Opublikowano 24 maja 20186 l 14 godzin temu, ornit napisał: edit: choć boję się, że ta kupa SF1 może dać popalić Daje, znam z autopsji przy okazji kontaktu z Capcom Classic Collection. To nie jest dobra produkcja.
Opublikowano 24 maja 20186 l Autor 31 minut temu, ciwa22 napisał: Daje, znam z autopsji przy okazji kontaktu z Capcom Classic Collection. To nie jest dobra produkcja. Jeśli używanie savów nie anuluje osiągnięć, to nie powinno być problemów Jedynie, co naprawdę wkurza w SF1, to brak możliwości kontynuacji podczas walki z Sagatem, musisz zaczynać od samego początku, dlaczego? Mógłbym jeszcze zrozumieć, gdyby cofnęli cię do walki z Adonem, ale żeby zaczynać od nowa?
Opublikowano 24 maja 20186 l Zostało jeszcze tylko 5 dni!!! Tu dobre wprowadzenie by James Chen I jeszczw to! Edytowane 24 maja 20186 l przez ornit
Opublikowano 26 maja 20186 l 3 dni do premiery! Filmik, z któregoś EVOlution. Japończycy na turniejach softbanują O. Sagata. W US&A nie mają takiego zwyczaju. Pod koniec filmu jak on go pięknie zarushował Dawno zapomniany klasyk. Napiszę tylko, że Ushi to nie jakiś noob tylko jeden z czołowych graczy. 1998 rok. Daigo Umehara po raz pierwszy na emigracji zarobkowej w Stanach Zjednoczonych.
Opublikowano 26 maja 20186 l Autor TIGER, TIGER... Kurczę, pamiętam jak pierwszy raz zagrałem w SSF2T na PC i zastanawiałem się czemu mam takie problemy z Sagatem, ciekawe czemu go tak dopalili w ostatniej (ostatniej w latach 90) inkarnacji SF2?
Opublikowano 27 maja 20186 l To jest akurat tak zwana „stara” wersja postaci O.Sagat wybierana kodem i nie mogłeś mieć z nim problemów bo CPU nie wybiera tych postaci na Twoich przeciwników w trakcie gry. Stare wersje różnią się od nowych brakiem paska supera, nie mogą wyrywać się z rzutów oraz posiadają swoje oryginalne kolory. Mają za to inne właściwości ciosów np. Są mocniejsze albo mają mniejsze recovery. O.Sagat jest prze(pipi)any z racji tego, że ma zmniejszone recovery po low tiger shot przez co walka z nim wygląda jak platformówka. Nie znaczy to, że inne „stare” postaci są tak samo silne i jedynymi, którymi jeszcze warto grać to tylko O.Ryu i O.Ken.
Opublikowano 28 maja 20186 l Autor Dostałm maila z KiG o wysyłce, jutro będzie granie, po raz pierwszy zagram w oryginalne SF3 i 2nd Impact
Opublikowano 29 maja 20186 l Rozegrałem około 40 walk rankingowych w 3s, w tym 3 w Super Turbo. NIE DA SIĘ określić z jakim połączeniem gra szuka nam przeciwnikó przez co czasem jest choelrny LAGFEST! Na te 40 walk miałem może 6 takich. Reszta połączeń od dobrych do bardzo dobrych. Można określać inputlaga (defaultowo 3). Każdą walkę można kontynuować maxymalnie 2 razy. Obecnie siedzi tam mnóstwo osób, które nie wiedzą o co chodzi. Osobiście jestem zadowolony choć mam nadzieję, że twórcy tej kompilacji wypuszczą patcha i będziemy mogli widzieć jaki ping ma nasz przeciwnik i będzie możliwość filtrowania połączeń.
Opublikowano 29 maja 20186 l Autor Zacząłem SF1, i dzięki bogu że jest opcja zapisu stanu gry, piekielnie trudna gra, Birdie czy Mike są w stanie cię zmasakrować w kilka sekund, youtuber ZeusDaz woli SF1 od późniejszych części właśnie za ten poziom trudności (Ma nawet oryginalny automat z grą )
Opublikowano 29 maja 20186 l Generalnie wygląda to jak fanowski emulator z galerią i fajnym, prostym online. Wszystko gładko, szybko i biednie jeśli chodzi o opcje konfiguracji. Nie da się np. zbindować PPP i KKK, czyli zangiefowe lariaty. Na padzie nie do egzekwowania w trakcie walki. No ale poza tym fajnie gra muzyka, gry są arcade perfect (i co ciekawe, bez filtrów arcade czy tv wszystko poniżej SF3 wygląda paskudnie i staro ). Szkoda że Alphy są w arcade wersji, mogli dać te z PSX-a Tak czy owak warto było wziąć pre-order, jest fajny theme do PS4 i czekam teraz na obiecane USF4
Opublikowano 30 maja 20186 l Autor Pytanie, otrzymałem maila z KiG z kodem DLC, jest to kod umożliwiający pobranie Ultra SF4, zgadza się? Czy do jego wykorzystania konieczna jest kopia Anniversary? Bo mam już Ultra SF4 i chciałbym ten kod sprzedać.
Opublikowano 2 czerwca 20186 l Całkiem dobra recenzja. Zgadzam się co do trybu online ale przyznam, że nawet nie zwróciłem uwagi na to, że nie ma win screena po zakończeniu walki i chyba tak jest lepiej - szybciej Ogólnie uważam, że ta kolekcja jest dobra dla tych co: - lubią przechodzić tryb arcade wbijając rekordowe wyniki - mają znajomych mieszkających na tym samym kontynencie, którzy są chętni na granie Przez kilka ostatnich dni rankedy stały się dla mnie niegrywalne. Czuję się tak jakbym grał z samą Australią/Ameryką Południową/Zachodnim wybrzeżem US & A. No nic...Czekam aż znajomi kupią i będzie się grało.
Opublikowano 5 czerwca 20186 l W dniu 29.05.2018 o 22:24, Mendrek napisał: Szkoda że Alphy są w arcade wersji kuuuuu,rwa serio? ehhh, słabiutko.
Opublikowano 5 czerwca 20186 l A widziałeś jakieś turnieje w wersje konsolowe albo automatowe Upper? Dzisiaj grałem z kolegą, który mieszka w innym mieście w 3s na 0 input laga. Bajka! Połączenie było super!
Opublikowano 9 czerwca 20186 l Na twitterze SF napisali, że pracują nad patchem. Oby dodali treningi do reszty Strit Fajterów i filtrowanie połączeń internetowych.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Ktoś jeszcze uważa że coś jest nie tak z poziomem trudności tych starych street fighterów, zwłaszcza z SSFIIT? Kiedyś przełaziłem je na luzaku na automacie na jednym żetonie na teraz mam problem pokonać kogokolwiek za pierwszym razem. W ogole nie widać różnicy po zmianie trudności pomiędzy 1 a 8, no i takie kwiatki też wpadają: Za starych czasów nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło a tysiące walk rozegrałem z CPU przed erą internetu. Edytowane 10 czerwca 20186 l przez Observer
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Na automatach SS2T był trudny niezależnie od poziomu trudności, żeby wyjść z tego gryzienia blanki musisz maszować wszyststkie przyciski i kierunki wtedy nie zabierze aż tyle życia.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l To jest wersja USA. Zmiana trudności nic nie da. Japońska wersja SSF2X jest o wiele łatwiejsza. Tutaj możesz jedynie grać w defensywie i reagować na ataki przeciwnika.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Ja ostatnimi czasy zagrywalem sie w SSII HF na Snes mini i po zmianie poziomu trudnosci bylo nawet ok, choc nie powiem trudno. Czy tutaj poziom trudnosci jest rzeczywiscie tak wyzylowany?? Ktos obadal wersje na Xboxa bo zastanawiam sie jak sie w to gra na d-padzie?
Opublikowano 10 czerwca 20186 l W tej składance najtrudniejsze gry w trybie arcade to jedynie SF1* i SSF2T. *to jest tak ułomne gówno, że aż dziwne, że Capcom kontynuował grę pod tą samą nazwą
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Akurat SF1 jest toporny, ale jest też prosty bo dragon punchem można zgarnąć 100% energii jak dobrze siądzie Godzinę temu, Mr. Montana napisał: Czy tutaj poziom trudnosci jest rzeczywiscie tak wyzylowany?? Niech to odpowie na pytanie: "The 2nd best DeeJay in the world has trouble on Normal difficulty AI. " Ja przeszedłem licznik wskazał 60 walk więc ogólnie całkiem do wykonania, ale jeśli chodzi o grę z AI to chyba najtrudniejszy Street Fighter w jakiego kiedykolwiek grałem. Edytowane 10 czerwca 20186 l przez Observer
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.