Skocz do zawartości

Console Wars: Świat nie wierzy łzom

Featured Replies

Opublikowano
15 minut temu, easye napisał:

Przepraszam, już poprawiłem.

 

giphy.gif

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Wyświetleń 262,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ficek, mam nadzieje, ze z premiera anacondy przerzucisz się na zielone tereny, bo przynosisz wstyd czerwonej rodzinie, tak jak wczesniej przynosiles wstyd niebieskiej

  • Jako ze moderacja w wkp nie odpowiedziała to spytam tutaj;   jak to jest ze jeden user dostaje warna za bluzgi od moderatora swiezaka, a z drugiej strony ktoś odblokowuje łajzę która dostała

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał:

To prawda, wszystkie studia uciekają jak najdalej od Microsoftu ;) 

No kupili kilka malych studiow w tarapatach finansowych, ale Sony rozwija tworcow najlepszych gier AAA na rynku.

Opublikowano

Microsoft w tarapatach finansowych.

Opublikowano

jerry-done.gif?w=650&h=487

Opublikowano

W tarapatach finansowych aby później wszyscy solidarnie upadli w towarzystwie

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

A gdzie tam, nawet jak beda palic kase to beda ich trzymac dla PR.

Opublikowano
28 minut temu, aphromo napisał:

A gdzie tam, nawet jak beda palic kase to beda ich trzymac dla PR.

to chyba nierozsądne w sytuacji finansowej w jakiej znalazł się MS, kiedy muszą rozdawać GamePassa za półdarmo. Po co mają trzymać darmozjadów? 

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

to chyba nierozsądne w sytuacji finansowej w jakiej znalazł się MS, kiedy muszą rozdawać GamePassa za półdarmo. Po co mają trzymać darmozjadów? 

Poniewaz - w przeciwienstwie do Sony czy Nintendo - sa strasznie bici za kazdym razem jak zamykaja devow, zreszta oni i tak maja bodajze mniej niz polowe devow Sony wiec wiesz, jak Sony zamknie studio to jakby grala spadala z 60 fps do 55, a jak MS to jak z 30 do 25, jest roznica w odbiorze. Zreszta Spencer tyle zainwestowal w wizerunek good guy, ze to byloby absolutnym bezsensem psuc to dla paru milionow, ktore i tak sie ukryje Personal Computing.

MS jako calosc ma bardzo dobre finanse, to nie jest Netflix i Provident co 3 miesiace zeby starczylo na biezace wydatki. Dywizja gamingowa ma ogromne problemy i przechodzi zmiane modelu biznesowego, tyle. Przeciez Wam to tlumaczylem juz.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

przecież Sunset nie jest exem

Juz było ustalone, że to co jest na PC i Xbox to ex. 

Godzinę temu, YETI napisał:

Dreams, Days Gone, Concrete Genie, Ghost of Tsushima, Medievil, Death Stranding, Mesjasz Part II. 

HHAHAHHAHAHHA O KU,RWA CO ZA LISTA XD

9 minut temu, aphromo napisał:

Przeciez Wam to tlumaczylem juz.

I nadal nie rozumiesz co czytasz 

53 minuty temu, aphromo napisał:

ale Sony rozwija tworcow najlepszych gier AAA na rynku.

No tak średnio 

 

2018 RDR 2 lepiej oceniony

2017 SMO I Zelda 

2016 Uncharted 4 

2015 Witcher 3

2014 Smash/Bayo 2

 

no tak średnio im to idzie bym powiedział

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

niech juz nadchodzi ta nowa generacja bo mnie juz korci wrocic do cw i ustawic wstretne klapy po katach, ps5 nie ma szans w starciu z nowym xbox (zakupie PREMIEROWO) - stara szkola sony czyli dosc mocna konsola na start i filmo exy (pewnie cross genowy tlou2, nowy horizon) zrobia swoje przez jakis czas ale to i tak bedzie niewystaczajace wobec tego co nieuniknione - chmury azure i growego netflixa, ktory tym razem bedzie dostarczal regularnie premierowego ekskluzywnego contentu dzieki zakupionym studiom, ps5 bedzie fajny jako konsola do kupienia pare lat po premierze do ogrania tych filmowych exow za grosze, prosze tylko microsoft o jedno - zrobnie normalne menu, a nie ta wolne przekombinowana (pipi)ne

 

a nintendo? niech bedzie takie jak jest obecnie, oni ida swoim torem i za to <3

Opublikowano

Obeciales Ficus ze do konca generacji zadnego posta w CW nie napiszesz.

13 minut temu, _Be_ napisał:

no tak średnio im to idzie bym powiedział

Liczac od 2003, czyli od powstania Spike Game Awards ( pozniej TGA ), Sony ma 2 exy ( U2 i GoW ) Nintendo 1 ( Zelda ) MS 0.

3 minuty temu, Ficuś napisał:

 ps5 nie ma szans w starciu z nowym xone (zakupie PREMIEROWO) - stara szkola sony czyli dosc mocna konsola na start i filmo exy

PS5 bedzie mocniejsze, PSVR2 to bedzie kozak sprzet, MS zostanie wsteczna gow.no gier z x1 i streaming na telefony. A nie, sorry, jeszcze dziadowska konsola do streamingu, zeby wreszcie przebic sprzedaz Playstation.

Opublikowano

E tam od 2003, zacznijmy od 1985 cwaniaczku. :)

Opublikowano

Mi się tam nie śpieszy z nową generacją. Ciekawy tylko jestem w jakim kierunku to wszystko pójdzie. 4k? Jak będą chcieli wszystkie gry robić pod ta rozdziałkę to boję się, że nie starczy mocy obliczeniowej aby posunąć zarówno detale jak i rozwiązania techniczne do przodu. Skok będzie jeszcze mniejszy niż między ps3 a 4. Na kij mi takie zmiany. 

 

Nie wiem czy pamiętacie ale zazwyczaj u kresu generacji każdej z konsol to PC wyznaczał w pewnym stopniu nowy poziom grafiki, którego stare konsole nie osiągały pod wieloma względami. Teraz? Różnicą zazwyczaj jest płynność i rozdzielczość. Nawet na tytanach za 3 koła. 

Opublikowano

Odnośnie sytuacji first party to u MS wygląda to tak:

 

ms-studiosjfdj5.jpg

 

343 Industries - 387 pracowników i cały czas się rozrasta

Compulsion Games - 43 pracowników 

Rare - 233 pracowników (i cały czas po premierze SOT rośnie)

Turn 10 - 65 pracowników

Mojang - 70 pracowników

Playground Games - 165 pracowników (ale otworzyli nowe biuro i rekrutują ponad setkę nowych artystów)

Ninja Theory - 137 pracowników (i się rozrasta)

Undead Labs - 68 pracowników 

Coaliton - 300 pracowników (i rośnie) 

The Initiative - ? 

Obsidian - 190 pracowników i ma się rozrosnąć

inXile - 76 pracowników

 

Razem: 1734. Spencer nie tylko kupuje nowe studia ale rozwija już istniejące (Rare od premiery SOT powiększyło się już dwukrotnie, Playground, 343 i Coalition rekrutują jak szalone, a cały czas podkreślają że to nie koniec rozwoju istniejących i zakupów nowych studiów)

 

Tymczasem u lidera w branży:

 

Naughty Dog - 306

Santa Monica - 200

Sucker Punch - 160

Bend - 103

San Diego Studio - ? (to ci od corocznego MLB)

Pixelopus - 14

Guerilla - 270

Media Molecule - 54

London Studio - 15 (VR)

Manchester Studio - ? (nowe studio VR)

Polyphony - 200

Japan Studio - 350

 

Razem: 1672 pracowników 

 

Dane na podstawie Linkedin i resetera

 

 

Opublikowano

Wiecej pracownikow i same crapy na 6 w portfolio :obama:

Opublikowano

No dobra, a jakąś fajną grę zrobią czy same kupsztangi jak dotychczas? xd

Opublikowano

Microsoft to taki zagraniczny comarch

Opublikowano

 

9 minut temu, ASX napisał:

Naughty Dog - 306

445 i rosnie LinkedIn dalej nie czytam.

https://www.linkedin.com/company/naughty-dog

edit - eehhh, dobra Playstation ma 6970 pracownikow ogolnie

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
4 minuty temu, aphromo napisał:

edit - eehhh, dobra Playstation ma 6970 pracownikow ogolnie

 

 

Liczysz z tymi od RTV AGD? :)

Opublikowano
13 minut temu, teddy napisał:

Microsoft to taki zagraniczny comarch

teraz to (pipi)a przesadziłeś! :frog:

Opublikowano

drugie moje pojawienie sie w tej edycji drugie pekniecie aphorno xdddd ojjj kusi witek by wrocic wczesniej bo do nastepnej edycji juz bedzie w kaftanie obok pokrytegosperma w zakladzie bez klamek

Opublikowano

studiów więcej, ludzi więcej, gier mniej

Opublikowano

Pieniędzy też więcej. I co? I gó.wno xD

Opublikowano

Ja tam nie narzekam i tak te gry aaa i exy to w większości (pipi)owe w obu firmach. Najlepsze gry tamtego roku to z małych studiów jak kingdom come deliverance, into the breach, obra dinn czy pillarsy 2.

 

Większość tych aaa to taka przyjemna rozrywka na zasadzie kopiuj wklej ale (pipi)a nigdy bym nie stawiał na równi ac odyssey, god of war czy rdr 2 z perełkami indie :)

 

W dodatku te najlepiej oceniane gry aaa mnie osobiście pod koniec mocno wymęczyły. RDR 2 czekałem na koniec epilogu i napisy końcowe przywitałem z ulgą. God of War cała grę czekałem na meksyk. Forza Horizon 4 znudziła mi się po kilku godzinach bo znowu w sumie to samo (a fanem samochodówek nigdy nie byłem).

 

 

I tak lepiej niż nintendo które nie wydało NIC ciekawego w tamtym roku jeżeli nie liczyć indyków z pc  i remasterów z wii u :P

Edytowane przez blantman

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.