Opublikowano 9 maja 20186 l W dniu 30.04.2018 o 20:09, Papaj napisał: Kupiłem w tej promce za 33 zł na PSN. Pierwszy świat zaliczyłem zdobywając wszystkie monety. Kamera faktycznie nie domaga. Przy ekramalnych wyczynach, trzeba obracać i kamerą i wężem, co powoduje niepowodzenia, wiec olewam kamerę i streruję tylko wężem na chybił trafił. Raz pomaga, raz nie ale często nie widać tego, gdzie chcemy sie zawiesić. Poza tym, dawno temu wymyślono patent na nachodzące elementy na ekran podczas obracania kamerą. Po prostu tło staje sie przezroczyste a my widzimy co robimy. Tutaj tego nie ma i jak ci krzaki zajadą na kamerę to jest koniec i nic nie widzisz. Ale gierka i tak pomimo swojego niekiedy wysokiego poziomu trudności - satysfakcjonująca. Siłą jest tu fizyka węża i to trzeba opanować. Żadnych szybkich i nieprzemyślanych ruchów i nawet z pozornie przegranej sytuacji można wyjść. Graficznie śliczna i w 60 klatkach. Tekstury żyleta. Przydałby się bardziej różnorodny soundtrack. Na jakiej kosnsoli grasz?
Opublikowano 9 maja 20186 l Na Pro. Grę już skończyłem. Zebrałem wszystkie monety i nieraz mocno się wkurzałem. Ostatni świat jest bardzo wymagający.
Opublikowano 3 maja 20195 l Na storze jest za 25zł. Skusiłem się i nawet nie zawiodłem się. Menusy amatorskie (btw: skoro jest trofeum za przechodzenie bez utraty żyć to powinno to być oznaczane gdzieś obok znajdziek), lagujące, ale reszta całkiem ok. Jestem w połowie drugiego świata i to na co mogę ponarzekać to że wężem trzeba wywijać aby się poruszał (wolałbym trzymać kierunek i by sam się snuł), za wolno "chodzi", a do tego kierunek łba jest zależny od kamery (byłoby lepiej gdy odpowiadały za to kierunki wychylenia lewej gałki). Gra jest trudna jeśli celuje się w zbieractwo. Denerwują mnie też dialogi/całe scenki, których nie można przewijać. Reszta cacy, za tę cenę mimo wszystko polecam. PS: Czemu to jest w dziale platformówki? Edytowane 3 maja 20195 l przez Berion
Opublikowano 4 maja 20195 l Kyrie elejson, spodziewalem sie krytyki pomyslu sterowania zdradzieckim wezem po planszach przypominajacych rajski ogrod.
Opublikowano 4 maja 20195 l Jakby miał imię na S to nawet bym nie uruchomił. ;p Edytowane 4 maja 20195 l przez Berion
Opublikowano 19 maja 20195 l Czy jest jakiś tajemny trick na to by wąż się sam nie rozwiązywał? Na przykład: owijam się o bambus, trzymam L2 (grip), nic innego nie dotykam, a on mi sam się powoli luzuje i spada w diabli... Mega to wkurza na tych powietrznych światach. Tak ma być czy może to ja o czymś nie wiem? Edytowane 19 maja 20195 l przez Berion
Opublikowano 19 maja 20195 l Nie ma lekko:)że się złapiesz i czekasz na dobry moment.Grip jest czasowy i musisz go używać ostrożnie.Najlepszy patent to złapać się i przemieści gdy za długo ,,stoimy''w miejscu. Na początku nie jest to takie trudne.Końcowe lewele z wiatrakami nad przepaścią to jest dopiero poezaja.Kamera czasem świruje gdy jesteśmy pod jakąś budowlą.Mogli dać jakieś odznaczenie czy w danym lewelu mamy zaliczony no dead run.Z drugiej strony leweli jest malutko więc to nie taki problem.Praktycznie ostatnie dwa to jest imo hardcore. Więcej się namęczyłem z laguną bez dotykania wody niż z przejściem bez zgonu.
Opublikowano 20 maja 20195 l Ja właśnie bez zgonu mam brakujące dwa ostatnie poziomy. I raczej odpuszczam przez tą fizykę. Gra jest fajowa mimo wszystko. Na Lagunie jedyny trudny moment bez dotykania wody to przejście przez kolce na końcu do żółtego kamyka. A to głównie dlatego, że ptak zajmuje się przez kilka sekund czymś innym niż ogon węża, do tego animacja trwa, a gad jest bez kontroli gracza... Edytowane 20 maja 20195 l przez Berion
Opublikowano 20 maja 20195 l No fakt .A od żółtego kamyka te dwa zeskoki to też była loteria.Ale się po prostu wróciłem po bambusie i zeskoczyłem na dół od tej głównej kładki.
Opublikowano 22 maja 20195 l @czesio83 A ja zrobiłem to tak, że wjechałem po ten kamyk na pełnej prędkości, tak by morda opadała w dół, potem przywołanie ptaka, powrót kawałek po bambusie, ale nie do końca na środek tylko zeskok na bambus po prawej i z niego na mostek do wyjścia (też uważając by nie zamoczyć ogona bo ptak montujący kamienie uzurpuje kamerę i póki animacja trwa to gracz nie panuje nad wężem). Natomiast co do dwóch ostatnich poziomów powietrznych to nie mam nerwów do tego. Za dużo losowości, szczególnie w tym "leap of faith". W każdym razie bardzo fajna gra. Za 21 czy tam 25zł to jak za darmo. Szkoda że tak mało poziomów. Przeszkadzają mi też trochę te filtry (za duży kontrast, a na mapach z lawą to wręcz za ciemno). Edytowane 22 maja 20195 l przez Berion
Opublikowano 9 listopada 20204 l Fajowa gra. Jestem taki cienki, że nawet tych niebieskich świecidełek nie zawsze zbiorę wszystkich. Grafika i muzyczka relaksują. Ile to ma poziomów?
Opublikowano 9 listopada 20204 l Och, gra jest uroczo oryginalna. Nieczęsto się zdarza grać w platformówkę, w której nie ma możliwości skakania. Chętnie bym przytulił dwójkę z rozwinięciem pomysłów i np. czymś w rodzaju... kooperacji? 1 godzinę temu, Figaro napisał: Ile to ma poziomów? 15. Zdecydowanie za mało. 100% postępu to obowiązek każdego gracza.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Ciekawa logika. Rozumiem, że gry powinny być obcinane z zawartości razem z obniżkami ceny.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.