Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

Opublikowano
Teraz, WisnieR napisał:

A o tych loadingach w Medium to już nic nie napiszecie? Jak wypadają na tle 2s loadingów w grach dedykowanych PS5?

 

Nie ma tu nic do dodania skoro za grę odpowiada Bloober. Porozmawiamy jak pojawi się gra od kogoś kto zna się na sprzęcie. Rozumiem, że gówno działanie Bloodborne świadczy o tym, że PS4 nie nadaje się do pisania na nią ładnych, wydajnych gier?

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 935,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano

Zbyt mocne, pierwszego klapa dopadło już reality chceck w temacie Returnala :reggie:

Co to są za janusze gejmingu te klapy

 

Schowek01.jpg

12.jpg

Edytowane przez dee

Opublikowano

Masakra, przejście do obozu zielonych na początku tej generacji to była wspaniała decyzja, nawet z rozjebaną konsolą czuje się lepiej niż czułbym się w gronie tych niebieskich karaluchów.

 

No ale elegancko, niech napędzaj kabzę Sony płacą 339zł za grę, która po weekendzie pójdzie na handel bo NIE MA POZIOMU TRUDNOŚCI. Za 2 lata kupi się rewizje małża a do tego stos gierek niechcianych przez tą żałosną klientelę.

Edytowane przez Czoperrr

Opublikowano
Teraz, WisnieR napisał:

No to odstawmy Forze na bok, bo wiadomo, że czas gry akruat w arcade racer to pojęcie względne i przejdźmy do GoW5? Jak to pełna gra na 10h, a głupie DLC na 7.5h? Trochę przypał nie?

mam kolejne pytanie,

 

poważnie porównujesz samodzielny dodatek do Spider-mana do Gearsów 5, które nie dość że  posiadają o dłuższą kampania to jeszcze oferują  horde, kooperacje, nieustannie rozbudowywany o nowe mapy i tryby multiplayer? bądźmy poważni

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Nie ma tu nic do dodania skoro za grę odpowiada Bloober. Porozmawiamy jak pojawi się gra od kogoś kto zna się na sprzęcie. Rozumiem, że gówno działanie Bloodborne świadczy o tym, że PS4 nie nadaje się do pisania na nią ładnych, wydajnych gier?

 

A ekipa robiąca Returnal to rozumiem, że doświadczony developer klepiący od lat gry AAA czy może jednak takiej samej kategorii jak Boober? Jakoś według wczorajszych recenzji udało im się napisać kod w taki sposób, że loadingi nie istnieją.

 

Opublikowano
1 minute ago, WisnieR said:

 

A ekipa robiąca Returnal to rozumiem, że doświadczony developer klepiący od lat gry AAA czy może jednak takiej samej kategorii jak Boober? Jakoś według wczorajszych recenzji udało im się napisać kod w taki sposób, że loadingi nie istnieją.

 

 

 

To że niedzielniakom nie uda się przejść do drugiego poziomu nie oznacza, że loadingi nie istnieją :)

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

mam kolejne pytanie,

 

poważnie porównujesz samodzielny dodatek do Spider-mana do Gearsów 5, które nie dość że  posiadają o dłuższą kampania to jeszcze oferują  horde, kooperacje, nieustannie rozbudowywany o nowe mapy i tryby multiplayer? bądźmy poważni

Posiadają dłuższą kampanie o 25%. Mówimy o porównaniu pełnej gry do DLC. Porównuje to co gra oferuje bazowo - story, po ktrórym większość graczy (a takimi są casuale, a nie jakiś promil użytkowników FPE) odpali po prostu kolejną grę z kolejną historia. Multi? Horda? A co to w SpiderManie nie można się bawić we free-roam godzinami latająć po mieście skoro komuś się to podoba? Można tylko po co? Tak samo jak granie w multi czy jakieś hordy. Wynika tylko z indywidualnych preferencji,. To trzeba to nazywać specjalnie dodatkowym trybem? Jakby go nazwali New Game+ i leciał byś grę od nowa z lekkim handicapem to też byś to doliczył do statystyk?

Opublikowano

Bloober miało wsparcie od MS, jak każdy zespół który dołączył w tej generacji do MS będzie miało takie samo wsparcie, to niezłe jaja się szykują XD 

 

30fps i loadingi XD

Opublikowano
2 minuty temu, WisnieR napisał:

A co to w SpiderManie nie można się bawić we free-roam godzinami latająć po mieście skoro komuś się to podoba? Można tylko po co? Tak samo jak granie w multi czy jakieś hordy

 

Niezły fikoł z tym porównaniem free-roamu do multi które nieustannie ewoluuje i dynamicznie dostosowuje poziom wyzwania do umiejętności gracza. :pawel: 

Opublikowano
Cytat

Multi? Horda? A co to w SpiderManie nie można się bawić we free-roam godzinami latająć po mieście skoro komuś się to podoba?

xd

nie możesz pisać tego poważnie, powiedz proszę że trollujesz

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

@WisnieR Ekipa od Returnal to są ludzie któych gry były do tej pory udane, wydali na PS4 4 gry, a narzędzia są podobne.

 

i nie naginaj pod tezę, że bloober i hmq to jest ta sama kategoria, bo nie jest XDDD 

 

Ty no nie moja wina że MS wywadając swoją pierwszą grę dedykowaną nowej generacji zleca robotę jakimś średniakom ...

 

Serio jak można było to tak zjebać i nie dać na start jebanego Halo, Gearsów czy Forzy? Cokolwiek. Na bank sprzedałaby się lepiej konsola, a samo porównanie PS5 vs XSX wyglądałoby by inaczej, bo duża gra AAA nawet na starcie wyglądała by lepiej niż jakieś Medium...

 

Sony poszło na łatwizne i zrobiło odświeżone DS, ale nadal dostarczyli coś świeżego i nowego implementując to co obiecali - brak loadingów, audio 3D, haptykę i (powiedzmy, że umownie) ładniejszą grafikę.

Opublikowano
1 minutę temu, WisnieR napisał:

Ty no nie moja wina że MS wywadając swoją pierwszą grę dedykowaną nowej generacji zleca robotę jakimś średniakom ...

 

Po prostu występuje tu jakiś dziwny błąd logiczny w któym porównujesz wydajność konsoli i jej dysku na podstawie tego jak radzi sobie z nimi developer o jakieś dwie klasy niżej niż konkurencja. xddd

 

Wiśnier, a od kiedy zaczyna się brak loadingów? Wychodzi na to, że po zgonie w DSR czeka się średnio lekko ponad 3s. Rozumiem, że jak w nowych grach MS-u będzie np. 5-6 sekund to będą to już loadingi? Czy jak będą to czasy ładowania pokroju 4s to będziemy mówili, że gry na Xboxa mają loadingi 4s czy będzie ich brak? Próbuję znaleźć tutaj jakąś wspólną definicję.

Opublikowano

Bloober klecił tę grę od lat, a MS kupił ją w koncowym stadium  developingu. To nie żadna wiedza tajemna tylko fakty ogólnie dostępne dla każdego szanującego się gracza.

Czego te uposledzone klapersy nie spróbują, by odwrócic uwagę od failu roku jakim okazuje sie  Returnal  :reggie:

Opublikowano

Nie, porównuje to co obdywa systemy dostarczyły i jest namacalne. Sorry ale jak się staje do walki to trzeba mieć czym walczyć bo na razie to Xbox strzela ale kapiszonami, a w tle jest obietnica wyciągnięcia cieżkich dział. To niech to w końcu zrobią, to sobię kupię kolejną konsole i w sumie po raz pierwszy będę miał wszystki systemy w domu. Na razie nie ma po co. PS5 z resztą też stoi od miesiąca nie włączane, ale to przez te jebane Nintendo i tego pięknego skurczybyka Switcha. Dopiero teraz Retulnal może mnie skusi bo wygląda na cholernie przyjemną grę, ale z drugiej strony mam rozpoczętego Hadesa na Switchu więc co wybrać?... ;) 

 

@ASX Tak piszę poważnie, bo sprzedaż nakręcają casuale, którzy nie grają w multi, hordy i chuje muje i każdy doskonale to wie, że przede wszystkim konsola to produkt dla casuali. Przejdą main story i zaczynają nową grę. Sam tak robię bo nie mam już po prostu czasu na granie w multi więc Destiny po 4 latach wylądowało w końcu w koszu.

Idziesz do salonu po samochód. Masz do wyboru markę A albo markę B.

 

Marka A oferuje:

- Silnik 3,5 litra o maksymalnej mocy 350KM

 

Marka B oferuje: 

- Silnik 5 litrów o maksymalnej mocy 600KM

 

Jest Tylko problem bo silnik marki A przyśpiesza do 100 w 6,5 sekundy, a silnik marki B robi to w 8s, pomimo potencjalnie większych możliwości. Producent marki B zapewnia jednak, że niedługo silniki te będą działały w pełni swoich możliwości, potrzebne są jednak aktualizacje.

 

Tak to widzę, liczy się tu i teraz.

Opublikowano
15 minut temu, WisnieR napisał:

Tak piszę poważnie, bo sprzedaż nakręcają casuale, którzy nie grają w multi, hordy i chuje muje i każdy doskonale to wie, że przede wszystkim konsola to produkt dla casuali.

skąd te dane?

 

bez sensu pierdzielisz coś o jakieś sprzedaży, mi chodzi tylko o to że nie można zrównywać samodzielnego dodatku, do gry która oferuje cały przekrój różnorodnej zawartości  :dunno:to po prostu inna półka

Opublikowano

RETURNAL AAA XDDDDDD

28 minut temu, WisnieR napisał:

Tak piszę poważnie, bo sprzedaż nakręcają casuale, którzy nie grają w multi, hordy i chuje muje

W koncu sie przyznali, ze sa casualami

Opublikowano

Multi w girlsach to kolejny mit. To gunwo dogorywa i od samego początku zainteresowanie bylo nikłe. W czasach 360 multi jeszcze dychalo ale nie wierzę, że boty wciskają ten kit w 2021 :dynia:

Opublikowano
1 minutę temu, PanKamil napisał:

Multi w girlsach to kolejny mit. To gunwo dogorywa i od samego początku zainteresowanie bylo nikłe. W czasach 360 multi jeszcze dychalo ale nie wierzę, że boty wciskają ten kit w 2021 :dynia:

gra ciągle jest na liście najczęsciej ogrywanych gier na xboxie (region USA) więc chyba ktoś tam grywa

https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

gra ciągle jest na liście najczęsciej ogrywanych gier na xboxie (region USA) więc chyba ktoś tam grywa

https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox

Skoncz wciskać ten kit.

 

https://amp.reddit.com/r/GearsOfWar/comments/fp0yiy/just_how_low_is_gears_5s_player_population/

 

Na steam 1000 graczy to rekord

 

Na twitchu to w ogóle wpadło w odmęty między jakieś pizza tycony. 

Opublikowano

Oficjalne źródło ms*

 

Gears 5 obok call of duty black OPS 3 z 2015 roku :dynia:

Edytowane przez PanKamil

Opublikowano

ja mogę się zgodzić że multi Gearsów potrzebują rewitalizacji i zdecydowanie brakuje im bardzo dużo do czasów świetności z czasów 360-tki, ale wciąż bycie obecnym wśród 50 najpopularniejszych gier ponad rok po premierze to nie jest tak tragiczny wynik jak Kamil stara się przedstawiać, jest mnóstwo gier które wyszły w podobynm okresie albo później i nie ma ich na tej liście,.

 

IMO miejsce Gearsów w świetej trójcy Microsoftu przejęło teraz Sea of Theives, które ma już ponad 20 mln graczy i wciąż jest ogrywane przez miliony graczy.

 

 

 

 

Opublikowano
4 minuty temu, PanKamil napisał:

Oficjalne źródło ms*

 

Gears 5 obok call of duty black OPS 3 z 2015 roku :dynia:

Ale jaja, Spencer dobrze och rozegrales

Opublikowano

A na którym miejscu są gry SONY stawiające na MP? 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.