Skocz do zawartości

Splatoon 2


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

 

Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach.

Trochę nonsens napisałeś, przemyśl to jeszcze.

 

Niny to jedyny producent wielkiej trójki, który na serio bierze -te mityczne- 60 k/s w swoich grach.

 

Może być?

Odnośnik do komentarza

A MS nie bierze? Trochę glupie to gadanie, zależnie od konceptu gry są projektowane pod 60 fps gry tj. Halo, Forza, Gearsy wszystkie smigają w 60fpsach (Gow w singlu cap na 30), na swtichu masz jedną grę singlową która jest 30 fpsach (reszty indyków nie licze bo to nie gry od N) i trzy kompetetywne gierki pod multi w 60 fpsach. Wyjdzie Xeno, które będzie smigać w 30 i co nagle już Nintendo nie podchodzi powaznie do tematu framerate'u?

Odnośnik do komentarza

Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy.  Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. 

Odnośnik do komentarza

Ja dopiero ostatnio przysiadłem do zeldy gram głównie w docku i spodziewałem się że gra będzie działać płynniej po paczach. Nie jest tak ze plynność animacji jakoś szczególnie przeszkadza w odbiorze gry ale wszechobecny pop-up i krótkie spadki są bardzo częste szczególnie w miejscach z obfitą florą.

Odnośnik do komentarza

Czasem klęka w trybie przenośnym w lesie gdzie jest master sword.

to jest wlasnie korok forest :P

 

kes - pop up jest mega widoczny w tej gierce, a takie sekundowe freezy to nawet w trybie przenosnym sie od czasu do czas zdarzaja jak zabije sie jakiegos mobka

 

mi po patchach w trybie przenosnych gra sie rewelacyjnie, w zupelnosci mnie zadowala taka plynnosc rozgrywki w sandboxie o takich rozmiarach

Odnośnik do komentarza

Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy.  Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. 

 

No ale zrozum, że to specyfikaja konkrentych gier wymusiła na nintendo te 60fpsów, strzelanka multi - 60 fpsów, bijatyka multi - 60 fpsów, scigałka z wii U - 60fps to samo jest z xboxem 

 

killer instinct 60 fps, forza 5/6/7 - 60 fps, gearsy ue/4 - 60 fps, halo mcc i wszystkie halo w multi 60fpsów (dobra wymieniłem wszystkie exy na xboxa i wszystkie mają 60fpsów! co za firma, cóż za podejscie do tych mitycznych fpsów!) 

 

Masz singlową grę i od razu jest 30 fpsów, Xeno też będzie miało wszystko zależy od konceptu gry i tyle a nie podejścia specjalnie firmy. Pierwszy Splatoon też latał w 60 fpsach, Mariany również (i Toad na silniku SM3D) nic rewolucyjnego w tym aspekcie się nie wydarzyło.

Odnośnik do komentarza

Bluber masz sporo racji ale np. w takim Arms gra w splot screenie działa dalej w 60 fps kosztem rozdziałki co fajnie pokazuje jakie są priorytety. Gry kompetetywne w 60 klatkach bez kompromisów w płynności animacji nawet na podzielonym ekranie, nie każdy developer to robi na sprzętach mocniejszych od switcha.

Odnośnik do komentarza

Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala.

Odnośnik do komentarza

Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala.

 

Forza 5

Killer Instinct

Forza 6

Gears of War 4 

Gears of War UE

Halo 5

Ori 

Titanfall

 

To nie są 4 gierki, ale dobra no poprostu się czepiam bo napisałeś troche naiwną rzecz. Niczym to się nie różni od innych wydawców, coś można zrobić w 60fpsach z korzyscią dla graczy to to zrobią bo po prostu nie wiem taka Bayonetta czy Arms w 30 fpsach były cięzko grywalne. Kończe ten offtop, rajos przenieś. Nintendo w ciągu 5 miesiecy zrobiła dwie gierki w 60 fpsach, rzeczywiscie oni to wiedzą o co chodzi w tych mitycznych 60 fpsach!

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...