Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Sk#rwol jest mocno opancerzony, więc polecam jebnąć mu ze snajpy w antenę, w momencie, gdy akurat sonduje okolice (słup światła aż do nieba) - ucieknie, ale po jakimś czasie wróci do swojej rutyny - czynność powtórzyć aż do ubicia.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. W ramach odzyskiwania miejsca w schowku postanowiłem użyć tych wszystkich kluczyków, które mi się w ekwipunku uzbierały w ilościach hurtowych - zacząłem od tego epickiego do Ratusza w Buried City, bo akurat miałem również wyzwanie z powrotem z tej mapy, że już o nocnym rajdzie na niej nie wspomnę.Trafiłem akurat na pełną rundę, szybko i niepostrzeżenie przemknąłem do centrum, kiedy mapa była jeszcze praktycznie wymarła, po drodze mijając zaledwie jednego Raidera, krzyczącego "Don't Shoot" i szybko dopadłem do zabarykadowanych drzwi.Użyłem kluczyka, zamknąłem drzwi od środka, w tym czasie rzucił się na mnie Tick, za chwilę drugi, ale szybko zatłukłem pajęczaki.Na drzwiach użyłem przyniesionej na tę okazję blokady, żeby sobie lootować w spokoju (kolejny świetny patent, bo do tego miejsca można wejść tylko tymi jednymi drzwiami) i zacząłem powolne przeczesywanie pomieszczeń w akompaniamencie coraz częstszych strzelanin i wybuchów, dochodzących z zewnątrz. Na różnych piętrach napotkałem kilka jeżdżących kulek i zgarnąłem parę fajnych rzeczy, z czego zdecydowanie najbardziej cieszy znaleziona na kanapie Bettina III - co prawda sam już sobie wytworzyłem taką wcześniej i mam ją ulepszoną do IV poziomu, ale miło mieć zapasową bez konieczności marnowania surowców na samoróbkę.Trochę byłem posrany, że ewakuacja będzie problemowa, ale w tunelu byłem ostrożny, przy okazji zaliczając Triala na ubicie Ticków i wybuchowych kulek na 3 gwiazdki w jednej rundzie, dzięki podwójnym punktom na nocnym wypadzie i wszystko poszło bez najmniejszego zgrzytu
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Nie używałem tych blokad na drzwi jeszcze, więc pytanie jak to działa? Od wewnątrz to zakładasz i z drugiej strony nie ma szans wejść dopóki tego nie ściągniesz?
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Używasz jak innych itemków szybkiego użycia, zakładasz od wewnątrz, ale co do trwałości takiego rozwiązania to się nie wypowiem - być może można zrobić włam i służy tylko do spowolnienia, a nie całkowitego powstrzymania - nie wiem niestety.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Wczoraj pojawiło mi się jedno dziwne wyzwanie do renomy, a mianowicie zabić ARCa za pomocą palnika ogniomiota. To część która wypada z tych skur.wiałych kulek zionących ogniem. Jak to zrobić? To tym palnikiem należy rzucić jak granatem?
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Ja wszedłem w grę bezpośrednio po platynie w Death Stranding 2 no i słabo to graficznie wygląda w porównaniu do tamtego arcydzieła :( Mam nadzieję, że gameplay nadrobi ubogą grafikę.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Snajper mnie prawie zdjął przy Grandioso Apartments, 2 razy się leczyłem bo mnie trafiał jak uciekałem jeszcze po zmianie pozycji. Uciekłem w budynki, obszedłem go i jakieś 3 minuty później złapałem jak wychodził ze strychu na dach w czasie tej animacji wchodzenia, bezbronny jak dziecko, jeszcze krzyknął don't shoot Specjalnie sprawdziłem w interakcjach później czy to rzeczywiście ten sam a nie jakiś niewinny gostek ale jednak się nie pomyliłem, to on. Karma
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. 2 godziny temu, OldMuffin napisał(a):Ja wszedłem w grę bezpośrednio po platynie w Death Stranding 2 no i słabo to graficznie wygląda w porównaniu do tamtego arcydzieła :( Mam nadzieję, że gameplay nadrobi ubogą grafikę.taki pierwszy lepszy screen z mojego PC.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. No i przy DS2 to nawet nie stało. Ale to nie jest jakiś mego zarzut do tej gry. Po prostu mnie uderzył dysonans graficzny po przesiadce na nową grę. Nie każda gra musi być ładna graficznie i ja to rozumiem. Ważne, żeby się broniła gameplayem. A, że cofa się graficznie do PS4 to inna sprawa.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Nie no k#rwa, nie róbmy jaj. Szczegółowość świata w ARC Raiders kontra te puste tereny w DS2 to przepaść na korzyść gry Embark i jeśli ktoś tu się cofa do PS4 to tylko Kojima, bo ARC Raiders wygląda przepięknie i mimo bycia grą nastawioną na multi ma nieporównywalnie bardziej żywy i dużo ładniejszy świat. No chyba że masz na myśli scenki ze znanymi mordami z Hollywood - wtedy OK.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Ale pierdolicie obaj, masakra XdNo ale żeby pisać, że Arc Raiders jest ubogi graficznie, to chyba trzeba być pijanym, albo niespełna rozumu.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. No OK, może trochę się zapędziłem, ale serio nie wiem, o jakim szoku i downgradzie mowa po przejściu akurat z Death Stranding 2.Rozumiem, jakby odpalił coś pokroju RoboCopa czy nawet Atomfall (fajne gierki, ale graficznie żadne wyżyny konsol) to spoko, a nie coś tak fenomenalnie wyglądającego (i latającego w płynniutkich 60fps) jak ARC Raiders.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.