Skocz do zawartości

State of Decay 2

Featured Replies

  • Odpowiedzi 700
  • Wyświetleń 100,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ammo - amunicja base - baza zombie - zombi food - jedzenie   tu macie moje spolszczenie które wystarczy do skończenia gry

  • Nie ma to jak wybrać się na questa w swoim najlepszym aucie na drugi koniec mapy w środku nocy. Auto naprawione, zatankowane i wjechałem na barierkę tak że samochód się zablokował  Trochę słabo bo z b

  • Kolejny mindfuck serwują zieloni bracia!  Nie powiem, początek sprawiał wrażenie rozpoczęcia całkiem ciekawej przygody, po 10 minutach byłem w stanie dać ocenę 7 blantmanów w skali na 10! Przez chwile

Opublikowano

Widać, że zmiana silnika mocno spowolniła prace nad grą. To wygląda jak jedynka z podkręconą grafą, nowym miastem i kilkoma bajerami. Nie znaczy, że słabo, bardziej powiedziałbym, że z pozoru mały przeskok, który powinien był być wydany dużo wcześniej. To pierwsze wrażenie jakie na mnie sprawia. Zobaczę co dalej, ale jakoś bardzo się nie napalam, gdzie jedynkę wyczekiwałem jak niemowlak cyca.

Opublikowano

Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. 

Opublikowano
W dniu 6.03.2018 o 22:09, kermit napisał:

mnie interesuje jedno

 

gram sam, mam baze, progres, postać, expa

 

dołączam do kolegów, co z progresem, czyja baza / questy ida na przod? czy rozwijam swoja postac / baze czy tylko blubera? to ważne, musimy to ustalić

o to to, chyba najbardziej interesująca mnie rzecz

 

jak nie miałem w ogóle podjarki grą tak jak zobaczyłem ten gameplay w coopie to mam ogromną ochotę zagrać, świetnie się to prezentuje

Opublikowano

@_Be_tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. 

 

obejrzę filmik do końca to może coś powiedzą o co-opie ale podejrzewam że u hosta cały progress kampanii się zapisze a zapasy czy fanty jakie sami zbierzemy czy rozwój postaci będą dostępne po powrocie do swojej bazy. tak by było najbardziej logicznie. questy pewnie się zapiszą i będą odhaczone. 

Opublikowano

olejcie juz jedynke i ostrzcie pady na maj 

Opublikowano
2 minuty temu, Colin napisał:

tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. 

 

daj spokój ta gra nie miała problemu z dropami ona sie czasami po prostu wieszała 

Opublikowano

:dunno: nie wiem, nie pamiętam żeby mnie coś takiego dotknęło. dropy się zdarzały przy większej akcji gdzie była horda i wybuchy ale nie kojarzę żadnego dramatu jak grałem.

Opublikowano

ja już nie gram w jedynkę że nie tracić hypu na dwójkę

Opublikowano
14 minut temu, Colin napisał:

:dunno: nie wiem, nie pamiętam żeby mnie coś takiego dotknęło. dropy się zdarzały przy większej akcji gdzie była horda i wybuchy ale nie kojarzę żadnego dramatu jak grałem.

Ja takich rzeczy nie zapomniam :potter: 

Nie bez przyczyn remaster ma gorsze oceny od podstawowej wersji z 360, bardzo słabo wykonany niestety.

Opublikowano

No remaster Gears of War też ma gorsz oceny od oryginału, a wygląda lepiej, działa lepiej i ma więcej zawartości, to akurat nie jest żaden wyznacznik ;) Ale fakt faktem, że remasterowi SoD wiele do ideału brakowało, ale grało się na pewno lepiej niż na X360, gdzie pierwowzór strasznie niedomagał.

Opublikowano

nie twierdzę że nie. grałem dość dawno to może mi umknęło z pamięci. dropy to pamiętam bo niekiedy potrafiło przyciąć mocniej niż qte w grach telltale. poza tym wersję z dodatkami miałem za free to nie wybrzydzałem :teehee:

 

zresztą nie ważne. wrócę może do dodatków to będę bardziej na to wyczulony. tak czy siak łapki za dwójce położę prędzej czy później bo prezentuje się przyjemnie. klimat i możliwości idealne do coopa

Opublikowano

ja mam cały czas remastera na płycie ale jakoś boje się uruchamiać. Mam dobre wspomnienia ze steamowej wersji. Ciekawe czy skorpion samym brute force polepsza działanie.

Opublikowano
1 godzinę temu, _Be_ napisał:

Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. 

No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala.

Opublikowano

Studio przez 2 czy nawet 3 lata przed premierą jedynki aktywnie działało ze społecznością cele konsultacji jak ma wyglądać finalny produkt. Ta gra miała prężne community zanim jeszcze pojawiła się na serwerach, dlatego chyba tylko Minecraft sprzedawał się szybciej po premierze na XBLA, bo sporo ludzi śledziło pracę Undead Labs. Sam też śledziłem ich poczynania przez co najmniej rok przed premierą i grałem day zero (grałem, kładłem się spać, wstawałem i grałem dalej :p).

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

Jedynka to sperdolina pod wzgledem technicznym, a remaster potrafi sie przyciac nawet na koxie wiec dobrze ze ogarneli doope i zmienili silnik. Gra w coopie bedzie zyla fest, az chce sie kupic wersje za 50 dolcow ale chyba poczakam az rzeczywiscie wyjda te dodatki bo przeciez i tak bede gral w game passie :potter:

Edytowane przez hav7n

Opublikowano
18 minut temu, MierzejX napisał:

No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala.

No ja nie śledziłem, dowiedziałem się dopiero jak już gra była dostępna na XBL

Opublikowano

kurcze fajnie to wygląda

Opublikowano

Permadeath, resource management, relationship building, vehicle procurement, maximizing your community’s skills, building outposts, trying to figure out which survivors are friends or foes – all of it and more are what made State of Decay special. And State of Decay 2 deepens all of these systems and more, with the result being a game the Undead Labs team had to peel me away from after I spent two days with it. It’s fair to wonder how it’s going to run on a stock Xbox One – I only played it on a high-end PC, to which an Xbox One X should compare nicely – but from what I’ve seen so far, State of Decay 2 may be a steal at $30. And playing it reminded me that, annoyingly, there haven’t been any State of Decay copycats in the five years since the first game. Thankfully, the real thing returns soon enough.

http://m.uk.ign.com/articles/2018/03/09/state-of-decay-2-first-hands-on-bigger-better-and-more-rpg-y

Opublikowano

Idzie pograć w to solo czy nie ma sensu?

Opublikowano

jedynka była tylko solo 

Opublikowano

Wygląda fajnie. Miód się wylewa z ekranu, lubię takie gierki w starym stylu, bez mln pompowanych na scenki i dialogi. Może wezmę, bo X1 się kurzy.

Opublikowano

Faktycznie. Co za geniusze wpadają na takie pomysły... Jakby nie mogli normalnie zrobić Ultimate Edition że steelbookiem :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.