Opublikowano 3 lipca3 lip Wywalone na osiągnięcia, sprawdź czy synchronizacja zapisów w chmurze działa :D
Opublikowano 3 lipca3 lip 16 minut temu, Czoperrr napisał(a):Dziwna sprawa panowie. W końcu zaczęło ściągać normalnie, może to przez chwilę może nie, ale nie to jest najlepsze. Zainstalowałem Tomb Raider 1-3 Remastered z GOG przez Heroic i odpaliłem na 5 minut, a teraz widzę, że zdobyłem tam osiągnięcie Jak to? Osiągnięcie w grze z GOG ogrywanej na Steam Decku?? Od kiedy to działa?Ta gra ma wbudowane Achievementy na gog wiec normalnie sie je powinno zdobywac. Moze ktorys update Heroica w koncu zaczal to obslugiwac. Mysle ze sporo gier ma jakies. Te stare pewnie nie ale ta kolekcja jest w zasadzie nowa.
Opublikowano 3 lipca3 lip Just now, pawelgr5 said:Ta gra ma wbudowane Achievementy na gog wiec normalnie sie je powinno zdobywac. Moze ktorys update Heroica w koncu zaczal to obslugiwac. Mysle ze sporo gier ma jakies. Te stare pewnie nie ale ta kolekcja jest w zasadzie nowa.Sporo gier ma, ale Heroic tego nie obsługiwał. Tak samo z Epiciem. Próbowałem nawet przez Lutris zainstalować Epic Launcher i tam odpalać gry ale nadal nie szło zainstalować niektórych komponentów.
Opublikowano 10 lipca10 lip Kończę właśnie kampanię Terran w Starcraft 2 grając tylko i wyłącznie handheldowo trackpadem. I wiadomo, ta forma grania nie nadaje się do grania multi, ale do przejścia sobie kampanii jest super, sterowanie jest nieskończenie lepsze niż chociażby padem w Age of Empires na Xboxa/PS5. Nie ma to jak leżeć w łóżeczku i sobie grać w Starcrafta :) Polecam bardzo mocno, zwłaszcza, że jest za darmo pierwsza kampania. Ja wciągnąłem się do tego stopnia, że odłożyłem God of War. Jak ktoś chce to mogę wkleić mój schemat sterowania
Opublikowano 2 sierpnia2 sie Pograłem wczoraj w Dredge z GOG i też wpadło osiągnięcie widoczne w profilu i na exophase. Dziwne, wtedy w Tomb Raider wpadło mi tylko jedno a później już nic ciekawe jak tym razem.
Opublikowano 3 sierpnia3 sie Wygląda na to, że oficjalnie wspiera już osiągnięcia z GOG tyle że nie widać jak wyskakują ale na profilu są.
Opublikowano 3 sierpnia3 sie 16 minutes ago, Ukukuki said:Trochę to trwało, a zapisy w chmurze też już bez problemu działają?Wydaje mi się, że tak bo instalowałem TR1-3 na PC wczoraj i miałem save z steam decka.
Opublikowano 6 sierpnia6 sie Z Epica też podobno działa i lepiej bo może cachować offline. Nie udało mi się jeszcze sprawdzić.PlatformaOffline achievements możliwe?UwagaEpic Games✅ Tak, działa offlineMusisz mieć EOS OverlayGOG (Cosmic SDK / Comet)⚠️ Tylko częściowoDziała eksperymentalnie, synchronizacja może wymagać onlineTen EOS Overlay jest chyba włączony automatycznie w nowej wersji Heroic bo nie widzę tam takiej opcji w ustawieniach. Natomiast gdy jestem w Heroic i wybieram zainstalowaną gręz Epica to mam opcję Uruchom (z logami), która jest domyślna więć zakładam, że chodzi właśnie o ten EOS.
Opublikowano 6 sierpnia6 sie Okej EOS Overlay jest do zainstalowania w opcjach Heroic. Zrobiłem to, pograłem w Sifu z Epica i wpadło mi osiągnięcie na profil, ale tak jak w przypadku GOG nie widzimy powiadomienia na Steam Decku. To mały minus, zajebiście, że to działa.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Powiem szczerze, że ten Lossless Scaling i 1600 Mhz na Steam Deck robią niesamowitą robotę. Spider-Man 2 lata w jakości w prawie 60 klatkach a nowa Mafia jest grywalna w 30-40 w trybie jakości. Pięknych czasów dobiliśmy. Kto jeszcze nie zna to podrzucam.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 9 minutes ago, Homelander said:Trudna jest instalacja i obsługa tego czegoś?
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Kupiłem, zainstalowałem....o kurwa jaki boost, muszę protestować jak z lagiem w sterowaniu bo aż jest zbyt pięknie
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Przetestowane dawno temu na laptopie. Jak komuś nie przeszkadzają artefakty i lag poniżej prawdziwych 60fpsów przy których należy tego używać to spoko opcja. To na dobre rozwinie skrzydła dopiero przy SD 2 i miejmy nadzieję wyświetlaczowi podbitemu do 120Hz żeby z 60 robiło się 120.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie No też słyszałem, że to najlepiej działa od 60 fps, z 30 można zrobić 60, będzie na oko płynnie, ale lag większy niż przy 30. Na hh w pełni zadowala mnie stabilne zablokowane 40 fps.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Płynne 40 to jest max czego potrzebuję. 60 odpalam tylko wtedy jak na najwyższych ustawieniach graficznych chodzi w stabilnych 60 klatkach. W przeciwnym razie 40.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie musisz mieć z czego generować. Poniżej natywnych 30 nie ma sensu tego odpalać w ogóle.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Do generowania klatek musisz mieć wsad w postaci innych, już wygenerowanych klatek. Działa do dobrze powyżej 60 fps a działa bardzo słabo jak gra nie ma 30 więc nie czyni to gierek sub 30 nagle super grywalnymi
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 26 minutes ago, NemoKOF said:Do generowania klatek musisz mieć wsad w postaci innych, już wygenerowanych klatek. Działa do dobrze powyżej 60 fps a działa bardzo słabo jak gra nie ma 30 więc nie czyni to gierek sub 30 nagle super grywalnymiCzyli jak Baldur 3 albo Space Marine 2 chodzi w okolicach 30 klatek to ten looseless scaling nie pomoże?
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 1 godzinę temu, Homelander napisał(a):Nie bardzo rozumiemGra "pod spodem" cały czas działa w wyjściowym klatkażu, czyli jak ci szarpała w 15 fps i zapodasz Lossless Scaling (albo inny scaling), to ona nadal krztusi się w 15 fps, tylko software'owo LS interpoluje klatki (w uproszczeniu kopiuje i wkleja tak żeby się wyświetlało ich x2, x3 więcej (tyle ile ustawiłeś)). Masz nadal input laga i czas reakcji gry jak w 15 fps, ale obraz się odświeża x2, x3, itd szybciej. W praktyce takie coś może być niegrywalne, ale wiele zależy od gry (np. jak to jest jakaś turówka, to w sumie obleci).3 minuty temu, Homelander napisał(a):Czyli jak Baldur 3 albo Space Marine 2 chodzi w okolicach 30 klatek to ten looseless scaling nie pomoże?W przypadku Baldura może to nawet dać zadowalający efekt, w Space Marine 2 niekoniecznie. Sam grałem z LS w Avowed (ale na Rogalu) i było bardzo ok. Zależy z jakiego pułapu fps startujesz. Edytowane 13 sierpnia13 sie przez DarkStar
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 1 minute ago, DarkStar said:Gra "pod spodem" cały czas działa w wyjściowym klatkażu, czyli jak ci szarpała w 15 fps i zapodasz Lossless Scaling (albo inny scaling), to ona nadal krztusi się w 15 fps, tylko software'owo LS interpoluje klatki (w uproszczeniu kopiuje i wkleja tak żeby się wyświetlało ich x2, x3 więcej (tyle ile ustawiłeś)). Masz nadal input laga i czas reakcji gry jak w 15 fps, ale obraz się odświeża x2, x3, itd szybciej. W praktyce takie coś może być niegrywalne, ale wiele zależy od gry (np. jak to jest jakaś turówka, to w sumie obleci).No dobrze, ale Ty mówisz o sytuacji skrajnej. Ani Baldur ani Space Marine nie działają w 15. Jestem w stanie z 23-30 niestabilnej animacji wyciągnąc stabilne 30 bez straty dla grywalności?PS. @Daffy , pierdol się z tymi clownami. Jak nie potrafisz wyjaśnić, albo sam nie wiesz to po prostu milcz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.