Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze mowiac nie wydaje mi sie bo przeciez to sa bebechy pctowe i nawet na xboxowej esce gry potrafia delikatnie lepiej chodzi bo cos tam podrecili, a na Skorpio niby dynamiczna rozdzielczosc ma byc mniej dynamiczna i osiagac wieksze wartosci z automatu bez zadnych latek.

 

No nic, czekam na testy i porownania.

Odnośnik do komentarza

Ok faktycznie troche się poje.bałem i wywiadzie bylo cos takiego

 

 

W trybie Pro konsola korzysta ze wszystkich zasobów karty graficznej taktowanej częstotliwością 911 MHz - to 14% więcej niż w PS4, co w ostatecznym rozrachunku daje nam przyrost mocy obliczeniowej o 2,24 raza. CPU nie doczekało się podobnego wzmocnienia - Sony tłumaczy to koniecznością zachowania kompatybilności z podstawową wersją PS4 wyposażoną w średniej mocy rdzenie Jaguar.

 
- W przypadku gier z niestabilną płynnością animacji, efektem będzie większa liczba klatek na sekundę. Ale zależało nam też na interoperacyjności. Chcieliśmy, żeby te 700 tytułów dostępnych na rynku działało jak trzeba - wyjaśnia Cerny.

 

oraz

 

 

Rodzi się pytanie, czy w trybie „PS4” konsola będzie, jak ma to miejsce w przypadku Xbox One S, korzystała z dodatkowej mocy obliczeniowej oferowanej przez GPU lub taktowania zegara szybszego o 111MHz. Ale Sony nie zamierza ryzykować - chcą, by konsola obsługiwała wszystkie 700 dostępnych na rynku tytułów.

 
- Po przeprowadzeniu licznych eksperymentów polegających na odpaleniu różnych gier na szybszym sprzęcie, przekonałem się, że... [śmiech]. Uważam, że najważniejsze jest zapewnienie bezproblemowej obsługi dostępnych tytułów. Nie chcemy, żeby po przesiadce z PS4 na PS4 Pro gracze mieli kłopot z jakąś grą.
 
Choć pod względem architektury PS4 Pro nie różni się wiele od PS4, nowa konsola została wyposażona w wiele usprawnień. Potrzebowała też więcej pamięci.
 
- Uznaliśmy, że grom przyda się trochę więcej RAM-u - jakieś 10% więcej - i wyposażyliśmy konsolę w 1 GB wolnej, klasycznej pamięci DRAM - wyjawia Cerny, potwierdzając, że chodzi o DDR3. - Kiedy na PS4 użytkownik przełącza się między aplikacją - np. Netfliksem - a grą, Netflix nadal działa, jest schowany w pamięci. Dzięki temu możemy szybko przełączać się między programami. Nic się nie dogrywa, bo aplikacja jest dostępna w tle.
 
Można by rzec, że to dość ekstrawaganckie zastosowanie szybkiej pamięci GDDR5 wykorzystanej w PS4, dlatego w Pro do przechowywania aplikacji wykorzystano DDR3, co automatycznie uwolniło część RAM-u dostępnego teraz dla deweloperów.

 

czyli w sumie nie jasne ale wydaje mi się, że można liczyć na stabilniejszy framerate


Blubi ja nie chce tego kupic, tak sie tylko pytam : *

 

jestem na kacu i nie potrzebnie tak zaareagowalem kolego złoty:*

Odnośnik do komentarza

Szczerze mowiac nie wydaje mi sie bo przeciez to sa bebechy pctowe i nawet na xboxowej esce gry potrafia delikatnie lepiej chodzi bo cos tam podrecili, a na Skorpio niby dynamiczna rozdzielczosc ma byc mniej dynamiczna i osiagac wieksze wartosci z automatu bez zadnych latek.

 

No nic, czekam na testy i porownania.

 

Pro ma multi gpu i bez łatki drugie jest nieaktywne wdg tego co mówi Cerny + zegary default.

Konsola w starych grach będzie pewnie chodziła cichutko bo podzespoły są też wykonane w niższym poziomie technologicznym jak PS4 Slim (pobiera tez mniej prądu), test głośności i temperatury to chyba w grach z łatką dla Pro.

 

Tomb Raider byłby idealnym testem - Graczdari jeśli masz tą gierke prosze zobacz na tym :)

Odnośnik do komentarza

Jak już będzie to szybki test:

 

- Zebrałem wszystkie gry na PS4, które już oficjalnie mają łatkę do PS4 PRO, czyt. ROTR, TLOU, DEUS EX: ROZŁAM, dziś będzie też COD: IW ....jakieś jeszcze pomysły?

- VR i DriveClub by zobaczyć czy tam też jest jakaś obsługa o której się nic nie mówi i czy będzie coś lepiej

- Odpalę też jakąś grę bez obsługi PRO by zobaczyć jak to działa (Watomierzem sprawdzę czy faktycznie działa tylko jedno GPU i zestawie to z konsolą premierową). Framerate w niektórych grach powinien być lepszy, bo jednak CPU ma wyższy zegar

- Przejrzę menusy (prawie wcale się nie różnią bo widziałem ostatnio na devkicie) + nagram jakieś video bezpośrednio z gry (by ocenić jakość tego nowego trybu 1080p)

- No i reszta to normalny unboxing + testy głośności.

 

Dotrze to dam znać i wstawię fotki. 

  • Plusik 7
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak odnośnie patchy, to trochę beka że rakowa Bethesda zrobi patcha z poprawioną grafiką dla Fallout 4, a CD Projekt który kreuje się na przyjaciela graczy to olał :P

Z tym, że Fallout nawet z patchem będzie wygladał jak guwno a Wiedzmiń nawet bez pacza zrywa papcie. Lepiej niech siedzą nad tym Cyberpunkiem.

Odnośnik do komentarza

 

Tak odnośnie patchy, to trochę beka że rakowa Bethesda zrobi patcha z poprawioną grafiką dla Fallout 4, a CD Projekt który kreuje się na przyjaciela graczy to olał :P

Z tym, że Fallout nawet z patchem będzie wygladał jak guwno a Wiedzmiń nawet bez pacza zrywa papcie. Lepiej niech siedzą nad tym Cyberpunkiem.

 

 

 

Szkoda tylko, że W3 nie grzeszy wydajnością. Nie muszą przecież robić patcha pod 4K wystarczy full HD z lepszą wydajnością ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...