Opublikowano 27 października 20168 l Witam, Zakładam temat bo nie ma go w tym dziale a scena istnieje i rozwija się całkiem prężnie.
Opublikowano 27 października 20168 l Jeszcze jak.https://gbatemp.net/threads/a-few-words-on-iosu-rednand-and-iosuhax.445953/page-1
Opublikowano 28 października 20168 l Autor A czy już można homebrew z dysku odpalać? Z kart SD chodzi czasem bardzo wolno.
Opublikowano 28 października 20168 l A czy już można homebrew z dysku odpalać? Z kart SD chodzi czasem bardzo wolno. homebrew czy kopie bezpieczeństwa? Bo na kopie swoich gier jest już sposób by je instalować na pamięć wewnętrzną lub pendrive, homebrew na razie nie.
Opublikowano 30 października 20168 l Nie wiem czy to dobry temat, ale czy istnieje opcja, żeby przez WiiU gamepada grać w gry z innych konsol ? Może jakieś homebrew daje taką opcję?
Opublikowano 31 października 20168 l Nie wiem czy to dobry temat, ale czy istnieje opcja, żeby przez WiiU gamepada grać w gry z innych konsol ? Może jakieś homebrew daje taką opcję? niestety jeszcze nie. Od dziś można bez użycia żadnej gry zrobić softmoda trybu vWii https://gbatemp.net/threads/wuphax-hacking-vwii-with-iosuhax.446786/ Jakby ktoś miał problemy z zrobieniem tego to zapraszam na PW.
Opublikowano 2 listopada 20168 l Nic nie trzeba robic, wchodzisz na tą stronkę http://www.loadiine.ovh/gate.php i masz przerobioną konsole online
Opublikowano 2 listopada 20168 l Autor Kolega pisze o vWii czyli emulowanym Wii wewnątrz WiiU - do tej pory potrzebna była wybrana gra do tego.
Opublikowano 13 listopada 20168 l RegionFree dla SysNAND/RedNANDhttp://gbatemp.net/threads/regionhax-how-to-get-regionfree-on-wiiu.448468/ Edytowane 13 listopada 20168 l przez blakuś
Opublikowano 24 listopada 20168 l Jako że sporo osób się pyta co zrobić aby gry z GC działały na WiiU więc zapodam w spoilerze krótki poradnik: Na samym początku musimy skompilować iosuhax od użytkownika FIX94:https://gbatemp.net/threads/building-iosuhax-on-windows.447023/Jego exploit różni się tym od exploitu Dimok'a że ma tylko aktywny w tle wupserver który jest potrzebny do softmodu vWii, exploit Dimoka umożliwia zrzucenie swojej pamięci NAND na kartę SD a potem możliwość jej emulowania ( RedNAND - dodatkowo omija zabezpieczenia i można wiele ciekawych rzeczy uruchamiać ).Jeżeli gdzieś w odmętach internetu znajdziecie już skompilowany plik to tak czy siak polecam instalacje pythona i innych aplikacji z linku powyżej, są niezbędne dalej.Jak już skompilujecie pliczek fw.img od FIX94 pora użyć tego:https://gbatemp.net/threads/wuphax-hacking-vwii-with-iosuhax.446786/1. Dzięki CFWBooter uruchamiacie swój fw.img2. WiiU po chwili bootowania ( czerwony ekran z napisami co dokładnie ładuje ) wróci do menu głównego - wtedy wupserver jest aktywny.3. Następnie według poradnika powyżej.Jak już zainstalujecie Homebrew Channel w pamięci vWii to obowiązkowo na wszelki wypadek robicie kopię całego trybu WiiU, co dokładnie jest do zrzucenia macie wyszczególnione tutaj:https://gbatemp.net/threads/the-definitive-vwii-hacking-guide.425852/Sekcja [Dumping and Backing Up Your vWii]Następnie według poradnika wyżej: [installing Custom IOS Files] ( tylko dla tych co chcą odpalać swoje kopie gier z Wii ) -> [installing a Backup Launcher] ( dla chętnych ) -> [installing Nintendon't]Główny temat dokładnie wyjaśniający jak instalować Nindendon't jest tutaj:https://gbatemp.net/threads/nintendont.349258/Oczywiście na WiiU nie zrobicie backupa swojej gry z GC, do tego jest potrzebne Wii z tego co wnioskuje.Nie trzeba odpalać Nintendon't przez backup launchery
Opublikowano 24 listopada 20168 l Autor I chodzą po tym wszystkie płyty? Jak oni to kminią... Magia czasem. Czemu Ninny nie pozwoliło na to samo? Przecież mogli by nawet te gry sprzedawać dalej. Ms sprzedaje gry z x360 które chodzą na XOne w pudełkach z XOne. Ktoś by to kupił. No nie chcą zarabiać głąby... Edytowane 24 listopada 20168 l przez NemoKOF
Opublikowano 24 listopada 20168 l I chodzą po tym wszystkie płyty? Jak oni to kminią... Magia czasem. Czemu Ninny nie pozwoliło na to samo? Przecież mogli by nawet te gry sprzedawać dalej. Ms sprzedaje gry z x360 które chodzą na XOne w pudełkach z XOne. Ktoś by to kupił. No nie chcą zarabiać głąby... No WiiU nie odczyta płytek z Gacka. Co ciekawsze - w drugim modelu Wii Nintendo zostawiło podzespoły Gacka, po prostu u(pipi)iło złącza i gniazdo kart pamięci. Nindendon't to nie emulator - to interpreter, dlatego jest taka duża kompatybilność z grami. Edytowane 24 listopada 20168 l przez blakuś
Opublikowano 24 listopada 20168 l Autor No ale lepiej - zostało to nawet w WiiU - skoro Nintendont sobie z tym radzi to sami powinni to zrobić i te gry sprzedawać w pudłach i z eShopu. Jest kupa zainteresowanych. I wcale nie trzeba HD Remasterów - ludzie grają w te gry bez tego - wystarczy je opisać jako VC i dać zdjęcie GC i tyle. Nie rozumiem wewnętrznych decyzji tej firmy. Edytowane 24 listopada 20168 l przez NemoKOF
Opublikowano 26 listopada 20168 l Panowie, bo chciałbym sobie zagrać w Super Mario Maker, tak normalnie w moją legitną kopię. Ale nie chciałbym przez głupi upgrade zablokować sobie CFW, bo na pewno mam jakąś starą, hakowalną wersję FW i nie wiem czy dziury nie zostały połatane. Jak to wygląda teraz na najowszym FW? Widziałem jakieś iosucfw, rednany, sysnandy (nie lubię tego pomysłu z dwoma systemami kurczę, nie wiem czemu), jak zawsze jestem w tym pogubiony. Na 3DS uprościli to już do takiego poziomu, że jestem w stanie to ogarnąć, ale tutaj nadal czuję się trochę zagubiony. To nie są trudne rzeczy, ale czasu braknie na zgłębianie się w to i śledzenie na bieżąco.
Opublikowano 26 listopada 20168 l O, dogrzebałem się do jakiegoś guide'a: https://gbatemp.net/threads/the-definitive-guide-to-wii-u-hacking.396828/
Opublikowano 26 listopada 20168 l Fakt. Nie sądziłem, że Wii U już prawie od roku nie było uaktualniane.
Opublikowano 26 listopada 20168 l Albo tak namiętnie działają przy Switchu, że zabrakło im sił przerobowych dla Wii U. Albo rzeczywiście postawili krzyżyk na Wii U, i są zdolni przymknąć oczy nawet na piractwo, byle by opylić to co mają w magazynach. Może przy premierze nowej Zeldy ktoś w Nintendo sobie przypomni, że od dawna nie mają zabezpieczonej konsoli
Opublikowano 27 listopada 20168 l Autor Może pat(pipi)a nie i wtedy wyrzuca update i gra będzie go wymagała? Who knows.
Opublikowano 29 listopada 20168 l Od wczoraj można zrobić softmod trybu vWii ( np. dla Nintendon't ) bez żadnego kompilowania czy stawiania serwera.https://gbatemp.net/threads/wuphax-v1-1-hacking-vwii-from-wiiu-mode.446786/Potrzebny jest tylko Homebrew Launcher na WiiU
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Pobrałem gierkę, ale jest rozpakowana: mam pełno folderów. Jak to spakować do jednego pliku *.wud?
Opublikowano 7 kwietnia 20178 l Autor Skąd pobrałeś? Jak z serwerów Nintendo to wrzucasz ją na konsolę tzw. metodą brazylijską. Tutek: https://gbatemp.net/threads/wii-u-usb-loading-install-wiiu-games-to-usb-or-internal-memory.445514/
Opublikowano 7 kwietnia 20178 l Nie nie, z jakichś dziwnych torrentów:) Nie mam konsoli, tylko chciałem na emu Cemu sprawdzić. Wolę mieć porządek i w folderze jedna gra = jeden plik. Ale szukając google, przy okazji dowiedziałem się jak z pliku WUD np. 23 GB, odchudzić go do kilku GB.
Opublikowano 8 kwietnia 20178 l Autor Eee. masz pożliwość pobierania gier z serwerów Nintendo do metody brazylijskiej, trzeba je tylko potem zdekodować narzędziem z GBATemp. Gry są od razu bez zbędnego syfu i można je aktualizować w nowej wersji CEMU. Generalnie CEMU już teraz działa naprawdę fajnie. Dolphin odpala chyba już 100% gier z GC i 90 z Wii. Także jeszcze chwila i każdą konsolę stacjonarną Ninny można zastąpić PCtem ;-)
Opublikowano 18 sierpnia 20186 l Panowie, mam soft 5.5.2, jakieś tutki dla debila by te konsole przerobić?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.