Skocz do zawartości

Console Wars: Świat nie wierzy łzom

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Wyświetleń 263,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ficek, mam nadzieje, ze z premiera anacondy przerzucisz się na zielone tereny, bo przynosisz wstyd czerwonej rodzinie, tak jak wczesniej przynosiles wstyd niebieskiej

  • Jako ze moderacja w wkp nie odpowiedziała to spytam tutaj;   jak to jest ze jeden user dostaje warna za bluzgi od moderatora swiezaka, a z drugiej strony ktoś odblokowuje łajzę która dostała

Opublikowano
19 minut temu, aphromo napisał:

x kurla de, odplynales to Ty bo stawiasz tego rozkraczonego w kazda strone bohomaza,  ktory jest obiektywna porazka na rowni z U.

 

Nie stawiam na równi rylko niżej od Uncharted z powodów które Ci już wcześniej wymieniłem.

 

no ale z kim ja gadam... Ty jarasz się Days Gone :pawel: który „obiektywnie” wyglada na kasztana i robi je studio kasztaniarzy

Opublikowano
8 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Nie stawiam na równi rylko niżej od Uncharted z powodów które Ci już wcześniej wymieniłem.

Jak sobie chcesz:dunno:

Shadow of The Tomb Raider jest porazka, bo nie spelnilo celow wydawcy,kropka. Wszystko inne to semantyka. Seria Uncharted jest zas wielkim sukcesem, analogicznie.

 

8 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

no ale z kim ja gadam... Ty jarasz się Days Gone :pawel: który „obiektywnie” wyglada na kasztana i robi je studio kasztaniarzy

Z kim ja gadam, no z Toba Paolo, bialostoczczaninem co tutaj robi z siebie glupka, ale wiecej gier ukonczonych na PS4 niz X1 w zeszlym roku, God of War ?

Ja tam się przy GoWie dobrze bawiłem.:kaz:

 

Days Gone ? Oj widac ze mocno,mocno skorzystalo na przedluzeniu developingu.

 

Nie moge doczekac sie dnia premiery, kiedy ta piekna idea wreszcie stanie sie rzeczywistoscia...

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Aporno dowiem sie co wiecej robilo pierwsze uncharted od gowa?

Days gone zyskało xdddd dali drugi typ przeciwnika zombie xdddd

Opublikowano
3 minuty temu, Ficuś napisał:

Days gone zyskało xdddd dali drugi typ przeciwnika zombie xdddd

Ficus, mozesz mi wytlumaczyc jak to jest mozliwe, ze niby chcesz mi dopiec, a tylko udowadniasz raz po raz, ze nie masz pojecia o czym mowisz ?

Co, nie masz dostepu do google ? Serio pytam.

Opublikowano
4 minuty temu, Ficuś napisał:

Aporno dowiem sie co wiecej robilo pierwsze uncharted od gowa?

No na pewno dawało przyjemność czego nie da się powiedzieć o gear of wars

Opublikowano
17 minut temu, aphromo napisał:

Celnie i z humorkiem, bo jednak tysiaka wrogow zabic  w U4to trzeba multum razy grac :)

Z tym multum w U4 to nie do końca prawda, pierwsze przejście to luźno 600-700 przeciwników. Części 1-3 bankowo miały  ok. tysiaka(nawet ponad), co jest ok. trzykrotnie większą liczbą niż w nowych Tombach(mimo, że są dużo większe i starczą na dłużej).

Opublikowano
18 minut temu, aphromo napisał:

Shadow of The Tomb Raider jest porazka, bo nie spelnilo celow wydawcy,kropka.

 

No mówię, wypalenie. Nie fun, a cyferki i to co wysra Sony. Czego się spodziewać po klapie jak nie januszerii? :pawel:

Opublikowano
7 minut temu, aphromo napisał:

Ficus, mozesz mi wytlumaczyc jak to jest mozliwe, ze niby chcesz mi dopiec, a tylko udowadniasz raz po raz, ze nie masz pojecia o czym mowisz ?

Co, nie masz dostepu do google ? Serio pytam.

Nie mam, napisz

Opublikowano
15 minut temu, Yakubu napisał:

No na pewno dawało przyjemność czego nie da się powiedzieć o gear of wars

Jaki typ xD

 

Wbij sobie do łba, że gdyby nie Halo a potem Gears of War nadal strzelałbyś na autoaim albo używał LB i RB. Halo to pierwszy FPS w którego dało się grać na konsolach. Gearsy to pierwszy TPS z tak doskonałym systemem osłon i gunplayem. Które oczywiście nieudolnie skopiowało wasze ukochane NG w uncharted. Uncharted? No fajny miks GOW z Tomb Raider.  

 

Edytowane przez chris85

Opublikowano
14 minut temu, SlimShady napisał:

Z tym multum w U4 to nie do końca prawda, pierwsze przejście to luźno 600-700 przeciwników. 

Tak, mozna sobie nabijac statsy i dostac Ludonarrative Dissonance, albo mozna wogole nie zabijac nawet jak wrogowie strzelaja i dostac Peaceful Resolution.

Do wyboru, do koloru.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
Teraz, chris85 napisał:

Gearsy to pierwszy TPS z tak doskonałym systemem osłon i gunplayem

Boże jak zawyłem :pawel: :pawel: :pawel:

Opublikowano
5 minut temu, chris85 napisał:

Halo to pierwszy FPS w którego dało się grać na konsolach.

Wolfenstein 3D ?:dunno:

 

5 minut temu, chris85 napisał:

 Gearsy to pierwszy TPS z tak doskonałym systemem osłon i gunplayem.

Niestety wall bouncing zabil gre :(

Opublikowano
39 minut temu, aphromo napisał:

Jak sobie chcesz:dunno:

Shadow of The Tomb Raider jest porazka, bo nie spelnilo celow wydawcy,kropka.

O, zobacz, czy to nie Ty nazwałeś SoT porażką pomimo tego, że w pełni spełniło założenia wydawcy? Coś się za bardzo plączesz w tych swoich mądrościach. Wg tej twojej zyebanej argumentacji SoT powinno być hiciorem, a określiłeś porażką, chociaż nie miałeś żadnej stycznosci z tą grą. Weź w końcu zastosuj jedną linie argumentacji.

Opublikowano
1 minutę temu, Shago napisał:

O, zobacz, czy to nie Ty nazwałeś SoT porażką 

Oj, to juz musisz zacytowac bo nie pamietam :(

Opublikowano
15 minut temu, aphromo napisał:

Tak, mozna sobie nabijac statsy i dostac Ludonarrative Dissonance, albo mozna wogole nie zabijac nawet jak wrogowie strzelaja i dostac Peaceful Resolution.

Do wyboru, do koloru.

To nie jest żadne nabijanie statsów, tylko standardowa rozgrywka w grze akcji, ale fajnie, że próbujesz z tej gry na siłę zrobić Dishonored.

A pokojowe rozwiązanie dotyczy jednego czy dwóch rozdziałów i już pomijam fakt, że granie w ten sposób może interesować, tylko trofikowców.

Opublikowano
Godzinę temu, aphromo napisał:

 Wolfenstein 3D ?:dunno:

  

 Niestety wall bouncing zabil gre :(

Wolfa szanuję ale piszę o prawdziwym przełomie, którym było HALO.  

 

 

Tymczasem na  b e s t i 

Twórcy Dead or Alive 6 potwierdzili dobrą wiadomość dla posiadaczy Xboksów One X – gracze na tej platformie mogą liczyć na rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Taka jakość obrazu nie będzie dostępna w każdej sytuacji, ale studio podkreśla, że możemy liczyć na piękną oprawę.

W przypadku PlayStation 4 Pro zagramy w 1080p, jednak warto zaznaczyć, że Dead or Alive 6 tylko na Xboksie One X zaoferuje wsparcie HDR – nawet na PC autorzy nie dorzucili tej opcji.

Edytowane przez chris85

Opublikowano
51 minut temu, SlimShady napisał:

A pokojowe rozwiązanie dotyczy jednego czy dwóch rozdziałów i już pomijam fakt, że granie w ten sposób może interesować, tylko trofikowców.

Dlaczego ? Przeciez w U4 jest mniej walki niz w poprzednikach, mozna robic low-kill runy dzieki stealth, jest dodatkowy trofik Just floor it ktory dziala tak samo jak PR itp. Wiadomix sa momenty ze zabijac musisz, tak samo jak w TR. Tyle.

Dysonans ludonarracyjny nie zalezy od ilosci zabitych wrogow, bo tak to Luke Skywalker bylby masowym morderca, ale od kontrastu pomiedzy story a gameplayem.

A ze STR nie chce mi sie opowiadac, to musisz poszukac sam.

 

 

 

Opublikowano
6 minut temu, aphromo napisał:

Dlaczego ? Przeciez w U4 jest mniej walki niz w poprzednikach, mozna robic low-kill runy dzieki stealth, jest dodatkowy trofik Just floor it ktory dziala tak samo jak PR itp. Wiadomix sa momenty ze zabijac musisz, tak samo jak w TR. Tyle.

Dysonans ludonarracyjny nie zalezy od ilosci zabitych wrogow, bo tak to Luke Skywalker bylby masowym morderca, ale od kontrastu pomiedzy story a gameplayem.

A ze STR nie chce mi sie opowiadac, to musisz poszukac sam.

 

 

 

Tak jak wcześniej, jakbyś nie grał i tak musisz zabić więcej przeciwników niż w TR.

Nigdzie ten kontrast nie jest tak wyraźny jak tutaj, gdzie chłop rzuca sucharami, przechodzi "poważne" małżeńskie perypetie, a nie ma absolutnie żadnych przemyśleń na temat tego, że wybił połowę wyspy. I tak, strzelanie/zabijanie=m.in gameplay, co sami twórcy przyznają niby to w żartach, ale jednak.

Opublikowano

Temat na dluga dyskusje, ale od razu mowie ze U nie cierpi na dysonans ludonarracyjny, bo to jest tak, hm, jakby Kratos w trojce sie zastanawial czy zabijanie jest wlasciwa metoda regulowania sporow.

Naprawde nie chce mi sie opowiadac i analizowac cut scenek w STR, to jest tylko jedna z wad tej gry,  jest ich wiecej, bezsensowne skill tree, splycenie metroidvanii itp.

 

Mowie - wybrali sobie rzeczy za jakie U/TloU bylo chwalone, dali wszystko naraz, mialo byc wombo combo, wyszlo gow.no, tyle.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Shago napisał:

O, zobacz, czy to nie Ty nazwałeś SoT porażką pomimo tego, że w pełni spełniło założenia wydawcy? Coś się za bardzo plączesz w tych swoich mądrościach. Wg tej twojej zyebanej argumentacji SoT powinno być hiciorem, a określiłeś porażką, chociaż nie miałeś żadnej stycznosci z tą grą. Weź w końcu zastosuj jedną linie argumentacji.

Grę na końcu zawsze weryfikują gracze. Jeżeli kupują grę i chcą w nią grać to znaczy że odnosi sukces.

 

Aphormo może sobie gadać co chcę, plątać się i zmieniac argumentacje, ale faktow po prostu nie zmieni.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

 

 

Aphormo może sobie gadać co chcę

W sensie po przelogowaniu?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.