Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

 

Gierka z psp sprobówałaby nie chodzić w 4k i 60fpsach. 

Crash?

 

 

patapon, locoroco, parappa, crash lata w 30 

  • Odpowiedzi 28,8 tys.
  • Wyświetleń 504,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • zrobiłem tak żeby się zgadzało    

  • To nie była miłość jak z 360'tka Ty miałaś teraflopy, a ja miałem sałatę. Impreza na E3, potem wziąłem cię na chatę Wtedy nie wiedziałem, że ogrywam zwykłą szmatę. O ósmej na live, czat, multi

Opublikowano

Pytam się w co idzie para poza dynamicznie 4k, a ten że w rozdzielczości xd. Ty to jednak jesteś specjalnej troski.

Napisałem na chwile obecna między innymi tak, idzie w rozdzielczość, ale to nie jest jedyne w co idzie, naucz się czytać.

 

Przykład pierwszy z brzegu dla Dirt 4

 

" Przejście na PS4 Pro zapewnia już szerszy pakiet usprawnień: ładniejsze cienie, lepsze pokrycie MSAA poza samochodami, dokładniejsze odbicia i detale środowiska. Do tego wygładzanie krawędzi w lusterku wstecznym, czego nie widać na bazowym PlayStation 4. Model PS4 Pro nie wymaga też prawie wcale skalowania rozdzielczości i niemal cały czas operuje w pełnym 1080p."

 

Tak wiec próbując robić ze mnie debila to sam z siebie go robisz.

Opublikowano

 

 

Gierka z psp sprobówałaby nie chodzić w 4k i 60fpsach.

Crash?

Crash to chyba w sztywnych 30 będzie smigał.

 

No podałem przykład Crasha, że nie będzie w 60 klatkach...

Opublikowano

Expert cwaniaczku Dirt 4 to nie jest pierwszy przykład z brzegu, to właśnie jest jedna z niewielu takich gier :teehee:

Kolejny przykład z brzegu

 

Prey

"Na początek oceńmy skalę zmian oferowanych teraz na PS4 Pro. Złe wieści są takie, że rozdzielczość to nadal 1080p, choć jakość obrazu jest lepsza. Pełnowymiarowe odbicia powierzchniowe przeniesiono z PC. Jest też wyższa jakość cieni, ale odstrasza nieco zauważalne ich ładowanie.

 

Wyższe filtrowanie anizotropowe płaskich powierzchni zapewnia metoda 16x, zamiast dotychczasowego 4x. Dodatkowe 512 MB pamięci pomaga w doczytywaniu danych, a więc zmniejsza „wyskakiwanie” detali obiektów zaraz przed postacią. Do tego bogatsze efekty cząsteczkowe oraz dalszy zasięg rysowania źródeł światła.

 

Wszystko to nie wpływa radykalnie na wygląd gry, ale na pewno szlifuje prezentację i zbliża oprawę nieco bliżej wersji PC w 1080p. Miło byłoby zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości, ale dobrze widzieć także i te poprawki"

Opublikowano

Dobra yebac to, Origins bedzie w 4k checkerboard i 30 FPS na XBO-X.

Spencer ty knurze klamliwy.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Spencer znów dostarcza - http://metro.co.uk/2017/06/14/phil-spencer-xbox-one-x-interview-most-people-just-want-to-go-play-games-6707712/

 

"We had Super Lucky’s Tale, that’s a big first party game."

 

funny-gif-cute-fox-laugh.gif

 

Wygląda lepiej od Kancka, więc z czego ha? 

 

Kolejna gra w true 4K i 60 fps, Path of Exile  na dodatek kolejny Dev potwierdza, że na XBOX ONE X gry przepisuje się błyskawicznie NICE.

Opublikowano

 

Expert cwaniaczku Dirt 4 to nie jest pierwszy przykład z brzegu, to właśnie jest jedna z niewielu takich gier :teehee:

Kolejny przykład z brzegu

 

Prey

"Na początek oceńmy skalę zmian oferowanych teraz na PS4 Pro. Złe wieści są takie, że rozdzielczość to nadal 1080p, choć jakość obrazu jest lepsza. Pełnowymiarowe odbicia powierzchniowe przeniesiono z PC. Jest też wyższa jakość cieni, ale odstrasza nieco zauważalne ich ładowanie.

 

Wyższe filtrowanie anizotropowe płaskich powierzchni zapewnia metoda 16x, zamiast dotychczasowego 4x. Dodatkowe 512 MB pamięci pomaga w doczytywaniu danych, a więc zmniejsza „wyskakiwanie” detali obiektów zaraz przed postacią. Do tego bogatsze efekty cząsteczkowe oraz dalszy zasięg rysowania źródeł światła.

 

Wszystko to nie wpływa radykalnie na wygląd gry, ale na pewno szlifuje prezentację i zbliża oprawę nieco bliżej wersji PC w 1080p. Miło byłoby zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości, ale dobrze widzieć także i te poprawki"

 

 

Zapomnialeś też napisac, że Prey na Pro jest niegrywalny xD

 

Opublikowano

Może, nie moje klimaty, dogłębniej mu sie nie przyglądałem.

Opublikowano

Dobra yebac to, Origins bedzie w 4k checkerboard i 30 FPS na XBO-X.

Spencer ty knurze klamliwy.

 

jakby jeszcze kogoś ta gra obchodziła :rotfl:

Opublikowano

Każdy dev który goni za rozdziałka powinien się smażyć w piekle.

 

Assassin - gra wyglada i rusza się jak goowno ale jest 4k (checkerboard)

 

Crackdown 3 - gra wygląda jak z 360 no ale jest 4k (podobno też checkerboard)

 

SoT - przemilcze tego duchowego spadkobierce Fable Legends.

 

Beztalenciom z MS nic nie pomoże, nawet najpotężniejsza konsola na świecie. Sony chociaż potrafi wycisnąć kosmosy w swoich exach, szkoda tylko że każda gra jest robiona na modę tlou. Całą reszta najlepiej ograć w fullHD na Ultra na PC.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Jakby Sony coś więcej pokazało to pewnie lista by była dłuższa.

Opublikowano

 

Expert cwaniaczku Dirt 4 to nie jest pierwszy przykład z brzegu, to właśnie jest jedna z niewielu takich gier :teehee:

Kolejny przykład z brzegu

 

Prey

"Na początek oceńmy skalę zmian oferowanych teraz na PS4 Pro. Złe wieści są takie, że rozdzielczość to nadal 1080p, choć jakość obrazu jest lepsza. Pełnowymiarowe odbicia powierzchniowe przeniesiono z PC. Jest też wyższa jakość cieni, ale odstrasza nieco zauważalne ich ładowanie.

 

Wyższe filtrowanie anizotropowe płaskich powierzchni zapewnia metoda 16x, zamiast dotychczasowego 4x. Dodatkowe 512 MB pamięci pomaga w doczytywaniu danych, a więc zmniejsza „wyskakiwanie” detali obiektów zaraz przed postacią. Do tego bogatsze efekty cząsteczkowe oraz dalszy zasięg rysowania źródeł światła.

 

Wszystko to nie wpływa radykalnie na wygląd gry, ale na pewno szlifuje prezentację i zbliża oprawę nieco bliżej wersji PC w 1080p. Miło byłoby zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości, ale dobrze widzieć także i te poprawki"

 

o no fakt filtrowanie anizotropowe zamiast 4x jest 16x dzięki dodatkowym 512MB pamięci RAM, jest też zwiększony LoD i SSAO, widać gołym okiem wprawnego konsolowca przecież

 

xDDDDD

 

usuń konto blacharzu yebany ;///

Opublikowano

Pokazało i to gry które wyjdą w tym roku. Spider, Detroit też kalka TLoU, już nie mówię o grach już wydanych, które. TLoU nie mają nic wspólnego.

Opublikowano

Pokazało i to gry które wyjdą w tym roku. 

 

Dwa DLC łaaaaaaaaaaaaaał :yao:

Opublikowano

Spider

Jak mogłem zapomnieć o tym festiwalu QTE. Przepraszam.

Opublikowano

 

 

 

boty próbują wprowadzić, że gra na konsolę plus pc to nie ex. co za samooranie :yao:

Siedzą w gownie po pas i postanowili robić przysiady, dobre swiry.
Jakie to jest smutne... miala byc kleska Microsoftu... wielka zapowiedz TLOU2, Bloodborne 2, Final Fantasy VII, Shenmue 3... nie wiadomo co jeszcze co Sony obiecuje od 3 lata i nic nie wydaje. A tu psikus... zapowiedzili spin off uncharted na 6 godzin i DLC do Horizon. Potem zrobili replay PlayStation Experience z 2016 i ze spuszczonymi glowami zeszli ze sceny. Klapom zostalo tylko babranie sie w spermie jak zobaczyli remake gry z PS2, bo to tej pory to Sony bardziej remasterami sie zajmowalo. Ale, ze ciezko im by bylo sprzedac remaster SotC po raz n-ty to juz wykosztowali sie... ale oczywiscie nie w 2017. Wszysctko przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem, zeby mozna bylo przynajmniej jeszcze 2 razy zapowiedziec. A temu to wszystko jedno... Shawn wysral by mu sie na klate a Yeti by to zlizal.
xDDDDDDDDDD

Miała być klęska microsoftu, ale jest wygrana, bo przez 3/4 konferencji zapowiadali indyki ze statusem launch ekskluziw no i bym zapomniał, pokazali nowy model porshe. Może za rok jakas pralka whirpola albo zestaw garnków? Spencer na pewno coś wymyśli. Sony to wystarczył trailer GoW aby przycmic tą zenada microsoftu. A TLoU2, BB2 czy FFVII, będą i zagramy w nie na ps4, a nie na tym x-smieciu bez gier.

 

 

Będą to śpiewka jaką słyszę od początku tej generacji jeżeli chodzi o PS4 i Sony. Delaystation FTW.

Opublikowano

 

 

Expert cwaniaczku Dirt 4 to nie jest pierwszy przykład z brzegu, to właśnie jest jedna z niewielu takich gier :teehee:

Kolejny przykład z brzegu

 

Prey

"Na początek oceńmy skalę zmian oferowanych teraz na PS4 Pro. Złe wieści są takie, że rozdzielczość to nadal 1080p, choć jakość obrazu jest lepsza. Pełnowymiarowe odbicia powierzchniowe przeniesiono z PC. Jest też wyższa jakość cieni, ale odstrasza nieco zauważalne ich ładowanie.

 

Wyższe filtrowanie anizotropowe płaskich powierzchni zapewnia metoda 16x, zamiast dotychczasowego 4x. Dodatkowe 512 MB pamięci pomaga w doczytywaniu danych, a więc zmniejsza „wyskakiwanie” detali obiektów zaraz przed postacią. Do tego bogatsze efekty cząsteczkowe oraz dalszy zasięg rysowania źródeł światła.

 

Wszystko to nie wpływa radykalnie na wygląd gry, ale na pewno szlifuje prezentację i zbliża oprawę nieco bliżej wersji PC w 1080p. Miło byłoby zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości, ale dobrze widzieć także i te poprawki"

o no fakt filtrowanie anizotropowe zamiast 4x jest 16x dzięki dodatkowym 512MB pamięci RAM, jest też zwiększony LoD i SSAO, widać gołym okiem wprawnego konsolowca przecież

 

xDDDDD

 

usuń konto blacharzu yebany ;///

Wpierd.oliles się w dyskusje a ja tylko kolejny raz udowodniłem ze mam racje, a teraz sapiesz jak małe dziecko które poleciało do mamy bo inne dziecko Cię obsypalo piaskiem.
Opublikowano

 

 

 

 

boty próbują wprowadzić, że gra na konsolę plus pc to nie ex. co za samooranie :yao:

Siedzą w gownie po pas i postanowili robić przysiady, dobre swiry.
Jakie to jest smutne... miala byc kleska Microsoftu... wielka zapowiedz TLOU2, Bloodborne 2, Final Fantasy VII, Shenmue 3... nie wiadomo co jeszcze co Sony obiecuje od 3 lata i nic nie wydaje. A tu psikus... zapowiedzili spin off uncharted na 6 godzin i DLC do Horizon. Potem zrobili replay PlayStation Experience z 2016 i ze spuszczonymi glowami zeszli ze sceny. Klapom zostalo tylko babranie sie w spermie jak zobaczyli remake gry z PS2, bo to tej pory to Sony bardziej remasterami sie zajmowalo. Ale, ze ciezko im by bylo sprzedac remaster SotC po raz n-ty to juz wykosztowali sie... ale oczywiscie nie w 2017. Wszysctko przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem, zeby mozna bylo przynajmniej jeszcze 2 razy zapowiedziec. A temu to wszystko jedno... Shawn wysral by mu sie na klate a Yeti by to zlizal.
xDDDDDDDDDD

Miała być klęska microsoftu, ale jest wygrana, bo przez 3/4 konferencji zapowiadali indyki ze statusem launch ekskluziw no i bym zapomniał, pokazali nowy model porshe. Może za rok jakas pralka whirpola albo zestaw garnków? Spencer na pewno coś wymyśli. Sony to wystarczył trailer GoW aby przycmic tą zenada microsoftu. A TLoU2, BB2 czy FFVII, będą i zagramy w nie na ps4, a nie na tym x-smieciu bez gier.

 

 

Będą to śpiewka jaką słyszę od początku tej generacji jeżeli chodzi o PS4 i Sony. Delaystation FTW.

 

 

 

Okrutna brudna prawa jest taka

DCHcfMbVwAQ3sjo.jpg

 

 

 

Ld0whAE.png

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Przecież Zeratul to większy beton on DonSterydo, zreszta pojawił się nagle po ucieczce Dona, przypadek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NIE SONDZE

Opublikowano

GqoTvUn.png

 

 

bf9.gif

Opublikowano

 

 

 

 

 

boty próbują wprowadzić, że gra na konsolę plus pc to nie ex. co za samooranie :yao:

Siedzą w gownie po pas i postanowili robić przysiady, dobre swiry.
Jakie to jest smutne... miala byc kleska Microsoftu... wielka zapowiedz TLOU2, Bloodborne 2, Final Fantasy VII, Shenmue 3... nie wiadomo co jeszcze co Sony obiecuje od 3 lata i nic nie wydaje. A tu psikus... zapowiedzili spin off uncharted na 6 godzin i DLC do Horizon. Potem zrobili replay PlayStation Experience z 2016 i ze spuszczonymi glowami zeszli ze sceny. Klapom zostalo tylko babranie sie w spermie jak zobaczyli remake gry z PS2, bo to tej pory to Sony bardziej remasterami sie zajmowalo. Ale, ze ciezko im by bylo sprzedac remaster SotC po raz n-ty to juz wykosztowali sie... ale oczywiscie nie w 2017. Wszysctko przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem, zeby mozna bylo przynajmniej jeszcze 2 razy zapowiedziec. A temu to wszystko jedno... Shawn wysral by mu sie na klate a Yeti by to zlizal.
xDDDDDDDDDD

Miała być klęska microsoftu, ale jest wygrana, bo przez 3/4 konferencji zapowiadali indyki ze statusem launch ekskluziw no i bym zapomniał, pokazali nowy model porshe. Może za rok jakas pralka whirpola albo zestaw garnków? Spencer na pewno coś wymyśli. Sony to wystarczył trailer GoW aby przycmic tą zenada microsoftu. A TLoU2, BB2 czy FFVII, będą i zagramy w nie na ps4, a nie na tym x-smieciu bez gier.

 

 

Będą to śpiewka jaką słyszę od początku tej generacji jeżeli chodzi o PS4 i Sony. Delaystation FTW.

 

 

 

Okrutna brudna prawa jest taka

DCHcfMbVwAQ3sjo.jpg

 

 

 

Ld0whAE.png

 

 

 

Analizowales ta liste na PS4 czy tylko wrzuciles bo wyglada na wieksza... Litosci.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.