Skocz do zawartości

State of Decay 2


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Sam kupuje pudełko ale game pass w takie grze to za(pipi)ista opcja. Kolega nigdy by pudełka nie kupił a tak pogramy na premierę w coopie on z game passa ja ze swojej kopii. Jak ja w pierwszej części chciałem coopa i wreszcie się doczekam:D

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
4 minuty temu, asax napisał:

Widzę że sporo osób narzeka bardzo na rozwiązanie  kooperacji. Nigdy nie grałem w pierwszą część więc może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi w tej burzy? 

A jak jest rozwiązana kooperacja? Zarzuć cytatami.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, _Be_ napisał:

A jak jest rozwiązana kooperacja? Zarzuć cytatami.

 

Cytat

Again, I like the idea of State of Decay 2's co-op, but in practice it is not realized well. Only the host can select quests, for example, and it's not totally clear who the host is. Worse than this, you can only travel a short distance away from the host before the game pulls you back to your friend's approximate vicinity.

Why can't our team of four split into two pairs to approach a target from opposite directions, or go off to accomplish separate objectives? You're forced to stick together, which makes it even more frustrating when you receive a notification to say your base is under attack--why can't one of our squad remain at home to defend us from opportunistic zombie hordes?

https://www.gamespot.com/articles/state-of-decay-2-still-feels-rough-despite-some-pr/1100-6458609/

 

nie znam się, ale wygląda mi to trochę na burze w szklance wody. Ale ze względu na to że co jakiś czas przewijały mi się gdzieś narzekania to chciałem się zapytać 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Hmm, ale faktycznie nie brzmi to najlepiej, pewnie kwestia taka, że konsola jest za słaba aby przeliczać hordy zombie w kilku miejscach jeśli 4 osoby zdecydowałby się być w innych częsciach mapy więc postanowili zrobić coś takiego. 

 

No nic, poczekamy na fulla.

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze - jak można nie wiedzieć kto jest hostem skoro dołączamy do gry jednej konkretnej osoby... Po drugie, byłoby naprawdę niefajnie gdyby team nie mógł się całkowicie rozdzielić, ale pisze to osoba, która dołączyła do gry "Stevena" i nie wie, że "Steven" jest hostem, więc ciężko powiedzieć czy czegoś nie pochrzanił.

 

EDYTA: Ale może być też tak jak pisze kalafior ;)

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, milan napisał:

No super, czyli jak zaczne grac znowu team  z blantmanem, i  reszta stwierdzi ze plan blanta jest do chrzanu, to po ucieczce przed nim i tak nas do niego przeniesie.

A miało byc tak pieknie, najpierw brak węzyka i kanistra, teraz to.

Wreszcie coop idealny aby nakaramić mojego wewnętrznego dyktatora. Nie będzie rozdzielania się i głupich zabaw. :D Będzie plan i będziesz z niego rozliczany

04931aa2d7182b6cc6114abe32d02d44,750,0,0

Edytowane przez blantman
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Dobra okazało się, że ultimate edycja to lepszy deal jednak więc będzie grane 4 dni przed :banderas: 

 

Poczytalem troche o co-opie, i tak jak zauważył koleś na twicie wrzuconym przez Havena, gra działa na zasadzie tetheringu tak jak Far Cry 5 na przyklad

 

state-of-decay-2-tethering.jpg?itok=v8_bm5Gy]

 

Zielone trójkąty to postacie, z tego co czytałem to tethering nie jest uciążliwy ale nie pójdziemy w dwie różne strony i nie bedziemy mogli robić oddzielnych misji grając w co-opie (wydaje się logiczne). Jak za daleko znikniesz od hosta zostaniesz do niego przeniesiony, ponoć odległości są wystarczająco duże, że większość osób nie powinno narzekać. 

 

Dołączanie do hosta równa się temu, że jesteś w ich bazie czyli wszystko co za tym idzie tj jego społeczność, jego progress w historii i elementy bazy. Fabula jest nieliniowa. W co-opie zdobywasz punkty Influence (te same które byly potrzebne do rozwoju bazy w jedynce) i loot i obie rzeczy przenosisz do swojej gry/bazy. 

 

Perma-death występuje w co-opie czyli zgon u hosta równa się zgonowi postaci wszędzie. 

 

W bazach będą tzw facilities, których rozwój wpływa na poszczególne elementy i boosty podobnie jak w jedynce - w warsztacie rozwijamy bronie, w ogródku produkujemy jedzenie i tak dalej i tak dalej. Tutaj wielkiej zmiany nie ma. 

state-of-decay-2-facilities.jpg?itok=mSoWGcGx

 

 

 

 

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...