziwna choroba kaze mi pakowac wszystkie postacie ile wlezie - przydaja sie ich ataki przedluzajace chain nawet jak sa w skladzie rezerwowym. Touma swoja lanca wchodzi we wszystko jak w maslo. Swoja droga to szkoda, ze nie on jest glownym protagonista. Itsuki to taka typowa lama/sierota/cieplekluchy. Do pelnej "mocy" brakuje ci juz tylko wiatrow. U mnie Tsubasa puszcza.
Opublikowano 28 lipca 20168 l itsuki to idealny przedstawiciel protagonistów w jrpg. Prawie nigdy ten główny nie jest fajny zawsze poboczne lepsze:)
Opublikowano 1 sierpnia 20168 l W 5tym chapterze zaczal sie lekki recycling lokacji. Do tej pory cieszylem sie, ze kazdy kolejny dungeon jest oryginalny. Mam nadzieje, ze to tylko chwilowe i dalej bedzie lepiej. Byloby szkoda gdyby teraz gra dawala mniej frajdy z penetracji lochow skoro system walki jeszcze bardziej rozwinal skrzydla. Ten recycling ogranicza sie co prawda do "layoutu" dungeonow ale mimo wszystko trzymam kciuki za 6ty rozdzial. Musi byc lepiej. Musi...
Opublikowano 9 sierpnia 20168 l Pograłem na razie trochę ponad 4 godziny i jest dobrze. Na początku lekkie zaskoczenie że nie można grać ze słuchawkami podłączonymi do gamepada. Musiałem podłączyć do monitora. Jak ktoś nie ma audio jacka w tv/monitorze to wszyscy domownicy będą słuchali KOWASHITAI. Miejscami też fpsy mocno w dół lecą. Z tego co mi się podoba to świetna muzyka, bardzo pasująca do rozgrywki i ogólnego stylu gry. Może piosenki nie wpadają w ucho jak w Personach ale dają radę. Artstyle piękny, kolorowy aż się japa sama uśmiecha od patrzenia na tą grę. System walki też jak na razie bardzo fajny. Design przeciwników jest super. Tylko animacja postaci drewniana jak w podobnych grach na PS2. Względem fabuły nie miałem jakichś wydumanych wymagań bo wszyscy wiedzą że w JRPGach fabuła to infantylne pierdoły ale tu mi ona jakoś szczególnie nie przeszkadza. Tylko dialogi takie jakieś bez osobowości. Fajny motyw z wiadomościami na gamepadzie. Jak na razie gra mi się podoba.
Opublikowano 9 sierpnia 20168 l Jeżeli jRPG to tylko infantylne pierdoły to najwidoczniej ja się wychowałem w innym wymiarze bo Chrono Cross, Chrono Trigger, FFIX czy Legend of Dragoon raczej nie wpadają w kanon infantylnych pierdół.....
Opublikowano 9 sierpnia 20168 l Może raczej inne niż infantylne. Zachodnie RPG-i często udają poważne gry, a mają opowiastki rodem z marnych książek fantasy z serii D&D, co prowadzi nierzadko do mocnego zażenowania. Japońskie gry aż tak tego nie udają.
Opublikowano 10 sierpnia 20168 l Jeżeli jRPG to tylko infantylne pierdoły to najwidoczniej ja się wychowałem w innym wymiarze bo Chrono Cross, Chrono Trigger, FFIX czy Legend of Dragoon raczej nie wpadają w kanon infantylnych pierdół..... Ja nigdy nie grałem dużo w jRPGi dlatego może mam z nimi marne doświadczenia. Zawsze bolą mnie płaskie postacie i dialogi pełne ekspozycji. Dopiero ostatnio zgłębiam się w temat, dopiszę Chrono i Legend of Dragoon do mojej listy do ogrania. 14 godzin na liczniku, trzeci rozdział właśnie rozpoczynam. Muszę przyznać że boss w drugim dungeonie sprawił mi sporo problemów. Gdybym nie wykupił połowy Hee Hoo Mart to bym nie wyżył. Attack Mirror to naprawdę przydatny item. Fajne jest że każdy dungeon ma jakiś swój gimick. Czy tylko ja się w nich ciągle gubię? Edytowane 10 sierpnia 20168 l przez Hero of Orion
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Widzę że w tej grze bez grindowania się nie obejdzie. Jestem w 3 dungeonie i walczę z bosem na moście. Boss ma 31 lewel a jego 4 koledzy 28. Moja drużyna ma 30 lewele, średnio po 500 hp na postać. W jedną turę wrogowie zadają mi ponad 2000 obrażeń.
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l ja nie grindowałem w ogóle . Jakoś level zawsze był odpowiedni na bossa. Wystarczy taktykę dobrze dobrać i musisz poprawnie wykorzystać system walki. Jak tobisz to "na pałę" to tak wtedy musisz być kilka leveli wyżej. Jak umiejętnie wykorzystasz słabości bossa i obstawy to pięknie można ich kosić
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Widzę że w tej grze bez grindowania się nie obejdzie. Jestem w 3 dungeonie i walczę z bosem na moście. Boss ma 31 lewel a jego 4 koledzy 28. Moja drużyna ma 30 lewele, średnio po 500 hp na postać. W jedną turę wrogowie zadają mi ponad 2000 obrażeń.Ile masz teraz postaci poza glownym skladem? Nie pamietam juz na jakim etapie ale otrzymasz mozliwosc wlaczania do atakow pozostalych bohaterow (nie tylko tych z glownego skladu). Warto wykonywac misje poboczne/lojalnosciowe dla wszystkich postaci. Dzieki temu zyskasz sporo przydatnych umiejetnosci czy pasawnych skilli. Co do tego bossa to pokombinuj z jego slabymi stronami a obejdzie sie bez pakowania. Chociaz nie wyobrazam sobie ukonczenia tej gry i nie dopakowania kazdej postaci do solidnego poziomu. Pamietaj tez o pakowaniu statystyk broni. Jest tego tyle, ze glowa mala ale sie oplaca. Przy dobrej druzynie bedziesz w stanie wyprowadzac atak z okolo 20 chainami.
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Odpaliłem dzisiaj rano trochę ogarnąłem swój team i za pierwszym razem bosa pokarałem. Widocznie mój mózg wczoraj nie funkcjonował. Kupiłem lepsze trinkety i trzymałem straż przyboczmą bosa uśpioną za pomocą Kirii. Dopiero teraz jakoś jedna postać dostała skila że może włączać się do sesji po za walką.
Opublikowano 18 sierpnia 20186 l Tyle lat po premierze, a ta piosenka wciąż nie chce wyjść mi z mózgu. Mówiono coś o porcie na Pstryka?
Opublikowano 18 sierpnia 20186 l Oj, chciałoby się. Ale nie załamuję rąk w tym przypadku, bo Atlus już klasycznie planuje swoje gry latami. Mówimy o firmie, która wypuszczała swój największy projekt w historii na PlayStation 2 w 2008 roku, pierwszą grę na PS3 wydała w 2011, a na PS4 pierwsze porty wypuściła w 2016 (gry robione od wczesnego etapu z myślą o PS4 kilka lat później). Ogólnie więc spodziewam się, że ich ofensywa gier na Switcha ruszy za parę lat. Edytowane 16 maja 20204 l przez ogqozo
Opublikowano 14 stycznia 20205 l No i ruszyła, bo premiera portu za 3 dni. https://www.nintendo.com/games/detail/tokyo-mirage-sessions-fe-encore-switch/ Przeczytałem ten temat i raczej nie widzę potrzeby brania za pełną cenę, ale przyznam że jestem zainteresowany. Brakuje mi trochę jRPGów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.