Jump to content

Sniper Elite 5


Bigby

Recommended Posts

EGS_SniperElite5DeluxeEdition_Rebellion_

 

 

 

 

Recenzje:

 

 

Najwyższa możliwa nota od Eurogamer.

 

 

Gamingbolt - 8/10

Sniper Elite 5 is unmissable for anyone with even a passing interest in stealth games.

 

XboxEra - 8/10

IGN - 7/10

Gamesradar -4.5/5

Gry-online - 8/10

PPE - 8/10 :nosacz3:

 

 

 

Edited by Bigby
  • Upvote 2
Link to comment

Ja miałem pierwszą styczność za sprawą czwartej części w GP. Grało mi się bardzo dobrze, mapy są spore i każdą misję można ukończyć na wiele sposobów. Do tego fajna sceneria, jak w starych drugowojennych FPSach. Potem sprawdziłem trzecią część i się odbiłem, bo czuć, że w czwartej części posunęli gameplay do przodu, choćby AI i poziom scenerii. Założenie gry pozostaje niezmienne, w czwartej części doszły nowe cele, ale na pewno nie powiedziałbym, że to mission pack, bo postęp jest odczuwalny. W piątkę też na pewno zagram za jakiś czas.

Link to comment

W czwartej części jest misja z zabiciem jakiegoś dowódcy w zamku/twierdzy, coś jak na obrazku powyżej. Misję można było zrobić na kilka sposobów, bo cel co jakiś czas wyłaniał się z budynku, a do samego budynku można było dotrzeć górą, albo ukrytym przejściem i lochami :obama:

 

Po gameplayach widać, że piątka graficznie zrobiła postęp, jest na pewno ładniej, otoczenie i postaci całkiem fajnie się prezentują.

Link to comment

 

Bardzo optymistyczne podsumowanie:

Spoiler

For 50 or 60$ I do think this game is worth it, I had some bugs but performance was awesome, the feeling of the game was just super enjoyable and I can see playing this time and time and time again.

 

Link to comment

Ja ruszyłem tylko pierwszą, ale zanim doszedłem do drugiego celu misji to z godzinka zleciała. Dobry stealth, ładna grafika (modele postaci na minus, te twarze jakieś plastelinowe), dobra wczuwka. Chociaż nadal czuć mniejszy budżet, szczególnie w różnych pomniejszych błędach w detekcji kolizji postaci z otoczeniem czy interakcji z przedmiotami, która potrafi złapać laga na sekundę. Tak czy siak jest fpytę, struktura Hitmanowa w podejściu do misji jest obecna i robi dobrą robotę.

Link to comment

Ja się pobujałem po pierwszej mapce i bardzo mi się podoba gra. Właziłem też do miejsc bez znaczników np hotel po drodze gdzie można pozbierać dodatkowy Intel. A przy plaży ustrzeliłem ssmanna jak jechał VW z panzerfausta :) Jest zabawa. Będę miał więcej czasu to muszę tylko potestować ustawienia bo wydaje się że defaultowo za czuła jest kamera. Lornetka i focus pod RS też średnio wygodne. 

Link to comment

no nie powiem, moje pierwsze doświadczenie ze snajperem i tez bardzo mi się podoba, lekkie zaskoczenie miesiąca. :notbad:

Póki co podoba mi się niemal wszystko - otwarte mapy, dowolność realizacji celów, KILLCAM sprawia frajdę, do tego gra się mega przyjemnie! Spodziewałem się raczek crapa, a dostałem całkiem niezłą skradankę, od której ciężko się oderwać.

Link to comment

I graficznie wygląda znacznie lepiej niż SE4. Widać efekty fotogrametrii.

 

Na pierwszej misji spędziłem trochę ponad 2 godziny, ale zwiedziłem mapkę wzdłuż i wszerz, zrobiłem każdy główny i poboczny cel. 

Link to comment
6 godzin temu, Andżej napisał:

no przez ten focus i lornetke to mnie pare razy zayebali i musialem save scummowac bo ghostuje xd

 

tak samo, w budynkach czy uliczkach to jest kaplica jak wychodzę z focusa i mi się włączy lorneta jeszcze na maksymalnym zoomie. 

 

No i podobnie z sejwami jak mnie zobaczą to wczytuje, w Desperados 3 miałem identycznie. Musi być czyściutkie przejście. 

  • Thanks 1
Link to comment

Z tego focusa to najlepiej wychodzić przycelowaniem brońki, tapniesz raz i spokój. Mimo tego najbardziej intuicyjne rozwiązanie, czyli wciśnięcie tej prawej gały przenoszące nas do lornety jest absurdalnie głupie i nie wiem, dlaczego nikt tego nie wyłapał. Parę rzeczy do poprawki w paczach się znajdzie.

Link to comment

Przytrzymanie prawej gały wrzuca w lornetkę, więc chyba to nie to. Już wyrobiłem sobie nawyk quick scope żeby wyjść z focusa, chociaż tak po prawdzie to rzadko go używam, co najwyżej w bunkrze. Lornetka ftw, bo można sobie od razu oznaczyć pachołka.

Link to comment

Mam wrażenie ze jakoś więcej błędów w tej części niż w 4.

Spadajac 2 metry z urwiska postać unosiła się w powietrzu machajac kończynami, udało mi się wejść w zamknięte drzwi i to co mnie najbardziej martwi to nie moglem zabic pierwszego celu. Wszyscy wybici a metry cały czas pokazuje do celu. Tak jakby siedział w piwnicy w domu. Pewnie boi się konfrontacji xD

Link to comment
1 minutę temu, messer88 napisał:

Przytrzymanie to focus i tak samo wyjście z niego, muśnięcie RS to lornetka.

A faktycznie, wcześniej za krótko trzymałem chyba i dlatego wywalało mnie do lornety. I tak quick scope jest szybszy i wygodniejszy :)

22 minuty temu, Szymek napisał:

Mam wrażenie ze jakoś więcej błędów w tej części niż w 4.

Nie wiem jak z czwórką na premierę, ale dziwnostek i rzeczy, które działają nie tak jak powinny jest sporo. Miejmy nadzieję, że szybko połatają i zostanie samo gęste. Z drugiej strony jak na standardy dzisiejszych gierek to i tak te robale są niewielkie raczej (co oczywiście nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla devów i testerów).

Link to comment

Jak z SI?

Grałem chyba w każdego tego snipera i żadnego nie dałem rady skończyć.

Nie można tej serii odmówić immersji ale kretyńska sztuczna inteligencja całkowicie wybija.

Chłopy zastrzelą cię z 100 metrów z mp40 aby później nie widzieć cię z metra.

Coś w piątce poprawili pod tym względem?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.